Активни Потребители

Медии => Реклама => Темата е започната от: elix в Май 25, 2010, 06:28:44 pm

Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: elix в Май 25, 2010, 06:28:44 pm
Днес за пореден път се възмутих от наглостта на фирми като Виваком. Техен клиент съм и използвам интернет услугите им вече втора година. Както и други подобни услуги в България и тази се предплаща, т.е. плащаш, за да използваш услугата през предстоящия месец. Таксата ми е 25 лв на месец, но днес, когато отидох да платя се оказа, че изведнъж дължа на Виваком 42.50лв. На въпроса защо???, служителката ми отговори, че от месец април тази година са променени датите на засичане и вече не се отчита от първо до тридесето число , а от 22 до 22. Това обяснение по никакъв начин не ме удовлетвори, защото при положение, че плащам фиксирана такса всеки месец, това че фирмата променя датите ме засяга дотолкова, доколкото трябва да я заплащам в по ранен срок и нищо повече. Според тях обаче това означава да ми издадат фактура незнайно за какво.На 30.03.2010 платих такса за месец април(но само до 22, заради новото засичане). На 30.04.2010 съм платила 25 лв за месец май, а днес ми обясниха, че им дължа тези 17.50 лв именно за май, поради новото засичане, което обаче по елементарната логика, по която може да разсъди всеки човек означава, че заради ощетяването ми с 8 дни от месец април, трябва да платя 17.50 лв. Явно в нашата мила родина, трябва да си плащаш и за въздуха, който дишаш, нищо , че те трови!!!
Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: marrinov в Май 25, 2010, 10:23:17 pm
И на мен ми предстои плащане, но ти ме разколеба. Сега е добре да си видя договора. Чудя се какво можем да направим в този случай на изнудване, Може ли някой да подскаже?
Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: rittbul в Май 26, 2010, 02:16:10 pm
На 17.05.10 г. разбираме, че ще ни изключат телефона поради неплатена фактура. След справка в центъра на Виваком разбрахме, че има нов период на отчитане, изместен с около 1 седмица и затова имаме още 1 фактура за този междинен период. Не сме уведомени, че ще имам ново отчитане, нито сме получили тази междинна фактура. След наша молба и обяснение по телефон /с кол център на Виваком/ имаме фактурата по електронна поща и на 25.05.2010 г. я плащаме по банков път. Междувременно телефонът ни е спрян. Изпращаме банковото извлечение на акаунт мениджъра ни от Виваком , който обещава да го препрати на неговите колеги. На 26.05.2010 все още нямаме телефон.Акаунт мениджъра не си вдига телефона. В кол центъра на Виваком ни обясняват как трябва да им изпратим по факс платежното нареждане. След наша молба да ни предоставят друг начин за да им изпратим нареждането отново ни казват, че само по факс може. Обяснихме, че нямаме факс поради факта, че ни е спрян телефона отново със същата молба за алтернативен начин. Отговорът бе – отидете на място където има факс. Поискахме да ни свържат с някой, който има възможност да ни помогне – и това ни бе отказано. Казано ни беше, че няма възможност да се оплачем по телефона, че начините са по факс или формата в интернет от сайта на Виваком.
Пуснахме жалба до всяка институция, за която се сетихме. Жалбата ни е, че Виваком не са ни уведомили за промяната в отчетния си период и че ще имаме 2 фактури за един месец и липсата на какъвто и да е начин да се оплачем или да се свържем,с някой който може да ни помогне в такава ситуация.
Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: elix в Май 27, 2010, 11:09:10 pm
Когато задавах същия този въпрос - защо не сме уведомени за новите отчетни дати - отговорът беше: \"Ама ние сме пуснали брошурка!?\" А когато трябва да ме агитират за всевъзможни глупости ми звънят по 10 пъти по телефона; нямам думи просто! Не че другите оператори са цвете за мирисане, но ако имате избор и начин, не си създавайте излишни главоболия с Виваком.
Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: fanchul в Май 28, 2010, 03:28:33 pm
Май с всички оператори е така.... всеки те информира за неща, които не те засягат, но когато трябва да платиш нещо в повече, всичко минава без да разбереш.
Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: gsz73 в Юни 19, 2010, 10:36:43 am
При положение,че ми е издаден сертификат за преносимост към друг оператор още на 04.06.2010 г. БТК не желаят да преустановят услугата /имам сигнал от тях все още/.Съответно аз не мога да ползвам телефона на другия оператор при положение че вече съм предплатил за услугата.На многократните ми обаждания до телефон 123 ми отговарят различни служители като в продължение на месец ме уверяватче жалбата ми е заведена,знаят за проблема/записаха си и мобилния ми номер и след това не благоволиха да ми се обадят/.След като формално съм преустановил взаимоотношенията си с БТК не би трябвало да чувам от тях телефонен сигнал и да получавам допълнителни сметки. Но уви...Моля за съвет.До каква инстанция е необходимо да се обърна за да преустановя отношенията си с тях /КРС,граждански съд или друга институция/.Имам позната, която от 6 месеца е подала молба да и спрат телефона /не да го пренесат/ но все още не успява да се откъсне от тях. Получава уверения че проблема ще се разреши, но така си и остава.Какъв е реда, след като от многократните ми жалби и разхождания до офиса им явно няма ефект.Търся съмишленици за евентуално завеждане на групов иск за пропуснати ползи.
На вниманието на всички телевизии и компетентни органи до кога ще продължават своеволията на БТК. Нима не сме правова европейска държава. До кога монополистите няма да разрешават да се отказваме от тях?
Моля за помощ и компетентен съвет!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: kalista83 в Септември 06, 2010, 12:44:44 pm
Здравейте.Направо съм възмутена от ВИВАКОМ.Техен абонат съм откакто са на пазара,досега съм нямала проблеми с тях за нищо,но напоследък започнаха с к*рвенските номера.
На план Уникол М съм ,с 75 безплатни минути към Глобул и Мтел,300 към Виваком и 375 към фиксирани стационарни телефони.На 31 в 00:00 часа ми се зануляват,а фактурата ми се \"води\" че излиза до 5 дена.Миналия месец (август) на 31-ви следобед си проверявам сметката и имам 14.26 лв. ,на 1-ви говоря си аз спокойно,защото знам че вече имам пълния пакет безплатни мин.Нещо ме накара да си проверя сметката след разговора и установявам че имам сметка 18 лв и някакви стотинки (??!).Звъня на оператор,и момчето отсреща ми обеснява,видите ли,няма страшно,това е защото още нямате излязла фактура и нашата система така ги отчита,иначе във фактурата за август месец ще имате 14.26лв а не 18.Питам го сигурен ли е,отговора беше да.Днес сме 6-ти,а аз още нямам фактура излязла.Вчера си проверявам отново сметката и установявам ,че за август имам 42 лв и еди си колко стотинки (??!?).Звъня аз отново и питам откъде при условие,че таксата ми е 20 лв.,имам 14.26 изговорено ще плащам сметка от 42 лв?Отсреща ми заявяват,че потреблението ми за август е 18 лв.и някакви стотинки,плюс ДДС-то,т.е. - техния колега въобще не ми е дал точна информация за сметката и това че ме е уверил че не са 18 а 14 лв. въобще не е вярно.На въпроса ми откъде идва тази разлика от 4 лв ,ми отговориха, че поради актуализация в системата им от 25-ти до 31-ви е възможно да не съм получила правилна информация за сметката си (???) .При което аз отново обеснявам,че съм проверила сметката си и по време и след тяхната\"актуализация\".Най-вероятно не съм получила правилното потребление заради актуализацията.Мен това какво ме вълнува обаче? Грешката и вината си е в тях, а не в мен.И какви са тези \"актуализации\"? По  ден два а съм имала случаи и по 3 дни да не мога си проверя сметката и оставащите безплатни минути.Кой знае какво става по това време?..И операторката ми заявява най-нагло - ами вие имате взет лаптоп на изплащане от нас ,това ви се отразява в месечната фактура,при което аз и казвам че това няма нищо общо в момента,защото говорим за фактура за август месец,а изплащането на лаптопа започва от октомври,понеже няма първоначална вноска.Нищо не можа да ми каже.Иначе всеки месец като си плащам сметката ми се казва лоялен клиент сте,имате право да ползвате преференции при преподписване.И така ли се отнасяте с лоялните си клиенти,г-да от Виваком?
Отделно от това на 15-ти август ходих да закривам стационарен телефон,и ми беше казано че това става с един месец предизвестие,т.е. ще го спрат окончателно на 15-ти септември.На въпроса ми дължа ли такса за това време ми казаха - да.Наясно съм че щом през този период телефонния пост се води активен трябва да се плати и мес.такса, но не виждам защо трябва да плащам за нещо ,за което съм си подала молба за закриване и което не ползвам ,защото никой вкъщи не говори от него,всички сме с мобилни тел.Това е е дно последно \"одиране на кожи\" от Виваком,за \"Благодарим ви че закрихте наш тел.пост,ще си платите една последна такса,нищо че вече сте подали молба за прекратяване на договора си с нас\".Нямам думи просто... Още колко случаи и то фрапиращи знам от мои приятели които са си изпатили от Виваком..
Уважаеми господа ,вие просто плачете за съд.Имате късмет че българина е беден и не е научен да си търси правата,само това ви спасява,но не е ясно докога,защото на всички взе да ни писва от вашите номера.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: jertva в Септември 28, 2010, 10:09:16 am
здравейте и от мен....аз не само се чувствам жертва,но съм и шокирана от новата ми сметка към пакет трио от виваком тя е на стоиност 787.84 (при спрени услуги за месец!)пуснаха ми поста три дни преди издаване на новата фактура!не ми дават никакъв отговор!нито разпечатка!това е поредното доказателство че са пълни измамници!искам да заведем обществен иск,дайте да сформираме място където да се съберем и да действаме!дали да отворим страница във фейсбук или ми пишете на имейл-nel.nei@abv.bg.ако се вдигнем всички ще успеем.четейки от два месеца по форуми разбрах че сме много.до скоро!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Милена Бахчаванова в Октомври 04, 2010, 02:08:59 pm
Публикувам писмото, което съм изпратила до комисията за защита на потребителите

ИНФОРМАЦИЯ, ПОЛУЧЕНА ОТ БТК, ОТНОСНО ПОВРЕДАТА

На 20.09.2010г. около 9.00 часа сутринта беше прекъснат сигнала, както на домашния ни телефон, така и на Интернет.
В рамките на около 2 чáса подадохме информация за липсата на какъвто и да е сигнал. Сигналът беше подаден в магазина на Виваком в гр. Костенец, както и на тел. 123.
Бяхме уверени, че ще бъдат предприети мерки за отстраняване на повредата в най-кратки срокове.
Но към настоящия момент нищо такова не се е случило.
В сряда техниците са пристигнали на адреса, установили че повредата е в кутията, която се намира върху стената на съседна къща, записали в регистъра на повредите, че не е осигурен достъп до кутията и са си заминали.
В къщата в момента се прави ремонт, така че собствениците са си непрекъснато в къщи.
Направихме ново запитване, както в магазина в Костенец (в сряда вечерта), така и на телефон 123 в четвъртък сутринта. Забележете, че тъй като нямам домашен телефон не мога да се обадя по друг начин освен от служебния ми стационарен телефон.
Беше ни отговорено, че до края на седмицата ще бъде отстранена повредата.
В петък след обяд обаче нямаше никакъв резултат.
Обадих се отново на телефон 123 и какво беше учудването ми, когато техниците записали, че са идвали и отново записали, че нямат достъп до кутията за да отстранят повредата. Предложих на операторката от Виваком да ме свърже с техниците или да ми предостави телефон за връзка за да ги свържа със собствениците на имота. Тя обаче каза, че не разполага с телефони и не може да ме свърже с никого. Обещаха ми за следващата седмица.
Същия ден минах покрай къщата, на чиято стена се намира кутията и говорих със собственичката и то два пъти на обяд и към 18.00 часа. Тя каза че през целия ден си е била в къщи, защото както ви казах ремонтират къщата.
В понеделник 27.09.2010г. нещата продължиха по същия начин. Всеки ден обещанията са за следващия ден.
Във вторник служителката в офиса в Костенец, казала на сина ми, че посещението ще бъде между 9 и 11 часа на 29.09.2010г. В същото време, аз без да знам, че той е ходил до там се обадих на телефон 123, откъдето посочиха час за посещение на 30.09.2010г. от 9 до 11 часа. И двата дена обаче не се яви никои. Собственичката беше предупредена и за двете посещения.
Отидохме отново в офиса, от там ме увериха, че в петък между 9 и 11 часа е заявено посещение. Когато им казах, че искам намаление на таксата за следващия месец, служителките ми отговориха, че тъй като не е по вина на Виваком, такова намаление не може да има. Вината била на собственичката на къщата.
Съгласете се, че моят договор не е със собственичката на къщата, където се намира кутията, а с Виваком. Начинът по който те ще осигурят предоставянето на услугата е ангажимент на Виваком. Отношенията на Виваком с други абонати или наемодатели са си тяхна работа.
И ето днес 30.09.2010г. нито някои ни е посетил, нито някои ни е информират относно повредата и сроковете, в които повредата ще бъде отстранена.
По обяд отново говорих със собственичката на къщата, но и тя каза че никои не я у посетил.
Току що говорих с оператор от тел. 123, който каза, че наистина адреса не е посетен, заявката не е приключена. Часът е 15.50. Обеща че ще ескалира проблема с нейните началници. И ще ми се обадят, но същото ми беше обещано и миналата седмица.
В Общите условия на Виваком за ползване на БТК нет, посочени на страницата на фирмата изрично е упоменато, че компанията осигурява достъп до услугата си 27 часа и 7 дни в седмицата (чл. 38.2,38.3.). Задължават се и да отстранят повредите в най-кратки срокове, но какво разбират всъщност под кратки срокове не знам.

Там пише и че в случаи на прекъсване на предоставянето на услугата, дължат намаляване на стойността на услугата.

Тъй като имам едногодишен договор с тях обаче при едностранно прекратяване трябва да заплатя неустойка за месеците за които не съм спазила договорите.

Съгласете се, че най-нормалното нещо е да си сменя доставчика на услугата, когато настоящия доставчик не може да ми я предостави вече 11ти ден.

Освен това на адреса имам офис, телефон и интернет ми трябват непрекъснато. Сега, след като съм си предплатила месечната такса за интернет, отивам в обществени клубове за да ползвам срещу заплащане интернет.

Към днешна дата 04.10.10г. отново нищо не се случва.
Но затова пък имам фактура за предплащане на интернет за периода от 21.09.10г. до 21.10.10г., т.е заплащане на услуга която и в момента не ползвам.

Ако някои може да ме насочи какво да правя за ми отговори.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: krasoo в Октомври 06, 2010, 11:04:35 am
Аз също бих искал да се оплача от тези идиоти във Виваком:
   Първо от както съм подписал договора (Април 2010) не съм получил нито една фактура да не говорим за разпечатка!

   Второ ако изговора безплатните минути кам M-tel и Globul и наварта сметка повече от 10 лева ми изклучват телефона защото трябвало предварително да сам претплатил това го няма никъде обаче това не е всичко Aвгуст си предплатих с 10 лева, изговорих си минутите след което си навъртях сметка от 10 лева и ми кръцнаха GSM отново нищо че съм предплатил.Обадих се на оператора и обясних че съм си предплатил и тн. той обаче ми каза, че трябвало предварително да се обада да им кажа, че ще си използвам 10 лева сега, те били стояли като "резерв" и могли да се ползват само ако аз им кажа. Просто нямам думи!

   Трето по някаква случайност забравих да си плата сметката и те ми спряха телефона за това нищо не казвам обаче веднага щом го спряха аз отидох и платих и ги попитах кога ще ми вклучи те телефона и те ми отговориха ДО 48 ЧАСА това ама никои оператрор не го прави при което аз се обадих на оператор и им дигнах такъв скандал че ме чу целия квартал казх им че в договора изрично е написано ДО 2 ЧАСА и казах че те нарушават клаузите по договораи и че аз също ще ги наруша като се откажа от услугите им и те най-нагло ми съобщиха че нарушавам клаузите на договора и ще плащам неустоики!

   Четвърто миналия месец излязох извън България на 50км. преди границата се обадих на оператора да му кажа да ми вклучи роуминга и той ми заяви, че трябвало да предплата с 20 лева и да съм дал предизвестие ОТ 2 РАБОТНИ ДНИ ПРЕДИ ТОВА!

              НЯМАМ АМА НИКАКВИ АМА НИКАКВИ ДУМИ И ИМА ПАРИТЕ ДА ОТИДА НА СЪД С ТЯХ ДА
                             СЕ ОБЕДИНИМ И ДА ГИ ОСЪДИМ ЗАЩОТО ВЗЕ ДА МИ ПИСВА !
Титла: VIVACOM
Публикувано от: boatswan в Ноември 17, 2010, 06:52:14 pm
Аз и моята приятелка сме опарени от Вива..... ох гнус ме е даже и да им напиша името.
Тя неможе да се откопчее от тях , а мен една тяхна служителка ме излъга ,че мога да говоря неограничено с 1 абонат тоест нея а после се оказа ,че няма такава оферта и трябва да си платя г,яволъка ;) Писах оплаквах се ама сори вместо да ме повикат и да ми се извинят те започнаха телефонен тормоз чрез някъква фирма.
Казах им ,че съм готов и съгласен на съд както и да се даде гласност на моя случай.
ХАЙДЕ НАИСТИНА ДА СЕ ОБЕДЕНИМ И ДА СПРЕМ ТОВА БЕЗОБРАЗИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Expert в Ноември 23, 2010, 08:22:45 pm
Всички мобилни оператори са мафиотски структури. Независимо, че имат различни имена, тактиката е една и съща - да мамят и ограбват клиентите си. Ако се информирате повече, ще узнаете, че всички тези компании имат недокументирани споразумения да не си пречат на пазара, а да възприемат тактики, с които всяка такава структура да печели. Всички те имат далеч на върха на пирамидата общи собственици.

М-тел са особено арогантни към своите клиенти. Вече имах немалко проблеми с тази разбойническа структура. Претърпях значителни финансови и други щети поради неосигурено покритие (и до момента) в централен квартал на София. Какво да ви кажа - австрийски собственици. Правете си сами изводите ...

Основният извод е - не ставайте клиенти на мобилните оператори, не подписвайте никакви договори с никоя от тези бандитски компании !!!!!!!!
Ако ви се налага да ползвате мобилен апарат, купете си предплатена карта, но не подписвайте договор !!!!!!!!! Разговор през предплатена карта при Вивател е по-евтин от разговор при някои техни бизнес-абонаменти и многократно по-евтин от разговорите на М-Тел. Проклети да са МТел, Глобул, Виваком, проклети всички мобилни оператори !!!!!!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: BeTaTesTeR в Ноември 24, 2010, 06:44:48 pm
boatswan еми нямай доверие на служителите в магазините.Защо не влезна в сайта на Виваком,там си е описано чисто и ясно кой тарифен план какво включва,какви допълнителни пакети можеш да си активираш.Освен това можеше да се обадиш на оператор и той да ти каже имаш ли активиран пакет,нямаш ли,какво ти включва абонаментния план и така нататък.И освен всичкото това не ти ли направи впечатление,че сметката ти нараства повече отколкото трябва.Обаче като някой каже безплатно и хората си мислят,че са хванали господ за шлифера.Като отидеш на съд това ли ще кажеш на съдията \"Служителката ме излъга\".

krasoo в случай,че още не си разбрал кредитния лимит при Виваком включва и неплатена фактура ако имаш такава.Тоест ако кредитния лимит ти е примерно 50 лв. и имаш неплатена фактура от 40 лв. като изговориш още 10 лв. и ти спират телефона естествено.А ако си си платил фактурата си ползваш пълните 50 лв за разговори.
А относно роуминга,ако не си предварително одобрен естествено ти искат депозит.Даже са го намалили преди време беше 120 лв.След това искането ти се разглежда от кредитен отдел тъй като в роуминг информацията за сметката ти пристига със забавяне и ти можеш да изговориш голяма сума без да могат да те спрат и от това следва голяма вероятност ти да не си платиш голямата сметка след това.Вика му се кредитен риск.Тоест преценяват дали могат да ти имат доверие,че ще си платиш голямата сметка после.Затова и искат депозит за да можеш да обезпечиш някаква част от бъдещото ти потребление.Трябвало е да се обадиш по-рано на оператор или просто да се запознаеш с общите условия.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: fluditec в Ноември 24, 2010, 09:08:56 pm
бЕтАтЕСтЕр, явно си добре запознат с политиката на ВиВа (дори бих допуснал , че си техен служител), та да те помоля да напишеш къде точно на сайта им се намират общите условия за мобилните услуги, а от тях пък реда за прекратяване на договора - по-точно искания за код, ходене за предизвестие, ходене за прекратяване, защото това в договорите не го пише. Ако пък го има в договорите - посочи точките, където е споменато. Ако пък го го няма, а дават информация само на 123, моля да ми обясниш: защо на 123-мобилни услуги ме убеждаваха, че договорът ми за Хармония 6 можел да се прекрати само и единствено чрез писмо по пощата до някакъв адрес в София и тъй като един месец преди края на договора се падаше точно в неделя ме убеждаваха да пусна писмото в събота (разбира се, че не съм запомнил името на операторката- кой ли ги запомня?). Добре, че не им повярвах, а със зор и при лошо отношение успях да пусна едномесечното си предизвестие във вива център та видях малко спокойствие. При все това - необходимо ли е такова изнервяне и тормоз за хората, и те ли са виновни, че са повярвали на оператор, служител и реклама (а някой може ли да докаже,че те не са заблуда ?).
Титла: VIVACOM
Публикувано от: mushmulova в Декември 02, 2010, 09:17:26 am
От известно време както повечето българи и аз имам проблеми с мошениците от Виваком.Знам ,че много имат подобни проблеми .Моят проблем е следния .Сключих договор с Виваком за интернет да тук нищо лошо и нередно.Да но в деня в който трябваше да свържа всички тези кабели към домашния си телефон за да получа услугата за която съм подписала договор почнаха проблемите.Дни наред звъняне на 123 включително 2дена отсъствах от работа в очакване на техник да дойде да отстрани проблема ,но уви няма техник няма интернет само главоболия.И така на десетия ден ми беше обяснено ,че не мога да получа услугата защото някои вече ползва тази услуга на този номер.Питам аз как по дяволите ползва та нали аз трябваше да си преместя телефона в близост до компютъра за да свържа всички тези кабели отговора беше,че е някой които разбира и те не могат да направят нищо по въпроса.Не можели да ми задействат договора и така върнах проклетия модем с всичките кабели който явно са излишни .Обърнах се към друг интернет доставчик за 3дена ми пуснаха услугата ,а аз си казах всяко зло за добро.Да ама не октомври месец получих писмо от любимия ми Виваком ,че дължа 14.65лв за интернет.Взех писмото и отидох да се разправям как така искат от мен да плащам за нещо което отказаха да ми предоставят .Питам аз значи когато клиента не изпълнява договора плаща неустойки ,но защо когато вината е в доставчика пак клиента да трябва да плаща.Ако някой може да ме осветли за този парадокс .От доста време се ровя из нета и чета по разни форуми за това как масово хората са недоволни от услугите на Виваком знам аз не съм единствена.Но аз отказвам да си мълча и да плащам за нещо което не получавам.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: jordan53 в Декември 02, 2010, 03:38:53 pm
Без да преувеличавам и без да съм съпричастен ,защото съм клиент и на трите оператора,ще спомена ,че само ВИВАКОМ досега са били коректни...поне с мен.Дори сайта им е най прегледен и напълно разяснява всичко необходимо.А някой спори за актуализацията или оптимизация на Виваком...нима това е невъзможно?....все пак са най младия оператор и трябва да влязат в крак....понятно е.Ами Мтел с неговите вече три месеца отлагания на сметките?Там е проблема.....и то огромен...там са най големите измами..
Титла: VIVACOM
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 02, 2010, 11:04:55 pm
mushmulova много хубаво,че отказваш да си мълчиш.Само,че правилното място където е трябвало да пишеш е жалба до Виваком за да ти се разследва случая.Ефекта от писането ти по разни форуми ще е нулев.Официалната кореспонденция която се води в такива случаи е писмена.Също не очаквай като отидеш в магазина и им вдигнеш скандал да постигнеш нещо.Ще те изтърпят докато си тръгнеш,ще те препсуват наум и ще забравят за случая.От тях нищо не зависи.Те са продавачи.Надявам се си даваш сметка,че Виваком не се свежда само до кварталния магазин който ти си посетила.Когато си заявила услугата заявката ти е преминала през редица отдели и двойно повече служители.Не може да очакваш с устна договорка в съответния магазин да се приключат нещата.Трябва писмено да опишеш всичко за да може да се тръгне обратно по веригата и да се проверят нещата.Иначе всичко отива по течението.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Rocco в Декември 08, 2010, 09:05:55 pm
това вашето е направо смешно да знаете :))
На 6 юни си взех апарат на изплащане от виваком на 20 даде дефект, званнах на телефоните от гаранцията и ми отговориха,че те са грешни и не работят с виваком.
Отидох в магазина от там ме пратиха директно в сервиза за да стане по бързо ремонта, взех адреса и телефона и право там.
Взеха апарата и ми казаха да се обадя след 2-3 дни на телефоните от разписката, която ми дадоха.
Звънях ли звънях цял месец и никои не вдигна.След 33 ден отидох в магазина тъй като съ длъжни по закон след 30 дни да ми предоставят нов.В магазина започнаха да звънят на шевки и заместнички и в крайна сметка ми казаха, че ще напишат E-MAIL до госпожата която отговаря за замените тъй като не си вдига телефона.След 3 дни се обадих в магазина, казаха,че още нямат отговор от въпросната не вдигаща си телефона.След няколко дни отидох в магазина, вече бяха получили отговор и той беше: щом съм занесъл телефона в техния сервиз трябва от тях да си търся телефона нищо че служителка от магазина ме прати там.Отидох в сервиза от там ми се развикаха като на някой крадец и ми крещя шефа на сервиза,че аз имам договор с виваком и от тях да си търся телефона, логично !!
Хайде пак в магазина, хайде пак E-MAIL на госпожата, и така още месец и половина ходене до магазина звънене по телефона.
В същото време пристигна сметка със вноска за изплащане на телефона, защо пък не нали?!
След поредното ходене до магазина и телефонни разговори казаха, че ще ми пратят с куриер чисто нов телефон, да ама не, пратиха ми чисто стар улющен телефон, който върнах по същия куриер.
Обадих се веднага и ми казаха следното: Ами съветваме ви да приемете този апарат и да се примирите !!!!!!!!
Полудях!!!!!!!!!
Пуснах жалба и молба за прекратяване на договора ми с сайта им след 30 дни получих това:
Бихте ли ни казали фабричния номер на телефо тъй като няма как да проверим какво се случва с него.
Абе тея луди ли са ?
Обадих се на оператор и им обясних цялата случка също така им казах,че гаранционната карта е в сервиза и няма как да им дам този номер плюс това, това е тяхна работа.Имат имената ми номера ми всичко.
От 123 ми казаха да пусна още една жалба и да чакам 30 дни пак.
Директно пуснах жалба в защита на потребителите, заприличах на маймунка бре!!!
След проверката, която приключи преди месец, БТК или виваком както искат, отхвърлят искането ми за прекратяване на договора тъй като няма офицялно искане към тях / такова пратих на 2 август / и щели да ми дадат нов телефон.
Докато течеше проверката пристигаха още сметки за изплащането на телефона, спряха ми телефона, трябваше да си взема карта от мтел и да звъня на всички за да им кажа, че съм с нов номер.
Преди две седмици старият ми телефон тотално се скапа, обиколих мтел, германос и всички магазини продаващи телефони.На всякъде ми пробутваха катри на някой оператор, отказах се.
Реших да се пробвам да си взема стария нов телефон от виваком,та нали уж щели да ми дадат най- накрая!
Отивам в магазина давам им решението на комисията за защита на потребителите, те ме гледат като крадец чак се заяждат че нямало печат или нещо подобно.Казах им че им оставям копие и ако искат да си проверяват, след като вземат решение да ми се обадят.Познайте .....обадиха се ама друг път.Звънях им 3 пъти за две седмици и всеки път старите им номера.
Вече имам 150 лв задължения към тях за изплащането на телефона даже ми пращаха писмо от събирателно дружество, че ще ме съдят.
Бих искал потърпевщи като мен да се съберем и да заведем едно грандиозно дело със всички фоерверки, телевизия и всякакви средства за да разберът всички що за отрепки са виваком и че не могат да се гаврят с нас така.
ето моят майл ако има желаещи или някой който поне може да ми препоръча добър адвокат да пише.
alesandro@abv.bg
Титла: VIVACOM
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 09, 2010, 12:12:43 am
През сайта на Виваком или по e-mail  не можете да пуснете заявка за прекратяване на договора освен ако нямате валиден универсален електронен подпис с който да подпишете писмото,иначе няма да как да удостоверите самоличността си.
Самата гаранционна карта какво представлява,бланка на Виваком или е в самата книжка на телефона?Специално за Nokia знам понеже съм купувал от тях и гаранционната карта се попълваше на последната страница от ръководството за употреба на телефона?Щом са ти взели гаранционната карта в сервиза имаш ли някакъв приемо предавателен протокол който удостоверява,че телефона ти все още е в сервиза?Имаш ли фактура или касова бележка за закупуването или в самия договор за лизинг би трябвало да има подробности за телефона.Събери всички тея документи включително и IMEI-а на телефона и заедно с жалба в която да опишеш какво се е случило им ги изпрати на някой от следните адреси:

VIVACOM Обслужване на Клиенти
гр. София; Пощенски код 1784;
Пощенска кутия № 44

VIVACOM Централен офис
гр. София; Пощенски код 1784;
бул. \"Цариградско Шосе\" 115 И

Като разбира се не забравяй да се разпишеш върху жалбата.Няма смисъл да оставяш решение на КЗП в магазина,там служителите нищо не решават и нищо не зависи от тях,те работят по процедури.Това решение можеш да го изпратиш заедно с жалбата.В момента никой не ти е разгледал случая щом са ти пратили такъв отговор.Затова изпрати хубава жалба както ти казвам с всички тези неща за да могат да направят проверка и съм сигурен,че ще се задвижат нещата.
Неплащането на месечните фактури няма да ти помогне с нищо,а само ще ти създаде още повече проблеми.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: King Of sorrow в Декември 09, 2010, 12:57:28 am
И аз БЯХ абонат на Виваком от основаването им, но след като получих сметка за интернет трафик в размер на 1614,78лв за период от 2 седмици и установявайки сериозна разлика между фактурата им на хартиен носител и трафика, отчетен от тяхната система в дома ми, те пак не се признаха за виновни - след този случай никога повече няма да съм техен абонат и ще съветвам всички за същото!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Еди в Декември 09, 2010, 01:18:59 am
Желателно е всички документи на хартиен носител да се сканират и да се направи копие на всички тях в електронен вариант за по нататъшна нужда от тях. Ако ви се обадят с оферта по телефона с т.н. „Сделка от разстояние“, по-добре не приемайте, че нещата не винаги са едни и същи с това което се говори и това което после по куриер пристига като договор. Ако имате възможност направете аудио запис на такива разговори. Всички жалби трябва да се подават в централните офиси и да се иска входящ номер за тях. Ако няма реакция, тогава с цялата тази документация в КЗП и „Господари на ефира“!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 09, 2010, 07:34:56 am
Човека има решение от КЗП обаче с него не може да направи нищо защото не е подал жалба към Виваком.А с \"Господари на ефира\" пожелавам успех.Никога няма да се наемат с подобен случай най-малкото защото  няма да намерят никой с който да си направят репортажа и да му лепнат печата \"обещано\".Не се занимавайте с подобни смешници.Цялото им предаване е една лигавщина.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Еди в Декември 09, 2010, 11:40:27 am
Лигавщина е цялото предаване, но то си има и своята сериозна част. Стига да искат от екипа на предаването, могат и доста на далече да отидат с намирането на кого да лепнат етика „Обещано“.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Rocco в Декември 09, 2010, 12:10:43 pm
betatester, ти служител на виваком ли си, защото ми прави впечатление, че ги защитаваш ревностно?
Пуснал съм жалба в интернет страницата им защото така ми казаха от 123, плюс това там си има специално направена за жалби бланка избираш от падащо меню дали ще е за прекратяване на договор или интернет и няма място за ел. подпис. Защо са направили тогава тази услуга, като не я взимат под внимание!?
Телефонът не е нокиа, както предположи и нямам никакво намерение да им плащам за нещо, което не съм ползвал.Тяхното действие е равносилно на рекет !!!Искат да плащам нещо което не ми дават!!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: BeTaTesTeR в Декември 09, 2010, 05:53:40 pm
Къде пък видя,че ги защитавам толко ревностно.Наистина в сайта има подменю за прекратяване на договор и недоумявам защо са го направили.Така всеки който ти знае името и фамилията и телефонния номер може да ти пусне заявка за прекратяване,не би било нормално да става така.Както и да е и без това там няма възможност да им прикачиш всичките документи които трябва да им изпратиш.Това за плащането ти го казах защото Виваком няма да фалират без твойте 150 лв.,обаче работят с различни кредитни институции и ще те вкарат в черния списък с некоректни партниори.И ако след това решиш да поискаш кредит от някоя банка,тя ще види,че не си бил коректен платец и може да ти откаже или да иска допълнителни обезпечения и по-тежки условия от колкото при обикновените клиенти.Като отидеш при друг мобилен оператор да сключиш договор и той ще види,че е имало проблеми с теб и може да ти искат да плащаш гаранционни депозити.Абе въобще кофти проблеми стават.Да не говорим пък ако наистина ти почука на вратата съдия изпълнител,който въобще няма да го интересува,че не са ти поправили телефона и затова си спрял да плащаш.От тая гледна точка ти го казах за да си спестиш бъдещи проблеми.Така или иначе ако не поправят телефона ще ти върнат всички месечни такси от лизинга които си платил.Затова направи както съм написал по-горе,събери всички тея документи и им ги изпрати и няма как да не ти удовлетворят жалбата.Така като си седиш и не плащаш хем се водиш длъжник по документи,хем нямаш телефон,хем вече си платил няколко лизингови вноски.
А за господари на ефира действително освен в някой магазин няма къде другаде да отидат.Да не говорим пък за незаконните методи които използват.Масово правят репортажи със скрити камери.А това в България е забранено със закон.Тези камери се водят специални разузнавателни средства и могат да се използват само от органите на реда след съдебно разрешение.Също много обичат да раздават квалификации кой е измамник,кой е виновен и кой не.А това се доказва само в съда и нямат право да огласяват публично някой за измамник без да има влязла в съда присъда.И докато номерцата им със скритите камери и публичното порицание минават пред разни дребни фирмички,то със сигурност при голяма и сериозна фирма като Виваком няма да им се размине и веднага ще заведат дело най-малко за уронване престижа и доброто име на фирмата и от господари на ефира го знаят много добре и си трайкат.Някога да сте видели да правят репортаж срещу мобилен оператор,който и да е,не конкретно Виваком?Разбира се,че не сте.Няма и да видите щото са наясно,че не могат да си играят с по-сериозни фирми и ще им скъсат задниците от дела.От няколко месеца Мтел имат проблеми със системата и много хора се оплакват от сгрешени сметки,мислите ли,че малко хора са им писали по тоя въпрос.Но всемогъщите господари на ефира и думичка не обелват по тази тема.Силата им е да правят репортажи за сгрешени пътни знаци,да се занимават с разни дребни фирмички и селски тарикати и да чоплят неуредици в общините. Съжалявам малко се отплеснах ама доста ме дразнят и с абсурдните си репортажи.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: MirМир в Декември 09, 2010, 08:39:14 pm
Тези неща, които ги разказвате са за ПОЛИЦИЯТА!! Отивате в най-близкото РПУ и очаквате защита от полицията. Ако някой Ви измами или ограби, нагруби.... къде отивате? Отново в родното МВР! И в химна им така се пее! Те ни пазят и защитават, пък са и много!!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: King Of sorrow в Декември 11, 2010, 09:00:05 pm
Podavah jalba i kam Vivacom, i kam KZP, i kam Komisia Za Regulacia Na Saobshteniata! Dori ne mi otgovoriha - cqlata ni sistema e nekachestvena ili pone ne e napravena, za da bade ot polza na obiknovenia grajdanin!
Титла: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
Публикувано от: Добромир Добрев в Септември 29, 2011, 12:45:46 pm
И аз имам огромен проблем с интернета от Виваком. Притежавам срочен договор до края на годината за интернет услуга с фирмата Нет Ис САТ ООД. Черно на бяло в договора е записано, че той може да бъде прекратен предсрочно само и единствено по взаимно съгласие и от двете страни. Тъй като съм се възползвал от промоция в началото на годината, имам някои преференции в цените. Какво обаче се случва? НЕТ ИС САТ си продават правата на Виваком, откъдето започват да ми звънят и да ме натискат да подписвам нов договор минимум за една година при техните финансови условия. Аз казах че не съм длъжен и не желая да подписвам нов договор, тъй като имам вече срочно обвързващ такъв до декември, а след това не желая да се ангажирам по никакъв наин с Виваком. От НЕТ ИС САТ ми беше обяснено, че няма проблем да си продължа по този договор. Да, обаче в края на септември - хоп резнаха ми достъпа до интернет без да ме уведомят. Тичах по офисите и до двете фирми, прости чиновнички ми вдигат ръце е не желаят да ми съдействат. В общите условия на договора е записано черно на бяло, че когато Доставчикът прехвърли правата и задълженията си на трето лице, то това трето лице (в случая ВИВАКОМ) е длъжно да изпълнява задълженията по моя договор. Да, но от Виваком не го зачитат, карат ме да подписвам нов договор и то за година с тях. Как да постъпя и към кого да се обърна? Убеден съм в правотата си и разполагам с документи и редовни договори с подписи и печати! Докога потребителите ще бъдат така тъпкани? Представете си обратната ситуация. Ако вие решите най-ненадейно да спрете да ползвате услуга на ВИВАКОМ, въпреки че имате договор с тях, то те веднага ще ви осъдят да им платите неустойка, равна на всички месечни суми до края на договора. Надявам се, че тук ще получа съвет или съдействие!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Emil Enchev в Март 31, 2012, 02:12:32 pm
За \"ЛИМИТИТЕ\" на ВИВАКОМ!

1. Тези \"ЛИМИТИ\" са направени само за да създават ПСИХОЛОГИЧЕСКА ОСНОВА за ИЗМАМНА \"СИГУРНОСТ\". Така Хората се отпускат и правят КОЛОСАЛНИ СУМИ, които, ако знаят, че НЯМАТ ЛИМИТ, биха били ПО-ВНИМАТЕЛНИ и НЕ БИХА НАПРАВИЛИ.

2. Използват се най-различни трикове, за да се мамят КЛИЕНТИ, чрез НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ ЛИМИТНИ ГРАНИЦИ, които в действителност са много НАД официално ОБЯВЕНИТЕ. Примерно при РОУМИНГ - има ФИКТИВНО ЗАБАВЯНЕ НА АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ПОТРЕБЛЕНИЕТО НА КЛИЕНТА В ЧУЖБИНА, което се ТВЪРДИ от Виваком, че се дължи на ОПЕРАТОРА в чужбина. Т.е. Ти се обаждаш от чужбина в КОЛЦЕНТЪРА ИМ, казват ти ЕДНА ЛЪЖЛИВА СМЕТКА, която си НАВЪРТЯЛ ДО МОМЕНТА - и най-важното НИКОЙ, ДОРИ НЕ ТИ СПОМЕНАВА ЗА ТОВА ЗАБАВЯНЕ НА АКТУАЛИЗАЦИЯТА и ЧЕ ВСЪЩНОСТ ТАЗИ СМЕТКА Е НЕВЯРНА- и то УМИШЛЕНО. Т.е. ти си мислиш, че имаш 150 лева примерно, понеже така са ти казали, а сметката ти може да е няколко пъти ПО-ГОЛЯМА до момента на проверката и това не ти се съобщава. А най-гнусното е, че - ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ, докато УЖ СЕ АКТУАЛИЗИРА ти може да надскочиш ЛИМИТА СИ ДВА, ТРИ и ПОВЕЧЕ ПЪТИ БЕЗ ПРОБЛЕМ, преди ДА ТИ СПРАТ ТЕЛЕФОНА. Вече имат ОПРАВДАНИЕ.

3. Тези ЛИМИТИ са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГОЛЯМА ДАЛАВЕРА и ИЗМАМА, не очаквайте скоро време някой да се занимае с тях, медиите са подкупни, също и Комисията за защита на потребителите. Занимават се само с НЕЩА, които не ЗАПЛАШВАТ основната част от ИНТЕРЕСИТЕ на ОПЕРАТОРИТЕ и обикновено са ЕДИНИЧНИ СЛУЧАИ. С толкова ГОЛЯМА ИЗМАМА, няма да се захванат - дори на ВСИЧКИ да им е ясно, че примерно, ако имаше РЕАЛЕН ПРОБЛЕМ със ЗАБАВЯНЕТО НА АКТУАЛИЗАЦИЯТА НА ИНФОРМАЦИЯ - Предплатените карти НЯМАШЕ ДА МОГАТ ДА ИЗПОЛЗВАТ РОУМИНГ УСЛУГА. Нали, разбирате, че ако имаш предплатена карта и ЕДИН ДЕН ЗАБАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА, докато се АКТУАЛИЗИРА СМЕТКАТА - лесно може да надхвърлиш лимита си от 15 лева и да го направиш 15 000 лева, без никой после да може да ти изисква да връщаш сумата. Но те нямат такъв проблем - сметката СЕ ИЗЧИСЛЯВА ЗА СТОТНИ ОТ СЕКУНДАТА и ако я надвишиш ВЕДНАГА ЩЕ ТИ СПРАТ КАРТАТА. Докато с НЕПРЕДПЛАТЕНИТЕ си измислят някакво ФИКТИВНО ЗАБАВЯНЕ и така ТЕ МАМЯТ НА ПОРАЗИЯ. Както казах тези \"ЛИМИТИ\" са ТВЪРДЕ ГОЛЯМ ЗАЛЪК за АДВОКАТИ, ЗАЩИТНИ ОРГАНИЗАЦИИ и ЖУРНАЛИСТИ.

Съвета ми е: НЕ РАЗЧИТАЙТЕ НА ФИКТИВНИТЕ \"ЛИМИТИ\" и НА АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СМЕТКАТА СИ В МОМЕНТА -ТРЯБВА ДА СЕ ПАЗИТЕ САМИ!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: cvetelina velcheva в Май 14, 2012, 01:13:49 pm
Аз искам само да предолжа, да бъде съкратен всеки един \"ценен кадър\" от отдел \"Връзка с клиенти\" и да не бъде разрешавано на тези хорица при никакви условия в близките 50 години минимум, да имат какъвто и да било контакт с клиенти в която и да е сфера. Ако тези хора работеха на 112, статистиката за самоубийства щеше да достигне рекордни нива.

След като изселят тия елементарни частици, да наемат един наистина добър специалист по организационно поведение, който да намери, подготви и въведе в тази материя съвсем нова група необременени студентчета с добро възпитание.

Предпочитам, когато ми съдират кожата, да го правят учтиво!
Титла: VIVACOM
Публикувано от: cvetelina velcheva в Май 14, 2012, 01:14:39 pm
иначе от услугите не се оплаквам
Титла: VIVACOM
Публикувано от: Слави Георгиев в Август 03, 2012, 08:29:18 pm
Някой знае ли дали има някакъв срок в който можеш да се откажеш от услугата без да дължиш неустойки. На 31.07.12 подписах договор за ТВ, мога ли да се откажа сега?

Благодаря
Титла: VIVACOM
Публикувано от: bloucester в Август 04, 2012, 01:51:59 pm
Някъде като че ли пишеше за 7-дневен срок, но не съм сигурен.
Титла: VIVACOM
Публикувано от: egotseva в Август 06, 2012, 02:30:44 pm
Това трябва да е написано в договора, който сте подписал. По принцип Виваком в това отношение са най-толерантни към клиентите си.