Активни Потребители

Архив => Телекомуникации, Интернет доставчици, СПАМ => Темата е започната от: Александър Ненов в Май 09, 2007, 03:17:47 pm

Титла: VIVATEL - вашето обаждане е важно за нас
Публикувано от: Александър Ненов в Май 09, 2007, 03:17:47 pm
Понеже обаждането ви е изключително важно за Вивател те биха искали да ви държът на телефона възможно най-дълго време преди да ви се обади оператор. Вчера си купих телефон/карта от тях и имах нужда от помоща на оператор. При първото обаждане чаках 5.30 минути и затвотих защото започнах да се изнервям на монотонния глас на записа \"моля изчакайте обаждане на оператор, обаждането ви е важно за нас. Влезте във vivatel.bg. С вашият телефон можете да посетите сайта ни и т.н. Втория път бяха по-бързо, вдигнаха на 3-тата минута. Ако се обадите на Office 1 ви вдигат до второ позвъняване, ако се обадите в произволна фирма от жълти страници, спини, сити експрес, метро, който си изберете - вдигат максимум до 3-тото позвъняване. Защото те наистина искат да имат връзка с клиентите си за да им вземат парите. А вивател само хипнотизират потребителите си че обаждането е важно и нищо не правят по въпроса.

И сега една приятна изненада. За тези които се чудят как изкючат глупавите SMS-и които ви казват че имате пропуснато обаждане дори когато вие го откажете изпратете sms  \"MCN NE\" на номер 1234. Ако искате да разберете тази инфорамция може да се налоги да висите на телефона между 3 до 7 минути :)

Вижте картинката по-долу. Така изглежда абонат на vivatel опитал се да говори с оператор :) И въпреки този си недостатък, лошата мрежа, постоянното губене на обхват факт е че те предлагат най-добрите тарифни планове в България и утре наистина ще сме два пъти по-силни.