Активни Потребители
Услуги => Транспорт => Темата е започната от: Ирина Марудина в Май 10, 2007, 05:36:54 pm
-
Предполагам сте чули за предстоящата безсрочна стачка на шофьорите от СКГТ, започваща на 15.05.2007 г.
Чудя се, не мога ли аз на този ден да ида на гишето, от което си купих поредната карта за всички линии за целия месец, и да направя рекламация - тъй като те не предлагат услугата, която аз съм платила абонаментно, да ми върнат парите за картата!!
Как мислите? Имам ли основание?
-
Не мисля. Това, което прочетох, е че няма да стачкуват всички, просто ще се движат по-малко коли. В този случай те изпълняват своята част - има транспорт. Не мисля, че някъде е записано колко коли трябва да се движат за да се счита това за услуга.
-
Не мисля че 25% (както обещават) от градския транспорт би могъл да задоволи нуждите на столицата. След като те се движат със 75% намален персонал, билетите трябва да са със 75% по-ниски цени защото има нарушение в качеството на предлаганата от тях услуга. И съм сигурен че едно дело (ако на някой му се занимава, както осъдиха общината за блокажа на такситата) ще бъде спечелено защото стачката не се брои за форсмажорно обстоятелство, а за планирано такова.
Хубавата новина, е че стачка няма да има. Но иначе казуса е интересен :)
-
До колкото чета, още не се е разминало : Стачка: „тука има, тука нема“
-
Добра идея.
Ще попитаме нашите колеги от държавите с по-богата стачна история, какво се случва при подобни ситуации. Не може да няма натрупана практика.
Особено, когато стачкуват авиолиниите. Представете си - стоиш на едно летище 3-4 дни и не можеш да мръднеш, защото стачкуват 100 авиодиспечери, примерно!
-
Освен това друго вероятно усложнение след тази стачка би било увеличаване цената на билетите. Имаме горчив опит от миналогодишната смята, за това предлагам да помислим над темата \"Нужда от промяна в Наредбата за обществен превоз на пътници\"