Активни Потребители

Спорт и отдих => Автомобили => Темата е започната от: Александър Ненов в Септември 24, 2006, 05:46:26 pm

Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: Александър Ненов в Септември 24, 2006, 05:46:26 pm
Всеки знае тези бензиностанции. От бензина нямам оплаквания. Там обаче има назначени служители, които не са май за това място... Наложи ми се да зареда на бензиностанцията точно след моста Чавдар. Така и направих и реших да си взема винетка. За първи път ползвам този начин за таксуване на МПС и с удоволствие дадох на служител, който ми се притече на помощ да постави винетката уж като по-опитен. За съжаление той я постави на грешната част на стъклото. Голяма работа, викам си. Той смачка остатъка от винетката и понечи на до хвърли. Не бях сигурен, но бях чувал че част от винетката трябва да остане в мен и да го покажа на КАТ, когато ме спрат. Поисках смачкания остатък от винетката и не щеш ли се оказах прав - на гърба на винетката пише, че след залепването остатъка се пази и той е неразделна част от лепенката на стъклото. Кажете ми сега ако не бях обърнал внимание какво щях да правя няколко часа по-късно когато ме спрат на Пловдив (примерно) да ме питат защо нямам винетка която съм платил? Внимавайте с обслужването там да не се опарите. Иначе другите им услуги са добри.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: psuhachenski в Октомври 10, 2006, 01:02:21 pm
Алекс - ами икономически подем, какво да се прави :-)) Има търсене на работна ръка (в Сф) и най-нископлатените и неквалифицирани работни места се запълват с още по-нискоквалифицирани служители, щото там най-малко се забелязва... Законът на Паркинсън работи с пълна сила -- всеки е достигнал \"нивото си на некомпетентност\". Сори за оф-топика, ама не можах да се сдържа :-) По темата - по принцип съм доволен от ОМВ, но забелязвам, че когато плащам с кредитна карта при тях, служителите упорито и повтарящо се във времето (независимо от кой обект пазарувам) НЕ изискват лична карта заедно с кредитната. Според мен имат проблем с инструктажа, така че отваряйте очи, когато плащате с кредитна карта на обект на ОМВ, и най вече гледайте какво пише на бележката, която подписвате.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: koli99 в Октомври 10, 2006, 06:28:26 pm
Препарати за отслабване
В търговската верига, най-вече в аптеките се предлагат най-различни препарати за регулиране на теглото и бързо намаляване на излишни килограми. Част от тях се рекламират непрекъснато и по медиите. Всякакви билкови екстракти, \"златни чудеса\", ябълкови оцети и пр. ни гарантират вързо избавяне от излишните килограми. В разговор употребяващи ги мои познати споделят, че ефекта от употребата им е нищожен, дори вредят на стомашните функции на организма и го увреждат. Употребявате ли такива продукти, доволни ли сте от ефекта им и изобщо има ли качествени подобни продукти на нашия пазар според Вас?
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: FlashGett в Януари 16, 2007, 10:49:20 pm
Обслужването в OMV - ОТВРАТИТЕЛНО !!! Няма какво повече да кажа или ако кажа още нещо ще е излезе жив комплимент.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: elenaaleks в Януари 17, 2007, 12:01:20 am
Като говорите за OMV редно е да  най-малко да споменете коя бензиностанция става въпрос, а още по-добре е да кажете и името на служителя. Аз лично съм доволна ( и то много ) от OMV  Варна, бул.\"Република\". Обслужването там винаги е било добро. А и ако имате проблем с някой служител - обърнете се към управителя.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: Александър Ненов в Януари 18, 2007, 11:34:22 pm
Описал съм бензиностанцията - град София, до моста Чавдар на ъгъла с улица Черковна а името на служителя не го знам и не ме интересува. Става дума за дребен проблем който щеше да е тежък ако ме бяха спряли катаджии :)

Между другото в бензиностанции Shell, които аз ползвам никога не сами искали лична карта когато плащам с дебитна/кредитна карта а по-странното е че днес на бензиностанцията на булевард България не ми поискаха и да се подпиша на бележката. Когато това нещо стане в САЩ потребителя се оплаква че той не е правил това плащане (нарочно разбира се) и сумата му се възстановява за сметна на магазина. За това там гонят потребителите и извън магазина ако някой забрави да се подпише.
Титла: Некоректна радиореклама на бензиностанции OMV
Публикувано от: psuhachenski в Януари 19, 2007, 11:28:42 am
От няколко дни слушам по радиото радиореклама на бензиностанции OMV, където така или иначе често зареждам, която гласи, че око заредиш Алпин Дизел до горе и познаеш количеството +-0.5 литра, го получаваш безплатно. Снощи спрях на едно OMV в София и когато поисках да участвам в промоцията, ми беше казано, че тя важи за определени бензиностанции в определени часове - по 3 часа на ден! Тръгнах си, без да заредя, защото за мен това е подлъгване на клиентите. Мисля, че скоро няма да заредя отново на ОMV само заради разочарованието от тази подвеждаща реклама.

ПП Слушах рекламата още няколко пъти от снощи и НИКЪДЕ, ама НИКЪДЕ, дори и скрито не се намеква, че има времеви слот за участие.
Титла: Некоректна радиореклама на бензиностанции OMV
Публикувано от: Ирина Марудина в Януари 19, 2007, 11:47:00 am
Това дали не минава за заблуждаваща реклама?
Титла: Некоректна радиореклама на бензиностанции OMV
Публикувано от: Boogy в Януари 19, 2007, 05:30:23 pm
Аз лично не съм чувал рекламата и ми е трудно да дам мнение наизуст, но обяснението навежда към заблуждение.
Ще трябва да се сезира Комисията за защита на потребителите и да видим какво ще стане.
 Хубаво е да има запис или да ни кажете радиостанцията, за до чуем рекламата.
Титла: Некоректна радиореклама на бензиностанции OMV
Публикувано от: psuhachenski в Януари 25, 2007, 10:40:44 am
Аз я слушам постоянно (и все още) по Радио 1(106 Мхц). Онзи ден освен това я записах на диктофон от радиото, така че я имам и на запис.
Титла: Некоректна радиореклама на бензиностанции OMV
Публикувано от: izashev в Януари 25, 2007, 10:21:35 pm
Рекламата върви и по повечето от националните ТV програми.Не е трудно да я видят тези които искат и могат да направят нещо.
Титла: Некоректна радиореклама на бензиностанции OMV
Публикувано от: Асен Ненов в Януари 28, 2007, 06:51:16 pm
psuhachenski можеш ли да я качиш тук?
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: tatuncho в Март 09, 2007, 05:17:23 pm
В omv са пълна скръб!Облегнат се на колонките като пастири на гега и само се оглеждат за някоя по-наточена кола,на която я стъклата ще измият,я фаровете и хоп-1лв. в джоба.Идете там с камион в много студено време и спокойно може да си чакате докато станете за пране някои да дойде да ви обслужи.Да не са луди да клепат на студа докато заредят 150-200литра.Та това си е време,пък и шофьорите на камиони не дават левчета.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: bstoyano в Април 18, 2007, 08:23:54 pm
Ами то и в Лукойл има подобни служители. Аз днес напр. зареждах на Лукойл в Люлин 10. Две неща ме ядосаха. Първо, паркирах се на първа колонка преди едно рено на 5-та (по средата някъде беше, може и да не е пета). Служителят отиде да зареди първо другата кола. От нея слезе жена, та си рекох \"Сигурно защото е дама\".
Второ, след като зареди и мойта кола, му казах, че искам да ми провери гумите. Оня се направи, че не е чул нищо.
Не знам на това как му се вика.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: baronesa в Октомври 22, 2007, 11:48:33 pm
Абе хора я се поставете на мястото на работещите там пък да видим дали ще се оплаквате.Четно казано за мезерната заплата от 250 лева така се работи.Персонала няма стимул за по-качетвено обслужване като знае че каквото и да прави заплатата ще си остане същата.Я някои от вас да каже дали ще работи като вол за тези пари?
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 23, 2007, 08:06:35 am
baronesa: Това, че работят за 250 лева не значи, че трябва да си го изкарват на клиента. Ако не им харесва - да си търсят друга работа. Човек трябва да е професионалист в работата си, независимо дали работи за 180 или 1800 лева. Аз съм работила на половин ден за 70 лева (преди 3 години) но никога дори и не съм си помисляла да се държа гадно с клиента, да се цупя или да гледам като теле само защото заплатата не ми стига за месеца. Сега работя за много (наистина много) повече и вярвам, че съм го постигнала точно защото винаги съм се старала да бъдат професионалист в работата си.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: franseto в Октомври 24, 2007, 11:10:31 pm
Наистина обслужването в OMV е доста мудно и не дотам качествено!
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: baronesa в Октомври 25, 2007, 02:53:11 pm
елена алекс-Никога не съм си го изкарвала на клиентите но капризите са им повече от заплатата.Да ти кажа честно за тези пари мога да работя а мога и да не работя.Мисля че сега отношението ти към клиентите е доста по-добро след като знаеш че ще получиш достатъчно пари за това което правиш.Що и аз да не съм учтива за 600 лева
Нали се сещаш че мога да бъда учтива за 250 лева  а мога да бъда много много учтива за 600 лева.Ти кое би избрала?
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 25, 2007, 03:07:46 pm
baronesa: В цената на услугите, които ОМВ предлага е включено и обслужването - затова клиентът не е виновен, че не ви дават достатъчно голяма заплата. АКо не ти се работи - напусни, отиди си в къщи и гледай сериали (и деца, дай боже), или напусни и си намери по-добре платена работа, или поискай да ти я увеличат. Колкото до това аз какво избирам - аз вече направих избора за себе си - работих за малко пари защото не бях достатъчно амбициозна и квалифицирана, и се бях хванала за нископлатената работа като удавник за сламка, защото си мислех, че друга няма да намеря. Един ден ми писна- напуснах, започнах свой бизне, 4 месеца карах на фотосинтеза и помощ от близки и приятели и сега се раздвам на успех. Не ти трябва да ни казваш да се поставим на твое място, а ние трябва да го направим. Ти като отидеш в някой магазин (напр.) да пазаруваш, не искаш ли добро обслужване, не искаш ли, когато си купуваш нещо си например, да не чакаш продавачката 10 мин докато се наговори по GSM, а да дойде веднага да ти помогне???
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: baronesa в Октомври 27, 2007, 07:04:31 pm
еленаалекс-Явно сега като взимаш повече пари и си минала от другата страна на`бара` започваш да се държиш и разсъждаваш като онези клиенти който си мислят че с пари всичко можеш да си купиш.Надявам се че не си забравила от къде идваш и на къде отиваш защото  от високо много лошо се пада.С две думи искам да ти кажа да бъдеш човек независимо от материалното си състояние и да уважаваш и почиташ хората около себе си защото не се знае утре може и да ти потрябват.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 27, 2007, 08:05:57 pm
baronesa: Не е мястото да спорим тук за тези неща - не мисля, че съм минала от \'другата страна на бара\' - аз също имам клиенти, които искат перфектно обслужване. А и аз не искам, като вляза в ОМВ, някой да се втурне и да започне да ме \'ухажва\' - искам когато вляза да ми се усмихнат и да ме обслужат любезно - т.е. да си свършат работата, за която са наети. Това за мен е изискване, което е задължително за всеки вид работа. Все пак ви плащат за това да си вършите работата, не само да присъствате тялом нали?
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: slujitel-OMV в Октомври 29, 2007, 08:55:58 am
Работя в ОМV от една година,видях доста неща!УВАЖАЕМИ клиенти ако не сте доволни от обслужването обърнете се към дилъра,но знайте че ние не можем да си позволим да бъдем груби,некомпетентни,глобите са такива каквито Вие не можете да си представите!Всеки човек греши ние също правим грешки но ние посрещаме и изпращаме повече от1200 клиента дневно,всеки един от Вас е със различно настроение с което ние пък трябва да се съобразяваме!Опитайте се един ден да поздравите 1000 човека,усмихвайте се 12 часа ако всеки Човек го постигне светът ще е ПРЕКРАСЕН!
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: elenaaleks в Октомври 29, 2007, 10:20:46 am
Не ми се ще да задълбавам тази тема, защото тя няма кой знае какво отношение към естеството на този сайт и в частност на този форум, но не поддържам теорията, че един служител си върши добре работата само когато е много добре платен. За мен това е въпрос на възпитание и отговорност и става въпрос за елементарни отношение клиент-служител - Това да поздравиш, да си усмихнат и да си вършиш работата.

slujitel-OMV - В ОМВ Варна са учтиви и усмихнати винаги когато отида там. Винаги има кой да дойде да зареди колата, да измие прозорците и да ми каже: не се цапайте - аз ще ви проверя гумите (нека да поясня, че винаги има опашка от поне 1-2 автомобила). В ОМВ Ямбол никога няма представител на персонала, който да зареди колата, а ако има такъв - вечно са намръщен ии прозяващи се (ОМВ ямбол не е натоварена - не съм виждала автомобили да чакат на опашка - напротив - винаги има поне 2 колонки свободни). Всъщност там е по-вероятно да видиш персонала, накичен да гледа някоя модерна кола, паркирана преди поне седмица на паркинга на ОМВ (личащо си по праха по нея), отколкото обслужва клиенти.
Титла: Обслужването в OMV
Публикувано от: baronesa в Октомври 30, 2007, 06:59:18 pm
Глобите наистина са големи и то за абсурдни неща.А дилърите си правят с персонала каквото си поискат.Все ще намерят за нещо да се заядът.А човек винаги може да намери причина за да ти намери кусур.Държат се с теб като че ли си човек втора ръка.Не всички които работят на ОМВ са със
средно образование и да се държат по този начин с теб е меко казано обидно.Дилърите трябва да уважават работниците си защото все пак от нас зависи и тяхната заплата.Да не забравят че не са богове а преди всичко са хора като нас.
Титла: Зареждане на гориво в OMV
Публикувано от: Rigs в Март 29, 2008, 06:58:35 pm
ЗА втори път ми се случва на бензиностанция на OMV в бутилка която 40л да ми заредят 40л и 500мл. До колкото знам обемът на бутилката си е един и повече не може да се побере. Много хора се опитват да ме убедят че газта се свивала от налягането и затова побирала повече.Да не говорим че бутилките трябва да се зареждат на 80%. Но дори и предпазният клапан да изтарве пак не би трябвало  да се зареди повече от колкот побира, още повече че 1-ят път имах поне 5л газ вътре. Може ли някой да ме посъветва как се процедира при тази явна измама, защото ми омръзна \"да ме цакат с топла бира\" не стига че горивото е толкова скъпо, не стига че е боклук ама и в грамажа ни удрят.
Титла: Зареждане на гориво в OMV
Публикувано от: kaufer в Март 31, 2008, 09:47:00 am
Надзор върху пазара осъществява Държавна агенция за метрология и технически надзор - ДАМТН

Контрол на качеството на течните горива

Контролът на качеството на течните горива се осъществява чрез установяване  спазването на изискванията  за качество и предотвратяване пускането на пазара, разпространението  и използването на течните горива, които не отговарят на тези изисквания. За реализирането на контрола се извършват проверки на документите, придружаващи  горивата (Декларация за съответствие и др.) и се вземат проби  от течни горива от цистерни, резервоари, бензиноколонки и др. След изпитване на взетите проби се изготвят Констативни протоколи със заключение за съответствието на течните горива с изискванията за качество. Предприемат се  действия срещу лицата, които пускат на пазара, разпространяват и/или използват течни горива, които не съответстват на изискванията или са издали декларация за съответствие с невярно съдържание. Контролът на качеството на течните горива се извършва по планирани проверки и писмени сигнали от граждани, медии и други контролни органи.

Адрес: София 1784, ул. \"Проф. Петър Мутафчиев\" №2
Телефон(и): (+359 2) 975 38 12, тел./факс: (+359 2) 762 490
 e-mail: fuelinsp@mail.orbitel.bg
Титла: Бензиностанция ОМВ Рожен
Публикувано от: Markiza в Април 23, 2009, 09:34:29 pm
Неприятно е, когато служител не си върши работата съвестно и е НЕАДЕКВАТЕН на работното място, в резлтат на което допуска множество грешки за сметка на клиента. Веднага давам пример - поръчах да ми налее дизел, а вместо това получих бензин А95! За последствията сами можете да се досетите.... очаквам най-малкото да му удържат от заплатата, за да не нарастне броят на потърпевшите като мен...
Титла: Бензиностанция ОМВ Рожен
Публикувано от: Cambodja в Април 23, 2009, 10:23:09 pm
В крайна сметка потеглихте ли :o
Имаше скоро случай с чисто нов джип за подарък на жената и грешно гориво до горе, проблемът е, че човека карал някой друг километър и май на 6-7-ия сдал багажа. Та касови бележки, чудесии...
Титла: Бензиностанция ОМВ Рожен
Публикувано от: Markiza в Април 23, 2009, 11:03:21 pm
Решихме проблема с колата, но незнам дали ще има някакви последствия за служителя....все пак се надявам да сме спасили потенциални клиенти на този служител......
Титла: Бензиностанция ОМВ Рожен
Публикувано от: еlenaalex2 в Април 24, 2009, 11:19:06 am
За служителя няма да има последствия. Объркал човека, случва се, а и клиентите са за това, да си отварят очите. Служителите по бензостанциите са ценни кадри, трудно се намират и малко се задържат. Който си мисли, че е голяма далавера и добра заплата - да заповяда, свободни места има.
Титла: Бензиностанция ОМВ Рожен
Публикувано от: Cambodja в Април 24, 2009, 11:42:58 am
Може би трябва вместо да посрещат с \"Добър ден\" с \"Какво да е горивото\" и ако не са сигурни, че са запомнили да питат пак. Нали като слезеш от колата не казваш 10 л, а 10 л от какво точно искаш.
Късмет, че не е имало проблем с колата и успех натам да няма ! :)