Автор Тема: Проблеми с Елдоминвест  (Прочетена 28146 пъти)

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #15 -: Май 21, 2007, 04:01:55 pm »
Здравей, alex345!

Според новия Закон за защита на потребителя задължението да се погрижи за дефектирала стока е на търговеца - т.е. не ти трябва да ходиш до сервиза, а той. Ти би трябвало да отидеш на място при търговеца, от който си купила печката, с касовата бележка и самия уред, и да отправиш рекламация. Търговецът е длъжен да има книга за рекламации и трябва да те впише в нея (за да започнат да текат законовите срокове). И също така е длъжен да върне стоката в първоначално договорения вид - т.е. да няма дефекти и проблеми. Добре е да напишеш писмено какъв е проблема (виж тази бланка от сайта на КЗП). Имаш право на подмяна с нова стока или ремонт - по твой избор (освен ако не е прекалено икономически нецелесъобразно за търговеца...). Право на разваляне на сделката и връщане на парите имаш чак ако избереш ремонт и търговецът не се справи с това да ти върне ремонтираната печка до 30 дни. Също тогава имаш право на отбив от цената.

Не съм сигурна длаи в друг случай можеш да искаш да ти се върнат парите - моля някой да каже ако знае.

alex345

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #16 -: Май 21, 2007, 06:06:56 pm »
Mnogo blagodarq za suveta. Turgovec e DENSI Zimen dvorec i shte napravq kakto kazvate. Pak shte pisha kato ima razvitie.

iliyan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #17 -: Май 22, 2007, 11:35:57 am »
Вземам отношение по темата за бойлерите.Купих от Елдоминвест 80л бойлер Дипломат.След известно време корпуса на бойлера се деформира, но не в следствие на неправилен монтаж, а на липса на топлоизолация.Иначе в рекламата казват , че е с двойна топлоизолация.Парадокса е ,че имат 30 дни да го оправят, през това време аз трябва да купя друг защото нали се сещате колко ще се вмириша, ако не се къпя.Според мен в закона трябва да ги задължават да имат оборотни бойлери когато има дефекти в гаранция.В противен случай, го отнасят потребителите.

galega

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #18 -: Май 25, 2007, 01:36:56 pm »
Аз съм чувала мнооого такива случаи като вашите с уреди на тази фирма. Особено бойлери. Няолко пъти съм присъствала случайно на грандиозни скандали между бесни притежатели на такива уреди и опитващи се да се спасят продавачи. Извода, който съм направила за себе си е далече далече от продуктите на Елдоминвест! Каквито и омайни реклами да имат! Прочетеното в този форум само затвърждава мнението ми.

koko1968

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #19 -: Декември 28, 2007, 12:22:51 pm »
Купих си печка \"Дипломат\" с керамичен плот. На второто готвене , при включване на фурната, стъклокерамичната плоча се сцепи на две. Това се случва , защото предпочетох българското с 3 години гаранция. Гаранцията ми беше категорично отказана, защото пукването на плоча е било възможно само при удар. Съвета ми е , не си купувайте стоки на \"Дипломат\" и \"Елдоминвест\" -Варна.С техен бойлер имах проблеми преди и се наложи да го сменя след множество ремонти.

bety

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #20 -: Януари 07, 2008, 01:43:42 am »
Здрравейте,
и аз като вас съм потърпевша от бойлер Дипломат,но не от фирмата производител,а от фирмата поддържаща гаранционния сервиз.Преди няколко месеца си купих бойлер Дипломат от Благоевград.Аз съм от Дупница,когато прочетох гаранционната карта се оказа,че за да е валидна гаранцията трябва да бъде свързан от оторизирана за това фирма или в частност фирмата която е опомената за гаранционна за нашият град.Отидох във тази фирма,която за Дупница е Бонев-електрик,попитах за монтажа на което собственика на фирмата ми отговори,че понеже съм много умна и съм си закупила уреда от друго място,а не от него ще си заплатя за монтажа 12 лева на което му отговорих,че няма проблеми само да ми е валидна гаранцията. Дойде след няколко дни един техник върза бойлера,платих си.Само забравих да кажа,че този бойлер е със серпентина и аз в тези 2 месеца съм го включвала на ток има-няма 5-6 пъти.Преди няколко дни обаче нямах време да чакам водата да се стопли от камината и взех,че го включих.Водата се стопи,влезе дъщеря ми която е на 10 години да се изкъпе, но я хвана ток от корпуса на бойлера от което  много се уплашихме,благодарна съм само че не се случи нещо по-лошо,макар че и страха от случилото се беше голям.Веднага взех фазомер,защото в първия момент не повярвах,но където и да опрях фазомера по бойлера показа,че има напрежение.
  На другия ден веднага отидохме във фирмата която го монтира и взех даобяснявам на г-н Бонев какво се е случило и знаете ли този г-н какво ми отговори\"Е аз кво да направим,да уволним техника ли?\", на което му казах че нямам нищо към техника,защото докъто не се установи защо на бойлера има ток никой не мога да обвинявам,аз искам да доидат,да видят,да тстранят пповредата защото бойлера гаранционен и аз съм си платила  за монтажа срещу което не получих никакъв документ,защото гаранционния сервиз е при тях.След като обясних това допълних\"А аз какво да направя да ни убие ли,знаете ли че детето ми вчера го удари ток от този бойлер\" на което съответно получих следният отговор \"Епа неке ви утепа.\"Искам някои да ми каже как може на такива хора се поверява такава работа? Защо производителите не проверяват фирмите на които са поверили своите клиенти . Сега чакам техник,не знам само колко време ще го чакам.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #21 -: Януари 07, 2008, 09:15:17 am »
Аз на ваше място бих подала оплакване в Комисията за защита на потребителите (0700 111 22 за съвет, на цената на един импулс от цялата страна) и освен това бих се свързала с фирмата-производител за да им обясня за случая с надеждата, че те ще вземат мерки спрямо този си оторизиран сервиз. Или ще го изключат от списъка.

златка

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #22 -: Януари 08, 2008, 11:29:22 am »
Аз също се купих бойлер от въпросната фирма, още е в гаранция, но протече. От няколко дни се опитвам да се свържа с техници  посочени в гаранцията и все ми казват да се обадя утре и всеки ден така.

vladi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #23 -: Януари 08, 2008, 12:16:18 pm »
Zdraveite,znachi otivash direktno do serviza,bez da im se obyasnyavash po telefona,taka te vinagi mogat da te otrejat!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #24 -: Януари 08, 2008, 01:27:11 pm »
Изобщо нямаш работа в сервиза! Отиваш при търговеца, който ти го е продал. Той вече трябва да се оправя и ако ще да го прати в друг град/държава на сервиз като се налага.

vladi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #25 -: Януари 10, 2008, 10:43:08 am »
Ne sam saglasna s Izida,v magazina nikoi nisto nyama da predprieme,ste kajat opravyaite se sas serviza ako produkta e v garanciya.Osven tova ako edin pat si zagubil doverieto im zasto ti e otnovo tozi produkt?I drugo..........za da napravish reklamaciya i da ti varnat parite trybva otoriziraniyat serviz da ti izvadi dokument bez,koito v magazina nyama da ti varnat parite!
« Последна редакция: Януари 10, 2008, 10:43:54 am от vladi »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #26 -: Януари 11, 2008, 01:02:02 pm »
Имам няколко успешни връщания на стоки, при които просто сме ги давали на търговеца, той след известна доза дърпане и четене на законите от наша страна САМ ги е водел до сервиза и САМ ги смени с нови. Не ме интересува търговецът с кого има договор за ремонт, аз имам договор с търговеца. Другото си е тяхна вътрешна работа.

Колкото за загубеното доверие в марката - няма производствен процес, който да не дава никакви дефекти. Така че е нормално понякога да се случват и дефектни стоки. Важното е да ти дадат такава, която работи.

bety

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #27 -: Януари 13, 2008, 11:59:12 pm »
bety                                                                                                                                                                                 Здравейте,преди една седмица ви писах за отношението на шефа на обслужващата фирма в гр.Дупница.даже си мислех,че няма да изпрати техник,но се излъгах-техник доиде,даже човека беше човек за разлика от шефа си.Само дето при много обстен преглед на бойлера се оказа,че колегата му го е свързал неправилно и вината не е моя и не беше нужно отношението на г-н Бонев към мен да е такова,техника поправи грешката на колегата си,добре че не се случи нещо лошо.Надявам се да няма нови проблеми и всеки да работи това от което разбира.Ще си послужа с една поговорка - от всяко дърво свирка не става,имам предвид като не разбираш от електротехника не се прави на електротехник,защото някой може да пострада от твоята некадърност пък после иди докажи чия е вината.

deqnira

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #28 -: Януари 17, 2008, 10:23:05 am »
Здравейте!Айде и ние в кюпа!Преди около 6 месеца си купихме  бойлер Дипломат,на Елдом Инвест със серпентина!Вчера вечерта се чу някакъв трясък-оказа се извода над серпентината/не мога да го назова/е паднал и се излива вряла вода!Не искам да си помислям за последствията,ако в този момент къпех детето-водата се изливаше над душа!И кой щеше да е виновен,ако недай Боже водата ни беше изгорила?Аман от некадърност,ПЕЧАЛБАРСТВО и Ганювщина!

СВЕТЛАНА ПИРКОВА

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Елдоминвест
« Отговор #29 -: Юли 31, 2008, 01:24:56 pm »
ЗАКУПИХ БОЙЛЕР ЕЛДОМИНВЕСТ И СЛЕД КАТО Е В ГАРАНЦИЯ ВСЕ ОЩЕ, МИ КАЗАХА ЧЕ НЕ МОГА ДА ГО СМЕНЯ.ДО СЕГА СА ГО РЕМОНТИРАЛИ 5 ПЪТИ .В МОМЕНТА Е ЗА СМЯНА НА ВОДОСЪДЪРЖАТЕЛЯТ КОЙТО ГО НЯМА В НАЛИЧНОСТ И НЕ СЕ ЗНАЕ КОГА ЩЕ ИМА .КАК ДА ИЗБЕРА БЪЛГАРСКОТО КАТО НЯМАМ НИКАКВИ ПРАВА И СЕГА В ЖЕГАТА ТРЯБВА ДА СТОЯ БЕЗ БОЙЛЕР.ПОМОГНЕТЕ КЪДЕ ДА СЕ ОПЛАЧА И ПОЛЗА ЩЕ ИМА ЛИ, ИЛИ ДА СИ КОПУВАМ НОВ.