Автор Тема: Неспазен срок за експресно издаване на международна дебитна карта на MasterCard  (Прочетена 1215 пъти)

sevdanco

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Неспазен срок за експресно издаване на международна дебитна карта на MasterCard



            Здравейте,
Искам да изкажа възмущение от услугите на „Юробанк И Еф Джи България\".По точно относно  експресното издаването на международна дебитна карта MasterCard на дъщеря ми
Подадох експресна поръчка за издаването на международна дебитна карта MasterCard на 12.01.2010Г.платих с Бордеро № 906181/12.01.2010
МНОГОКРАТНО попитах служителката ще получи ли дъщеря ми картата най късно на 15.01.2010Г,понеже на 17.01.2010 пътува за чужбина.
След консултации с управителката на клона и разговори със София ме уведомиха,че срока за експресна поръчка е 3 три дни и след като съм си платил,не трябва да имам никакви притеснения.
На 12.01.2010Г изтеглих от депозита си 2000лв.,закупих от „Юробанк И Еф Джи България\". евра за 2000лв и ги внесох в сметката на дъщеря си,тази сметка на която трябваше да издадат въпросната карта.
На 14.01.2010Г отново направих същата операция отново пак с 2000лв.
Дотук всичко е ОК.
Отиваме на 15.01.2010 отиваме сутринта в банката и ни отговарят,че картата още я няма,но имат уверение от София,че ще пристигне най късно следобед.Вече е 4-ти ден от заявката,а срока за издаване е 3 дена.
Служителката и управителката на клона ни обясниха ни,че са писали писма и се обаждали многократно/предполагам в централния Ви клон/ и от там са ги уведомили,че наистина картата ще пристигне.
И така цял ден ние с дъщеря ми сме на \"тръни\"- ще дойде или не картата ?
Последно ни казаха да отидем в 16,45 ч. -тогава всичко ще е ясно.
Отиваме в уречения час,съобщават ни,че искрено съжаляват.Картата въпреки обажданията и писмата им НЕ Е ПРИСТИГНАЛА.
ПИТАНИЯТА МИ СА СЛЕДНИТЕ :
След като не спазиха 3-дневния срок за експресно издаването на картата-дължат ли ми някакви неустойки ?
Даже и да беше дошла картата следващата седмица,вече не ни върши работа понеже детето на 17.01.пътува за чужбина и как ще и я изпратя.
През това време парите са блокирани в сметката й и само тя може да ги тегли.А тя ще се връща чак лятото.През това време щяха да текат такси за обслужване и т.н.
Разбираме,че карта няма да има и решаваме,че трябва да върнем парите обратно в моята сметка за да мога да оперирам с тях.
Дотук добре,ама разбирам,че не мога тегля повече от 2000лв.наведнъж-без наказателна лихва.Почваме да умуваме какви комбинации да правим.
И още по добре,че не внесох по голяма сума както си мислех отначало.
Не разбирам от банково дело,но според мен ние загубихме някаква сума от всичките тези операции.Със сигурност от превалутирането от лева в евра и обратно.
Служителката ни обясни,че това се остава за наша сметка.
ЗАЩО ?
Подадох жалба в Централно управление на „Юробанк И Еф Джи България” АД на 18.01.2010 год. и заведена в Регистъра на жалбите на Банката под № 68/18.01.2010 год.
На 19.01.2010 ми отговориха,че :\"че в съответствие с вътрешната процедура на Банката е възложена проверка по случая.След приключване на проверката, в най-кратък срок ще Ви уведомим за резултатите\".
Днес 11.02.2010 никаква вест-съмнямам се ,че не  смятат да \"потулят случая\"
Защото според мен това е неизпълнение на договор и ми дължат неустойка.

Как да постъпя и към кого да се обърна ?

Моля,за вашите мнения и съвети.

Благодаря.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил