Автор Тема: Незипълнени маршрути на фирма \"Пътнически превози\" гр. Перник  (Прочетена 1818 пъти)

mafia_big

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Искам съвет относно моите права в следния казус - имам 3-месечна абонаментна карта за линията София-Перник на фирмата \"Пътнически превози\" (цената й е 200 лв.) Автобусите на фирмата тръгват на всеки кръгъл час съответно от Автогара Овча Купел в София и Автогарата в Перник. Проблемът е, че доста често \"Пътнически превози\" не пускат (по причина не известна на мен) автобуси на всеки кръгъл час, а от време на време проспускат - като в тези случаи алтернативата е да чакам цял час следващият им автобус или да хвана автобус на фирмата Юнион Ивкони (за което трябва да платя билет от 2,50 лв), който тръгва на и 20-минути всеки час (7:20, 8:20, 9:20 и т.н.). Минаха 2 месеца откак си купих картата и остава още един. За двата месеца, през които имам абонаментната карта, ми се е наложило да хващам автобус на Юнион или да чакам цял час следващия автобус на \"Пътнически превози\" около 10-15 пъти, тъй като \"Пътнически превози\" на са пуснали автобус. Вчера след поредния такъв случаи, не издържах и се обадих в \"Пътнически превози\" и след 3 разговора, включително и с дипечерката и управителя на фирмата, ми беше обяснено, че нищо не могат да направят, а единствено да ми изплатят 2,50 лв за вчерашния случай, при условие, че им донеса билет на Юнион. Аз, от моя страна, искам да им върна абонаментната карта, като те да ми изплатят сумата за оставащият период, но управителят ми каза, че това не е възможно.
Въпросът е - имам ли законово право да си поискам парите за оставащият период, при условие, че ще им върна картата и какви стъпки трябва да предприема, за да бъде фирмата наказана за незипълнение на разписанието.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Министерство на транспорта