Автор Тема: Защита от некомпетентни служители на `Защита на потребителя`  (Прочетена 951 пъти)

webadmin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Какво се случва, когато служители на `Защита на потребителя` ти губят време, нерви и пари за адвокатски хонорари и губят дело след дело ?! Кой въобще и как контролира служителите си, дали са квалифицирани и компетентни ?

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Извинете, каква е тази организация "Защита на потребителя"? И ако не мислите, че ще Ви помогнат - защо сте се обърнали към тях? Принципно в България няма институция, която да принуди търговеца да удовлетвори или компенсира Ваш материален (какъвто е потребителския) интерес. Него трябва да си го защитите пред съда. Определени държавни органи имат ограничени контролни функции доколко даден търговец спазва изискванията за дейността си по закон. Ако се констатира закононарушение, съответния орган може да глоби търговеца, но не и да го задължи да Ви компенсира. Непревителствените организации, каквато е и Активни потребители, имат много ограничени възможности - могат само да Ви консултират, да дадат гластност на Вашия случаи и да направят предложения за промяна на законодателството. Най-силната възможност е да предявят колективен иск, но за това се иска сериозен финансов ресурс и при всички случаи няма как да се получи без Вие да се включите в поемането на Вашата част от разходите по такова дело.