Активни Потребители

Храни => Ресторанти, вериги за бързо хранене, магазини и търговски вериги => Супермаркети и търговски вериги => Темата е започната от: bubata в Ноември 11, 2006, 07:20:39 pm

Титла: Проблеми с Билла
Публикувано от: bubata в Ноември 11, 2006, 07:20:39 pm
На почети всеки българин му се е случвало да пазари в магазин на Билла. А случвало ли се е да нямате 50 стотинки, за да можете да си оставите багажа? И да молите продавачките да ви развалят пари? Обръщате го на просия и някаква си продавачка Ви държи тон и Ви строява. Това го изживях и се отказах. Но не щеш ли имам празник и решавам да мина набързо през Билла- тази новата в София на \"Опълченска\" и
\"Сливница\". Нямам стотинки, а и не мисля че трябва да си оставям документите с лични данни на обществени места. Няма и кой да ме задължи. И ме претарашиха. Охраната, разбира се, но е унизително и много неудобно, а съм КЛИЕНТ! Извиннение от охраната за създаденото неудобство така и не получих. Нито благодарности за съдействието- да си изсипя чантата пред куп хора.
Вече не съм клиент на Билла, не и на Билла- България. Може би в Австрия така претарашват австрийците. Добре, че съм имала възможност да излезна извън България, в Европа,  за да развия чувство на европейска принадлежност, което е съвкупност от навици, каращи те да се чувстваш човек.В западните вериги магазини, за да не притесняват клиентите си, всеки нормален Европейски магазин има камери. А какво щеше да стане ако като всяка нормална жена си носех дезодоранта в чантата (добре, че носните ми кърпички не бяха български!)? Случвало ми се е да стана свидетел на такива сцени и ясно осъзнавам, че няма как да се докаже, че всичко което носиш в чантата си е лично твое и не е откраднато. Но сме в България и тук думата \"клиент\" нищо не значи. Дори и за aвстрийска фирма като Билла.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Ирина Марудина в Ноември 20, 2006, 04:15:32 pm
Когато за пръв път влязох с багаж в западен магазин - голяма книжарница във Виена, се огледах за места за багаж. Такива нямаше. Тогава отидох до близката касиерка и я попитах къде мога да си оставя багажа. Тя най-учтиво ми предложи да го оставя при нея. Влязохме вътре и установихме, че всички са с чанти, сакове, раници и никой служител не ги следеше в поглед. От тогава влизах смело във всеки магазин там и никъде не с аме спряли, нито са ме молили да си показвам чантата.
Титла: Билла
Публикувано от: kopan в Декември 11, 2006, 03:11:04 pm
Предварително се извинявам, тъй като може да съм поместил поста ми в неправилен раздел, ако е така, преместете го.
Преди около 5 дни закупих Маргарин CLEVER от Билла България, и изненадващо се оказа че този \"маргарин\" не се поддава на термична обработка, т.е. не се разтопява, знам че тефлона примерно издържа на високи температури, но за първи път виждам нещо такова. В последствие видях че на етикета му пише \"неподходящ за пържене\". Ами ако растителните масла и мазнини, от които пише че е произведен не са подходящи за пържене, то не знам какво е подходящо. След като тези мазнини не се топят при 200 градуса, то какво ще стане, когато се приемат от организма, как ще бъдат преработени? Според мен е вредно за здравето. От друга страна, като се замисля си имам евтина грес. Обаче всъщност, въпроса ми е къде е контрола и евентуално какво бих могъл да направя? Опаковката е разпечатана, но винаги мога да отида да купя още един такъв \"маргарин\" просто искам да разбера с какво ме тровят.
Титла: Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
Публикувано от: Асен Ненов в Декември 11, 2006, 04:36:25 pm
Казвате: \"Преди около 5 дни закупих Маргарин\". И аз мисля до там да спрем. След като сте инвестирали в този химикал - маргарина, не виждам ползата от оплакване. Ами ако се беше разтопил идеално в тигана? Тогава какво? Щяхте да го изконсумирате без да осъзнавате, че маргарина не е за хора - той причинява болести.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: манили в Декември 29, 2006, 11:36:34 pm
преживях този позор да ми преровят дамската чаничка и всички да си мислят че съм откраднала нещо само защото нямах стотинки а и не искам да съм без нея в магазина отвратително повече не съм стъпвала там
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Януари 06, 2007, 12:21:49 am
Охранителите имат право да проверяват багажа( чл.30 от закона за частната охранителна дейност ) . Това обаче може да стане само ако има поставени информационни табла, че се извършва такава проверка ( чл.30 ал.2 т.3 ). чл.30 ал.2 т.3 гласи :
Проверката се извършва по начин, който да не уронва честта и достойнството на гражданите.
която дава право да оспорите проверка на багаж на публично място.


Надявам се да ви е било от полза :)
Титла: За Билла- България
Публикувано от: BsB в Януари 08, 2007, 10:23:26 am
Това не е единственият проблем на Билла. В Бургас в к-с Славейков, магазинът прилича на кочина - мръсен и разхвърлен. Често по пътеките между рафтовете има струпани палети и не може да се минава. По Коледа бяха струпали палети по цялата пътека, където са безалкохолните напитки и дори без количка нямаше достъп до тях. Абсурдното е, че нямаше и работници, които да разтоварват тези палети. Да не говорим за пода, който е толкова кален не само когато навън е мокро, но дори и да е сухо. Веднъж попитах за Книга за мнения на потребителите, но ме изгледаха толкова сърдито, че чак се притесних. Казаха ми, че нямат такава и ако имам някакъв проблем да се обърна към управителя на магазина.
Титла: Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
Публикувано от: elenaaleks в Януари 09, 2007, 04:48:53 pm
Моят съвет е да четете етикетите. А това колко полезен или вреден е маргаринът - това е друг въпрос.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: bass в Август 21, 2007, 03:00:37 pm
Радвам се ,че почти всички сме на мнение че може би магазина трябва да се казва \" БЕЛЯ \" . Преди около 2-ва часа пазарувах в Билла 1 гр.Бургас  , чаках повече от 10 мин. на топлия щанд едно циганче да обслужи клиент ,като дойде моят ред поисках порция мусака и мангалчето започна да я опакова когато  негова колежка и го попита дали съобщава на клиентите че мусаката е зеленчукова ? Цигането се усмихна и каза че на етикета пишело...Погледнах етикета ...абсолютно нищо такова не пишеше ,отказах ястието и поисках кюфтенца в бял сос , пазарувах още куп други неща . Вече на 30 километра от Бургас чета касовата бележка и виждам че никъде няма отразено кюфтета ,а пише телешко печено 5.70 , е браво на мен нахраних цигането и вече няма да стъпя там .
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Август 21, 2007, 07:50:09 pm
Не виждам каква е връзката между това, че сте били обслужен от циганче и това, че не сте обърнал внимание какво пише на етикета? Грешки (волни и неволни) стават - затова винаги трябва да четем етикетите и касовите бележки, дори това да ни отнеме 15-20 мин.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: kuki в Август 21, 2007, 09:12:38 pm
а били ли сте в селски магазин  или в малък град    кадето      все още има и незаконни  фургони в които се купува xляб  павилоони в които се продават и не разрешени продукти без да има поставени цени на стоките  и мисл я
че на никои не не му прави впечатление колко плаща то нали сега всеки ден се сменят цени
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Август 21, 2007, 10:15:49 pm
причината такива магазини да съществуват е в потребителите - затова, че си затварят очите и с това демонстрират нежелание за промяна.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: kuki в Август 21, 2007, 10:33:48 pm
a каде може да се подаде жалба за това   говоря за едно малко градче в сливенско  като имам предвид че не искам да се знае името ми имам съображения
Титла: Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
Публикувано от: kimi в Януари 13, 2008, 01:25:50 pm
За съжаление всички продукти , които са със собствена марка на големите вериги в България(\"Clever\", \"Aro\", \"FF\"), са със съмнително качество. Веригите изнудват производителите на такива марки,да им ги доставят на най-ниски цени, а за такива цени такова качество.
Титла: Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
Публикувано от: Ирина Марудина в Януари 14, 2008, 10:04:58 am
То само като им видиш цената, е достатъчно за да прецениш сам дали може да е качествено!
Титла: Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
Публикувано от: iliandj в Януари 16, 2008, 09:30:54 pm
Еми какво очаквате, купувате си ефтини хр.продукти, които се правят по-поръчка на супермаркетите или в самите тях. На самия маргарин си пише, че не става за термична обработка, не може да очаквате да напишат \"Вредно за вашето здраве\". Всеки продукт е вреден в някаква степен, всичко вече е изкуствено създадено и наблъскано с бои, аромати, стабилизатори и не знам си какво още.
Титла: Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
Публикувано от: mikile в Януари 20, 2008, 02:40:29 pm
За съжаление и много скъпи продукти са със съмнително качество,а и по-отношение на храните не трябва да има компромиси.Преди години имаше наденица кучешка радост беше на една от най-ниските цени,но се правеше от месо.Пушените бутове са се опушвали със седмици и са били с много дълъг срок на годност без да се развалят,а в днешно време с химикала и за половин ден пушен бут.Та идеята ми е,че и това с екологично чистите райони и био-продуктите макар и не винаги много често е просто един рекламен трик.Пак преди години в селската сладкарница сутрин бозата беше сладка,а към обяд ставаше по-резлива,а сега дори и там вкуса не се променя и това се постига със повечко стабилизатори и цената не е намаляла с оглед на много по-голямата трайност.Мойто лично мнение относно хранителните продукти е да не се делят на евтини и скъпи,а годни или негодни.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: pixel в Февруари 13, 2008, 01:37:13 pm
Днес за пореден път си тръгнах ядосана от Билла и мисля вече да не пазарувам от тази верига. Разбирам, че заплатите на касиерките са ниски, но това не може да е оправдание за грубото отношение на някои от тях към клиентите. Това, че някои клиенти лъжат с кантара като си мерят плодовете и зеленчуците не е причина касиерката да изгледа накриво точно мен, да каже многозначително: \"Сигурна ли сте че тежат толкова\", да отиде да ги провери и после даже и да не ми се извини,а е причина просто да сложат човек на кантара както в една друга подобна верига. Да ми хвърлят продуктите след маркиране върху продуктите на клиента преди мен също не ме прави щастлива клиентка на Билла.Да ме избутват служители на Билла от щандовете за да си заредят стоката с огромните си платформи - също. А случката, която днес преля чашата даже не ми се разказва, защото още ми е прекалено обидно.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: philippa в Декември 28, 2008, 07:44:59 am
Искам да ви представя следният случай, в който бяхме ощететни финасово и морално от верига магазини БИЛА по времето Коледа и новогодишните празници в навечерието на 2009 година.
На 27 декември 2008, наша семейна приятелка ни подари кутия шоколадови бонбони -  Ferrero Rocher – след неприятния инцидент свързан с тях, разбрахме, че бонбоните са купени и донесени от Гърция, където понастоящем работи нашата приятелка.
След като ни бяха подарени бонбоните ни се налжи да минем през магазин БИЛА в град Плевен, за да напазаруваеме продукти за празниците. По това време вече бяхме изяли няколко бонбона от кутията. При влизането ни в магазина нямахме 0.50 стотини на разположение, за да оставим багажа си в багажните клетки, а и не сме знаели, че трябва да се отиде на касата, да ни развалят пари или да ударят печат на стоката. Мислейки, че след като веднъж са платени тези бонбони и са минали през скенер, който ги е маркирал като платени, не мислех, че би имало проблем да вляза с тях на територията на магазина (по това време, все още не знаех, че бонбоните са закупени в Гърция).
По време на покупките дори не съм се доближавала до щанда с шоколодвите бонобони.
При отиването ми на касата, за да платя покупки на стойност от около 50 лева, майка ми си отвори чантата пред служителя на касата, за да покаже, че няма нищо, което да сме се опитали да изнесем незакнно. Вътре бяха и бонбоните Ferrero Rocher. Служителят на касата каза, че те също продават такива бонбони в магазина и ги поиска, за да ги маркира на скенера. Не мислейки, че ще има каквито и да било проблеми ги предоставихме, и при маркирането бяха отчетени като неплатена стока и служителят ни никаза, че са от магазин БИЛА и трябва да бъдат платени.
Ние реагирахме, като изтъкнахме фактът, че тези бонбони не са купени от тях, а те ни попитаха как ще докажем, че не са купени от тях. Обикновено, когато ти подаряват нещо, не ти го дават с касова бележка, така че беше нормално да нямаме такова досказтелство с нас, а и едва ли някой би си мъкнал бележките от Атина до Плевен. Моят отоговор беше, че няма как аз лично да го докажа, но предпложих, че след като имат охранитлени камери в магазина могат да бъдат прегледани записите и да се види дали дори сме се доближавали до щанда с бонбоните и дали сме се опитали да откраднем тази стока. При тази ситуация тя се обади по телефона и дойде човек, който започна да ни обяснява, че не можем да изискваме преглеждане на камерите, защото право на това имало само полицията. В последствие разбрахме, че това е управителят, който не се представи като такъв. Обясни, че не можело заради всеки клиент да проверяваме камерите. Разговорът продължи в този тон около 20 минути, като аз исках да прегледаме записите от камерите, а той ми обясняваше, че не можело да се направи това и трябва да заплатим бонбоните. Не можело аз да влизам в тази стаичка, където са камерите, защото там можело да влиза само полиция. Тогава му предложих да отиде да провери сам, но той отказа. На въпроса ми, защо са сложили тези камери той отговори, че са за тяхна собствена сигурност. Каза, че едиснтвеният начин при който могат да се проверят камерите е да дойде полиция и да провери. След като им предложихме да извикат полиция, те казаха, че „проблемът не е точно такъв”, защото те сигнализарали полицията, само за кражба, а случаят не бил точно такъв. Уведоми ни, че записите от камрите се пазят един месец.
След двадесетина минути безполезно препиране, изнервени, че вечерта ни върви към провал, решихме да платим тази стока, а те ни казаха, че с касовата бележка можем да подадем жалба в полицията ако желаем. Цената на бонбоните беше 8.99 лв.
След като напуснахме магазин БИЛА и се прибрахме в къщи, се обадихме на полицията, и оттам ни отговориха, че случаят не е от тяхната компетенция, а от компетенцията на Българска Национала Асоциация на Потребителите.
Незнаейки какво да направим в този случай, решихме да търсим правата си по всички възможни начини, защото смятаме, че представителите на магазин БИЛА разчитаха точно на това, че няма да се борим за правата си и дори не си направиха елементарния труд, да проверят камерите, за да разберат дали не обвиняват несправеливо клиенти на магазина. Да не говорим, че е крайно унизително да те обвинят в кражба пред пълен магазин и да се държат с теб като с някакво изпаднало същество, което няма никакви права, докато все пак ти си Клиентът с главно „K”. Колкото да фактът, че сами им показахме чантата, в която беше въпросната стока, едва ли подлелжи на въпрос това, че ако бяхме решили да крадем, едва ли щяхме да го направим.
Ние смятаме, че е крайно време всеки човек в България да търси правата си незвисимо дали става дуа за покупка в магазин за 9 или 999 лева или заради това, че са му нарушени други изконни права. Докато не се научим да се борим докрай за „дребните” 9 лева, когато сме ощететни неправомерно, няма да можем да защитим и 999-те лева...независимо в какво са вложени.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: sakazakov в Декември 28, 2008, 11:57:05 am
Преди десетина минути пазарувах в \"Била\". Като закупих яйца от тях. И тъй като бяха на акция от 1.79лв за 10бр. взех два пакета. На касата цената се оказа 1.89лв. Аз разбира се им казах. Касиерката викна човек от щанда за яйцата. С него ходехме да проверим цената и се указа, че сам прав и служителката от щанда прие вината си, но не и отговорността. И тези хора никога няма да поемат отговорност, докато правата на потребителите и човека се потъпкват и няма кой да ги контролира.
Ето това е мрачната действителност в нашата страна за която всеки усетил разликата с една цивилизована страна би желал да живее другаде. И тогава търговците да го мислият. :)
P.S. Сметнах че не е необходимо да говоря с управителия, защото ако той можеше (желаеше) да направи нещо още служителката щеше да го направи.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: dqvolina в Декември 28, 2008, 12:55:39 pm
Отиде реномето и на тоя магазин!Смешно е защото  по филмите в огромните казина на Лас Вегас,веднага се хващат нарушителите и се прави бърз преглед на камерите,а тук тромавата система и мързелът на важните клечки(управители) целят по-скоро да те унижат,отколкото да ти помогнат.Така доверие и клиенти не се печелят според мен.Явно е трябвало да си отстоявате правото и да стоите там докато не ви изпълнят желанието ,защото безгрешни хора няма,а не да ви принизяват до нивото на крадци.Те не биха си отворили чантите!!!!Къде сме ние,къде са те....
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: pharaon в Декември 28, 2008, 02:22:19 pm
Голяма грешка, че сте платили!!! Сега нищо не можете да докажете. Трябваше на момента да се изясняват нещата. Например, когато ви обвиняват в кражба, а реално тя не съществува органът който трябва да разреши този спор е Полицията. Ако тя не успее следващата инстанция е съдът! Вие не трябваше да плащате нищо защото така си признавате косвено вината! Давате си съгласието да платите нещо и така казвате писмено, че сте виновни едва ли не. Правилния начин е да поискате да повикат Полиция, защото няма да платите нищо. Хем като дойдат органите могат да изискат и преглед на камерите! Когато има спор между две страни и те не могат да стигнат до споразумение има държавни институции, които да отсъдят. Така че за неплатил клиент, крадец и т.н. се вика Полиция. Ако някой ви задържи неправомерно може да се счете дори за отвличане. И най-малкото, когато се докаже че е неправомерно ви се дължи обещетение!!! Но вие вече нищо не можете да докажете...
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: galq в Декември 28, 2008, 03:58:51 pm
az sam slyjitel na billa i trqbva da vi kaja 4e oxranata e prava v na6iq magazin vseki den xva6tame xora da kradat i to predimno pensioneri az li4no bqx dejyren ypravitel kato xvanaxme
edni decha da kradat izvikaxme ba6tite im za6toto nqmaxa 18 godini varnaxme kamerite i se vidq
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: mikile в Декември 28, 2008, 05:54:31 pm
Мисля,че и вие имате известна вина за случилото се.Могли сте да уведомите охраната на влизане,че внасяте този и този багаж поради еди каква си причина.Действително ако не сте платили бихте могли да изискате преглед на камерите,но в крайна сметка това е едно допълнително усложняване на нещата и за вас и за охраната на Била при положение,че сте могли още при влизането да проявите малко повече отговорност.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: Ирина Марудина в Декември 29, 2008, 10:03:40 am
Колко нерви щяхте да си спестите ако просто не бяхте вкарвали бонбоните в магазина! Какво значи : \"При влизането ни в магазина нямахме 0.50 стотини на разположение, за да оставим багажа си в багажните клетки, а и не сме знаели, че трябва да се отиде на касата, да ни развалят пари или да ударят печат на стоката.\" ? Незнанието не ви извинява! А и това, че само сте показали чантата изобщо не гарантира, че сте невинни - просто показва, че или сте невинни, или са ви хванали в крачка. На ваше място бих си платила и бих си излязла по живо по здраво. Всеки магазин има политика да таксува стока, която е внесена в него и се предлага и в магазина. Колкото до камерите - в блъсканицата преди празниците мислите ли, че може да се проследи пътя ви из магазина?
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: carlyangel в Февруари 10, 2009, 03:13:02 pm
Е това изречение изби рибата отвсякъде!Цитирам \"и са минали през скенер, който ги е маркирал като платени\" егати напредналия скенер трябва да е бил ..брей завиден скенер...да маркира стоката като платена!Абе вие как си я мислите тази работа?!Това е МАГАЗИН ЗА ХРАНИТЕЛНИ СТОКИ,което ще рече,че не трябва да внасяте хранителни стоки отвън,все едно в Техномаркет да влезнеш с някой компютър в джоба...ахах нека малко ви е било,че сте си я платили друг път да се научите на ред и дисциплина.И хич не се правете,че падате от Марс и не знаете,че има шкафчета за багаж!
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: oj в Февруари 10, 2009, 04:28:40 pm
Въпрос: трябва ли всеки път, когато влизам в Била или друг голям магазин да вадя от дамската си чанта всичко, което евентуално би могло дас е продава в магазина - дъвки, дребни бонбони, дезодорант, химикалки и всичко останало - след като го има в магазина. Лично на мен ми се струва нелепо, но кажете, ако греша.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: B.Trueger в Февруари 10, 2009, 05:35:19 pm
Не грешите - всичко, за което не можете да докажете, че е купено от друго място, се поставя в касетка или се декларира. Всеки от нас е виждал такова указание:\"СТОКИ, ВНЕСЕНИ ОТВЪН И НЕДЕКЛАРИРАНИ, СЕ ЗАПЛАЩАТ (В ТРОЕН РАЗМЕР)\". Ясно е защо е това - ние сме си крадлив народ. А ако искаме магазинаджиите да ни уважават, нека и ние уважаваме техните правила.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: p_vanya в Април 05, 2009, 07:00:11 am
Имах намерение да забравя тази случка и да не се занимавам, но вече пети ден като филмова лента се върти непрекъснато пред очите ми и не ми дава мира. Случвало ли се е на някой да го обвинят в кражба на нещо което дори и не си е помислял, че му трябва и го иска. Охраната на магазин Билла Бургас-Славейков е способна да го направи. Тя дори знае цената на това, което искате да откраднете.
След като платих на касата избраната от мен стока и отправяйки се към изхода към мен устремено се насочи охраната, поиска ми касовата бележка наведе се и извади от рафта под количката ролка домакинска хартия. Попита дали тава е маркирано. Отговорих - че не е маркирано. Естествено, че не е аз дори и не съм си помисляла да го купувам това, за първи път го виждам, не съм го сложила там и се учудвам как е попаднало. Изразих мнение, че дори е възможно да съм влязла с него. Ако някой го е забравил, а аз не съм забелязала...Извикаха шефа на охраната, отиде да гледа записа на камерите и след няма и 2-3 минути се обади по устройството им за свръзка, че в количката не е имало нищо. Тогава въпросния охранител се обърна авторитетно към мен "Госпожо, Вие сте заловена след касовата зона с немаркирана стока и трябва да я заплатите в троен размер. Последвайте ме стоката струва 2,70." Разбирате ли, той охранителя знае цените на всички стоки. Като се добави и факта, че през цялото време ме наблюдаваше докато плащах и спокойно можеше да дойде и да обърне внимание, че е останала немаркирана стока. Кажете ми това не е ли скроен номер? Не мога да си обясня как е попаднала въпросната ролка хартия на рафта под количката след като аз не съм я сложила там? Бях с петгодишната си внучка, но съм сигурна, че не е тя. Вече е голяма и обсъждаме какво да купим, а и едва ли ролка хартия ще привлече вниманието и.  Не я платих стоката. Вдигнах голям скандал от, който се видяха в чудо и ме пуснаха да си ходя, но не в това е проблема. Излязох от магазина разтреперана, унизена, омърсена, смачкана. Детето се уплаши, разплака се и дълго не можах да го успокоя.  Как да обясня, че баба му не е крадла и как да отговоря на безбройните му въпроси относно това, което се случи. Не пожелавам на никого това да се случи - чувството е ужасно
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Април 05, 2009, 12:31:01 pm
Подайте жалба - препоръчана с обратна разписка до централния офис на билла - поискайте поне писмено извинение и най-малкото изразете мнение, че е не ви е направена забележка с умисъл - ако искате да крадете, едва ли ще поставите стоката в количката. Поискайте да ви покажат и къде точно пише, че стоката се заплаща в троен размер.

На мен ми се случи нещо подобно в Кауфланд преди време - взех пакетирано сирене от 100 г, малка опаковка, която остана в количката и аз не видях - беше с цвета на едни брошури. Касиерката ми направи забележка за останалата стока - за което съм благодарна. Пикадили са решили проблема с поставянето на детектори до касите.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: p_vanya в Април 06, 2009, 12:26:19 am
Винаги ми е било интересно да се запозная с регламента за охранителна дейност в магазините. Някой знае ли какви са им задълженията, как трябва да извършват проверките, до къде се простират правата им? Имат ли право например да пребъркват дамски чанти, да ровят по джобове. В Русия -гр.Перм например имаше супрмаркети, където като влизаш ти запечатват личния багаж в найлонова торба и така си го носиш из магазина. Не знам колко е добро това но по този начин са си решили проблема с пребъркването. Винаги ми е било чудно как непосредствено след касата стои охранител и в момента в който платиш и не си направил и две крачки ти иска касовата бележка за проверка. Какво всъщност проверява работата на касиерката ли? Нима нямат доверие на служителите си? Че аз ако съм касиерка там ще ми е обидно непрекъснато да ме контролират. И имат ли право въобще да искат касова бележка. Доколкото знам тя си е за мен и съм длъжна да я покажа само ако ми я поиска данъчен служител.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: еlenaalex2 в Април 06, 2009, 09:29:58 am
Заловили са я госпожата с НЕМАРКИРАНА СТОКА и без да може да даде за това сносно обяснение. А работата на охраната е точно това - да залавят клиенти с немаркирани стоки. Дали са били МНОГО любезни при това или не - не знам. Не всеки е с \"възпитание на Гьоте\", както се пееше в една песен. А ако охраната не си гледа работата - отново ще овикаме форумите - плаща им се а не работят !

И не очаквайте скоро нашите магазини да станат като във Виена - да може да се ходи с багаж между рафтовете. Прекалено големи ГЕПАДЖИИ сме !
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Април 06, 2009, 09:00:47 pm
elenaalex2 - грешки винаги стават, затова, както казах, в пикадили има електроника, а в Кауфланд касиерките винаги поглеждат в количката. Работата на охраната не е само да залавя крадци, има и други отговорности. Независимо от всичко обаче, тяхната работа включва и учтиво отношение, каквото, между другото има в магазините във Виена, с които явно сте добре запозната. Освен това са поискали заплащане в троен размер - навремето тези неща се пишеха на едни табели  - сега къде са? На госпожата дали са и издали документ за тройното заплащане на стоката?

Аз не съм против правилата и следенето за крадци, против това някой да се прави на интересен и умишлено да пропуска част от задълженията с някаква цел. Сигурна съм, че и в Билла има система за забраванковци - съгласете се, че ако искате да откраднете нещо, няма да го слагате в количката, а ще го сложите в личния си багаж. Ако на мен се случи нещо подобно - да, ще платя, но ще поискам да ми разяснят всеки един въпрос, който ми дойде наум - защо, как, къде и подобни, защото искам служителите да си вършат работата, не да броят мухите.

Между другото - наскоро пазарувах в билла. Взех си буркан с маслини без костилки. Касиерката върна буркана по незнайна за мен причина, а аз не обърнах внимание на този, който донесе - грешка, която няма да повторя. Та, бурканчето, което тя донесе беше с маслини с костилки със срок на годноост до след месец, който мен не ме устройва - ето как някой не си върши работата и умишлено пробутва стока, която клиентът не иска. Ето как един заблеян клиент не е внимавал и са го изиграли подло. Може би пак ще кажете, че служителката си е вършила работата, като се е грижила стоката, която скоро трябва да се изхвърли, да бъде продадена.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: p_vanya в Април 07, 2009, 09:27:00 am
elenaalex2 какво се опитвате да ми кажете, че охраната е безмозъчно същество, което стриктно трябва да спазва някакви никому неизвестни инструкции без да разсъждава и в лицето на всеки един потребител да вижда потенциален крадец. Как си представяте, че аз ще направя 50 лв сметка и ще купя само опаковка тоалетна хартия за 9 лв и ще се излагам да крада смачканата ролка домашна хартия (няма да споменавам марката), която за нищо не става. Някой знае ли какви са правилата в такава ситуация, в какъв размер трябва да се заплати стоката, трябва ли да се състави протокол или плащаш в троен размер и незнаеш къде отиват парите, длъжни ли са да покажат записа от камерите, защото след като поисках да ми покажат на камерата в кой момент слагам тази ролка на количката веднага ми казаха, че няма нужда да викам и ме пускат да си ходя. Да си наблюдавам детето, че видите ли то я е сложило. Независимо, че два пъти го попитах детето пред тях и то отрече, но нали е дете то отнесе вината.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: carlyangel в Април 07, 2009, 10:34:56 pm
p_vanya не мога изобщо да разбера от коя планета по-точно падате като чета тук вашите коментари.Ама какво ще рече примерно,че ви било чудно как така охраната ви изисква касова бележка.Ами човека ви я иска,не както вие предполагате,за да контролира касиерката,а за да види да не би да не сте си платили дадена стока.От изказванията ви личи,че доста пъти сте имали взимане-даване с охраната по магазините и може би с основание са ви \"пребърквали\",както вие се изразявате.А това за ролката хартия не ми стана много ясно и къде е тази рамка така и не схванах ,но учудващо беше и твърдението за \"скроения номер\".То вас вече параноята ви гони и се получава сега ситуацията крадеца вика дръжте крадеца.Едва ли не хората са ви я навряли там.Та от цялата история разбрах само,че сте луда скандалджийка и че сте шашардисали хората с непристойното си за тази възраст (споменахте,че имате внучка)поведение.Ами добри съвети давате на и без това изнервения българин-ако имате проблеми със служител в даден магазин или институция-ВДИГАЙТЕ ИМ ЛУДИТЕ СКАНДАЛИ \"за да се видят в чудо\" и да не ви закачат повече,вместо спокойно да изясните въпроса.А по въпроса за детето-мисля,че то се е стреснало повече от вашето държание,отколкото от това на служителя-все пак сте \"вдигнала луд скандал\"....абе с две думи чудя се с какви очи се оплакват хората от мерките за сигурност по магазините,като знаят много добре що за сган сме ние българите и как само крадем като за световно.Аз съм била свидетел на подобни изпълнения от сорта на лелка се опитва да прикрие с торбичка или брошурка бутилка \"Джони Уокър\" в количката си,минавайки през касата, и то многократно.За това според мен трябва да има ДРАКОНОВСКИ мерки за сигурност...това с устройствата е наистина много добро,но уви собствениците на магазини явно не желаят да инвестират пари в такова нещо,а препочитат да удържат липсите от персонала си.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Април 08, 2009, 09:12:10 am
джони уокър не е на цената на тоалетната хартия. Персоналът ще отговаря за липси, защото на него му е много по-лесно да краде, отколкото на клиента. Ако не искате да отговаряте за липси - можете да обсъдите това с вашия работодател и евентуално можете да си потърсите друга работа. Тук не става въпрос за това кой краде и кой не краде, а за отношението към клиента, било то и виновен.

p_vania: издадоха ли ви докумет за заплатената в троен размер стока?
Титла: За Билла- България
Публикувано от: carlyangel в Април 08, 2009, 10:28:51 pm
elenaaleks незнам аз нямам намерение да си търся друга работа,понеже не работя в тази сфера.Имах друго предвид,че какво отношение да имат хората към такива клиенти като те най-нагло,въпреки че са виновни се разправят и карат като на бит пазар.И какъв документ да й издадат като както и тя спомена не е заплатила стоката в троен размер,а просто е вдигнала скандал и са я пуснали да си ходи!И какъв документ аз ако съм в дън земя ще потъна..Ето в това е въпроса ...Колкото до констатацията,че персоналът крадял по-лесно,това си е пълна заблуда.Може и да има такива хора,но аз се съмнявам,че хората са отишли там да крадат,мисля че е по-скоро да работят ..ДОколкото за цената според мен няма значение дали ще откраднеш марково уиски или някоя вафла от 30 ст. важното е ,че си се изложил...значи според теб е по-безобидна малката кражба отколкото по-голямата?!Нали все пак е кражба...
Титла: За Билла- България
Публикувано от: p_vanya в Април 09, 2009, 09:12:42 pm
carlyangel пожелавма и Вие да изпаднете в същата абсурдна ситуация и да се чудите от къде Ви е дошло. Тогава ще разберете къде се намира този рафт под количката (до тогава и аз не го бях забелязала) и всеки път преди да минете през касата ще се завирате отдолу да надничате, ще си пребърквате джобовете и дамската чанта да не би да има някое пакетче неотворени дъвки, носни кърпички, дезодорант или нещо друго което се продава в магазина. Ще оглеждате детето да няма на главата си някоя диадема или шнола и със сигурност ще Ви хване параноя.
Ако си имах често вземане и даване с охраната по магазините както най-безсрамно предположихте щях да съм претръпнала и щеше да ми е все едно как се държат. Ако смятате, че съм луда и изкуфяла бабичка, която си търси забавление ще Ви разочаровам, и в това не сте прав(а). Бих Ви завидяла на самообладанието, ако Ви наречат несправедливо пред всички \"крадец\", и не реагирате по никакъв начин, но се съмнявам в това.  Аз съм чиста пред съвестта си и затова повдигнах този въпрос (изразявайки се може би малко по емоцинално), не да давам съвети \"на и без това изнервения българин\", а да се изясни какъв е регламента за водене на охранителната дейност. Какви са правата и задълженията на охранител и потребител. Каква е процедурата по изясняване на обстоятелствата в подобни ситуации. Но с тази Ваша жлъч и жалки разсъждения за крадливата българска сган и драконовски мерки за охрана просто виждам, че темата е изчерпана. Българите сме достойни хора и искаме достойно отношение независимо, че праволинейни хора като вас поставят всички под общ знаменател. Ако собствениците на магазини не искат да инвестират в по-интелигентни средства за охрана и ние не искаме да ни унизяват.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: carlyangel в Април 09, 2009, 10:39:45 pm
Е това изречение изби рибата в морето-\"Българите сме достойни хора и искаме достойно отношение\"!И с кое по-точно сме толкова достойни?!И мен са ме унижавали,но никога в хранителен магазин.И аз имам дете и не се параноясвам какво носи на главата и следя какво прави за да няма после изпълнения от този сорт.На мен ми се струва,че повечето хора си го заслужават това \"отношение\".Аз защо например като се държа любезно и никой не ме закача?!Според някой е любезно обаче едно,а според друг друго...и плюс това ДА КРАДЛИВИ СМЕ!От моя личен опит знам,че е така.Хора ,за които даже и не съм подозирала, крадат та се късат.Един пример-медицинската сестра в детската градина на сина ми я хванаха в кварталното магазинче с крем против бръчки!Е как да не смятам,че сме крадливи...ужас просто нямам думи.Беше го скрила под шапката си.Егати достойната българка.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: еlenaalex2 в Април 10, 2009, 08:10:25 am
Драга р_vania,
ситуацията е описана едностранно и разполагаме само с Вашата гледна точка. Какво ли щяхме да чуем, ако се беше изказала и ответната страна. Но в така описаната ситуация Вие имате само задължения - да докажете как и защо сте изнесли немаркирана стока. Охраната в случая има само права - да настоява да дадете смислено обяснение. Ако не можете, следва да платите стоката в троен размер и без много приказки.
(Ако зависеше от мен - по-добре 15 тояги на голо.)
Титла: За Билла- България
Публикувано от: elenaaleks в Април 11, 2009, 08:41:38 am
Gрешката е моя, че не дочетох - мисля, че госпожата е трябвало да си плати хартията и след това да има някакви претенции за несвършена работа от страна на персонала.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: VOVO в Май 03, 2009, 01:20:23 pm
Преди два дни, за трети път купувам от БИЛЛА БЪЛГАРИЯ ЕООД в магазина им на Бул.България 55 стока с изтекъл срок на годност,имал съм и предишни подобни ситуации с пилешко месо и захарни изделия, които обаче нямам как да докажа.Пазарувам и в другите им магазини, но единствено тук ми се случват подобни случки.Понеже това очевидно е система в този магазин не ме устройва връщането на сумата,бих искал да бъде извършена обстойна проверка за начина на съхранение на стоките в магазина и да бъде гарантирано правото ми на адекватно и качествено обслужване,не смятам,че е нормално да треперя за здравето на моето семейство след всяка закупена от магазина им стока.Поне не и в магазин на верига от такъв ранг.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: scorpio_85 в Май 03, 2009, 09:15:49 pm
Съгласете се, че за големи магазини с много стока е малко трудно ако няма достатъчно нает персонал всеки ден да се преравят всички рафтове и да се гледа на всяка стока кога й изтича срока на годност. Не казвам, че е правилно или редно да се продават стоки с изтекъл срок на годност, но и клиентите трябва да гледат какво купуват.  Защо аз когато ходя да пазарувам гледам винаги срока на годност и не купувам с изтекл срок, че после да \"трябва\"  да се оплаквам по форумите.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: VOVO в Май 03, 2009, 10:11:38 pm
Вярно е, че е трябвало да гледам.Но някой там не си е свършил работата,този рафт се зарежда всеки ден срокът на годност е изтекъл преди месец и половина и това не може да бъде небрежност, не и три пъти за две седмици.А ако не им стига персонал да си наемат още.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: carol в Май 08, 2009, 05:25:40 pm
Здравейте!!Днес бях потресена от магазин \'Била\"Хлебарките необезпокоявани се разхождаха по току-що изпечените кюфтета ,меса ,наденички!!Потресаващо,а магазинерките отговориха само с-\'какво да правим,не зависи от нас!\'Това е потресаващо!!Повече няма да стъпя в този магазин и  ще разказвам на всичките си познати и приятели!Това се случи около обяд в Била-бургас /Била до комплекс \'Възраждане\"
Титла: За Билла- България
Публикувано от: carlyangel в Май 14, 2009, 05:53:08 pm
carol може и те да са били част от асортимента :)
Титла: billa sliven
Публикувано от: memi123 в Септември 14, 2009, 05:46:06 pm
neznaia koi i kak izbirat upravitelite na BILLA,no iskam da kaja kolko potresena sam ot darjanieto na g-n Georgi Markov upraviteliat na Billa-Sliven 401.az sam rabotela tam i sam go vijdala kak idva pian na rabota dosta 4esto.postoianno pravi neprili4ni predlojenia na jenite ot personala.vseki den se brakuvat razni ne6ta ot magazina i po princip triabva da se izhvarliat,no toi zabraniava i sled kato priklu4i rabotnia mu den si gi vzima.slu4valo se e dori da brakuva ne6ta koito ne sa s iztekal srok,no gi brakuva samo za da si gi pribere.Vijda la sam kakvo li o6te ne
Титла: billa sliven
Публикувано от: Aleks в Септември 19, 2009, 10:00:14 pm
Моля да пишете на кирилица. Била имат централа в София. Обърнете се писменно там и сигнала Ви ще бъде проверен.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: emcuemnecu в Октомври 25, 2009, 11:31:28 pm
Здравейте :) Случайно попаднах на тази тема в интернет търсейки нещо на тема \"Билла\". Стана ми малко гадничко и неприятно от доста коментари, в които се обиждат охранителите. Аз самия съм охранител в филиал на \"Билла\" в гр.София и знам доста добре за какво става дума.
Относно тройния размер, има си написан инструктаж за охранителите където ясно и написано и описано почти всяка една ситуация, в която е възможно да попадне и да се случи. Написано е в какви случаи се заплащат артикули в троен размер. Пиша това защото в един коментар прочетох, че на клиен му е останала в количката немаркирана стока, която заплатил в троен размер. Зависи от случая, ако стоката е прикрита умишлено - тогава се заплаща в троен размер стоката, а ако клиента няма пари да я заплати, клиента се предава на полицията. Ако е останала немаркирана стока в количката на видимо място, и охранителя е остановил това след касова зона с поискването на касовата бележка клиента учтиво се помолва да я заплати в нормалната цена на стоката, и се прави касиерска грешка на дадената касиерка. Пиша това защото забелязвам, че доста клиенти не са запознати и обвиняват охранителите в доста неща, че са били проверявани, че им е станало неудобно от извършената проверка. Да, извинявайте. Извинявай на всички клиенти, на които им е станало неудобно.
Но истината е една..Доста често се правят нарушения от клиенти като изнасяне на стока от магазина скрита в тях. На тези клиенти какво , извинявай ?
Той дали се замисля, че от неговата постъпка има зависищи хора, които може да си имат проблеми. Не , нали ? Нормално е да се проверяват дамски чанти, багаж съпровождащ клиента и прочие. Неудобно, че им е бил проверен багажа? Все пак на входа на магазина има на разположение клетки, в които се слагат багаж на клиента. Влизайки в магазин, в който важи закона за частната охранителна дейност той трябва да знае, че според чл.30 е възможно да бъде извършена проверка както на багажа така и на него. Но въприки това, охранителя е добре наясно в какви случаи има право да проверя дамска чанта.
Като се замисля, ако мине в Билла особено там където съм на работа, ако мине проверка и види колко клиенти не си взимат касовата бележка.. Колко глоби ще им бъдат направени за невзета касова бележка. Дам, точно така.. Ако доскоро сте забравяли касовата бележка в магазина, вече трябва да внимавате. Вашата разсеяност може да ви струва 50 лв. Досега глобата за клиент, който не занесе до вратата на магазина фискалния бон, беше 5 лева.
Данъчните искат за невзети касови бележки да глобяват и общински служители, Комисията за защита на потребителите и дори полицаите.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Cambodja в Октомври 26, 2009, 10:46:27 am
Незнам за охраната, обаче миналата седмица си взимам стока, питат ме дали имам карта за точките, понеже не пишеше да има такива за стоката не я вадих и служителката цак и си маркира точки на нейната карта.
Евала! :D
Титла: За Билла- България
Публикувано от: emcuemnecu в Октомври 26, 2009, 11:29:40 pm
Били ми казал в коя Билла е това?
И моля казвайте за такива нередности не по форумите а на място защото това е забранено и наказуемо.
Не е коректно само да се пише из форумите, че еди какво си нарушение е допуснато. Трябва да се говори за това за да се спрат.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Cambodja в Октомври 27, 2009, 08:35:08 pm
Била Надежда. Руса, едра касиерка. Достатъчно ли е ?
Титла: За Билла- България
Публикувано от: papadoc в Октомври 28, 2009, 02:30:26 pm
Билла краде от клиентите си. Пример - купувам пакет леща на етикета пише 1.52лв, а на касата ми я маркират като 1.93лв да кажем. Като поисках обяснение ми отговориха , че етикетната цена не била актуална.Колко ли лапни-шарани са ги окрали по този начин. Все пак в Билла има не само един артикул, а много повече и ако от всеки се печели допълнително, какво лошо. Билла ще си докара повече приходи - 10000 разсеяни клиенти x 0.50лв разлика в етикетната цена и маркираната на касата прави = 5000лв. в повече за БилЛА от кражби.

Тук питам, ако клиент открадне от магазина го карат да плати стоката, а ако откаже го предават на полицията, а ако Билла открадне от клиента, тогава какво правим?!!! Отговора май е НИЩО!! Тук нещо гнило има сякаш или равнопоставенността ми обягва. Билла може да краде на воля без последствия?

Купувам бира в стъклени ботилки - 10 бири - 2 каменица, 5 загорка и 3 шуменско . На касата ги маркират всичките все едно са от една марка - най- скъпата. От цялата работа губя един лев. Само, че си поглеждам касовата белжка и кражбата на БИлла е спряна. Това ми се случи три пъти при различни касиерки. Последствия за Билла хипермаркети - никакви! Следователно , ако клиента краде от Билла отива в полицията, а когато БЕллЯ крадя от клиента - НИЩО! Отработените схеми на Билла са много и макар и само стотинки или левчета да крадат от клиентите си това е с натрупване и накрая на годината се образуват милиончета!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: emcuemnecu в Октомври 29, 2009, 11:07:42 am
Здрасти. Прав си донякъде, но и сам го написа, че има прекалено много артикули и служителите несмогват да сменят на всичко новата цена.
Клиента винаги има право при разминаване на цена на стока да направи връщане ако реалната цена не го устройва, това не може да му бъде отказано.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: papadoc в Октомври 29, 2009, 04:33:45 pm
И ти си прав! Ако бяхме и хора като хората щяхме да живеем в мир и разбирателство без да се надхитряваме постоянно - но не би!
По твоята логика на огромна верига хипермаркети като Билла е простено да греши, а на обикновения индивид не е! Ако те хванат да крадеш нещо от магазина умишлено или не, те наказват, ала ако Билла краде от теб умишлено или не ми казваш, че ако се усетя мога да върна стоката...?!
Няма ли да е по-правилно , ако те хванат да крадеш да понесеш отговорност, но и ако Билла бъде хваната да ограбва клиентите си да понесе също такава отговорност т.е. да плати в 3000 кратен размер стойността на злоупотребата обратно на клиента. Защо трихилядократен размер ли? Щото REWE Group е голяма компания(с много подраделения - PENNY MARKET, STANDA,BILLA и т.н и т.н) и наказанието трябва да се измерва съотнесено към възможностти и.
А дотогава всеки си решава дали да се държи като добър човек или като българин в периода на демокрацията.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: emcuemnecu в Октомври 29, 2009, 11:27:39 pm
Същност донякъде ви разбирам, но аз пиша в този форум като охранител. Не съм човек, който да решава какво да прави Билла и какво да не прави.
Но факт е това, че доста клиенти недоволстват от това, че на етикита пише една цена а на касите се таксува по друга цена. Аз не защитавам Билла.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mery в Декември 31, 2009, 01:54:22 am
Най-ужасните касиерки са в Била на Опълченска! Няма къде да видите такива нагли,нахални и неблагодарни същества като тия!
Пазарувам там само в краен случай минимално количество стока,защото е кошмар да минеш през касите! Отивам днес 30.12 (новогодишно настроение) към 18-18.30 ,вземам торба с мандарини и 1 активия,нареждам се на дългата опашка,чакам си реда търпеливо,идва ми реда,касиерката си поставя лакти на апарата  за маркиране и се обръща на страни подпряла глава с ръка и се загледа (едва ли би могла да мисли за да се замисли).И стои,стои,стои и гледа...бавно се обръща и преплъзва поглед през хората и мен вкл.Питам ще ми маркирате ли? -Ще чакаш!-ми казва.И аз запалих!  -Аз съм си чакала реда на опашката вече. -Ще ме изчакаш!(за какво ли) Казвам нервно -аз да не съм дошла да чакам тебе тука? И тя стана,заобиколи ме и тръгна навътре в магазина. Ужас,вече много се изнервих,оставих си парите за двете стоки,които бях взела,на касата,казах на охраната да предаде на колежката че са там и си тръгнах,при което тая крещи зад мен-Върни се,върни се,трябва да ги маркирам,спрете я,трябва да маркирам...обръщам се и като викнах и аз ... да не съм дошла да чакам наглите касиерки да благоволят да ми маркират стоката тука,а? За коя се взе че ще ме кара да я чакам,и ми говори на "Ти" през цялото време-да не сме расли заедно? Вместо да са благодарни на клиентите,че са избрали този магазин,те им държат тон.Скапа ми настроението,но следващия път ще се наредя на нейната каса! Имала съм още доста подобни случаи които сега ще пропусна,но в Била на Опълченска са най-наглите и прости касиерки!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Cambodja в Декември 31, 2009, 10:15:23 am
Алелеле, представям си да ми се държи така. Ще й съдера трътката.:D
Управител нямаше ли ?
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Mitko в Декември 31, 2009, 10:56:20 pm
Ама има има много нагли и прости клиенти. Застани отстрани на касите и гледай...чудя се как си бършат задниците. Избиват някакви комплекси значи. Що не си седиш mery на село? Ще си хапваш домашно мляко от кравата и ще хрупаш зимни ябълки, а не да се редиш на опашки...
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Cambodja в Януари 02, 2010, 10:47:41 am
Дойде и мой ред да ги \"похваля\". Пропускаме, че празнично бяха решили на принципа \"ден година храни\" и бяха качили цените, но не бяха отразени подобаващо. Лепкавата сушеница беше с отпечатана цена 10.40 и сметната на нея върху етикета, а я маркираха на 11.40. Не смогнали да сменят етикетите от промоцията. А цената принципно й е 10.40.
Съвсем обаче заблуждаващ е факта с кофата портокали. На табелата пише 7 кг и цена 9.99, по 1.43 на кг. Не така стояха нещата с пълна кофа на кантара, отчел я като 5.300, а само кофата като 200-300 гр. В крайна сметка килото ти идва по-скъпо отколкото ако си го вземеш без кофата. Но дори и да каже някой, че кофата не е безплатна, следва да се упомене, че реално са 5 кг, а не 7 портокалите.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mery в Януари 02, 2010, 07:50:44 pm
Щот на село касиерките се държат добре и ще ми е скучно като няма с кой да се заяждам,ама ти Mitko си остани там,сърбай млякото,гризи ябълките,и чети по форумите с какво се сблъскват хората в града!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Mitko в Януари 04, 2010, 03:19:59 pm
Явно ти е дълбоко познато селото българско mery, а и това което правиш си го казала сама-\"няма с кой да се заяждам\". Познавам такива като теб, обикновенно ги гонят от кварталните магазинчета, щото не им минава заяждането. Хубаво е че можешеш да пишеш, научи се и да четеш. Все още имаш възможност да си промениш селския манталитет- успех!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mery в Януари 26, 2010, 10:37:56 pm
Виж-село или град хората плащат за да бъдат обслужени,като имаш муха в  супата правиш скандал в заведението, като се държи нагло касиерката мълчиш,нали?Е да,ама не и аз,защото уважавам себе си,и не на последно място защото плащам за това.Тия касиерки са там щото аз и всички потребители сме им клиенти,трябва да са благодарни за това! А на теб успех по пътя на себеуважението,защото по важно е да уважаваш себе си,за да те уважават и хората!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: aleks86 в Февруари 23, 2010, 01:22:46 pm
Абе хора стига сте писали за работештите в билла.Пишете за техните работодате ли,знаете ли какви заплати вземат?260лв .Вземаите и ви е толкова да ви видя тогава вашето уважение.ТЦ ТЦ ТЦ ТЦ ТЦ
Титла: За Билла- България
Публикувано от: NickB в Юни 24, 2010, 10:24:27 am
Преди една седмица получих в пощенската си кутия рекламна брошура на БИЛА , в която са рекламирани стоки  от 24.06.2010 г. . В каталога е рекламирана \"Гимнастическа топка - 65 см.\".Обаче когато сутринта на 24.06 отидох в магазина БИЛА - Смолян , ми обясниха , че такава топка няма, защото БИЛА - Смолян е малък филиал , топката я има само в големите филиали . Почувствах се излъган , както също и моето дете , освен това унизен като смолянчанин. Сега не знам към кого да се обърна за да разбера кои са ГОЛЕМИТЕ филиали . Моля , ако някой може да помоли БИЛА - БЪЛГАРИЯ да побликува кои са ГОЛЕМИТЕ филиали и кои са МАЛКИТЕ филиали , а също така в рекламните каталози да е написано за съответната стока , че ще се продава само в ГОЛЕМИТЕ филиали.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mery в Юни 27, 2010, 05:39:04 pm
Тези сами са си виновни за \"теглото\"! Като има кой да работи за 260лв ще има и такива заплати! Като им са малко парите,да не се хващат,като от мениджмънта немогат да си намерят персонал ще се светнат.Ти знаеш ли аз за колко пари работя?Не!И не ти пука,както и на мен за тях!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Ismajl в Август 22, 2010, 07:10:06 pm
А аз днес си купих мюсли на CLEVER в срок и с червеи 3 броя живи и щастливи. Плика е неразпечатван, снимах ги и им изпратих мейл:)
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: kkkkk в Февруари 28, 2011, 02:10:43 pm
На мен ми се случи подобна случка в Кауфланд/ Явно охраната има един тертип навсякъде.
В моя случай хората имаха известни, казвам теоретично \"известни\" основания, защото съм влязла неразумно в магазина със стока, наскоро закупена от там в джобовете - става въпрос за едни ластици, които държа къде ли не, заради детето- по всички джобове, чанти, че и по ръцете нанизани...това е друг въпрос.
Видяли са нещо по камерите, че ръцете ми са в джобовете и т.н. да не разказвам, защото е нелепо направо. От техните обяснения разбрах, че няма смисъл да се обяснявам, защото нямаше да ми повярват. Видяли че разглеждам ластици, ръцете в джобовете и оп-в джоба ми намериха ластици. Само ме попита жената защо са без етикет, отговорих, че защото са ползвани и са си мои - това беше единствения ми опит да се оправдая, изобщо не ме отразиха.  Заплашиха ме с полиция, ако много протестирам, не че се опитвах де, от цялото им държане разбрах, че е безмислено - нямаше как човешки да се разберем.
 Те много не питат - направо почнаха да обясняват процедурата, да сравнявате цени и т.н.  Първоначално културно задавах някои въпроси относно това имат ли право да ми записват данните от л.карта, дали издават документ и подобни и от дългите заучени обяснения, относно най-вече как ще извикат полиция и че имат право да ме претърсват, разбрах, че дори не слушат какво питам, а си се оправдават стандартно, навярно по най-честите обвинения срещу тях от \"заловените\" в кражба - че ги претърсват, задържат и най-вече нямат право да им вземат глоба...
Управителката, която беше извикана да ми даде обяснение защо ми записват личните данни ме изгледа презрително отгоре (бях затисната заедно с количката в едно тясно помещение със стълби, тя ме гледаше отгоре от 10-тото стъпало, до мене стоеше охранител да ме пази и влизаха и излизаха служители на магазина, които ме оглеждаха със злорадство), въобще не ми отг. на въпроса, а ме нарече крадла и че нямам право да протестирам. Това и факта, че ме накараха освен сумата в 3 размер да заплатя и самата стока, щото без ЕТИКЕТ Е НЕПРОДАВАЕМА ме изкара от самообладанието и добронамереността ми, че си вършат работата. Аз, едва ли не се признах за виновна, защото наистина мисля, че не беше редно да влизам с тези ластики в магазина и после да убеждавам хората, че не са крадени, при положение, че за капак и съм се държала наистина подозрително в известен смисъл, гледах на нещата през техните очи...доста философски.
Но не получих коректност и от тяхна страна-вярно, че за тях си бях откраднала, но при положение, че си заплащам т.нар. обезщетение и не протестирам, можеше поне да ми отговорят на въпроса. Не искам да ми се извиняват.
 Освен това, малко като КГБ действат-затварят те в едно тясно помещение, стоиш прав, пази те охранител, разни хора от персонала те гледат в това унизително положение, после те наричт крадла...Вътрешно бях адски афектирана, но не го показах, не съм вдигала скандали, не ме е яд за парите (добре че според тяхната политика стока нма ст. под 5лв, само се плаща в 3 размер, иначе искат и 100 лв. глоба), а за унижението, което изтърпях и това, че ме нарекоха крадла, без да имам възможност да отвърна по някакъв начин. Да, за себе си съм виновна по някакъв начин, може би затова изтърпях всичко това, но мога да бъда наречена Будала, Несъобразителна, дори Некоректна или даже Загубена, но Крадла!!!!  
А и е странно-магазин с претенции за европейска класа, да позволява на служителите си да ползват такива обидни квалификации по адрес на клиенти, пък дори и да са некоректни. Не ме претърсиха публично, претърси ме жена- добре. Но дотук. т.нар. дискретно място - притиснат между високи стени, количката ти се забива в ребрата, а до теб стои охрана, през 2 мин. се споменава полиция, и накрая на висок тон те квалифицират обидно - абс. психически натиск, то и да не си виновен, ще се признаеш.

Има хора със слаби нерви - повечето реагират агресивно напълно обяснимо. Когато си притиснат по този начин - това е нормална реакция, независимо дали си виновен или не. Така могат да уморят някой пенсионер.
 Аз така уж протестирах срещу това, че ми искат лична карта, но я дадох, а на всичкото отгоре подписах и протокола им, който дори не погледнах за какво е - на крак. Мой проблем е, че не съм била адекватна на ситуацията (за оправдание ще кажа, че вървях пеша в студа 2 часа след 48 часово дежурство и минах на път за вкъщи през магазина) В един момент бях готова на всичко само да се махна оттам и да се прибера в къщи. При мисълта да чакам полиция, да пиша обяснения, да се разправям - направо ми се ревеше.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: kkkkk в Февруари 28, 2011, 02:11:12 pm
Съветвам ви да не правите като мен- в подобен случай се въоръжете с търпение и си търсете правата, ясно е, че накрая винаги ефекта е горе-долу един и същ - няма да платиш на момета, но загубват ти деня, унижението става десеторно, вдигаш кръвно до небесата, а на всичкото отгоре и после трябва да ходиш по полицейските участъци, а може и до съд да се стигне сигурно...Не зная как са точно нещата, не съм се разправяла с полиция, те може и затова със заплахите си ме изработиха така.
Всъщност самите охранители се държаха поносимо, гадното държане беше от страна на ръководството. А и цялата процедура не е измислена от охраната, те я изпълняват както им е заповядано.
Което значи, че проблемът е на по-високо ниво.   Натиск до последно (ама скрито)- ако се върже човека, ще си плати там всичките им глоби, ако не - какво се случва???  
Ако някой е имал подобни преживявания-да ги сподели. Интересно ми е какво става като се викне полиция.
Може ли някой поне да ми каже какво съм подписала - протокол някакъв, ама за какво? Разбрах, че има някакъв протокол за въщане на стоката, но аз не съм я върнала, накараха ме да си платя ластиците, щото са без етикет. Дадоха ми фактура за плащането в 3 размер. Там пише :\"Договорено ОбеЩетение\" с правописна грешка.  Както и касова бележка за плащането на ластиците - те са по 4 заедно, а в мен намериха само 3, едната съм я била оставила някъде.
Притеснявам се, този протокол да не отиде някъде в полицията и там да ме водят, че съм откраднала. Да не последва някоя процедура, божичко, а аз дори не съм извършила това нещо.

Какво да ви кажа- най-притеснителното от всичко е, че вече изпитвам страх като вляза в някой супермаркет- какво и как го разглеждам, дали няма нещо в личния ми багаж, което се продава в магазина. Не е редно толкова лесно да се нарочват хората, без неопровержими доказателства, че са откраднали нещо, особено, когато този продукт е нещо, което обичайно носим в личния си багаж-кърпички, дъвки, шноли, козметика, ластици...добре, взехте ми парите, ама сега изпитвам страх и неприятно чувство, когато пазарувам, чувствам как ме наблюдават като потенциален крадец и наистина внимавам как се държа в магазина - да не се въртя, да бъркам по чанти и джобове, да събличам връхните си дрехи...Явно, само чистата съвест не помага. Ако това се случи на повече хора, така не компрометират ли вече магазина си/ Кой ще влезе да пазарува там с кеф, след като са го нарекли крадец без да е такъв.
И още нещо - сигурно много хора крадат по тези магазини. Аз лично не знам, но щом казвате... Може би каквито са болшинството от клиентите, такива са и мерките. Това само означава, че не сме европейци и въртейки се в тази окръжност, няма как да излезем от нея. Тогава да не си отварят веригите в нашата държава на крадци! Щом не могат да спазват европейското си културно и уважително към човешката личност отношение....Или не им пука и на тези европейци много-много за култура и обноски - гледат да печелят, някак си изтънчено преглъщат дивашките методи в \"дивашката\" ни държава, щом им помагат да си задържат печалбата.  
Освен това, като основание за всичко, което ми се случи, ми посочиха да прочета една табела на входа на магазина, която стои точно над входа, обърната не към влизащия клиент , а към щанда с тестени изделия, за да я прочетеш, трябва влизайки да застанеш на входа, където някои постоянно влиза и излиза, и да си изкривиш врата нагоре и надясно, за да прочетеш, че охраната има право да ти провери багажа, да ти изиска документ за самоличност (не да ти записва данните), и ако имаш в теб незаплатена на касите (изразът е европейски - не пише открадната) стока дължиш глоба от 100 лв. Аз питам защо няма табела, която да ни предупреждава да си вземаме само портфейла и да си оставяме дамските чанти на входа, защото в д,чанта може да има всичко. Може би защото няма как да поемат л. багаж на всикчите си клиенти, а и е доста отговорно - нали! Носи ли им се такава отговорност. НЕ.
А и на тези табели няма подпис и печат. Нито е цитиран закон, алинея и т.н като основание. Те могат да си напишат каквото искат.
А и да бяха ме завели първо да прочета това и после да ме глобяват. Така могат да ми кажат, че ще ме обесят, защото го пише на някоя предупред. табела и да си ме обесят.
Изводът какъв е- всички в тая държава трябва да сме изроди, като се изколим взаимно, ще се изтрием от лицето на земята и готово. Ние живеем на принципа - който намери начин да те изпрекара тарикатски браво на него, важна е фацата на нещата, а отвътре дали смърди - няма значение...Те полицаите крадат, а някакви си управители, назначени с нечии връзки по втория начин, ще те плашат с полиция...Само такива като мен могат да хранят инфантилен респект към институциите. И затова ще сме болна и нещастна нация - мразим се, завиждаме си, толкова сме скрити и задкулисни, толкова сме затънали в помията на човешкото си падение, че отвътре се самоизяждаме...
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: severfen в Февруари 28, 2011, 03:45:18 pm
--- При влизането ни в магазина нямахме 0.50 стотини на разположение, за да оставим багажа си в багажните клетки --- значи сте знаели, че трябва да го направите.
--- Мислейки, че след като веднъж са платени тези бонбони и са минали през скенер, който ги е маркирал като платени, не мислех, че би имало проблем да вляза с тях на територията на магазина --- спрете да мислите ако не знаете. ПИТАИТЕ
--- Разговорът продължи в този тон около 20 минути, като аз исках да прегледаме записите от камерите, а той ми обясняваше, че не можело да се направи това --- абсолютно е прав. клиентите нямат право да изискват те да преглеждат записите.
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: severfen в Февруари 28, 2011, 03:49:58 pm
А сега да ви кажа какво е трявало да направите. Да извикате полиция и да откажете да заплатите бонбоните. Полицията да доиде да констатира предполагаемото наручение и да ви напише акт (ако преценят). Вие да впишете жалбата си в книгата на магазина. И да пуснете оплакване в комисията за защита на потребителите. В последствие да обжалвате акта на полицията, като доведете свидетели и адвоката ви изиска записите за да докаже невинноста ви. И да заведете дело срещи Била за подронване на автуритета.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mileva в Март 30, 2011, 02:37:24 pm
Здравейте! Мисля, че ще ударя всички ви в земята с моята история за потресаващото отношение към хората в Билла. Тази споменатата вече на Опълченска. Там вчера - 29 март, ме накараха да платя смачкана обвивка от шоколад, какъвто изобщо не се продаваше в магазина. Докато вадех портмонето си на касата, напипах в чантата си въпросната хартия (бог знае от кога съм я разнасяла със себе си) и я преместих в джоба си, че да я изхвърля в някое кошче на излизане. Да, обаче касиерката ме попита дали е маркиран шоколада в джоба ми. Извадих топката и обясних случката. Не! Трябвало да платя шоколада, защото явно съм го изяла някъде вътре. Ама тук не продавате такъв шоколад! - изумих се аз (защото наистина бях минала покрай стелажа със захарни изделия и нямаше точно такъв). Баркодът на обвивката показвал, че такава стока е в наличност в магазина. Отказах да платя. Дойде охраната и някакъв уж по-главен служител. Да ви спестя подробностите около разправията. В крайна сметка платих, защото нямах повече нерви. Трябваше, разбира се, да поискам преглед на записаното от камерите. Трябваше да настоявам да извикат полиция и да ме обвинят официално (кражбата не е майтап работа) Трябваше след това да не успеят да докажат кражба (защото нямаше такава) и да отвърна с контраобвинение за нанесени морални щети. Мразя се, че не го направих. И си мисля, че по същото време в дамската си чанта имах още куп неща, които вътре се продават: дезодорант, пликче книжни кърпички, дамски тампони (извинете за натурализма!), резервни батерийки за диктофона, дъвки и т.н. И тях ли трябваше да плащам? След като платих боклука, останал по джобовете ми. Лошото е, че вече почти едно денонощие ми горчи от обида и самооценката ми силно пострада. Никога не съм била такова безгръбначно.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mileva в Март 30, 2011, 02:54:29 pm
Вчера - 29 март, ми се случи подобна на историята с бонбоните случка в Билла на \"Опълченска\" и \"Сливница\". Мисля, че е дори по-абсурдна. Накараха ме да платя смачкана стара обвивка от шоколад, какъвто изобщо не се продаваше в магазина. Докато вадех портмонето си на касата, напипах в чантата си въпросната хартия (бог знае от кога съм я разнасяла със себе си) и я преместих в джоба си, че да я изхвърля в някое кошче на излизане. Да, обаче касиерката ме попита дали е маркиран шоколада в джоба ми. Извадих топката и обясних случката. Не! Трябвало да платя шоколада, защото явно съм го изяла някъде вътре. Ама тук не продавате такъв шоколад! - изумих се аз (защото наистина бях минала покрай стелажа със захарни изделия и нямаше точно такъв). Баркодът на обвивката показвал, че такава стока е в наличност в магазина. Отказах да платя. Дойде охраната и някакъв уж по-главен служител. Да ви спестя подробностите около разправията. В крайна сметка платих, защото нямах повече нерви. Трябваше, разбира се, да поискам преглед на записаното от камерите. Трябваше да настоявам да извикат полиция и да ме обвинят официално (кражбата не е майтап работа) Трябваше след това да не успеят да докажат кражба (защото нямаше такава) и да отвърна с контраобвинение за нанесени морални щети. Мразя се, че не го направих. И си мисля, че по същото време в дамската си чанта имах още куп неща, които вътре се продават: дезодорант, пликче книжни кърпички, дамски тампони (извинете за натурализма!), резервни батерийки за диктофона, дъвки и т.н. И тях ли трябваше да плащам? След като платих боклука, останал по джобовете ми. Лошото е, че вече почти едно денонощие ми горчи от обида и самооценката ми силно пострада. Никога не съм била такова безгръбначно.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: mileva в Март 30, 2011, 02:56:03 pm
Извинете! Без да искам повторих поста си! Извинете още веднъж!
Титла: Магазин \"БИЛА\"
Публикувано от: mileva в Март 30, 2011, 02:56:44 pm
Вчера - 29 март, ми се случи подобна на историята с бонбоните случка в Билла на \"Опълченска\" и \"Сливница\". Мисля, че е дори по-абсурдна. Накараха ме да платя смачкана стара обвивка от шоколад, какъвто изобщо не се продаваше в магазина. Докато вадех портмонето си на касата, напипах в чантата си въпросната хартия (бог знае от кога съм я разнасяла със себе си) и я преместих в джоба си, че да я изхвърля в някое кошче на излизане. Да, обаче касиерката ме попита дали е маркиран шоколада в джоба ми. Извадих топката и обясних случката. Не! Трябвало да платя шоколада, защото явно съм го изяла някъде вътре. Ама тук не продавате такъв шоколад! - изумих се аз (защото наистина бях минала покрай стелажа със захарни изделия и нямаше точно такъв). Баркодът на обвивката показвал, че такава стока е в наличност в магазина. Отказах да платя. Дойде охраната и някакъв уж по-главен служител. Да ви спестя подробностите около разправията. В крайна сметка платих, защото нямах повече нерви. Трябваше, разбира се, да поискам преглед на записаното от камерите. Трябваше да настоявам да извикат полиция и да ме обвинят официално (кражбата не е майтап работа) Трябваше след това да не успеят да докажат кражба (защото нямаше такава) и да отвърна с контраобвинение за нанесени морални щети. Мразя се, че не го направих. И си мисля, че по същото време в дамската си чанта имах още куп неща, които вътре се продават: дезодорант, пликче книжни кърпички, дамски тампони (извинете за натурализма!), резервни батерийки за диктофона, дъвки и т.н. И тях ли трябваше да плащам? След като платих боклука, останал по джобовете ми. Лошото е, че вече почти едно денонощие ми горчи от обида и самооценката ми силно пострада. Никога не съм била такова безгръбначно
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Maria Ilieva в Март 15, 2012, 01:16:35 pm
Моята история е малко стара, но очвидно ситуацията в Билла не се е променила. Преди около година закупих готово изпечено пиле от топлата витрина на Била в Дружба 2 в София. Прибирайки се вкъщи, сервирам пилето и в потрес на всички около масата, то миришеше на мърша. Ядосах се, грабнах го и директно в магазина. Помолих касиерката да извика управителя. След известно чакане се оказа, че на работа в момента е зам. управителя, но той приема стока и няма как да ми отдели нужното внимание, за сметка на това ми праща продавачката от топлата витрина. Жената упорито се опита да ми обясни, че те вина нямат, такива им ги карат и услужливо ми предложи да ми даде координатите на фирмата производител на пилета от която зареждат и там да си търся правата. Обясних и, че аз отношение с птицефермата нямам, а с Билла и че трябва да ми върнат парите или да ми заменят стоката. Категорично отказа, единственото което можела да направи е да вземе пилето и да го изхвърли ?!? Само, че аз не съм от хората дето си оставят магарето в калата и на другата сутрин се свързах с централния офис на Била в България. Не мога да отрека, че бяха бързи. След около час ми се обадиха да ми се извинят, казаха че ще ми върнат парите, а като компенсация за причинените неудобства получих бутилка вино.
Като допълнение мога да добавя - често пътувам в Италия и когато съм там винаги пазарувам от Била - чисто, сравнително евтино и най-важното храната е качествена. Любимата ми шунка е около 15 евро килограма - чисто розово месо без сланини, без желатин, без неприятни миризми.
И това е жалкото - пазаруваме на безумни цени некачествена стока и ни третират като прасета.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Rayna Zafirova в Март 15, 2012, 01:24:39 pm
Искам да се включа и аз към хората недоволни от Билла. Забелязали ли сте как излизат техните касови бележки?! Когато ги погледнеш, за да свериш дали правилно са ти маркирани закупените стоки, недоумяващо се взираш в листчето!!! Гледаш и не можеш да разбереш, кое име, за коя стока се отнася!!! Записани са по име на производителя,някакви странни надписи, които по никакъв начин не те ориентират! Например си закупил веро, а на касовият бон пише Clever, вместо дезедорант - MY и т.н. !!! Кашата е пълна!!! Дали не е с умисъл това нещо?! Целящо заблуда на клиентите т.е. колкото по-малко разберат,толкова по-добре!!! Силно се надявам тази порочна практика да се промени!!!
Титла: За Билла- България
Публикувано от: gogodif в Март 19, 2012, 06:19:54 pm
Аз съм много доволен от Била.Когато построиха в близост до дома ми техен магазин  се отнесох с голямо недоверие към тях.Но,постепенно ме спечелиха,и това е магазина на моето семейство.Добри цени,добро качество и отлично обслужване.Винаги те поздравяват на касата и ти пожелават приятен ден.
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Пламен Илиев в Май 16, 2012, 12:06:58 am
Днес ми преровиха раницата с дрехи от фитнеса пред десетки хора. Толкова за спазване на чл.30 ал.2 т.3 от Закона за частната охранителна дейност.

Без коментар ...
Титла: За Билла- България
Публикувано от: Джимини Щурчо в Август 16, 2012, 09:45:30 am
тносно промоциите в Била и обещаваното намаление 25% за определена група продукти за уикенда.
Надявам се по-малко хора да се връзват на тези празни обещания!
Миналата седмица имаше широко обяснявано по медиите и брошурите 25%-но намаление на цената на всички перилни препарати, което ще получим веднага на касата на Била.
Да, ама не!
Избраният от мен прах за пране получи намаление от 12 на 11 лева и някакви стотинки, а това не е 25% естествено.
Никаква вяра повече на промоциите на Била!
Титла: Re: За Билла- България
Публикувано от: mayahpetrowa в Април 07, 2013, 02:17:03 pm
Здравейте,

Ние сме студенти в  2ри курс ,  ИУ - гр.Варна.  Каним Ви да вземете участие в нашето проучване свързано със супермаркетите в България. Проучването е с нестопанска цел и резултатите от него ще бъдат използвани единствено с цел обучение. Представяме Ви въпросник, състоящ се от 9 кратки въпроса. Ние мислим, че ще Ви бъде лесно да го попълните, защото въпросите са интересни и свързани с решенията, които взимате всеки ден като клиент. 
Крайният срок за попълване е 14.04.2013г.

Предварително Ви благодарим за съдействието!

Линк към въпросника :
http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=RETAIL1

Титла: Re: За Билла- България
Публикувано от: eva46 в Юни 12, 2013, 11:47:58 am
В продължение на 1 година на касата в Била ,Младост 4 ме лъжат вече два пъти . Първият път след бърза реакция и проверка на наличносттите в касата ми върнаха 10 лв, но преди месец,преди Великден ,на касата при сметка от11,37 лв., аз дадох на касиерката 21, 37 лв. Понеже ми беше зле/диабетичка съм/, това беше използвано от касиерката да ме излъже отново с 10 лв, но вече си бяха подобрили техниката.Започна се броене на оборота в касата!Дойде и друга жена,представяща се за управител!Разпечатаха оборота на касата! На касовата бележка обаче се оказа, че беше маркирано,че съм дала 11.37 лв.Но... вярна е поговорката: Гарван гарвану око не вади!!!
Така и не си получих рестото!
Значи аз пазарувах за 21,37лв.,а  касиерката ще е с 10 лв допълнително възнаграждение  до края на работния си ден!
Не знам това ли им е политиката  да крадат по този начин клиентите си!
Възмутена съм! От този ден преустанових завинаги пазаруването в този магазин на Била.
Просто нямам думи за това безобразие!Лъжат и крадат!
Титла: Re: Проблеми с Билла
Публикувано от: Eli Malenkova в Март 03, 2014, 01:44:02 pm
Твъдо избягвам да пазарувам собствени марки на хипермаркетите, особено на LIdl
Титла: Re: Проблеми с Билла
Публикувано от: kaufer в Март 18, 2015, 01:11:50 pm
Каквато цената, такова и качеството.