Активни Потребители

Храни => Ресторанти, вериги за бързо хранене, магазини и търговски вериги => Супермаркети и търговски вериги => Темата е започната от: korny в Март 19, 2007, 03:24:59 pm

Титла: Проблеми с МАГАЗИН 345
Публикувано от: korny в Март 19, 2007, 03:24:59 pm
Пиша това писмо по повод моето разочарование от обслужващ персонал, работещ във верига магазини 345.
Живея в кв. Света Троица, и преди години, когато откриха Магазинъ 345 на ул. Симеон много се зарадвах, че ще има един магазин в района, който ще предлага на клиентите си европейско качество и обслужване. И така вече две години съм от най-редовните клиенти на този магазин. Там човек може да намери почти всичко от което има нужда без да се налага да обикаля 2-3 места за ежедневните си покупки. Хората, които работят там са топли и много отзивчиви, и тъкмо това мое наблюдение ме накара да се почуствам изключително обидена и огорчена от факта, че един от служителите в този магазин (Вики – така пише на табелката, която носи) ми показа, че колкото и да се стремим да бъдем европейци ние все още не сме готови за това. Имам предвид следното: пазарувайки, както обикновено в магазина, за мое най-голямо съжаление заставам на каса, обслужавана от „Вики”, която явно не беше в добро настроение, за да  обслужва клиенти. На мой коментар относно „свежата” салата, която съм взела (а като клиент смятам, че имам право да правя коментари, относно продуктите, които се предлагат в магазина) тя реагира много остро, бих казала с недупостимо за нормалния възпитан тон поведение . Останах безмълвна, като се опитах да кажа, че тонът който Вики използва, за да разговаря с мен не е много подходящ дори и за Женския пазар. За мое най-голямо учудване вместо да спре, Вики – касиерката започна да ми крещи, че съм смешна, като не ми изнася, да не пазарувам продуктите, които се предлагат в магазина и най-вече на няколко пъти с крещящи почти истерични оттенъци в гласа ме попита коя съм аз и от позицията на каква си позволявам да правя забележки. Тихомълком си платих сметката и излязох от магазина с чуството, че като клиент аз явно нямам никакви права, просто трябва да плащам и да се омитам. А това, че когато човек пазарува той не само плаща за продуктите а и за обслужването, остава на заден план. И в следствие на това задавам съвсем риторичен въпрос – това ли е нормалното поведение, което ние клинтите трябва да търпим, за това че сме имали „привилегията” да пазаруваме. Безкрайно е чуството ми на огорчение, но още по-тъжен е факта, че еденици като „Вики” биха могли да съсипят реномето на търговците, които представляват.
Макар и да съм сигурна, че това което пиша едва ли ще направи впечатление на когото и да е, бих искала да изразя собствената си позиция – аз като Клиент отказвам повече да пазарувам в тази верига магазини, тъй като смятам, че мое право е срещу цената, която плащам за продукта да получавам поне малко уважение от страна на обслужващия персонал. А клиенти се печелят с усмивка, а не с намръщената  физиономия на крещяща по хората касиерка, изживяваща може би трагедията на собствения си живот.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Ирина Марудина в Март 19, 2007, 05:07:23 pm
На ваше място веднага бих повикала управителката или бих поискала книгата за оплаквания. Мисля, че като един от най-редовните им клиенти трябва да приемете, че всяко стадо има мърша - в случая магазин, който до момента е бил перфектен (при това явно години наред), е попаднал на лош продавач. И да помогнете на иначе лоялния магазин не само да задържи вас като клиент, но и да не губи и други клиенти заради подобна истерична продавачка.

Препоръчвам ви да преглътнете станалото, да направите оплакване в магазина - чак тогава можете да знаете дали наистина магазинът държи на редовните си клиенти - по реакцията им на вашата жалба. Ако случката се повтори след оплакването - тогава вече бих отдала вината на магазина. Най-малкото не ми се струва коректно да обвините цялостното обслужване в един търговски обект заради един гаф сред толкова дългите ви отношения.

Имах подобна случка преди години с дълго ползвана от мен верига таксита. Обадих се веднага след като слязох от колата, диспечерката ми даде телефон за оплаквания. Там описах случката, маршрута и т.н., получих извинение и обяснение, че току що са наели на куп много нови хора и явно ще се налага да отсяват. Получих благодарност за това, че им съдействам и останах техен клиент. Когато и да съм ползвала тази фирма оттам нататък, подобен случай не е имало!
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: korny в Март 20, 2007, 08:43:25 am
Благодаря за съвета, може би наистина трябва да разговарям за случката с Управителя на магазина, така или иначе трябва да преглътна некоректното отношение на касиерката и да се престраша все пак да вляза отново в този магазин. Опасявам се от факта, че на много работни места защитават работниците си като част от един екип. Но пък за обидата която понесох, си заслужава да пробвам с книгата за оплакване.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: suzana в Март 22, 2007, 03:53:12 pm
здравей скъпа korny наистина съм съгласна с твоята позиция на клиент,но искам да те попитам дали смяташ ,че българския народ е готов да бъде европеец.Искам да ти разкажа за себе си и за наблюдениятя ми върху българскя клиент.Работя в подобен магазин също като касиерка и това не е някакъв квартален магазин.В началото бях силно въодушевена от работата си и дори ме радваше.Знаеш ли какво е да дадеш на българина права-живо самоубийство за служителите.Аз съм човек млад със здрави нерви,но тази работа ме изкарва извън тях и въпреки всичко съм въздържана.Българската простащина е като филм на ужасите.Не смятам ,че трябва да спреш да пазаруваш в този магазин и съм сигурна,че ти трябва един работен ден в такъв магазин и ще разбереш отношението на служителката.Помисли си по колко пъти е слушала такива изказвания и дали тя може да ти помогне в този случай.Ами в крайна сметка никой не те е задължил да купуваш салата.Мога да ти разкажа хиляди истории за българския купувач.И все пак клиента има право.Пълно безумие според мен
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Ирина Марудина в Март 22, 2007, 04:34:59 pm
suzana, не съм продавач, но знам какво е да трябва да угаждаш на клиент - няма фирма без клиенти! За това и смея да се намеся - мислиш ли, че на запад клиентите не злоупотребяват с правата си? Например ако не се възползваха редовно от правото си да върнат стока до 30 дни ако решат, че просто вече не им харесва, което право дават големите магазини, то в България нямаше да има толкова много стоки втора ръка (най-вече Германски по мои наблюдения). Т.е. това за мен не е тенденция в България, а световна! И продавачите лека по лека минават на \"другата страна\" - налага им се да бъдат все по-любезни с клиентите си, да им дават все повече права, защото иначе клиентите ще се ориентират към конкурента, който изпълнява условията.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: suzana в Март 22, 2007, 04:56:38 pm
съгласна съм с мнението,че клиента си знае неговото,но замислете се и за служителите.Когато започнах тази работа най-важното,което запомних е,че  трябва да се отнасяш с клиентите така,както искаш да се отнасят с теб.Уви това не е верно.Ти му казваш добър ден,а той не те поглежда,а какво да говорим да ти отвърне.Аз съм от доста възпитано семейство и това ,което съм видяла е просто недопустимо вярваш или не.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: elenaaleks в Март 22, 2007, 10:17:43 pm
Скъпа Suzana, Когато  пазарувам аз плащам не само за стоката или услугата - а и за обслужването. Заплатата, която Вие взимате идва от похарчените от мен пари във Вашия магазин - ето защо служителите трябва да са любезни. Защото това им е работата. А дали аз ще съм любезна - това зависи само от мен. Не разбирам защо приемате тези неща лично. Аз харча парите си в магазина, Вие ме обслужвате любезно - ето това са двете страни на монетата в този случай. На Вас ви плащат да казвате \'Добър ден\' - на мен не. Ако не желаете да влизате в излишни пререкания с клиенти - просто научете закона. Така успешно ще контрирате неоснователни забележки. А колкото до салатата - като служител в магазин трябва да преглътнете факта, че клиентът има право да прави забележки и да изказва мнение относно всичко, което се продава, относно обслужването и всичко, което по някакъв начин го засяга като потребител.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: suzana в Март 23, 2007, 09:58:59 am
Що за хора сте Вие? Четя този форум и се хващам за главата.Вие сами търсите поводи за разправии.И аз съм потребител,но никога не съм имала проблеми.Относно това,защо приемам нещата лично:Не може аз да казвам\"ДОБЪР ДЕН\", а отсреща да ми отговарят\"АМА ДА ТИ ЕБА МАЙКАТА ДЕЙСТВАЙ ПО ЖИВО И КАТО МИ СЕ УСМИХВАШ ДА НЕ МИСЛИШ ЧЕ МИ СВАЛЯШ ЗВЕЗДИ\".Какви са моите права в този случай и къде мога да ги потърся?По това,което чета си мисля,че и Вие правите същото като гореспоменатия\"УВАЖАВАН КЛИЕНТ\".Ще кажете\"На тебе за това ти плащат\"-НЕ, на мен ми плащат да съм любезна и аз си гледам работата доста отговорно и внимавам във всеки един момент каква ще е моята реакция,но в този случай как трябваше да реагирам.Замълчах,продължих работата си и след този клиент помолих някой да ме замести,влязох в съблекалните и доста си поплаках за грубото отношение,което по никакъв повод не заслужавах.Това се случва постоянно.Замислете се малко,това може и на вашата дъщеря или внучка да се случи.Това по никакъв повод не може да оспорите и ако го ноправите това ще бъде доказателство за мен,че тук няма хора,а някъкви чудовища.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Ирина Марудина в Март 23, 2007, 11:40:06 am
suzana,
трябва ли заради безпочвеното грубо отношение на един клиент (като описания от вас), да страдат и клиенти, които се оплакват за нещо напълно основателно? Замислете се - и на вашата дъщеря или внучка може да й се случи да попадне на развалена стока или да си е приготвила точна сума, а да бъде унижена на касата, защото се е оказало, че магазинът е сбъркал цената!
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Асен Ненов в Март 23, 2007, 11:40:49 am
suzana,

Моето мнение е, че клиента, както и търговеца трябва да спазва определени правила. Не може да си невъзпитан простак и понеже \"клиента винаги бил прав\" да се гавриш с човека зад щанда. Това според мен е ясно на всички и спор няма.

Но има и друга гледна точка, \"човека зад щанда\", освен човек е и юридическото лице - търговец, т.е. той го представлява в случая. И когато той пък почне да се гаври с потребителя става въпрос не за емоции, а вече за конкретни загубени суми.

Затова според мен, ако има уважение от двете страни, ще има и успешен пазар, ако няма - всички ще са недоволни - търговеца ще псува клиентите, които му носят пари, а потребителя ще ругае търговеца, от който така или иначе купува стоки.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: suzana в Март 23, 2007, 11:42:33 am
Ето това исках да разберете за което искрено Ви благодаря!
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: korny в Март 23, 2007, 04:34:32 pm
Съгласна съм с мненията на всички, но не мога да се съглася със Сузана, че и тя като служител в подобен магазин е изпитала какво ли не на гърба си от невъзпитани клиенти, и това е повод на клиента да се гледа с лошо око. Аз самата работя в сверата на услугите - повярвайте ми какви ли не клиенти се обаждат в офиса, с претенции и отношение, което няма да разказвам, но уви аз работя в тази фирма съсвсем доброволно и не бих си позволила лукса да противореча на клиент, а какво ли пък остава да го нагрубя или обидя. Така, че ако смятам, че работата не ми носи удовлетворение и се изнервям от всеки клиент - потърсил правото си да получава качество срещу парите си, бих напуснала. Но не се замисляте върху това, че след като един човек е напуснал работното си място в края на един изтощителен и за него ден идва ред на това - той да бъде Клиент, където и да е, и той да получи това, което цял ден е давал - а именно професионализъм и добро отношение. И тук идва неминуемо въпроса - Защо да не не изискваме от другите да бъдат професионалисти на работното си място, така както ние сме. Смятам, че е малко неуместно да говорим за лични чуства когато става въпрос за на начина, по-който упражняваме професията си. Още повече, че имиджа на един търговец се гради и от отношението към клинтите.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: suzana в Март 24, 2007, 09:03:11 am
Напротив,не гледам на клиента с лошо око,защото има и такива клиенти,които не ми се е искало да си тръгват и дори сме се шегували с колежките\"даи боже на всеки такъв клиент\".Все още се намира по някой възпитан човек.Искам също да ти кажа,че никога до сега не съм си позволявала да реагирам лошо или да правя физиономии и винаги когато ми кажат нещо подобно аз се усмихвам широко и това още повече ги влудява.Какво означава това-че може би е трябвало да реагирам както те са очаквали и да се развихри скандал.Уви не  е ставало.И това,че един го е направил не означава,че и тези след него ще го направят,напротив дори се намесват.Максимата\"Прояви уважение за да те уважават\" е за всички.Днес ме наругае,а утре го няма,но обидата остава.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Irina в Май 31, 2007, 12:10:50 pm
обслужването
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Irina в Май 31, 2007, 12:21:13 pm
здравейте мили дами,
аз съм човек който професионално се занимава с обслужването във вериги за хранителни стоки. По повод на докторската ми дисертация за \"Управление на търговска верига\" съм написала доста за това как персонала трябва да бъде обучен за да посреща клиентите. Вярно е, че супермаркетите са на самообслужване и клиентите имат преки взаимоотношения главно с касиерите. Последните са най-ниското ниво във фирмената йерархия и съответно най-ниско платени. Труден въпрос е как да ги мотивираме.
Изненадва ме факта, че във форумите се пише надълго и нашироко за лошото обслужване във веригите. Когато създадох анкета за потребителската удовлетвореност от вериги за хранителни стоки и оставих отворени въпроси за трудностите при пазаруване, много респонденти се зтрудняват и дори не отговарят. Така няма как да се обобщи информация, която да рефлектира върху мениджърски решения.
Ако е удобно, бих искала да ви помоля да станете респонденти на това важно за мен изследване, с което бих искала да допринеса за повишаване качеството на обслужване в търговските обекти.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Ирина Марудина в Май 31, 2007, 02:30:41 pm
Мисля, че малко детайли по темата как точно да станем \"респонденти\" и какво се очаква от нас като такива биха били полезни.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: elenaaleks в Май 31, 2007, 04:16:15 pm
уважаема Ирина,

 Вие, както и може би 100% от мениджърите в България нямам никакво понятие какво изисква и как се практикува тази професия. Препоръчвам Ви да отидете на стаж във Великобритания или Германия например, за да се научите какво точно е това \'мениджър\'. Задавате глупави въпроси : как да мотивираме работниците? Как според вас се мотивират работници? А Вие като мениджър какво точно управлявате? Хората? Нямате и най-малка представа как да направите един клиент доволен от това, че е пазарувал във Вашия магазин! А тези мои думи се потвърждават от факта, че има оплаквания ( не едно или две) от всички големи търговски вериги. Потърсете каква е статистиката за Великобритания, Германия и т.н. и ги съпоставете с реалността в България! Много Ви моля-направяте го преди да напишете дисертацията си (или някоя книга) и да объркате кандидат мениджърите още повече. А и не губете времето на хората да ги питате какво харесват и какво не в едно обслужване - на Вас просто Ви липсва началото, а без начало - няма да стигнете до края. Вие просто незнаете какво точно трябва да правите.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Irina в Юни 11, 2007, 11:47:05 am
Уважаема Izida,
Правите впечатление на изключително интелигентна жена. Благодаря за Вашата съпричастност относно моето изследване. Преди време създадох една анкета за удовлетвореността на потребителите относно качеството на обслужване в търговски вериги. Съдържа 30 въпроса и се попълва върху анктена карта. Поради необходимото време за попълване се колебаех между \'анкета в дома\'  и \'анкета на работното място\'.Осъзнах, че това ще бъде изключително трудно. Извадката трябва да бъде поне 400.
Направих пилотна анкета с 15 респондента, които ги открих от листата ми в ICQ и skype. Изпращайки анкетата по нета, разбрах колко е трудна за попълване, когато не е пригодена за този формат. Реших да я направя електронна и да редуцирам броя на въпросите. Отначало си мислех, че така ще се изкривят резултатите, защото се ползват само хора, които имат нет. Сега си мисля, че с едно ограничение в изследването мога да направя един сайт, на който да я кача. Или пък тук към форума да бъде. Още не ми се е избистрила идеята.
Електронният вариант ще бъде комбинация между \'дома\' и \'работното място\'. Дано умните хора от Специализирания научен съвет го разберат.
Ако Ви хрумне нещо, моля споделете го
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: didy в Януари 08, 2008, 10:01:55 pm
Пиша това писмо по повод моето разочарование от обслужващ персонал, работещ във верига магазини 345.Живея в младост 4,и често посещавам магазин 345,който се намира да бизнес парка.За жалост обаче не много често съм доволна от обслужването.Редовно посещавам магазинът и винаги плащам с карта,оказва се че това може да се практикува само при някой служители,докато при други това не е практика.Днес за пореден път се  оказа,че не мога да платя по този начин и на въпроса ми защо това никъде не е упоменато и от къде клиентите да знаят кога е възможно да се плаща с карта,ръководителян нощтна смяна ми обърна гръб и не пожела да ми даде никакъв отговор.Смятам,че поне можеше да се извини,или да каже,че ПОС терминала не работи,но той предпочете да се обърне на другата страна и да не пожелае да ми даде отговор.Попитах го дали мога да разговарям с управител,а той каза,че няма такъв и не може да ме свърже с друг по-висшестоящ от него в този момент.Аз се питам как може да има такава наглост,че да не се извини най-малкото,а да обърне гръб на клиент.За това аз смятам,че като потребител имам някакви права и мисля да си ги отстоявам,не мисля,че е правилно и най-малкото редно това отношение.Никога не съм била груба,или настапателна,но сега мисля да не оставам нещата до тук и да продължа да търся начини да се оплача на по-висока инстанци и този вид отношение да се прекрати.ако някой има възможност да ми даде някакъв телефон за връзка с някой ръководител,на когото да мога да изразя своето мнение ще му бъда много бладодарна.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: versi в Януари 16, 2008, 07:25:11 pm
Аз искам да се оплача от безобразното отношение на управителя Юлия Желева на магазин 345 В Младост намиращ се в бизнес парка.За мен това е една истеричка тя е за лудница аз работих там и тя за наи малкото нещо викаше.Например аз сам за първи ден на работа и я питам наи спокоино каде да изхвърля боклука а тя ми отговаря аз да не сам боклуджия.Един мои съсед и направи забелешка а тя му отварна ти коиси и т.н.но просто не си заслужава да пиша за нея не заслужава ни наи малко внимание.Но чесно ви казвам тя е за лудница не заслужава да е управител на 345.
Титла: МАГАЗИН 345
Публикувано от: Nikolai Mirkoff в Февруари 08, 2008, 07:06:11 pm
Здравейте на всички, които четат тази тема! Първо да се представя аз съм Николай Мирков служител във верига магазини 345 в софия. По - точно магазина, в който работя се намира в лозенец. Тези коментари , които чета тук за веригата в повечето пъти наистина са верни. Много малко хора от персонала в този магазин са наистина отговорни и съвестни....Много често получаваме оплаквания от клиенти относно обслужването на щандовете с колбаси и сирена , от касите, от неправилно наредените етикети и от хигиената в магазина. Работя от година и половина в магазина и мога смело да обясня защо цялата тази безредица цари в този магазин. В този обект кандидастват само хора или с умствена изостаналост или хора които са вече на такава възраст на която вече не могат да си намерят друга работа освен тази. Всичко се свежда до там , че заплатите са ниски и млади и амбициозни хора никога не биха кандидатствали за толкова малко пари в замяна на тежката и уморителна работа,  която  е ежедневие в този магазин. Тъй като персонала никога не достига , управителите искат да задържат възможно повече персонал като бройка в магазина отколкото като качество. В резултат на това тези безотговорници които са наети да работят никога не вършат работата си съвестно. Ето от там идват всичките недоразомения по отношение на обслужването на клиентите и всички други нередности в магазина. Благоря много за вниманието , ако искате оставете своя коментар :)
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Nikolai Mirkoff в Февруари 16, 2008, 12:30:48 pm
Az sam slujitel v magazin 345 lozenec , i moga da kaja 4e pri nas e sa6tata rabota , v tozi magazin rabotqt samo psihi4no bolni , gluhonqmi , i sakati hora , az sam edinstvenoto mom4e dnevna smqna v tozi magazin i sami se se6tate 4e cqlata tejka rabota i otgovornost pada na men , az sam edin ot malkoto normalni hora v tozi magazin. znaete li kakvo e da raboti6 na kasa , mejduvremenno da pribira6 stoka , da priema6 hlqb i da redi6 preocenka ednovremenno.....gledkata e tragi4na !!!!! i nakraq kato doide nqkoi klient s vkisnatoto si nastroenie ti idva da si tegli6 noja .....ne kazvam 4e vsi4ki klienti  sa takiva , naprotiv , moje 90% ot klientite v magazina gi poznavam i sme v mnogo dobri otno6eniq , ne vednaj sam 4erpen nai razli4ni ne6ta ot dovolni klienti , no vinagi ima i takiva koito te izkarvat izvan nervi ...klienti naistina ne vinagi i nie ( personala ) sme pravi , no vsi4ko 6te bade po lesno ako se razbirame po spokoino!!! blagodarq za vnimanieto
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: regular в Март 10, 2008, 06:16:03 pm
Гледам, че скоро тези оплаквания ще навършат годинка! Как е, ефект от тях забелязва ли се в клоновете, за които сте писали? Едва ли. Иначе щяха да засегнат всички клонове на веригата, а на мен буквално ми се реве от нашия до х-л \"Плиска\" на ул. \"Коста Лулчев\". Те са ми най подръка, но да ви кажа, до тях вече прибягвам единствено ако закъсам за цигари след 22 ч. Трагични са, милите!
- има страшно текучество на касиерки и новите все не знаят какво и как;
- трябва да пия валерян, преди да застана на щанда за хляб - вечно няма никой от персонала, а ако лелката от съседния щанд след 10 мин. чакане се смили и дойде да ме обслужи, то го прави така, сякаш ми дарява 200 дка гори на Ривиерата; преди няколко дни една нагла твар я чаках с демонстративно скръстени ръце, докато се наприказва с някаква друга особа за двегодишното детенце на не-знам-си-коя; всичките са влудяващо мудни!!!
- редовно засичам стоки с изтекъл срок на годност - последно бяха едни палачинки;
- за две години съм им платила шест развалени салати (в това число - пилешката снощи), едно плесенясало топено сирене с шунка, два пъти - вмирисани лионски наденици, доста пъти - чеснови земели, които трябва да се режат с флекс, кухи портокали и т.н. и т.н.
- от няколко месеца лентата на една от касите не работи, но... карай, пребутваме купчинката на ръка( Работят с такава безумна надценка, а се стискат за елементарна поддръжка на базата си!);
- сюрреалистичният им щанд за плодове и зеленчуци заслужава съвсем отделен коментар - могат да те разплачат както с качеството си, така и с изродските си цени!
- за учтивост и качество на обслужване дума не може да става; не дай си боже пък да направиш забележка-а-а-а...

Много се надявам да бъдат взети някакви мерки. Другият най-близък магазин ми е на 500 м по-далече, но този преход на открито е за предпочитане пред играта \"тека има, тука нема\" всеки път, когато се прибера с торбите и започна да правя разбор на покупките - това за хладилника, това за кофата за боклук.
Титла: В МАГАЗИН 345 ЛЪЖАТ!
Публикувано от: kudrevelko в Април 02, 2008, 11:20:35 am
Нека и аз да споделя какво ми се случи тази сутрин в Магазин 345 в Бизнес Парк София -  Младост 4!
На път за работа се отбих да си купя нещо да закуся!
На касата при сметка от 2.10 лв., аз дадох на касиерката 10лв.!Тя ме попита за 10 ст. и
аз и дадох 11ст.,като и казах да не ми връща 1 ст.!Минах отстрани да си сложа закуските в
найлонова торбичка и да си изчакам рестото,но такова не получих!На касовата бележка беша маркирано,че съм дал 2.11 лв!
Естествено аз повдигнах въпроса за моите 8 лв!
Започна се броене на оборота в касата!Дойде и друга жена,представяща се за управител!Разпечатаха оборота на касата!
Четири пъти броиха касата и четирите пъти касата излизаше назад с около 8 лв.!
В девет часа сутринта касата да е назад с 8 лв?Плюс моите 8 лв.?
Попитах за камери,за да може да се види колко пари съм дал на касиера и да приключим с проблема!
Отговориха ми че камерите им не можели да покажат това???
Навсякъде камерите се слагат да се вижда какво става на касата!Било то и за сигурност на служителите на касите в магазина!
Така и не си получих рестото!
Значи днес аз закусвах за 10лв.,а май касиерката ще е с допълнително възнаграждение  до края на работния си ден!
Не знам това ли им е политиката на собственицте да крадат клиентите!
Възмутен съм!
Просто нямам думи за това безобразие!Лъжат и крадат!
Титла: В МАГАЗИН 345 ЛЪЖАТ!
Публикувано от: kudrevelko в Април 02, 2008, 11:22:52 am
На всичкото отгоре и мен изкараха виновен,че не си знам с какви пари разполагам
и каква сума съм дал!
Титла: В МАГАЗИН 345 ЛЪЖАТ!
Публикувано от: izlugan в Април 12, 2008, 05:24:30 pm
www.izlugan.com

Българска социална интернет база данни за оплаквания, сигнали за измами, неправди, несправедливости, недоволни потребители организации и фирми.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: zoris в Април 21, 2008, 03:31:58 pm
Надявам се да обърнете внимание на оплакванията, които са написани до този момент, защото смятам са напълно основателни. Пиша ви по повод случващото се в Магазин 345 в Бизнес парк \"Младост\" 4. Днес - 21.04 някъде към 14:00ч, отивайки да си купя боя за яйца се наредих на опашката на 2ра каса. Там обслужваше една г-жа с червена коса (за съжаление не успях да и видя името), която след известно изчакване на опашката от група хора ни уведоми да се преместим на друга опашка, защото искала да стане. Аз от своя страна и обясних, че чакам от 15 минути на тази опашка и откавам да се преместя на друга, на която да чакам същото време! Явно поизнервена от нещо г-жата почна да нарежда, че и тя била човек (, което е явно) и и било писнало от всички селяни в Бизнес парка!!!! След тези думи поисках да говоря с Управителя на магазина, защото да нарича така всички клиенти на въпросния магазин, както и да се държи по този абсурден за мен начин беше АБСОЛЮТНО недопустимо, но такъв за съжаление не се появи!!! След това г-жата продължи да говори НЕДОПУСТИМИ за продавач в магазин неща, но след като си платих чинно реших, че няма смисъл да споря с явно не знаещ какво е клиентско отношение човек. Бих желала да обърнете внимание на тази служителка и да бъде наказана както следва. Никой не я е карал на сила да работи в магазин. След като има слаби нерви да отиде да се лекува някъде, а не да обижда клиентите. Бих желала да отбележа също, че СЕЛЯНИТЕ от Бизнес парка, както ги нарече г-жата, правят основния оборот на въпросния магазин, както и изкарват заплатата И. Моля да проверите случая и да ми отговорите на e-mail, с който съм регистрирана в сайта. Надявам се да обърнете внимание на оплакването.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: nqkoq в Септември 20, 2008, 10:52:43 pm
DO ZORIS:A na men mi pisna vie sas va6to samu4ivstvie da idvate i da mi mqtate parite i da si mislite 4e ste bogove.Da ima opa6ki i 6te 4akate dokato selqnite ot Sofiq ne se mahnat ili dokato vie gospojo ne sprete da revete i da se oplakvate kato dete kato ne vi haresva ne pazaruvaite ot nas nikoi ne vie zadaljil.I golqm pras 4e rabotite v biznes parka ne znam za kakvi se mislite.Kato 4eli vi davat kosmi4eski zaplati koi li den 6te otnesa nqkoq ot vas ne moga da razbera.Idvate sas virnat nos v magazina i kato mi doidete na kasata pla6tate samo edin sandvi4 ot 2 lv i kakvo tova e po dobre ne vlizaite ili da tragnete da mi pla6tate s karta edin sandvi4 ili edin vesnik ili.....(da ne prodaljavam o6te kakvo)ETO ZA TOVA 4AKATE PO 15 MIN I 6TE SI 4AKATE O6TE DALGO VREME DOKATO PRODALJAVATE DA SA6TESTVUVATE I SAMO DA VI KAJA 4E NE NIE SME PROSTI A VIE 6TOM PI6E6 PO ADRESA NA DRUGI.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: B.Trueger в Септември 21, 2008, 09:37:09 am
Гледам, че вече кой ли не писа по тази тема, та и аз ще си споделя опита.
Онзи ден, в баничарницата до \"Република\" си купих баница и помолих момичето \"ако може по-препечена\". Тя ме погледна особено, взе тази, която беше най-близо до нея (не особено препечена) и ми я даде. Възмущението ми беше огромно - какво да правя ! 1 !

(Само моля дръвниците Izida и Elenaaleks да не ме питат, дали си пазя касовата бележка - там такива не дават, и дали съм купил баницата като фирма или като частно лице)
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: elenaaleks в Септември 21, 2008, 02:39:18 pm
B.Trueger : нека не се обиждаме. Може да сме дръвници, но си знаем правата. А вие пишете в тема, която няма нищо общо с баниците. Пък и май сте изтървали момента да се оплачете - що не казахте на място, ами чак сега се сещате. Ама хапнахте баницата нали? Пък и що не взехте касова бележка - те не дават, защото никой не иска. Аз като искам - защо ми дават.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: B.Trueger в Септември 21, 2008, 03:21:13 pm
Знам, че с \"колежката\" ти сте много силни по законите, затова искам да припомня: нама закон според който продавачът да е длъжен да е любезен. Формалното право да му дава разпореждания и да има изисквания към него има само работодателят. Ако попаднете в магазин в който собственикът е и продавач, то той спокойно може да откаже да ви обслужи и да ви прати на м .. си. Вие имате обаче ответното право - след това да овикате всички възможни форуми !

По същината на темата, тук много ясно бяха казали \"като не ви харесва - не купувайте салати от тук !\"

(Колкото за баниците, това беше само закачка. Елена Алексиева е от Варна и знае, че там вече 1 година няма баничарница.)
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Ирина Марудина в Септември 21, 2008, 06:19:17 pm
B.Trueger,
ще кажа само, че се чудя : що някои хора ги е страх от мечки, но пак се натискат да ходят в гората?! За мен щом някой се оплаква за методично лошо отношение в магазин, сам си го проси. Аз ценя спокойствието си и за това ако сметна, че някъде ме нервират, спирам да ходя (независимо дали дават касови бележки или не!)

П.С. Както не можем да задължим някой продавач да е любезен, така не можем да превъзпитаме и теб (визирам \"дръвнишкото\" ти изказване). За сметка на това обаче тук мненията ти могат да бъдат модерирани.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: elenaaleks в Септември 22, 2008, 05:09:32 pm
B.Trueger,
Да, няма закон, който да задължи някой да  елюбезен, затова не ходя в магазини, в които са се държали \"просташки\".

Тая Елена Алексиева нито я знам коя е, нито знам от къде е, нито мога да разбера какво общо има с баниците. Ако искате да правите асоциации с моя ник - трябва да се постараете повече
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: victorel в Септември 30, 2008, 02:06:14 am
Здравейте на всички в този форум.
Никога несъм бил касиер в магазин. Бях собственик на фирма за търговия на стоки и услуги.
Преди това съм работил в големи международни компании и непрекъснато съм работил с хора (не казвам с търговия..). Колегите ми са ми били \"клиентите\". Учили са ме на \"бизнес\" поведение, така, че да знам, да рзбирам и да показвам съответното за всеки случай поведение - защото всички сме уверени, че чрез ясни и точни спазвани от всички \"правила\" живота ни ще бъде по-лесен. Човек по природа е неотзивчив и с чувството, че винаги той е прав, независимо дали клиент или търговец. Замислете се всички. Нека преди да се оплачеме да се поставиме на местата на ответната страна. Не че аз като редовен дългогодишен клиен на най-близкия ми хранителен магазин - \"Т Маркет\" в Красна Поляна, съм бил винаги щастлив от отегчената физиономия на някоя продавачка или на неуместните приказки на касиерките (обикновенно почти винаги около 1 час преди края на раб. им ден ми се случваше да пазарувам). Не че ги защитавам, но за магазин 345 в Младост 4 мога да кажа само ПОХВАЛНИ слова. Имах неудоволствието да работя доста месеци в Бизнес Парка. Непрекъснато и денем и много често и вечер пазарувах от магазин 345 там. ВИНАГИ съм оставал супер доволен от обслужването им, от добре подредените щандове и учтивите касиерки. Предлагали са ми вместо да си оставям стоката, за която не са ми достигали пари, и да се разкарвам до банкомата до входа на магазина, да си платя с дебитната карта. Ясно е за всички, че тези които работят в БП София, работят във фирми, които ги осигуряват на пълна заплата и им превеждат парите по дебитни карти. Не биха си позволили лукса там да останат или без POS или без работещи няколко в близките 100 метра банкомати наоколо. За хората населяващи Бизнес Парк София, както и за тези возещи се в автобуса от/до Плиска-БП, мога да кажа само, че са БЕЗУМНО големи дразнители. Очевидно е, че не са от Столицата и единствените и неспирно вълнуващи ги въпроси, свързани със среднощните им преживявания и/или квартирните им проблеми ги пренасят навсякъде със себе си. Виждал съм групи от такива излезнали в обедната си почивка да създават огромни опашки в 345, само за 1 банан, или кофичка обезмаслено кисело мляко или пакет фъстъци. Хората на голямото \"добрютро\", които още в петък по обед дружно се изнасят към бул. \"Цариградско Шосе\" и правят невероятните задръствания на изхода на София, на път за родните си места и мене са ме изнервяли. А като клиент на опашките им във въпросния магазин - 345, съм се чудел горките продавачки, които стоят там от рано сутрин по 12 (незная колко точно) часа как въобще издържат. Аз БЪОБЩЕ небих издържал на тяхно място. Нека СЕЛЯНДУРИТЕ (Софиянците от понеделник до петък) дошли в София или по-точно издигайки се в собствените си провинциални очи, започвайки работа в столицата, да не се правят на велики клиенти, изнервяйки и клиенти и продавачи.На всички нас ни писна от тях и най-вече от това, че винаги се съгласяват да работят на заплати дръстично по-ниски отколкото ние бихме работили а после се опитват да се показват като \"елита на нацията\" предпочетени от стиснатите работодатели.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Izidа2 в Септември 30, 2008, 11:26:01 am
Дописката не е лоша - постарал се е авторът, има дори известни художествени качества (да нe се възгордееш, Victorel).
Така е - както го е написал човекът !
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: elenaaleks в Септември 30, 2008, 01:08:28 pm
Абсолютна глупост.
1. Защо хората да не ходят да работят където искат? Нали затова уж станахме европейци, а това е основния замисъл на ЕС - свободното движение на хора. Това обхваща не само границите, а и една страна като цяло.
2. Нека не обиждаме хората, като ги наричаме селяндури - това говори единствено и само за липсата на каквато и да е интелигентност и чувство за мярка. Това дали ще пазиш около себе си чисто не зависи от това къде си роден или от къде идваш, а от това как си възпитан. Защо си мислите, че кореняк софиянците са много чисти хора - виждала съм как госпожи на по 70-75 години обсъждат как младежът е изхвърлил картийката до кошчето в парка, пък те пуснаха боклука зад пейката.
3. Защо да не работят за по-малко пари? Всеки си има своя собствена цена. Аз работя много по-скъпо отколкото други колеги в моята област, но това, че днес ще се появи някой, който ще поиска по-малко заплата не ме плаши - аз съм професионалист и знам колко струват знанията и опитът ми. Ако някой се плаши от конкуренцията е редно да се замисли над това дали е конкурентно способен на пазара на труда.
4. Защо да не се наредя на опашка за един банан? Това, че искам кофичка кисело мляко или един банан прави ли ме по-малко клиент и трябва ли да изчакам всички с повече покупки да се изредят и тогава аз да се наредя на опашката? Разбра се, че не! Аз имам право да купя каквото поискам, независимо дали са 1 или 100 неща, и да си изчакам реда както другите.
5. Наслужителите на касата им плащат да стоят на касата в рамките на установеното работно време, и по желание - да бъдат учтиви. Това, че съответната служителка има някакви семейни или лични проблеми не ме засяга. Един професионалист, дори прост продавач, много лесно би могъл да игнорира личните си проблеми в работата и обратно. В края на краищата човекът от другата страна не е виновен, нито е предизвикал въпросните проблеми и не виждам защо трябва да го отнесе.
6. Всеки се вълнува от своите собствени проблеми. Мен ме вилнуват едни неща, вас - други. От какво да се вълнуваме ако не от собствените си преживявания???? Може би искате ние всички да се вълнуваме от вашите преживявания?

Изнервяте се, защото сте стресиран/а и трябва да си го изкарате на някой. Лошото е, че с думите си навивате пружините на други хора, които може би вече са забравили от къде са дошли. Това поражда омраза и ненавист между хората, води до допълнително изнервяне, особенно на пътя. Често когато се возя в такси в София чувам думите (примерно, всеки път са различни): Ся ша ти покажа аз на тебе, миризлив селянин, последвало от маневра, която, ако може да доведе до катастрофа.

Затова не ви прави чест да пишете глупости и сам/а да си навивате пружината и пружините на другите. Ако сме по-малко агресивни, ако приемаме другите такива, каквито са - ще живеем по-добре. Всички губим от излишната и неоснована агресия...
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Izidа2 в Септември 30, 2008, 01:53:17 pm
Мисля, че е добре все пак малко да се плашиш от конкуренцията. А между впрочем, фирмаджията, който ти дава заплащане \"по-скъпо отколкото на колеги в същата област\" знае ли, че висиш по цял ден във форумите ?.
(Ако го знам кой е ще му кажа да ви спре интернета !)
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: pharaon в Октомври 01, 2008, 02:14:57 am
Изида лъжа ли се, или се опитваш да вкараш хумор с последните 2 поста? Само че много студен някакъв? Или пък вече се чустваш софиянка? Много ще ме разочароваш ако е така!!! Но все още не мога да разбера предния ти пост за да затвориш устата на човека, с тези жестоки четки ли е? Които са брутално нереални, защото нито е така, нито дописката е добра, нито авотра се е постарал, нито поста има някаква художествена стойност. В случая имаме същата прибързана глупост, която се използва при хвърляне на боклук от балкона! А то е констатация на: чуто, видяно, прибързано, НО НЕПОМИСЛЕНО!
Елена Алекс много добре е отговорила...
Съвет: Псувайте тези, които докараха цялата държава до немотия, и централизираха всичко в един град! Като само в него има някакво заплащане, а в другите не... няма как да не дойдат повечето българи в него! И те нямат никаква вина! Добре че е ЕС малко да разпредели пазарите!
П.С. Изида, все още ми е странно човека те нарича селяндур (като съм сигурен, че няма предвид благородник, който честно си изкарва хляба във ферма), а ти му се кефиш? Недоумявам... едно е да му отговориш любезно, друго е да му се кланяш, публично!
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Ирина Марудина в Октомври 01, 2008, 11:02:04 am
Izidа (с \"а\" на кирилица) е просто имитатор, не е моят профил. Колкото до обиди за \"селяндурщина\" - това за мен е просто достойно за игнориране и говори само за себе си за човека, написал мнението.

Вече е Izida2 за да няма объркване, че съм аз.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: A3 в Ноември 27, 2008, 11:07:05 pm
Днес, 27.11.2008г., малко след 18 ч., реших след края на работния ден да напазарувам в един от многото магазини, близо до вкъщи. За съжаление изборът ми се спря на магазин от веригата 345... оня, дето се намира на ул.Веслец (близо до Дондуков). По принцип съм пазарувал винаги от другите вериги, но този път пътят ми за вкъщи минаваше през този магазин. Исках да си купя една зелка, за да си направя поредната салатка... едно малко утешение за края на един тежък работен ден... както и да е...
Влязох в магазина и естествено се насочих към \"сектора\" със зеленчуците. Стигнах до зелето, но не видях никъде етикет с обявената цена за килограм. Тъй като реших, че просто аз не мога да я видя (а не че просто никой не си е направил труда да я слага), започнах като изследовател да оглеждам всеки квадратен милиметър наоколо. Не видях къде \"домакините\" са скрили табелката с цената. След като се убедих, че такава въобще няма започнах да се оглеждам за служител на магазина, когото мога да попитам. Естествено единствените хора, които бяха там, бяха двете касиерки (естествено веригите магазини не поддържат състав от други служители... нормално). Едната от двете касиерки беше доста заета, обслужваше цялата опашка от чакащи мирно и кротко реда си клиенти. Другата обаче се суетеше около работното си място, може би имаше някакъв проблем с машината, нямаше как да знам. Естествено реших, че е по-удачно да попитам нея, вместо другата. Попитах я колко струва килото зеле, и че нещо не намирам табелката с цената. Уверявам ви, че съм използвал доста спокоен и равен тон (имайки предвид, че и бях доста изморен), не съм използвал обидни думи и/или квалификации, по нищо не приличах на човек, който иска да се заяжда, да къса нервите на продавачката или нещо подобно.
Думите, които използвах бяха буквално следните: \"Много се извинявам, колко струва килото зеле, че нещо не виждам табелка с цената?\". Ако някой от защитниците на продавачите (изказали се по-горе) може да намери някаква вина в поведението ми, грубост в думите ми, моля веднага да я сподели. Обещавам да си взема поука. Както и да е....
Реакцията на касиерката естествено беше изумителна (или може би като всеки българин трябваше да я очаквам), доста (меко казано) груба. Нещо от рода на: как се осмелявам да я заговарям, като виждам, че е заета. Бях доста изумен, още повече, че й бях задал съвсем простичък и елементарен въпрос, съвсем доброжелателно. Виждах, че другата касиерка е заета, и пак съвсем спокойно я попитах към кого тогава мога да се обърна. Уверявам ви, че думите ми бяха отново обикновени и простички: \"А кого тогава мога да попитам?\". Аз лично пак не виждам нищо нередно в един такъв въпрос, нищо грубо, нищо обидно или дразнещо. Съвсем обикновен, елементарен въпрос. Ако бъркам нещо, моля кажете...
За мое огромно учудване обаче касиерката извади от скритите си резерви цялото си налично количество наглост, и ми заяви най-категорично, че килото зеле при тях струва 2,50 лв. (както знаем като потребители, повече от 60-70 ст./кг. го прави направо непродаваемо). Това звучи малко като \"какъв съм аз низшия, че я питам нея висшата за толкова тривиални неща\", \"я ми се разкарай от главата\", \"нашето зеле е със специална цена, само за богоизбрани\" или нещо подобно. Уверих се, че няма да получа в скоро време адекватен отговор и се отправих към изхода, като им пожелах много здраве. Е, думите които използвах този път бяха: \"Ами тогава, много ви здраве...\". Да, признавам, че тези думи имат и леко язвителен подтекст, но аз пък (да си призная) вече точно това и имах предвид. Естествено тогава и другата продавачка се \"включи на живо\" и започна да ме укорява за поведението ми, че просто можех да попитам съвсем просто и спокойно и няма нужда да правя такива проблеми, и т.н., и т.н. Естествено вече нито я слушах, нито виждах смисъл да я слушам. Въпреки това със спокоен и равен тон й предадох разговора си с колежката й и тя каза нещо като: \"О, аз я чух, че нещо Ви отговаря, но не чух точно какво...\". Както и да е, не това имах предвид...
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: A3 в Ноември 27, 2008, 11:07:28 pm
Това което исках да кажа обаче е, че след като излязох от магазина (и след като реших естествено, че повече няма да стъпя в такъв от веригата 345) реших, че трябва да се запечата този магазин и да му се сложи табелка \"Biohazard\" (т.е. \"биологична заплаха\" -> направо за човечеството). Такива правомощия обаче аз нямам, а не се сещах и кой може да има. Институциите, за които се сещах бяха данъчните, комисията за защита на потребителите (все пак те са длъжни нормативно да обявяват цените си на стоките, да ги поставят на видно място и т.н.) и т.н. Тъй като от опит знам, че проблемите във всеки бизнес идват единствено и само от лошия мениджмънт реших, че е абсолютно безсмислено да се обръщам към мениджъра на магазина. Реших, че той носи отговорност за проблемите в същия магазин. Реших, че този който трябва да знае за ситуацията е най-малко този, който търпи загубите от отлива на клиентите, а именно собственика. Разбира се купих си зеле от следващия магазин (от друга верига) и се прибрах. Отворих интернет за да намеря точните данни на собственика, за да мога да формулирам жалбата си правилно, коректно. Много е важно, когато човек се оплаква да може точно да формулира от какво точно се оплаква и от кого точно се оплаква. Естествено...
За да намеря данните индивидуализиращи собственика на веригата (седалище и адрес на управление, Булстат, др.), започнах да се ровя в интернет и да чета всеки сайт, в който е написано нещо за веригата 345 (между другото, така попаднах и на този форум). Уверявам ви, че цялата информация в интернет за тази верига е изключително и само негативна. Във всички форуми клиенти изразяваха своето недоволство от качеството на обслужване. Първите мнения датират от 2005-та година. А днес е края на 2008-ма година. Разлика няма.
Явно проблемът на тази верига е константен, непоправим. Явно никога няма да се оправи обслужването им... просто трябва да се \"заобикаля\".
п.п. Преди бях дълго време клиент на \"Била\", как пък нито веднъж нямаше нужда да питам служител за каквото и да било...
п.п.п. Във един форум открих изразени негативни мнения именно от \"...магазина на 345 на Веслец (до Дондуков)\". Така го бяха описали...
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: zLO в Ноември 30, 2008, 05:28:22 pm
Било е меко казано неучтиво от страна на Вики да се държи по този начин, но от друга страна служителите в магазина не са виновни за качеството на предлаганата стока. Самата аз съм била касиерка и не е приятно, когато някой прави остри или не чак толкова остри забележки относно продуктите. Аз не съм виновна за това, че мижавите сандвичи се предлагат на тази висока цена или че това, което са ни доставили не изглежда достатъчно свежо. Ако стоката е в срок на годност си заема място на витрината. Като клиент и аз не се чувствам на седмото небе, когато стоката, която искам да закупя не е на ниво, но тогава или си мълча или просто не я купувам.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: nikvel в Април 02, 2009, 10:56:57 am
Това е поредното оплакване от обслужването в магазин З45 в Бизнес Парка -кв. Младост 4 . Но този път става дума за новооткрития 2 -ри магазин в сгр. 7. Той е доста по-малък от първия. Има само 2 каси и обстановката е е от интимна по-интимна. Случката е следната. Купувах си закуска и цигари и след като застанах на касата и реших да платя с ваучери за храна за закуската, а с пари -цигарите, купона започна.Незнам, как си подбират персонала, но в тези два магазина в БПС не съм виждала нормално изглеждащи и държащи се касиерки. Може и да има , но аз не съм имала честа да ги срещна.
Лелката на касата едва се побираше в пространството, което е отредено за работното й място, с несресана коса и навъсено, подпухнало лице, явно не от сън(беше вече 8:15 ч. сутринта) без да ме поздрави, започна да маркира продуктите и след като ме видя , че изваждам ваучерите за храна, се разписка" Нееее, не може да плащате цигари с ваучери" Аз я попитах, защо не изчака, за да види, дали нямам намерение да доплатя с пари за цигарите. Но тя изстреля следващия въпрос "Защо не ми казахте преди да маркирам. Нямам право на един касов бон да маркирам стока , платена с ваучер и стока , платена с пари " Попитах я трябва ли когато пазарувам, първо да питам и след това да вземам и че като клиент, който си оставя парите, не ми е хрумвало, че може да има правила, по които да пазарувам в този магазин и че ако има такива, е редно да бъде обявено по някакъв начин. Съответната мразеща себе си и работата си женица продължи да се кара с мен, че то било написано на ваучера и.т.н. Изобщо не ме слушаше, а си повтаряше като папагал едно и също. Тогава аз се ядосах и съответно си потърсих правата като клиент, на висок тон. Доприпка някакво голобрадо и пъпчасало момченце, на възраст от около 20-23 гдини, което каза, че такива били правилата и че те не ги измисляли. Аз го попитах, какъв е той . Отговорът му беше, че е управител. Съвсем се изумих, защото по нищо не му личеше(нямаше униформа,за костюм и вратовръзка да не говорим, нито табелка с името и длъжността му).
И така," с песен на уста "започнах работния си ден.Аз също търсих координати на собственика или централното ръководство на тази верига, но не ги открих. Моля Ви, ако някои има  информация, да ми каже.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: Cambodja в Април 02, 2009, 01:01:38 pm
Опа, нещо съм объркал веригите.
Извинявам се за което ! :)
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: prostoAZ в Май 09, 2009, 08:20:37 pm
До nikvel (или до овцата, занимаваща се с ваучери за храна на определени фирми, като \"Порше\" в Бизнес Парк, Младост-4) : Аман от комплексирани и недоклатени стари моми като теб, мила! Имам наблюдения върху твоята особа от друго място и случайно станах  свидетел на \"панаира\", който спретна онази сутрин. Никой не ти е виновен, че до обяд се сърдиш на себе си, а след обяд - са ти криви всички останали. Не мога да разбера как може да има такива злобни лелки, дошли от китното село Печурково, без следа от елемантарно възпитание и култура, които си мислят, че щом работят в Бизнес Парк София, са богоизбрани царски особи. (Нищо лично към хората от провинцията - повечето сме от там, но има ХОРА и хора...)
И на теб, като не ти харесва не пазарувай от този магазин - без мизерната ти сметка от 5 лева, веригата няма да обеднее. Жалко е, че клиентите искаме човешко отношение, а повечето от нас не се замислят, че се държим като животни. И ти, вместо \"да даваш наклон на служителите на къде да пикаят\", спазвай правилата, които се изискват и важат и за самите тях. Ако аз бях на мястото на \"голобрадото момченце\", след твоите пискливи нервни изблици, щях да те изхвърля с ритници от магазина. Ама и управителя като мен явно сметна, че не е нужно да се занимава с боклуци, тресящи се от злоба. Не ми е в характера да обиждам хора, които не познавам, но държанието, а и наглостта ти след това да \"разнасяш\" магазина и хората, работещи в него без да има основателна причина, ми дойдоха малко в повечко! То какво ли се занимавам и аз, теб Господ те е наказал достатъчно с това, което си всъщност, така че нямам какво повече да кажа, освен: спешно търси координати на най-близкото специализирано заведение за хора с психически проблеми, защото други не са ти нужни...
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: реалист в Юни 03, 2009, 07:54:30 pm
винаги нещата са 50 на 50 и не може да ме обедите че клиента винаги има право не може да ме обедите че има право да е нагъл простак. и всички да го гледат с уважение . хаиде бе като се държи като простак защо се убижда че и кам него е такова отношението.
 това че и продавачи има невъзпитани е ясно и защо трябва да се учудват защо хората си търсят правата.
така е всичко е взаимно. аз съм и от двете страни на нещата и никога не сам позволявала нещата да слезнат до ниво махленска свада защото нивота не ми е толкова ниско или по скоро възпитанието.
впрочем  то си е до човека .работя в сферата на търговията .аз сам и от двете страни на нещата.
 sysana малко са хората като теб но все още ги има  заставам зад твоите думи.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: SSSSS в Август 01, 2009, 10:54:02 pm
pisna mi ot vsi4ki rabote6ti v biznes park sofia moje li da su6testvuvat izob6to takiva idioti kato tqx kato im pogledna povedenieto se 4ydq kude e zburkal Gospod v suzdavaneto im? iskate obslujvaneto da vi e burzo v magazina e izvinqvam se no vie mai drygo osven da pluskate po cql den mai drygo ne umeete?! nedovolni bili ot kasierki,nedovolni bili ot prodava4kite,nedevolni 4e im miri6elo v sgradite...xaxaxaaaxaaxaxaa vie mai se mislite za bogoizbrani ama mai ne ste!!!!
nodovolni bili 4e vse imalo opa6ki v magazina da ne bi dryg osven vie gi suzdavate s tova 4e samo qdete i se typ4ete kato svine?!!
Otnosno typite vi vay4eri s koito pazaryvate za tqx si ima pravila za tezi koito ne mogat da 4etat molq da si kupqt o4ila!!!
Титла: Измами,неточностти и лошо обслужване в магазини 345
Публикувано от: Talia в Септември 18, 2009, 04:48:07 pm
Здравейте,
Искам да споделя с Вас днешното си преживявяне в магазин 345 на булевард Цар Борис.Като потенциален клиент и друг път съм пазарувала в горепосочения магазин, без да имам оплаквания. Днес бях изумена от ценовата разлика, която се получи, от етикета който беше разположен под закупената от мен стока и цената й (по-висока) когато мина през четеца на касата. Споделяйки впечатлението си с касиерката, тя бе любезна да ми разястни, че всъщност НЕ ЦЕНАТА от етикета е вярната, А ТАЗИ която е запаметена на стоковата програма в компютура й. При отказа ми да закупя съответната стока, разсеяната касиерка (дискутира \"жизнено важна\" тема с нейна колежка) вече беше пуснала касовия бон. След моя забележка, бях обвинена в \"неточно\" изказване и след няколко минутния й монолог,който ми представи карайки ми се (с доста повишен тон), бях принудена да изляза от магазина, освен с главоболието, така и със скъпо струващата стока в чантата ми......
Титла: Измами,неточностти и лошо обслужване в магазини 345
Публикувано от: Cambodja в Септември 18, 2009, 08:45:36 pm
Хех, е би ли ви някой да взимате нещо което не искате ? Не мога да ви разбера да слушате хахавелите по касите? Търпите й монолога ? Коя е тя, коя съм аз ? Докато търпите да се държат така с клиентите ще има и такива неудачници зад касите и въобще във всички сфери на живота.
Титла: Измами,неточностти и лошо обслужване в магазини 345
Публикувано от: Talia в Септември 18, 2009, 10:32:15 pm
Не става въпрос за това дали някой ме е бил или не......просто става въпрос за отношение човек към човек.И според мен е и въпрос на дисциплина.Все пак не съм човек, който ще се развика на касата на магазин или друго обществено място и ще си разваля целия ден. Има си конкретни институции за тези нередности. Но все пак аз повече няма да посетя този магазин.
Титла: Измами,неточностти и лошо обслужване в магазини 345
Публикувано от: Cambodja в Септември 20, 2009, 12:37:46 am
Т.е. прилагате пазарни механизми. Но аз не мога да си представя нечии имбицил да седне да ми квичи насреща :D
Денят би бил по-добър за мен ако поставя на мястото си такова гламаво същество като описаното от Вас.
Титла: Измами,неточностти и лошо обслужване в магазини 345
Публикувано от: mama_miya в Септември 22, 2009, 09:36:12 am
Cambodjia, ами опитайте се да си представите... Всички сме с различни характери, едни са по-борбени, умеят или поне се опитват да отстояват правата си, други сме по-тихи, не обичаме да вдигаме скандали. И какво? Тази част от хората да ги тъпчат ли?!
Титла: Измами,неточностти и лошо обслужване в магазини 345
Публикувано от: Cambodja в Септември 22, 2009, 11:31:53 am
Тогава явно се надяват тия след тях да нададат глас.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: neizvestna в Октомври 08, 2009, 10:20:24 pm
лошо  е  че каквото и да се напише няма да има резултат , аз забравих че живея в българия.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: liliq ivanova в Юли 01, 2012, 02:01:41 pm
Abe hora nedeite da  kupuvate  nishto ot magazina  v sveta  troica,  v magazina ima mishki, hlebarki,  i  vsqkakvi  jivotni, mishkite skachat ot  banica  na  banica, a hlebarkite sa navsqkade, a upravitelat predlaga na slujitelitena shtanda kogato ima mishka vatrq na shtanda na banichkite da hvanes shtipkata na  banicata i  da izhvarli, toi  e unikalen:) slujitelite nesa vinovni,  trqbva da ima istinski upravitel , za  da moje da seopravi  s problemite.Rabotih 4mesaca v tozi magazin, kakvo  da vi kaja, toi  e  smeshnik,  nestava  za  nishto,  nikoi neuvajava ot personala, vseki  se smee zad garbamu, a da negovorim za  zamestnicite, tova sa  edni deca,  deto im se  igrae  vse  osht, nishto nerazbirat  ot  rabotata, ediniet zamestnik upravitel obuchavaha 2 mesaca:) shurobajanashtina, smeshna rabota, no vie predlagam da ne kupuvate ot tam  nishto, pomnete  che rpoduktite im stoqt v  edni  mrasni  hladilnici, navsqkade v sklada  ima mishki,  i  hlebarki
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: egotseva в Юли 02, 2012, 01:18:24 pm
Здравейте bebo,

Защото не сигнализирате на компетентните органи? Ако не знаете до кого и как да напишете сигнала и жалбата - ще Ви ги напиша тук. Само да се навиете да си попълните личните данни и да ги пуснете. Анонимно няма да стане. И моля Ви пишете на кирилица. Ужасно се измъчвам да чета на български с латински букви.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: egotseva в Юли 03, 2012, 03:38:54 pm
Здравейте bebo,

Защото не сигнализирате на компетентните органи? Ако не знаете до кого и как да напишете сигнала и жалбата - ще Ви ги напиша тук. Само да се навиете да си попълните личните данни и да ги пуснете. Анонимно няма да стане. И моля Ви пишете на кирилица. Ужасно се измъчвам да чета на български с латински букви.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: liliq ivanova в Юли 05, 2012, 11:07:03 pm
zdravei egotseva
za kompetentnite organi kato kazvash  nqma  da pomogni nikoi,nali znaesh kak  e v  bg,  plashtat  na hei, i drugite kompetentnite organi, zatova nikoi neutiva da  pravi proverki, mislesh li che te neznaet che  ima  mishki ili hlebarki tam, znaet mnogo dobre, prosto  si zatvarqt  uchite, inache magazinat  ot  dosta vreme e tam, i kazvat che vinagi e bilo taka  s razni jivotni, taka che az nqma da pomogna s nishto  mislia
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: egotseva в Юли 06, 2012, 01:14:38 pm
Все ми се ще да вярвам в обратното. Много се оплакваме в тази държава и малко си гледаме работата. Включвам и себе си. Както и не познаваме правата си и не си ги търсим по начина, по който трябва. Но ако всеки от нас си изпълнява задълженията както трябва и си търси правата по предвидения ред - рано или късно би трябвало нещата да се променят. Все още вярвам, че ако постъпваме така - ще живеем на едно по-подредено и по-добро място, тук в България.
Титла: МАГАЗИНЪ 345 - персонал с лоши обноски, далеко от европейските стандарти
Публикувано от: egotseva в Юли 06, 2012, 01:14:55 pm
Все ми се ще да вярвам в обратното. Много се оплакваме в тази държава и малко си гледаме работата. Включвам и себе си. Както и не познаваме правата си и не си ги търсим по начина, по който трябва. Но ако всеки от нас си изпълнява задълженията както трябва и си търси правата по предвидения ред - рано или късно би трябвало нещата да се променят. Все още вярвам, че ако постъпваме така - ще живеем на едно по-подредено и по-добро място, тук в България.