Активни Потребители

Архив => Телекомуникации, Интернет доставчици, СПАМ => Темата е започната от: dessince в Септември 16, 2010, 02:42:59 pm

Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: dessince в Септември 16, 2010, 02:42:59 pm
Привет!
Вече не знам към кого трябва да се обърна, за да се опитам да защитя правата си?!
Ще се опитам на кратко да споделя проблема си..
Както много от Вас знаят в момента МТЕЛ правят промени в системата си, по-конкретно сменят софтуера с който работят.. Всичко това се прави с цел улеснение както на служителите, така и на клиентите. Единственият проблем е, че не се знае колко ще продължи този период, както и колко неприятности ще донесе на клиентите на МТЕЛ. Пиша Ви, тъй като съм потърпевша.. В момента използвам тарифен план Лууп. На 8-ми август получих в 7 сутринта 2 смс-а един след друг, че съм достигнала 88% и съответно 99% от кредитния си лимит (който е 50 лв.) \"Само до преди два дни.. сметката ми беше 7 лв., как е възможно да съм изговорила толкова много?\" Това се питах в рано сутринта на 8-ми. Реших да посетя офис на мтел същия ден. Услужлив служител на компанията ми обясни, че в момента имам затруднения със системата и че начислената сметка до момента не е вярна (67 лв е сумата). Беше ми потвърдено неколкократно, че след като приключат всички промени по софтуера на компанията, сметката ми ще бъде на нормално ниво. Успокоих се, но радостта ми беше краткотрайна.. на 11 сутринта получих смс, с който ме усведомяваха, че съм превишила кредитния си лимит, като това води до спиране на всички изходящи повиквания. Отново реших да посетя офис на мтел, за да получа някакво обяснение. От там ми се потвърди, че сметката ми е 67 лв., че наистина съществува такув проблем с други клиенти. Осведомиха ме, че начините да ми пуснат телефона са 2: 1. Да разреша да бъде увеличена сумата по кредител лимит (това не значи ли автоматично, че се съгласявам с начислената сметка); и 2. Да депозирам известна част от сумата, начислена ми като сметка (каква е гаранцията, че тези пари ще ми бъдат върнати, пък и сумата, която ми поискаха не беше малка - 50 лв). След отказ от моя страна да изпълня предложените варианти, тъй като не нося вина за това, че те имат проблем със системата си, служителите на мтел ме убедиха, че до 2 часа телефонът ми ще бъде пуснат отново.. Естествено това не се случи.. Вече 5-ти ден съм с изключен телефон, въпреки, че съм платила всички свои задължения до момента! Последната ми надежда беше, че на 15-ти зануляват сметката и тогава отново ще мога да използвам телефона си. Но уви.. вчера получих смс, че издаването на фактурите ще се забави (не беше посочен период на евентуалното издаване на фактурите) и така отново си оставам с ограничени изходящи повиквания за неопределен период от време. До колкото знам и други мои познати имат същия проблем. Някой може ли да ми каже как е възможно да си плащаш за услуга и вече 5 дни да нямаш достъп до нея, поради причини независещи от теб?  Компенсация дали ще получа? Едва ли? Как да постъпя? Да седя кротичко и да чакам..?
Обаждах се в Комисията за защита на правата на потребителите и от там ме прехвърлиха към Комисията за регулиране на съобщенията. Те пък ми казаха, че трябва да подам жалба и да чакам.. сигурно щяло да отнеме повече от месец докато ми върнат отговор, а дали въобще ще се стигне до там - не е ясно.
Моля, дайте ми съвет как да постъпя..
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Георги Чобанов в Септември 17, 2010, 08:10:04 am
Колко ли народ ще \"ревне\",когато все пак някога им заработи системата?!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Септември 17, 2010, 11:31:47 am
Много. Аз лично подозирам, че ще платя между 30 и 50 лв, защото кредитният ми лимит е толкова... А интересно дали ще могат да докажат по някакъв начин, че сме провели дадените разговори или пък ние ще трябва да им доказваме, че не сме (най-вероятно с тухли и факли)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: ellydi в Септември 18, 2010, 06:56:25 pm
Здравейте,
търси се адвокат достатъчно вбесен от безобразията на М тел. Да се внесе едно яко дело, та да ги видиме после ще продължават да нарушат купища от закони с условията по договорите, дето ни пробутват.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Септември 26, 2010, 01:44:23 pm
ИЗ \"Общите условия за взаимоотношенията между \"Мобилтел\" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на \"Мобилтел\" ЕАД по стандарти GSM и UMTS\": VIII. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА МОБИЛТЕЛ 41. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел е длъжен да осигурява качествени електронни съобщителни услуги, включително информационни услуги (справки) 24 часа на денонощие, 7 дни в седмицата, в зоните на обслужване на мрежите, освен в случаите на форсмажорни обстоятелства. (Изглежда платформата „Амдокс” е форсмажорно обстоятелство). 47. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел е длъжен да отстранява в най-краткия практически възможен срок повредите в мрежите. (Минава вече цял месец). 8. В случай на планирано прекъсване или влошено качество на услугите при извършване на профилактични прегледи, ремонти или поради развитие на мрежите Мобилтел е длъжен да информира предварително абонатите/потребителите в засегнатия район включително и за сроковете на прекъсването или влошаването на качеството на услугата, по начин, който е максимално достъпен. Погледнато от правна гледна точка общите условия са предмет на облигационното право и в този случай, предвид факта че са засегнати милиони български потребители е редно да се самосезира прокуратурата и съдебната власт с цел образуване на съдебно производство срещу МОБИЛТЕЛ!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Септември 26, 2010, 01:46:43 pm
18.1 – Мобилтел НЕ предоставя на абоната/потребителя всички електронни съобщителни услуги съгласно GSМ/UMTS стандарта и в съответствие с технологичните възможности на мрежите. 18.2.2. Мобилтел НЕ предоставя справочни услуги, свързани с предоставяне на информация, свързана с електронните съобщителни услуги. Освен това Мобилтел нарушава чл. 22.2. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Месечна абонаментна цена - предплаща се от абонатите на съответната мрежа ежемесечно по Ценоразпис на Мобилтел съобразно избрания пакет услуги. Операторът не е в състояние да издаде ежемесечна фактура за проведените разговори. Абонатът е лишен от информация, която му се полага: 30б. Абонатът има право да получава безвъзмездно детайлизирани сметки за ползваните услуги заедно с данъчна фактура, както и достъп до информация в електронен вид относно месечните сметки за ползваните услуги. Детайлизираната сметка може да съдържа следната информация: 30б.1. всички видове ползвани от абоната услуги през разплащателния период; 30б.2. брой на ползваните услуги; 30б.3. обща стойност на всеки вид ползвани услуги; 30б.4. общ размер на сметката; 30б.5. размер на данъчните начисления върху сметката, изразен както в проценти към размера на сметката, така и в абсолютни стойности; 30б.6. размер на отчисленията, които може да се дължат на абоната, съобразно начина на ползване на услугите, договорен между него и предприятието, предлагащо услугите; 30б.7. общ размер на дължимата сума; 30б.8. срок за плащане; 30б.9. възможни начини за дистанционно плащане на сметката с необходимите за това данни; 30б.10. Идентификационни данни на предприятието, предоставящо услугите; 30.б.11. Адреси, телефони и други начини за контакти с предприятието, предоставящо услугите; 30в. Абонатът има право да иска от Мобилтел детайлизирана справка за ползваните телефонни услуги, която може да съдържа информация за: 30в.1. вида на ползваната услуга за всяко осъществено повикване, включително за осъществени повиквания към безплатни услуги; 30в.2. стойността на всяко осъществено повикване; 30в.3. датата, часа и продължителността на всяко осъществено повикване. 30.г. (Отм. в сила от 06.08.2010 г.)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Септември 26, 2010, 02:16:55 pm
Добре, всички тези условия и членове са много хубави, но как предлагате да процедираме? Отправната точка явно я има - какво да направим? Всички недоволни да се опитат да си прекратят договорите на база на това ли? Или? Чакам (а и не само аз) предложения.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Септември 26, 2010, 02:19:38 pm
Т.е. не съм сигурен, че мога просто да отида в някой офис с разпечатани тези клаузи и да кажа: Вие сте в нарушение на това, това и това, затова си прекратявам договора с вас?
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Септември 26, 2010, 03:56:53 pm
Може да си потърсите правата единствено в съда. Комисиите, както забелязвате, си прехвърлят \"топките\" и не желаят да си изпълняват служебните задължения. Проблемите в  договоните отношения между доставчик на услуги и потребител са предмет на облигационното право и се разрешават в съда.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Септември 26, 2010, 04:01:09 pm
Други нарушения от страна на Мтел: От началото на септември поради въвеждане на платформата „Амдокс”, абонатите са лишени от възможността за пренос на номерата! 95. (Изм. в сила от 06.08.2010 г.) Мобилтел се задължава при наличие на техническа възможност и в съответствие с определените дневни лимити за пренасяне на номера да осигури пренасяне на Номера/та в срок до 7 (седем) работни дни, считано от подаване на заявлението при Приемащия доставчик или отстраняване на недостатъците по заявлението и включва прозорец на преносимост не по-голям от 7 часа. В случай на забавяне поради технически проблеми, изразяващи се във временно спиране на система, при Даряваща или Приемаща мрежа, която обслужва процеса на преносимостта на номера, Мобилтел и Приемащият доставчик определят нова дата на пренасяне, за която Приемащият доставчик информира абоната/потребителя.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Септември 26, 2010, 04:10:06 pm
В заключение Държавните комисии не си изпълняват служебните задължения и поради тази причина цари пълна анархия във взаимоотношенията между доставчик и потребител на услуги. Освен това компетентните държавни институции ощетяват хазната с огромен източник на средства, който може да дойде чрез санкциониране и налагане на глоби! Уместно е уважаемите Депутати да внесат предложение за промяна на Закона за регулиране на съобщенията, като увеличат размера на глобите и ги синхронизират с тези на останалите страни членки на ЕС.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Септември 28, 2010, 01:03:17 pm
Из отговрите на М-тел, свързани с проблемите, създадени около внедряването на новата система за обслужване на клиенти:
\"Защо не мога да получа информация за текущата си сметка и оставащите минути от отстъпката ми?
Поради оптимизиране на системата за обслужване на клиенти, в момента услугата е временно недостъпна. Уверявамe Ви, че правим всичко за възстановяването й възможно най-скоро.
Услугата ще бъде достъпна отново, когато на данните за текуща сметка и оставащи минути се верифицират с проверка на всички нива в системата.\"
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Татяна в Септември 28, 2010, 05:30:15 pm
А защо МТЕЛ не излезне с официално становище и извинение? Защо всички медии мълчат? Защото по всички върви реклама на МТЕЛ. Наистина много хора ще "изреват" от сметките си, но е факт ,че всички си затварят очите, все едно нищо не се случва.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: fluditec в Септември 29, 2010, 05:59:46 pm
Медиите си затварят и ще си затварят очите винаги за мобилните оператори, защото мобилките са техни спонсори, а нашите медии не ги интересува истината, а само парите (дори бих допуснал, че са продажни).
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: tediko в Октомври 01, 2010, 12:11:37 pm
Четейки вашите мнения разбирам, че всеки от нас ще бъде ощипан от MTel. Аз напр. си мисля,колко ли съм надхвърлила месечната си премия( Мтел Фит) като нямам инфо за текущо потребление, а нямам и издадена фактура за последен отчетен период. Така, че аз предлагам да бъде заведен колективен иск срещу Мтел за неспазване на задължения по договор, както и липса на елементарна информираност на милионите потребители на Мтел затова какво става зад кулисите!Като си завършат платформата ще си поискат високите  сметки и ако откажете да си ги платите впредвид факта,че не сте могли да си ги контролирате - Мтел ще ви съдят, защо ние да им се даваме? <strong>
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Октомври 01, 2010, 04:47:01 pm
Четох из разни форуми  за спец отдел на Мтел, разработващ стратегии за надписване и манипулиране на сметките. Прочетох и за намесата на този отдел в платформата “Амдокс”,  и че  по-скоро вмешателството на този отдел не било в “десетичната запетая”, а в цифрите след “десетичната запетая” и в секундите. Четох някъде и че именно това вмешателсвто от страна на М-тел довело до срив в системата Ето и пример: Провеждам разговор от една минута на стйност 0, 08 лв. след манипулация в системата засичаща секундите и изчисляваща цифрите след десетичната запетая, проведеният разговор ще бъде манипулиран примерно с 0. 02лв. (тази скромна сумичка няма как да предизвика вниманието на абоната). В зависимост от броя разговори средно надписването на месечната фактура може да стигне и до 0. 50 лв. Х 2 000 000 активни абонати = 1 000 000 лв. месечно. (минимално изпрани пари) Тези 0. 50 лв. просто няма как да бъдат усетени от абоната, защото прецакването е с 0. 01 на разговор. Както виждате възможният минимум, с който са се надписвали сметките, благодарение на старата система е скромен и то само от ЕДИН МИЛИОН... Възможно ли е М-тел да докажат, че подобно надписване на фактурите не е възможно!??? И каква би могла да бъде верификацията на предполагаемите доказателства от М-тел??? И има ли компетентна държавна институция, която редовно да верифицира точността на изчислителната система на М-тел???
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bul в Октомври 01, 2010, 06:05:20 pm
МТЕЛ НЕГЛАСНО СПЕСТИ ПО ЕДНА ФАКТУРА
В заключение PR-отдела на М-тел се оказа абсолютно неподготвен да реагира адекватно на проблемите. Смея да твърдя и го подчертавам, че непрофесионалното поведение на PR-експертите предизвикаха всичките тези коментари, свързани с КИБЕРАТАКИ, ЦРУ-та, евреи, извънземни и пр. фантасмагории предизвикали т.нар. срив в системата на М-тел. Ако PR-отдела работеше адекватно и професионално, щеше да използва доста по-гъвкава тактика, с която да информира клиентите по-конкретно и изчерпателно за възникналите проблеми и да се ангажира с конкретна дата, на която ще се сложи край на проблемите. Но в момента абсурдната и некомпетентна тактика на този отдел продължва и то с пълна пара, като информира абонатите, че компанията била готова с фактурите от септемврийския цикъл, без да съобщи да абонатите, че същите няма да получат предишните си фактури с проведените разговори през месец август. Ето това парадоксално спестяване и игнориране на информацията ще се окаже пагубно за компанията!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Октомври 06, 2010, 09:03:27 pm
Писах най-подробно на КЗП. Още на следващия ден с мен се свърза служител, който ми обясни, че не могат да направят нищо - да съм се обърнел към Комисията по далекосъобщенията. След още 2 дни получих и официален отговор на жалбата си, който гласи, че не могат да направят нищо, защото не им е в пълномощията. Можели единствено да ме насочат към помирителна комисия.

С други думи, Ментел са над всички закони.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: kiki miki в Октомври 19, 2010, 06:00:43 pm
според мен проблема се разду твръде много, явно някой има интерес от това. аз например и много от моите познати нямаха проблем с оператора. фактурите ни за септември си излязоха, разгледахме си сметкките на сайта на оператора. дори преди няколко дни на *88 успях да си проверя текуща сметка и пакет минути.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: fluditec в Октомври 20, 2010, 08:57:23 pm
Куко муку, къде точно е раздут твърде много проблема? Къде се говори открито за него? Ментел да казаха нещо официално? А не нарушават ли договорните отношения? И как да ти вярвам, че никой няма проблем при условие, че аз и моите познати не сме получили сметки нито за септември, нито за октомври, нито можем да си проверим сметка и минути. А за преносимостта на номерата да не говорим.  
Нещо мнението ти намирисва!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: suni73 в Октомври 25, 2010, 02:50:31 pm
Моля,дайте ми съвет!
През септември станах абонат на мтел,за което горчиво съжалявам.На 23.10.телефоните ни бяха спрени(план-комбина).Оператора ми каза,че имам сметка от 300лв.която е от услуги с добавена стойност.Отидох в център на мтел и ми отговориха,че на 22.10.от 00.49ч.до 01.41ч е играно на някаква игра.Как да докажа,че никой не е играл.Обърнах се към адвокат да напише жалба,но как да докажа,че не е играно.На телефона няма обаждания към тази игра,но в мтел ми казват,че сме ги изтрили ( от 11.09. всички обаждания се виждат). Работя цял месец за тези пари.Моля помогнете ми със съвет.Предварително благодаря.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: fluditec в Октомври 26, 2010, 05:01:32 pm
Може ли някой да обясни какво означава платформа - думата, която ментел използват, че са въвели нещо си ? Иначе нормално си означава :платформа, естрада, трибуна,перон,пол. платформа, програма, обувка с дебела подметка и ако случайно означава ПРОГРАМА- ние тези филми май вече сме ги гледали. Или може би имат в предвид нова СИСТЕМА, или какво ли им пука какво ще ни изръсят!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: leofranco в Октомври 26, 2010, 09:19:33 pm
За миналия месец септември не съм плащал,сега изтича и този октомври и все още нямам да плащам нищо,обадих се на оператор а той любезно ми отговори,че скоро ще получа известие за сметката си и както е тръгнало някоя надута сметка и нали се сещате картата в коша...чакам да видя сумата натрупана до момента на плащането и случайно ако има недоразумения в сметката...Глобул, Вива...
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: aneli59 в Октомври 27, 2010, 09:07:22 am
Може ли някой да ми обясни следните услуги? Начислени са ми с новата фактура.

Интернет (MB) 0.02 лв.
 
 Корекция акумулирани отстъпки 0.01 лв.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: fluditec в Октомври 27, 2010, 09:03:09 pm
А пък аз имам текуща сметка в момента 1 стотинка. Може ли някой да ми обясни как точно се е получила като минута разговор ми е над 30ст., обаждането на оператор е безплатно, а интернет не съм ползвал?
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: lucy111 в Октомври 28, 2010, 11:22:14 am
Здравейте! Явно и аз съм един от вбесените потребители на М-тел. Миналата седмица получих съобщение за излезнала фактура за м. септември. След като се обадих на *88 и опитах да проверя сумата по фактурата, опитах и от менюто на М-тел на телефона ми, естествено не успях да се добера до необходимата информация, защото услугата е временно неактивна и т.н. Едва вчера от сайта на М-тел проверих...Сумата е с около 30 лв. по-висока от тази, която средно плащам за месец. Излиза, че съм прекалила с разговорите в Семейство и приятели ( с около 230 мин. ), което според мен е доста странно. При положение обаче, че в определения период нямах достъп до информацията за оставащи минути от отстъпка, както и за текуща сметка, допускам, че може да съм превишила лимита за безплатни минути. Смятам обаче, че като потребител, правата ми в случая са нарушени, тъй като (по-горе в мненията е посочено) М-тел се задължава да осигурява на клиентите си достъп до тези данни. Освен това, аз също имам начислени сумички за услуги като интернет, например:
Интернет (MB) 0.02 лв.

Корекция акумулирани отстъпки 0.01 лв.
Не знам вече какво да кажа, къде да се оплача и най-вече какво да очаквам от следващите сметки, при положение,че бях в чужбина.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: malkata в Октомври 31, 2010, 08:54:27 pm
Здравейте на всички. Изглежда аз не съм единствения потърпевш на М-Тел. Моят случаи е следният. От края на август не мога да си проверявам сметката. Получих смс, както повечето от вас, че ми е превишен лимита и ми е спрян телефона. Отидох в офис на съответния мобилен оператор, където ми беше казано, че не могат да ми проверят сметката, защото тя не била видима, но ще ми пуснат телефона. Е да, пуснаха го и днес получих смс, че имам неплатена фактура от 135 лева. При което, проверих електронната си фактура и видях, че обажданията ми към Loop, които са на 1 ст. на минута, са били отчитани по 33 стотинки. От М-тел ми казаха, че ще преразгледат фактурата и обажданията ми, но като чета вашите коментари все повече си мисля, че резултат няма да има. Искам да кажа, че според мен Мобил Тел заслужават да бъдат осъдени. Не само, защото ни взимат парите за няма нищо, но и заради главоболията, които ни докарват.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Victoria в Ноември 01, 2010, 11:55:07 pm
Ок, искам да попитам какво мислите по въпроса: Щом медиите и институциите в България си затварят очите пред жалбите на хората, мислите ли че ако се обърнем към Страсбург и той също ще бъде така безпристрастен ?? Не вярвам.

Щом потребителите са длъжни да плащат солидни неустойки или са наказуеми при не спазване на договора, същото важи и за оператора Мтел към милионите си потребители? Трябва да ни платят НЕУСТОЙКИ ЗА ПРИЧИНЕНИТЕ НЕУДОБСТВА И ЗА НЕКОРЕКТНОСТТА!!!! (НЕКОРЕКТНОСТ С ПО-ГОЛЕМИ БУКВИ, МОЛЯ)

Така че, хора, какво ще кажете, ако се обърнем директно към Страсбург? Щом държавата отказва да реши този проблем отвътре, може да се реши отвън.

И с тая реклама, дето продължават да ми я набиват по ТВ-то как Мтел бил лидера на пазара, направо ми втръсна- това е вече върха на дебелашката им шега с всички хора, коитоизобщо не искат да чуят за тях имнго скоро едвали ще са вече техни абонати ( и вече няма да са Лидера хаха)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: albena в Ноември 02, 2010, 10:02:59 am
Добър ден,искам и аз да се оплача от М-тел. До вчера бях в неведение относно стойността на фактурата ми за август месец,докато не получих уведомителен смс,че стойността на фактурата ми от дата 09.09.2010 година е 125,86 лева. Останах шокирана. След като изтеглих разпечатката за разговорите си през съответния месец,забелязах,че:
1. Разговорите ми към "Любим номер" са таксувани от една страна като безплатни,и от друга като разговор в мрежата на М-тел,което е неправилно,защотоби трябвало по договор с този номер разговорите да бъдат напълно безплатни 3.
2-И как е възможно при лимит от 50 лв. аз да направя сметка 100 лв.
3- До края на месец август имах възможността да проверявам сметката си,която не беше повече от 7 лв и изведнъж да имам фактура 125 лв.
Надявам се ,че има кой да обърне внимание на молбата ми и да бъде направена проверка!!!
Предварително ви благодаря!!!
Албена Йорданова
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Victoria в Ноември 02, 2010, 01:30:25 pm
Това е много жалко, наистина и е недопустимо, но докато ние не направим нещо, никой няма да се обърне към нас, за да защити правата ни и ще си останем само с оплакванията ТУК!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: pepiboro в Ноември 02, 2010, 03:37:51 pm
Здравейте всички потърпевши от Мтел.И аз съм една от вас.В семейството ми има четири абоната на тази компания и на всички сметките са ни двойни.След много неуспешни опити да се свържа с оператор най-накрая успях и сега чакам отговор,но уви.Има да си чакамІНо и те ще чакат да им платя!!!!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: kiki miki в Ноември 02, 2010, 05:39:28 pm
Здравейте,

като чета вълната от негативни мнения, се чувствам гадно и тъпо, че хиляди абонати са поставени в това положение. Като потребител и абонат на Мтел ви разбирам, но също така вярвам, че нещата ще се оправят бавно и постепенно. Искам да споделя с вас, че има и такива, които си получават фактурите и те не са завишени. Явно Мтел не могат да смогнат с обработването на цялото инфо. Но е факт, аз и моето семейство, които сме в група от 6 абоната и един любим номер с такса от 9,99 на месец, си получихме фактурите и естествено ги проверихме по няколко пъти, но не видяхме фрапантна разлика с предишните. Мои познати също са си получили фактурите и сметките им са ОК в сравнение с предишните. Та исках да кажа, че има светлина в тунела. Стискам палци всички да получат адекватни фактури, които да отговарят на изговореното. А за тези, които не са, нека се обърнат към служителите на мтел за персонална помощ.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: assilia в Ноември 02, 2010, 11:16:13 pm
Цитат:
 * Георги Чобанов
    * CommentTime17.09.2010

 
,,Колко ли народ ще \"ревне\",когато все пак някога им заработи системата?! \'\'
Дам, аз също се чудя!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: vesy13 в Ноември 03, 2010, 02:09:05 pm
И аз пострадах от Мтел. Но тук чета за оплакванията на всички, но не прочетох някой да дава решение на проблема. Искам да попитам, няма ли и адвокати потърпевши от Мтел и да се заведе колективен иск. Ако има адвакати да си пишем и да обсъдим възможностите за иск.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: goshko_kokoshko в Ноември 03, 2010, 04:05:41 pm
Е хайде сега. Защо всички се правим на ощипани госпожички. Много ясно, че въпросната компания е вездесъща.Не от днес - хрупат овчици на обяд след като са ги издоили зарана. По скоро повечето чивтокопитни не усещат за какво става дума докато не минат под балтията. Ментел/Мобилтел/Мтел или Глобул/БТК/Космоте/Виваком има ли значение как се наричат.
Този форум от край време си е само развъдник на едно \"Джавкане\" или по правилно жавкане. Защото правото е на страната на правия или на този с парите? Докато народът(клиентът) продължава да подлага снага на въшката(компанията) така ще е. Който е с накърнено дойстойнство от Мтел защо продължава да им снася? Щом е недоволна обикновено златната кокошка спира да снася на стопанина и отива при друг или пък си харчи парите за по полезни неща. Другото е мазохизъм. Минаваш на друг оператор докато ги обиколиш всичките и решиш, че може би по-добре е без телефон. ;) Така паризитите ще изчезнат...
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 04, 2010, 05:29:25 pm
Етоооо и аз да се включа.... направих смяна на потребител на 04 Септември... реално обаче тя се отрази на 04 Октомври... но пък плана влезе в сила на 12 Октомври... а до ден днешен говоря на 1,09 лв./мин.
не мога да прекъсна договора, отговор по жалбата все още нямам... а за услугата смяна на потребител ми взеха 24 лв. - това за \"качествено\" свършената работа. А аз няма да мога да си платя разходките до офиса на МТел... Нито КЗП се интересуват, нито КРС ... всеки смуче от тях, как да им дреме за нас!!??!!!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: vikitory в Ноември 05, 2010, 12:43:56 am
Здравейте,преди малко повече от месец си купих мобилен телефон от Мтел,на останових че не мъ работи вибрацията.Занесох до за ремонт,след което мина една седмица и ми вращат телефона с нов софтуер,но не и с вибрация.Пак го оставих за ремонт номер 2....на чисто новия ми телефон.Незнам вече какво да правя.Мисля да си потарся парите обратно или поне да ми дадат нов телефон,който ДА РАБОТИ!!
Може ли някой да ми даде съвет как да постапя!!!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Ноември 05, 2010, 12:40:03 pm
Брат ми вчера е получил сметка за ЕДНОМЕСЕЧЕН период (доколкото е разбрал - август - септември) на стойност 51 лв. Нормалните му сметки варират между 15 и 25 лв. Вече два дни прави всичко възможно да се свърже с оператор, за да изиска разпечатка, тъй като се съмнява, че при смяната на системата / платформата и т.н. безплатните му минути не са отчетени като такива. След като губи по половин час на ден в чакане, той все още не може да се свърже. В офисите му заявяват, че не могат да направят нищо. Излиза, че той трябва да си плати сметката, за да не остане без телефон, без значение колко е голяма и дали е реална. Още повече, напълно е лишен от възможността да провери проведените разговори или дали наистина сметката е за 1 месец, или обхваща по-голям период от време, който да обяснява стойността й.

Цялото ни семейсто ще се откаже от Мтел при изтичане на договорите ни (месец по-рано разбира се). За жалост, това е всичко, което можем да направим, защото в Бг справедливостта е на страната на парите, както става ясно от постовете ми по-горе, където описвам как ми отговориха от КЗП за своеволията на мобилния оператор.

В интерес на истината все пак, моята сметка за същия период (август - септември - засичането ми принципно е на 15-то число), която получих към края на октомври, не беше завишена в степен, че да забележа.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: kaloian в Ноември 07, 2010, 07:50:00 am
здравейте! И аз като всички вас смятам, че трябва М-тел да понесат отговорност за нарушаване на договора си с мен. Съгласно общите условия, подписани от мен и тях, те бяха длъжни да ме уведомят, че ще има проблеми. Когато се обадих да питам къде , в коя медия или интернет странца са го направили, любезна г-жа ми обясни , че използвали точката за форсмажорни обстоятелства и не били длъжни. Преди това друг любезен господин каза , че ще провери и ще се обади. Пуснах жалба до КЗП, до тях - нищо. Отговориха , че благодарят за разбирането. Следващата ми стъпка ще бъде да продължа с жалбите, защото ми писна в тая държава да имам задължението само да плащам и да нямам права. Смятам да направя и консултация с адвокат и да заведа дело!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 07, 2010, 09:10:49 am
AAAAAм май всички говорим за жалби и нищо! Което ще рече явно, че МТЕЛ е над закона и над клиентите си... Но това не е само за тях, валидно е и за 3-те мобилни оператора.
Аз пуснах жалба до КЗП, до КРС, до МТЕЛ - 3 броя... и познайте! НИЩО, едно голямо нищо! Всеки се прехвърля топката, че не е в компетенцията им и да пусна жалба другаде.... освен на ПАПАТА... май не се сещам къде другаде вече ;)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: truth в Ноември 07, 2010, 11:49:43 am
Здравейте! и аз съм от вбесените потребители на М-тел. Преди време майка ми си смени номера и вече две седмици не мога да я добавя към « Семейство и приятели» След като се обадя на *88 / 6 / 3 / 1 /  започват да ми се извиняват за временните неудобства и ми казват да изчакам и да не прекъсвам линията след което на дисплея на телефона ми се появявя надпис - завършен разговор!!!  
В офисите на М-тел заявяват, че не могат да направят нищо. Дори ми казаха да не опитвам да добавям номера в портала им www.mtel.bg , защото  дори опита да е успешен номерата не се добавят и след това ще плащам за разговорите с тези номера, като с такива , които не са в груата.
Бихте ли ме посъветвали какво да направя ?
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Ноември 07, 2010, 05:35:57 pm
Каквото ще направи моето семейство и доста познати - ще си сменят оператора при първа възможност - не, че това е кой знае какво наказание или че другите ще са по-добри, но Мтел ще се научат само ако им секнат милионите.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: kaloian в Ноември 07, 2010, 07:45:25 pm
Честно казано колкото повече, толкова повече/жалби/ и това е начина да накараме всички недобросъвестни търговци да се съобразяват с мнението на клиента. Моят случай с м тел е показателен. Изтече ми едномесчния срок за отговор на жалбата и аз си го потърсих. В началото ми казаха, че в системата им няма такъв и после с препоръчано писмо в НЕДЕЛЯ дойде отговор, в който ми благодарят за жалбата. И след като от т.нар КЗП сметнаха, че все пак имам отговор въпреки, че той не отговаря на нито един мой въпрос, реших че ще продължа да настоявам. И смятам другата седмица да отида до няколко институции , а защо не и да пусна едно писъмце до \"Господари на ефира\". Предполагам , че на тях м тел ще отговорят.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: fluditec в Ноември 07, 2010, 08:21:20 pm
Господари на ефира форсират почти всички, но мобилките са им спонсори и дори да се НААКАТ господарите няма да гъкнат. Може да се обзаложите за това. Дотук стига непокупността и безпристрастността.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Ноември 07, 2010, 08:38:19 pm
Точно така, Мтел са спонсор на телевизията, по която се излъчват така наречените Господари. Няма никакъв шанс да направят репортаж за някой от операторите, не само за Мтел.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Ares8008 в Ноември 07, 2010, 10:40:32 pm
Здравейте на всички които са УЖИЛЕНИ или ще бъдат от МЕНТЕЛ.След като прочетох всички мнения разбрах, че не съм единствен, а моят случай е много подобен на повечето тук.Не можех да си проверя сметката от август месец, когато посетих офис на МЕНТЕЛ ми казаха, че не могат да ми дадат такава информация заради "проблемите", които имали и ми обясниха, че евентуално ще ме уведомят с СМС.Добреее и чакам си аз и чакам ... и така 3 месеца, до един прекрасен ден в който ми откраднаха телефона (2 ноември) преди 5 дни.Отивм в офис на МЕНТЕЛ и какво научавам, че зада ми издадат нова карта със стария номер трябва да си платя фактурата която била за два месеца (авгус и септември) и е на стойност 240 лв.....ШОК, ПЪЛЕН ШОК....Не мога да си обясня, пък и в МЕНТЕЛ не успяха, как при ЛИМИТ от 50 лв на месец съм направил такава сметка...АААААА А ПО-ИНТЕРЕСНОТО Е, ЧЕ ДОРИ НЕ МИ ИЗПРАТИХА И ЕДНО СЪОЩЕНИЕ ЧЕ НАБЛИЖАВАМ ЛИМИТА СИ ИЛИ ДАЖЕ ЧЕ СЪМ ГО НАДХВЪРЛИЛ.
Една проста сметка показва че, 50 лв. лимит без ДДС= 60 с ДДС и 20 лв месечен абонамент прави нито повече нито помалко от 80 лв. като го умножим по 2 излиза 160 лв. и като извадим 240 = 80 лв.Това означава, с МИНИМУМ 80 лв. мен са ме "порязали" в сметката .Никой от "косултантите" им не можа да ми даде смислено обяснение, само се повтаряше, че трябвало да си платя сметката иначе системата нямало да ги допусне да ми преиздадт картата и ако съм имал някави претенции да си подам молба-жалба до отдел Клиенти и те щели да разгледат случая.Не ми се мисли каква ще е сметката ми за ноември, защото когато попитах за сметката не можаха да ми кажат..."проблем" в системата.Очевидно е , че правата ми на лоялен потребител са погазени позорно и сега се чудя към кого да се обърна за да си ги защитя.Явно към КЗП няма да стане според по-горе прочетеното.Аз съм ЗА един колективен съдебен иск, защото явно трябва сами да се оправяме.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 09, 2010, 08:51:08 am
truth Свържи се с оператор и поискай да ти въведат номера ръчно, ако ти откажат поискай да говориш с НАЧАЛНИК СМЯНА или ДЕЖУРЕН ОТГОВОРНИК....
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: aneli59 в Ноември 09, 2010, 09:19:09 am
Здравейте! Всеки ден чета оплакванията на всички и затова съм готова да се присъединя към Ares8008 с предложението ,,Аз съм ЗА един колективен съдебен иск, защото явно трябва сами да се оправяме \".
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 09, 2010, 01:01:20 pm
Колко от всички пишещи тук си търсят правата???
КЗП ? КРС ? Активни потребители?
В готовност да застанат пред камера и да разкажат за всичките си проблеми с този или друг МОБИЛЕН оператор?
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Ares8008 в Ноември 09, 2010, 10:08:37 pm
Аз съм готов да застана пред камера и да разкажа, НО ДАЛИ ЩЕ ИМА ПОЛЗА ОТ ТОВА.Не е важно само да застанеш  пред камера а важното е прд коя точно камера ще застанеш, защото ако застана пред камерата в къщи полза няма да има. Ако някой има предложения съм готов да ги обсъдим защото явно сме доста хората, които сме ИЗЛЪГАНИ И ИЗМАМЕНИ от Мтел.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: innes в Ноември 12, 2010, 02:29:50 pm
Договора ми към Мтел изтича през месец март 2011г. Какви са възможностите да го прекратя сега и да стана абонат на Прима. Или трябва да чакам да дойде февруари 2011г.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 12, 2010, 02:46:38 pm
INNES
възможността да смениш от договор към прима - мисля, че е възможна най-рано три месеца преди изтичането на договора ти.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Tancheto78 в Ноември 14, 2010, 10:39:42 am
1 месец преди да ти изтече срока на договора трябва да подадеш заявление в офиса на М-Тел за отказ от услугата.Ако се откажеш по- рано , дължиш неустойки.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: margoche в Ноември 15, 2010, 10:44:24 pm
Здравейте, много се надявам да ми бъдете полезни!
Имам следния проблем - ПЛАТЕНА ФАКТУРА преди повече от месец и половина ми излиза като неплатена... т.е. МТЕЛ искат от мен да заплатя ДВА ПЪТИ ЕДНА И СЪЩА ФАКТУРА.
За съжаление не пазя касовата си бележка... Служителите на Мтел твърдят, че не могат да ми помогнат, \"не могат да направят справка нито в старата,нито в новата си система\",освен с касова бележка, нямт такова понятие като \"влезли пари\" /или нямат желание да ги засекат.../ на всичкото отгоре дори нямат телефон за жалби и оторизирани лица на по-високо ниво....След 40-минутно чакане за свързване с оператор и говорейки с НАГЛИ или НЕАДЕКВАТНИ представители на фирмата, които използват заучени фрази, ми бе обяснено, че не може да се направи служебна проверка!
Предполагам сте запознати, че Мтел сменя системата си, поради което, както ми призна служителка от офис на фирмата, е възможно  да има недоразумения. ОТКАЗВАМ ДА ПЛАТЯ ДВА ПЪТИ ЕДНА И СЪЩА ФАКТУРА,ЗАРАДИ ХАОСА В МТЕЛ! Моля, посъветвайте ме.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Ares8008 в Ноември 15, 2010, 11:25:53 pm
Съдебен иск ... ама не знам как ще го докажеш ако нямаш касова бележка.И аз имам проблем ама моят е с неспазване на процедурите им.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 17, 2010, 10:20:19 am
ми хайде де , няма ли някой да се хване , да ги осъдим ... аз имам всички точки които не са спазени по договор... и в крайна сметка М-Тел ми казаха. Прекратяваме Ви договора от петък, не можем да се разправяме повече с Вас ...
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: boatswan в Ноември 17, 2010, 07:43:46 pm
Здравейте!
Явно всеки е опарен от една от трите компании а никой от нашите управници ( институции ) не предприема нищо и май остава варианта подписка и телевизия за да се даде гласност.
Да съгласен съм и с нечетенето на договора но нали ако не се съгласиш с компанията тогава няма пък и договор както и връзка. А тук неможем да се похвалим както с компании така и с промоции ;) троен монопол във всичко.
Аз и моята приятелка сме опарени от Вива..... ох гнус ме е даже и да им напиша името.
Тя неможе да се откопчее от тях ( съгласно автоматичния договор ) , а мен една тяхна служителка ме излъга ,че мога да говоря неограничено с 1 абонат тоест нея а после се оказа ,че няма такава оферта и трябва да си платя г,яволъка ;) Писах оплаквах се ама сори вместо да ме повикат и да ми се извинят те започнаха телефонен тормоз чрез някъква фирма.
Казах им ,че съм готов и съгласен на съд както и да се даде гласност на моя случай.
Та за плащанията при мен уж е добре защото е по банков път но при моята приятелка е така вече втори месец.
НИКОЙ НЯМА ДА НИ ПОМОГНЕ АКО НЕ СИ ПОМОГНЕМ САМИ!!!!!!!!!!!
ИНСТИТУЦИИ И УПРАВНИЦИ ПОЛУЧАВАТ ПРОМОЦИИ И ГОВОРЯТ ТЪНКО ЗА НАША СМЕТКА , ТАКА КОМПАНИИТЕ ГИ ДЪРЖАТ В РЪЦЕТЕ СИ  И ГЛЕДАТ ДА НЕ ГИ РАЗСЪРДЯТ !!!!!!!!
А НИЕ НА КОЙТО ИСКАМЕ ДА СЕ ЖАЛВАМЕ ПРОСТО ГЛАС В ПУСТИНЯ ДОКАТО НЕ ВЗЕМЕМ НЕЩАТА В НАШИ РЪЦЕ И НЕ БЪДЕ ОСЪДЕНА ПОНЕ ЕДНА ОТ ТРИТЕ МОНОПОЛНИ КОМПАНИИ!!!!!!!!
Поне така мисля аз ПОДПИСКИ и ТЕЛЕВИЗИЯ
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: sgatanasova в Ноември 18, 2010, 12:37:38 pm
Виждам, че доста хора са меко казано разочаровани от нашите \"приятели\" в Мтел! Немога обаче да се сдържа да споделя най-големия абсурд според мен. Значи аз съм на loop и съответно както повечето не съм получавала фактура от август месец. До тук добре! Спечелих една предметна награда /не малка/ и организаторите ни казаха, че единственият начин да я получа е да си платя сметката включваща SMS-а, с който е спечелена наградата към съответния мобилен оператор. И така се започна ходенето по мъките. М-тел казват, че нямям задължения към тях, а организатора казва, че няма да си получа наградата докато не предоставя фактура с платена сметка. Лошото е, че имам 45дни да си получа наградата. Питам: Каква е гаранцията, че ще си получа сметката и съответно наградата? И към кой да се обърна, за да си реша проблема, като всички са невинни....
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: недоволен21 в Ноември 19, 2010, 02:13:42 pm
Аз мисля че никой не е длъжен да плаща тия огромни сметки след като М-тел немогат да предоставят информация за сметките на потребителите си.Така или иначе след като имат 2000000 абонати ако само 2000 платят тези ненормални сметки а всички останали не си платят те немогат да заведат дела срещу 1800000 абонати защото разходите им за тези дела и съдебни изпълнители ще надскочат драстично сумите които изискват от потребителите си.Така че спрете да плащате докато не си оправят системата си .
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 19, 2010, 09:28:59 pm
ОХХХ всички са много силни на думи! НА ДЕЙСТВИЯ - НУУУЛЛЛА !!! Аз вече проверих за моя конкретен случай и в понеделник съм в съда, за да си заведа дело срещу чудната компания :)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Sheko в Ноември 22, 2010, 02:41:14 pm
Немога да разбера при толкова недоволни хора защо институцийте не са самосезираат.Имам чуството че М-тел са някакви богове и никой неможе да им държи сметка.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bloucester в Ноември 22, 2010, 06:37:57 pm
В деня, в който българският съд се самосезира и повдигне дело срещу Мтел за (системно) нарушаване на правата на потребителите, аз ще се прекръстя на каквото име ми изберете.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 22, 2010, 08:33:55 pm
bloucester внимавай какво си пожелаваш, да не ти се наложи утре да си сменяш името.
На прага на съда съм вече, вероятно до ден два ще имам развитие ;)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: SLAVIPSIHARA в Ноември 23, 2010, 01:21:08 pm
Прочетох мненията ,посмях се и разбрах колко жалки са хората всъщност.Малко да ви пипнат системата в която живеете и полудявате.Толкова сте зависими от тая система,че не знам как не се е стигнало до масови самоубийства още ,защото видиш ли нямам фактура 3 месеца.Търсите си права,които някой ви е излъгал ,че имате.Единственото ви истинско право е правото на свободна воля и естествено никой не упражнява.Изключете си телефоните примерно 1 000 000 човека и не плащайте.Ама не - нали вие без телефони не можете ,вие сте клиенти ,вие си плащате и вас ви манипулират и мачкат кой както си иска.Щели да съдят М-тел - та да подхраните същата система още малко с парички за адвокати ,за дела ,които със сигурност са загубени още преди да почнат.Нали разбирате,че за такива компании съд няма ако ще всички доказателства на света да имате.И М-тел да кажат: ето съдиха ни, невинни сме и сме супер и да станат още по-силни и още повече да ви мачкат.Вие си мислите ,че тва е баница - режеш ядеш.
Така,че ако искате нещо - трябва всички да съберат и ние да мачкаме системата ,а не тя нас.
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: djoker в Ноември 23, 2010, 03:19:55 pm
ха ха ха
а след това спрете да ползвате вода, ток, парно, въздух и да се върнем при Барни и Уилма в каменната ера ;)
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: Expert в Ноември 23, 2010, 08:16:39 pm
Всички мобилни оператори са мафиотски структури. Независимо, че имат различни имена, тактиката е една и съща - да мамят и ограбват клиентите си. Ако се информирате повече, ще узнаете, че всички тези компании имат недокументирани споразумения да не си пречат на пазара, а да възприемат тактики, с които всяка такава структура да печели. Всички те имат далеч на върха на пирамидата общи собственици.

М-тел са особено арогантни към своите клиенти. Вече имах немалко проблеми с тази разбойническа структура. Претърпях значителни финансови и други щети поради неосигурено покритие (и до момента) в централен квартал на София. Какво да ви кажа - австрийски собственици. Правете си сами изводите ...

Основният извод е - не ставайте клиенти на мобилните оператори, не подписвайте никакви договори с никоя от тези бандитски компании !!!!!!!!
Ако ви се налага да ползвате мобилен апарат, купете си предплатена карта, но не подписвайте договор !!!!!!!!! Разговор през предплатена карта при Вивател е по-евтин от разговор при някои техни бизнес-абонаменти и многократно по-евтин от разговорите на М-Тел. Проклети да са МТел, проклети всички мобилни оператори !!!!!!
Титла: Проблеми в системата на МТЕЛ
Публикувано от: bedronka в Декември 13, 2010, 01:14:40 pm
Здравейте не знам какво трябва да направя след като вече минаха два месеца от като подадох молба за праминаване от мтел към виваком.постоянно ходя по магазиниите на мтел званя на оператора и всеки вика ,че не може да направи нищо.два месеца вече. към кой да се обърна вече незнам.