Автор Тема: Проблеми с Елдоминвест  (Прочетена 28070 пъти)

Daniel_zashev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #30 -: Август 13, 2008, 04:07:35 pm »
Закупих Бойлер дипломат със серпентина работи 7 месеца и се пукна серпентината.Дойде техник направиха ми протокол и ми замениха бойлера.Този бойлер работи 5 дни и му гръмна фланеца.Не ми оважиха гаранцията и съм решил да се обърна към "Защита на потребителя".Докато имам резултат м/у временно си закупих бойлер "Светльо Шишков" дано поне те да са добри.

Gerry

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #31 -: Октомври 24, 2008, 02:53:17 pm »
Здравейте!
Аз съм съвсем нов потребител. Прочетох мненията Ви и направо се същисах...
Мислех си, че аз съм се излъгала, но Вашите случаи са по-фрапиращи.
Купихме се бойлер на Елдом - Diplomat октомври 2007. До днес - 24.10.2008 уредът се разваля 4 пъти. Отказаха ни смяна поради дребна повреда. Сутринта в банята беше потоп - отгоре бойлерът беше "разцъфтял", а от доля шуртеше. Това преля чашата. Обадих се в сервиза и ми заявиха, че ще се появят след 5 дни и че не се знае дали ще го сменят. Това разбира се удължава срока, защото се съмнявам да го сменят на същия ден.
Не знам дали има смисъл от смяна, никога не мога да съм сигурна какъв боклук ще ми донесат. Ще последвам примера на vladi - да върнат парите, които така прилежно са платени. Благодаря на  всички, че ми предоставяте информация и чрез собствения си опит ме съветвате как да постъпя.

donnap

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #32 -: Декември 08, 2008, 09:51:32 am »
Zdraveite,
I az sam izmamena ot tazi firma i neinite elektrouredi. Predi 2 godini si zakupih boiler 80 litra. Montiraha mi go v selska kashta, obshtina Troian.
Oshte sled vtoria mesec polzvane boilerat prestana da izkluchva pri zagraviane do opredelenata temperatura, posle izgoriaha kabelite, a nakraia i termoregulatora.
Kogato se obadih na tehnika, poddarjasht garancionnite stoki na firmata v Troian, toi mi kaza che garanciata pred nego ne vaji, zashtoto ne toi e montiral boilera. (V garancionnata karta pishe samo che boilerat triabva da se montira ot tehnichesko gramotno lice, a ne ot specialno otorizirano za tova ot firmata). I ako doide shte triabva da mu platia i shte me \"skasa garanciata, dadena ot prodavacha\".
Otkazah se ot uslugite mu i ot garanciata vaobshte, namerih si tehnik v celoto, koito periodichno mi smenia kabelite, koito izgariat, vapreki che uvelichihme \"sechenieto\" im.
Pisah do firmata, za da obiasnia sluchaia, no ne mi obarnaha vnimanie - veche edna godina niamam otgovor.

M.5kov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #33 -: Декември 10, 2008, 11:50:31 am »
.
« Последна редакция: Август 10, 2011, 10:50:07 am от M.5kov »

milan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #34 -: Януари 18, 2009, 05:59:14 pm »
ЗДРАВЕЙТЕ,
Някой има ли мнение бойлерите RELAX BANIA или REIAX KUHNIA-6KW 5 литра {не знам чие производство са!} TENX предварително!!!
« Последна редакция: Януари 18, 2009, 06:01:43 pm от milan »

M.5kov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #35 -: Януари 19, 2009, 08:36:40 am »
Произвеждат се в Каварна, но само добри отзиви съм чувал за тях.

perfekt77

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #36 -: Януари 29, 2009, 12:54:40 pm »
Здравейте, за мое съжаление май и аз ще вляза във вашия клуб на недоволни от известната марка Елдом Инвест. Преди няколко месеца си купихме бойлер със серпентина и го закачихме към парното. Докато парното работи и водата се загрява. Но какво се получава до сутринта - нито грам топла вода. В началото си мислехме че причината е от помпата , но дори и след като затворихме крана за достъп на вода през серпентината водата в бойлера пак изстиваше. Според мен проблема е в топло изолацията или по-скоро във липсата на такава. Моля някой който има такъв бойлер да сподели колко време му държи топла водата. За да знаем дали по принцип не пазят топла вода или просто нашият е дефектен.

sandi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #37 -: Февруари 17, 2009, 10:24:28 am »
Моля неси купуваите такъв боилер. Аз си купих преди 2г.До сега два пъти сменят терморегулатор и сега трябва да се смени и биметалната пластина , за която трябва да чакам една седмица,понеже в сервиза във момента нямало.
« Последна редакция: Февруари 17, 2009, 10:24:59 am от sandi »

nikola

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #38 -: Февруари 17, 2009, 03:43:17 pm »
Честото неудовлетворение от качестото на продукти
от различни производители мисля трябва да бъде споделено
с тях.
В случая и на адрес, който самия производител публикува
в сайта си.
Именно:
Е-mail: mail@eldominvest.com

Ако се вземе предвид готовноста на производителите по принцип
да следят подобни форуми
и мнението на клиентите си
от пощенските си кутий,
би следвало да се допусне
като резултат подобряване качеството на продуктите.

Каква по до- добра обратна връзка с клиента така важен
за индустрията от безплатната* и непринудена.

*Прието е подобни крупни марки да харчат десетки хиляди
от собственета си печалба за Изследвания сред потребителите
с различни цели.
 Включително изследвания за ДОВЕРИЕТО В МАРКАТА.

Пишете йм.
За тях е важно.
За нас е важно.

M.5kov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #39 -: Февруари 19, 2009, 08:50:16 am »
Здравейте!
Ако имате проблем с търговеца от който е закупена стоката или обслужващия сервиз, може да се обърнете към производителя...
Във всеки производствен процес може и се случва да има дефектна стока. Точно за това производителят дава гаранция на уредите, които произвежда! Дори на сайта на Дипломат можете да изпратите имейл за проблем или въпрос... Аз лично имам Дипломат 80 л. с дясна серпентина и бих казал, че си загрява изключително бързо (като терморегулатора не е настроен на макс) и си държи топла вода с дни... Ако наистина вашият е дефектен, по добре се обърнете към посочените по-горе институции, от които дефакто зависи дали ще бъде отстранен проблема. Ако всеки пишеше за всяка повреда във всеки уред, предлагам форума да се превърне в сайт от типа \"Направи си сам\"... наистина е несериозно да се оплакваме за всичко... Има дефект, в гаранция е уреда, следователно ще бъде поправен... Или греша?

П.С. Проблема с топлоизолацията може да се провери с почукване по кожуха на бойлера...
П.С.2 При пускането на поста ми бях доста изморен и съм се оплел тотално... Дано след редакцията да разберете за какво иде реч :)
« Последна редакция: Февруари 25, 2009, 04:45:38 pm от M.5kov »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #40 -: Февруари 19, 2009, 09:05:14 am »
Грешите. Трябва да се обърнете първо към търговеца. Производителят е последна стъпка в тази верига, и то когато вече няма какво да се направи, най-вече защото нямате сключен договор с него. Не можете просто ей така да прескачате другата страна на сключения при покупката договор - директно ги стимулирате да ви лъжат и продават некачествена стока и после да ви прехвърлят без да понесат отговорността за това, като предварително са прибрали парите.

nikola

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #41 -: Февруари 19, 2009, 12:30:58 pm »
Най- често търговията с подобни уреди
върви добре без връзка с адекватността на
търговеца от който купуваме у нас.

Обикновено подготвените преди покупка
и подковани със сравнителна информация
за предлаганите от търговците стоки трябва
да сме ние- потребителите. На търговеца не
би трябвало да се разчита на всяка цена.
Има източници за това, (Вижте списанието на БНАП).

И следва- Внимаваме ние и си плащаме за
неразбирането. Или за РАЗБИРАНЕТО.

Едно е сигурно- Ако подобна тухника примерно експлоадира
в дома ми и ме катурне, отговорността ще се търси
основно в уреда.
Купувайте от представители на Производителя.
Информирайте се по всякакъв начин преди да харчите.
Предоверяването към Търговеца вреди.
Всеки производител би защитил свой търговец
който му реализира месечно стока за милиони.
Себе си би защитил само подобрявайки качеството на Продукта.

Трябва да четем за стоките достатъчно и оттам,
откъдето работят в наш интерес. А не за интереса
на капитала.

M.5kov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #42 -: Февруари 25, 2009, 04:39:12 pm »
Доста правилно Никола... Много от повредите по уредите се причиняват от незнание или безхаберие от страна на потребителя!
Типичният пример:
БайЗмей, коментар номер 1:
\"...в рамките на гаранцията техника тъпо и упорито ще сменя прегорелия кабел...\"
А ти приятелю сети ли се да провериш напрежението в мрежата?
Техниците хубаво ще идват постоянно, но при тези предпоставки проблема няма да изчезне, колкото и пъти да ти сменят кабела!
Ами ако сложи по-дебел --> той съответно няма да прегори, за това токът ще намери друго слабо място, било то бушон, контакт или уред намиращ се до нещо лесно запалимо и не искам да ти обяснявам какво следва... Съветвам те, преди започнеш да се оплакваш конкретно в този форум, да пуснеш темата в някой от специализираните за ел. техника форуми.
И хвани някой, който наистина разбира от електричество да ти погледне инсталацията, защото писаниците във форума няма да те застраховат от пожар...
Поздрави и нищо лично!

greensin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #43 -: Февруари 26, 2009, 09:53:49 am »
Здравейте,
Аз съм нов тук, но доста чета по форумите напоследък за да получа някаква информация относно бойлерите.
Направими впечатление че г-н 5kov присъства навсякъде с мненията си.
Обаче ми се струва че изказванията  му са доста манипулативни - винаги защитава бойлерите на Елдом Инвест и без причина здраво оплюва други марки.
Не мога да разбера техен дистрибутор ли сте? Плащат ли Ви нещо за да ги защитавате, представяте  и оправдавате?
Какъвто и проблем да има постоянно го омаловажавате и прехвърляте вината към потребителя, на външни фактори, серийно производство  и т.н.
не може всеки който си купи бойлер да става автоматично специаист по подвързване и  ел. техник. Според мен производителите трябва да се съобразяват със стандартите на
ел.мрежата в бг жилищата (макар че повечето от тях особенно новите са извън всякакъв стандард) и да предлагат сигурни решения.
Не е въпроса само да си производител и да продаваш, трябва да помислиш как продукта ти да не създава допълнителни главоболия и проблеми, и как да бъде максимално съвместим,удобен
за пазара на който го предлагаш.

така че г-н  5kov престанете да карате хората да се чусвстват виновни че не са ел. техници. Щом някой се оплакват от бойлера си, то със сигурност проблема на 80 -90 % % е в самият уред, нека производителят
се постарае малко, а не само да Ви плаща като на адвокат за да си пробутва стоката( като чета какви проблеми имат хората, нада ли нещо може да ги оправдае, но все пак) , а обикновеният потребител да сърба попарата на някой некомпетентен алкохолизирал се инженер.
« Последна редакция: Февруари 26, 2009, 10:00:46 am от greensin »

M.5kov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« Отговор #44 -: Февруари 26, 2009, 02:31:23 pm »
Не искам да ме разбирате погрешно... Нито съм им дистрибутор, нито ми плащат, нито съм им адвокат!
На около 50 метра от дома ми се намира сервиз за ел. техника, а повечето от хората работещи там са ми лични приятели, които няма за какво да ме лъжат или подвеждат относно проблемите специално при бойлерите... От лятото започнах да се интересувам повече за бойлерите, след като имах доста проблеми със 2 уреда на \"любимците\" ми от Теси, за които не искам и да се сещам... Щом и Вие се ровите по форумите няма как да не сте забелязали, че много от проблемите се причинияват именно след неправилна експлоатация на уреда! Нито съм казал, че няма дефектни уреди, нито го мисля... Има, но за това си има и сервиз.
А относно инсталациите... Не трябва да се допускат компромиси с дебелината на кабели и здравината на ел. връски! Всички ел. уреди се произвеждат по стандарти, които не зависят от мен, от вас или инсталацията на Бай Кольо, който на времето е решил да спести 10 лева като сложи по тънки кабели!
Това не е шега работа, а който неразбира от жичкаджийство нека да не се стиска, а да купи 1 бира на някой разбиращ от това... Аз лично не бих отказал :)
Greensin надявам се, че ще си промениш мнението и коментара... Всичко което пиша са лични впечатления... Не искам да обидя никой, но за мен това е жестоката истина.
Поздрави!