Активни Потребители

Услуги => Комуникации => Темата е започната от: Eji в Ноември 19, 2006, 02:57:52 am

Титла: Проблеми с БТК
Публикувано от: Eji в Ноември 19, 2006, 02:57:52 am
бтк- иска да заплатя 12лв,за които не желае да ми обясни за какво да ги дам!
Телефонът ми е изключен по мое желание, а бтк на4ислява 12 лв повече в сметката ми!Три служителки на бтк немогат да обяснат защо са начислени тези пари.по техен съвет написах жалба до отдела за работа с клиенти. вече един месец няма отговор по жалбата ми!
Кой и къде да отида да ми обясни защо бтк иска от мен 12 лв.?
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: sezko в Ноември 23, 2006, 11:44:45 am
И аз преди време имах вземане-даване с тях.  Отиваш в центъра, няма кой да ти реши проблема или да те  насочи. Обикновенто те съветват да напишеш  молба - жалба до отдела "Обслужване на клиенти" и да я оставиш, ама,че ти ....искаш очи в очи да  се срещнеш със служител от  отдела -  нямали такава практика.Тяхна работа била да предвижат молбата.Другият вариант който ти предлагат е да се свържеш и говориш с опараторката на горещата им телефонна линия, която за секунди те прави див и щастлив. Но за да се свържеш с нея или трябва
да проведеш разговора от собствения си моб.апарат или  да търсиш навън телефон,или да се врънеш в къщи за
да се обадиш .Ползвам услугите на БТК само заради родителите си и тесен кръг роднини, иначе отдавна да съм се отказала.
Съгласно ОУ са дължени  писменно да отговарят на адресираните до тях жалби и молби в едномесечен срок.
Ако не получиш никакъв отговор от БТК,пиши и до Комисията за регулиране на съобщенията  Нали са надзорен
 регулаторен орган ,който приема ОУ и следи за спазването им.Мнението ми е,че това е оператор които не носи отговорност при неизпълнение на задълженията  си,затова не се отказвай, пиши и давай гласност когато
са нарушени правата ти като потребител.
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: Асен Ненов в Ноември 23, 2006, 04:10:41 pm
Бих посъветвал всеки недоволен потребител да общува с търговеца посредством пощенска или куриерска служба. Това ще ви даде възможност да имате доказателства, че търговеца е получил сигнала на определена дата. В случай, че започнете дело по случая ще можете да ползвате тези документи.

Колкото до БТК и фиксираните линии, имайте предвид, че БТК не е единствената компания, която предлага фиксирани телефонни услуги. Свободни сте да избирате, да се отказвате и да сте абонат на каквито услуги прецените. Инерцията на социалистическия монопол е силна, но не е непреодолима.
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: ki01 в Януари 26, 2007, 04:01:32 pm
Искам ми се да се наказват всички служители на БТК, които злоупотребяват с обикновенните абонати. Как може, след празниците да имам смтка от 80 лв, при положение , че 4 години назад плащам такса от 4 лв. и най много сметка до 10 лв. Този телефон почти не се използва в къщи. Ще пиша писма, но не знам от къде за започна, до кого да са адресирани и дали е по -добре на място? Няма кой да се обажда в къщи и не знам от къде може да са тези 80 лв, но няма да се примиря и няма да ги платя!!!Ще си търся правата.
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: Grande в Февруари 16, 2007, 09:41:34 am
I nie imahme tozi problem s nadpisvaneto. Spriahme nulite i pak idvaha smetki po 50-60 leva. Naprimer ni kazaha, che e zvaniano na daden telefon oshte ot 7,30 sutrinta i e govoreno edva li ne 5-6 chasa. Tozi telefon beshe rabotniat na maika mi, a tochno v tozi period tia e bila v komandirovka. Osven tova v 7,30 niama nikogo v rabotata i. vsichki zapochvat kam 9-10. Nakraia spriahme savsem telefona, samo ni tarsiat. BTK sega ni se podmazvat, no nie ne iskame da imame nikakvo vzemane davane s moshenitsi! Ima veche i drugi nachini za telefonia!
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: gigi в Февруари 16, 2007, 02:57:24 pm
A az iskam da spodelq s vas ne6to mnogo nepriqtno, koeto ni se slu4i, zaradi svryh kompetentnite slujiteli na BTK. Maika mi oti6la da poiska da promenqt plana na telefonnata smetka na naematelite si, kato ideqta be6e naematelite da ne mogat da se obajdat ili da ne navyrtat po-golemi smetki ot opredelen limit. Liubeznata dama se otnesla s razbirane i i dala da popylni nqkakva blnka za plan minimum, koito, kakto se okaza, nqma ni6to ob6to sys zabranqvaneto na izhodq6ti obajdaniq, i otgore na vsi4ko sled opredelen limit (30 minuti, koito sa bezplatni) cenata na razgovorite stava o6te po-visoka - 22 stotinki! Sega, blagodarenie na tazi kompetentna jena, koqto ne e razbrala ili ne e iskala da razbere kakvo to4no iska klientyt i, 6te trqbva da pla6tame 630.00 pri polojenie, 4e tq e oti6la i mnogo qsno e izrazila kakvo to4no iska... I lo6oto e, 4e edva li moje da se napravi ne6to po vyprosa, no mnogo bih iskala BTK i neveroqtnite im slujiteli da prestanat da precakvat horata bilo to ot prostotiq, ili po nqkakvi drugi pri4ini...!
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: Жанет Хаджидимова в Март 05, 2007, 05:00:00 pm
Моят съвет към всички е освен да подавате жалби,да започнете да пишете или да се обаждате по медиите,струва ми се,че тази схема работи поне за сега.Нова телевизия е отворена към тези неща.
Пишете и не се спирайте пред нищо всички тези мошеници,трябва да се спрат,а не става ако си мълчим.
между другото имам колежка,на която гаджето и работи в БТК и си говорят по телефона....може би за ваша сметка...
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: boyko в Март 06, 2007, 02:09:14 pm
От 20 януари имам телефон към бтк - на 01 март за разговори аз 5 лв трябва да платя 35 лв такси, добавки отминали разговори....
На всичкото отгоре телефонът е прекъснат от 23 февруари.
как стават тези неща.
Търся контакт с господата, за които съобщиха, че ще заведат иск към бтк.
нищо, че юридически са издържани - те са просто нагли.
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: tedi в Март 26, 2007, 03:15:32 pm
zdraveyte roditelite mi ne byaha plashtali smetkata si za telefon 2 meseca i nakraya  platiha 60lv.s lihvite no sa im kazali che  nomera e zakrit veche .Zakrivaneto ne stava li sled kato se podade molba za zkrivane na nomera ,i chestno kazano sam vazmutena kak taka reshavat te che posta tryabva da se zakrie jiveem v takava darjava za koyato ne moga da namerya nyakakvo opredelenie zashtoto za vsichko koeto se seshtam e mnogo leko za tyah .Zatova ako nyakoy moje da mi kaje te li reshavat ili ne da se zakrie daden post neka mi pishe e-mail-a mi e tedi_beisi@abv.bg.Kakvo e vinoven obiknoveniya narod che raboti samo za ednite smetki che daje ponyakoga i za tyah ne stigat \'golemite\' ni dohodi no nali za smetka na nas redovnite danokoplatci oniya po gore si pozvolyavat vsichko no taka shte e kato nyama red i zakoni.POREDEN VAZMUTEN MLAD CHOVEK.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: marin в Септември 03, 2007, 10:41:28 am
Ще ви обясня още един от наглите тарикатлъци на БТК.
Юни месец пуснаха реклама пробвай безплатно интернет през ADSL за 14 дена. Отидох в офис на БТК и изрично попитах дали наистина е безплатен за тези 14 дена и какво става след това. Уверяваха ме ,че е безплатно за този период и ако се откажа преди да е изтекъл не дължа нищо а ако съм доволен договора остава в сила за 2 години. За момент си помислих че не са мошеници и реших да се включа да пробвам великата услуга ADSL. Подписах договор на който пишеше \"тестов период 14 дена\". Служителката обеща че ще активира веднага акаунта и когато се прибера ще мога да го ползвам. Прибирам се включвам модема и ... никой.
Решавам че трябва да се чака. Пробвам на следващата сутрин пак никой! Обаждам им се и ми отговарят че срока за включване е 2 дена и понеже днес е петък, чак понеделник ще бъда включен!!! Значи 4 дена загубени от тестовия период. За щастие в понеделник вече имам интернет но какво се оказва скороста за ъплоад е 10 пъти по малка от обявения 1Mbit и на определени интервали нямам интернет връзка, проблема се оправяше от само-себе си след определено време без да правя каквото и да е - значи проблема не е при мен а в сървъра.
Отказах се на 10тия ден. Служителката не можеше да повярва че има недоволни клиенти, но каза няма проблем подписах друг документ за отказване от услугата и им върнах модема. Мислех си че съм приключил с БТК но след 1 месец - в края на Август пристига бележка че дължа такса за ползване на интернет за месец и половина!!! При условие че съм се отказал по време на тестовия \"безплатен период\"??? Веднага им позвъних и получих обяснението че срока за отказване е 1 месец!!! И въпреки че съм ВЪРНАЛ модема и очевидно НЯМА КАК да съм ползвал услугата им аз съм длъжен да я заплатя. Е какво е това безобразие!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: SPITFIRE в Септември 08, 2007, 06:10:37 pm
Относно таксата си прав,но качеството на нета им е добро.Възможно е причината да е в теб,както стана с мен.
Има безплатен телефон за помощ на пакета \"Инсталирай сам\".Консултацията със служителите се оказа много полезна и от недоволен клиент изведнъж се превърнах в техен фен.До сега не съм срещнал проблем със скоростта.Преди бях включен към \"квартален\" доставчик ,който безчинстваше по всяко време и нехаеше за проблемите с връзката.БТК си имат доста кусури,като всеки монополист,вярно е,но нета им е добър(там обаче не са монополисти)!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: marin в Септември 10, 2007, 12:28:03 pm
Бих искал да чуя мнение от член на асоцията а не от служител от БТК.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: SPITFIRE в Септември 18, 2007, 08:04:45 pm
Маринчо,ако публикуваш темата във форум е редно да очакваш всякакви мнения и недей да приравняваш форума с плювалник.Опитах се да изкажа обективно мнение като потребител и евентуално да ти бъда от полза,а човек от БТК даже и не познавам,още по-малко пък аз работя там!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: marin в Септември 19, 2007, 02:24:48 pm
Твойто мнение си е чиста реклама, по никакъв начин не ми е от полза защото както написах по-горе съм се обадил на телефона им за \"помощ\".
Всъщност от форума очаквах някаква ангажираност към проблема ми като потребител. Нали уж е затова е направен.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: elenaaleks в Септември 19, 2007, 07:55:49 pm
Проблемът може и да е във Вас - може да имате вирус, троян или подобно \'нещо\', може да не сте настроили правилно модема и т.н. ... Никога не може 100% да се каже къде е проблемът ако не се направят съответните стъпки и от двете страни. Но ... както и да е... подайте жалба до БТК с копие до КЗП като приложеите всички документи, които имате - за сключването на договора, за връщането на модема и т.н.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: kokolaicho в Ноември 21, 2007, 07:51:24 pm
Здравейте имам голям проблем преди няколко дни подписах договор със БТК за предоставяне на АДСЛ избрах си скорост 4096мб и ми казаха че трябва да се провери дали линията го подържа след проверката от техниците ми беше казано че тази скорост се подържа и нямало проблеми да я ползвам.След няколко дни ми пуснаха нета. 3-4 дни нямаше никакви проблеми със скоростта беше много добра и стабилна докато вчера незнайно защо падна на 2мб обадих се на ония специалисти и ги попитах защо така те ми отговориха че ще проверят какъв е проблема дойдоха техници замериха линията и внезапно се оказа че не мога да ползвам 4мб кабелите били стари.Казаха ми да преподпиша договора за 2мб което мен не ме устройва ходих в бизнес центъра и ми отговориха че не мога да разтрогна договора и да съм си ползвал по ниската скорост. Кажете има ли начин да го анулирам тоя договор при положение че те не ми предоставят заявената скорост?
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: elenaaleks в Ноември 21, 2007, 08:09:59 pm
може ли да прикачите договора който сте подписали?
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: kokolaicho в Ноември 22, 2007, 06:35:54 pm
понеже нямам скенер това е от фотоапарат мисля че се чете
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: kokolaicho в Ноември 22, 2007, 06:43:17 pm
ето
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: kokolaicho в Ноември 22, 2007, 06:43:39 pm
и това
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: kokolaicho в Ноември 22, 2007, 07:02:30 pm
съжалявам но трябваше да поизрежа
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: majo79 в Ноември 23, 2007, 11:31:16 am
При мен проблема е почти същия ,както се вижда в темата която съм написал по долу в форума,самоче аз получавам скорост която не е даже на половина ами 12 пъти по-малко от тази в договора(трябва да получавам 2 Мегабита,но аз получавам едва 150Килобита)Можеш да подадеш жалба до БТК но от там със сигурност ще ти отговорят, че скороста не е гарантирана в всеки един момент, както отговориха на мен.За това наи-добре да се обърнеш към КРС и ако от там не обърнат внимание,единдтвеното вярно решение поне според мен е да се обърнеш към прокуратурата.Пускаш си една жалба и в 15 дневен срок от прокуратурата са длъжни да ти отговорят , дали ще се занимават с твоя случай както е при мен.Ако все пак решат да се занимаят и да разгледат случая ти,ще насрочат дата в която представител от прокуратурата и от БТК ,ше дойдат и ще направят необходимите замервания, и ако се окаже, че си прав,следващото, което трябва да направиш е да се обърнеш към Съда с искане за разтрогване на договора по вина на Доставчика.Знам , че отнема много време и парични средства,но аз мисля да постъпя така,защото иначе ние крайните потребители излиза че сме виновни (ако спрем да си плащаме за нещо което не получаваме).Така че това са начините.Дано да съм ти помогнал.Успех!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: kokolaicho в Ноември 23, 2007, 03:40:58 pm
При мен е малко по различно значи аз съм подписал договор за 4мб,но след няколко дена казаха че не е възможна тази скорост и ми пуснаха 2мб които мен не ме устройват аз съм си преценил кое ми върши работа и това искам а не това което те ми предложат.Така че би трябвало този договор да отпадне и вече аз ако желая да преподпиша за по ниската скорост.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: majo79 в Ноември 23, 2007, 04:46:33 pm
Прав си , но за да отпадне този договор трябва да направиш следното:обади се на подръжката на тел.070017111 и има кажи , че не6то нета не ти е в ред.След като ти приемат заявката в срок до 2 работни дни са длъжни да пратят техник ,който да отстрани проблема, като дойде обясни му за какво става въпрос и ако пак ти кажат, че немогат да ти предложат 4 Мбита, имаш пълното право да поискаш от техника да ти издаде констативен протокол, който служи като офицялен документ.Отиваш с него в БТК центъра и го връчваш на мацката която е накасата(обаче ксерокопие)оригинала си го пазиш, и им пожелаваш лек ден.Това е.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Zevs в Ноември 30, 2007, 09:27:17 pm
Здравейте аз съм от гр.Дулово използвах БТК 512 до средата на месец Ноември  утре става 1-седмица от както подадох молба за увеличаване на ADSL 1024.Смени си и устройството получих с модем с Виарлес връска.Обаче проблема е, че в БТК ADSL 512 свалях със скорост 60-65 kb  сега казват, че минах на 1024 всичко е ОК но пак свалям със сищата скорост от всичките сървари. Пробвах скороста и в www.speedtest.net и там ми отчита, че скороста ми е 512 kb обаждам се за технически проблем казват, че  при тях всичко е окей било е конфигурирано на 1024 kb.Аз по специалност съм програмист те немогат да ме вземат за простак ако бях на скорост 1024 kb самият download трябва да е между 100-128 kb в секунда а аз получавам само 60 kb.Незнам какво да правя вече ще полудея.
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: franseto в Май 05, 2008, 08:32:24 pm
Преди близо 2 годни сметкити за телефон от БТК започноха да се носят от части куриери, а моят адрес беше сбъркан и получавах писмото си от едни далечни съседи. Тогава подадох оплакване и от центъра за клиенти ми отговориха, че при актуализиране е излязъл този адрес и е правилен. Съгласих се и заплатих такса, за да се прехвърли получаването на нормалният ми адрес. 2 години по-късно ефектът е нулев.взимам писмото си от съседите и това е. БТК са шибани монополисти и ще продължават да ни мамят!!!
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: margarita в Май 26, 2008, 05:21:52 pm
Здравейте! За първи път влизам в този форум и веднага се натъкнах на хора, които имат абсолютно същите проблеми с БТК, каквито и ние. Това, което описва автора на темата Eji от преди година и полвина, е и мой проблем вече повече от 6 месеца. Всеки месец получавам сметка също от 12 лв. за спрян телефонен пост. При запитване, от БТК ни отговарят, че не трябва да плащаме такава такса, но при всичките ни обаждания, справки, разговори на място в пощата, писане на писма и жалби, резултатът продължава да е все този - поредното писмо с начислена месечна такса за плащане. Мъжът ми категорично отказа да плати тези суми, които обаче продължават да се трупат и вече дори имат наглостта да ни начисляват и лихви. Писмото, което вече не ни изненадва, всеки месец идва подписано от един и същи човек - Марио Димитров. Цитирахме нееднократно името му пред всеки служител, с когото сме разговаряли. Но явно никой не може да накара Марио да спре да ни пуска писма! А откакто направиха тази нова организация на обслужването в БТК, цари пълно безхаберие и абсолютна анархия!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Gavasoff в Юли 09, 2008, 07:12:40 pm
Имам сходен проблем.
Минах на 12 мегабита, модемът ми се връзва на 7.600, а свалям с 600к, което реално са си около 5 мегабита. Звънях им постоянно, даже ми смениха модема, но нищо не се промени. Напоследък даже модемът ми се връзва на 5.500. Било от кабелите, не знам си какво си, ако съм искал можело да направя даунгрейд към БТК Старт, а аз не искам. Най-вероятно тогава ще получавам 2 мегабита, вместо 6, така че псувам, ядосвам се и чакам да ми изтече договорът...
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Fidosov в Юли 09, 2008, 08:03:15 pm
От една година сме клиенти на BTK ADSL, но повече от половин година услуга просто не получаваме.
Интернет връзката прекъсва постоянно, в интервал от 10 минути понякога спира по 5-6 пъти.
За да проработи се налага да рестартираме даденият от тях рутер - връзката се възстановява и след малко отново изчезва.
В нашия офис, както и в повечето ползващи активно Интернет тази услуга ни е крайно необходима, тъй като с негова помощ контактуваме с наши клиенти, партньори......превеждаме пари.........работата ни е свързана главно с печатници и непрекъснато качваме на техните сървъри доста големи файлове. Предполагам си представяте какъв е стреса и тормоза от това, че по средата на някой превод интернет връзката спира, когато изпращаме важна коренспонденция постоянно трябва да проверяваме дали е получена коректно........и нещо, което сме чакали да се качи 10 минути в един момент изчезва.

Няколко месеца, въпреки непрекъснатите ни обаждания към техните телефони не ни се обърна никакво внимание.
Получавахме неадикватни отговори, ОБИДИ и ако някой \"вземеше присърце\" нашия проблем  и \"докладваше\" за проблема някъде не се променяше нищо..........
След този период до офиса изпратиха технически екип - доста приятни и взимащи присърце проблема хора, които в продължение на няколко седмици идваха в офиса ни по няколко пъти на ден, безсилни да локализират и отстранят проблема.
Смениха кабели, адаптори, рутер, портове, сменяха скороста (бяхме съгласни на каквато и да е само и само да има нет) и незнам си още какво - връзката ни беше \"постоянно под наблюдение\" и въпреки това, накрая получихме отговор, че повече нищо не може да се направи.
При многократните ни въпроси в такъв случай към кой да се обърнем постоянно ни прехвърляха от отдел на отдел.
От всякъде ни обясняваха, че едва ли не \"Нямаме огромен шанс да спрем договора си\" въпреки, че не получаваме това, за което плащаме?!
Когато отидохме в сградата на БТК ни казаха, че единствения към когото можем да се обърнем е управителя на магазина там?!
Когато възроптахме, че не е възможно да няма някой който да е над управителя на магазина ни се отговори, че \"това е положението\"?!
В един момент ни дойде сметка за телефон 60% от сумата беше за разговори с БТК.
Когато възмутени се обърнахме към тях ни казаха, че от новия месец тези разговори не се таксуват.
Явно отново не сме имали късмет?!

Накрая се наложи да търсим някакви връзки по \"горните етажи\" - свързахме се с познат човек, който успя да накара екипа, който проследява кога, какво и как става с нашата връзка да бъдат \"по-усърдни\". Една седмица след това ни се каза, че нищо не може да се направи и ни посъветваха да си търсим правата и да поискаме прекратяване на услугата поради невъзможност тя да бъде доставена.

Чашата буквално преля, когато отидохме до офиса, в който подписахме договор с желанието да прекратим ползването на услугата и ни обясниха съвсем учтиво, че за да направим това нещо сме били длъжни всеки път , когато сме се свързвали с техните телефони да ИЗИСКВАМЕ да се \"регистрира\" това обаждане, като заявка за проблем?!
Нали звъним именно на телефона за проблеми?!
Нали вече знаят телефона ни и когато се обадим вече знаят, че ги търсим от едно и също място?!
Нали един приятен глас ни съобщава всеки път \"че разговорът се записва от съображения за сигурност и повишаване качеството на услугата\"
Все повече се замислям да съдя тази институция, въпреки че надали нервите, които скъсахме през тази една година ще бъдат компенсирани по някакъв начин.
Щом служителите на тази \"институция\" се възмущават и твърдят, че на никой не му пука какво става с хората............размисли и страсти

Надали има някакво значение написаното от мен тук, но колкото повече хора четат - толкова по-добре......

Ивайло Фидосов.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: stahuto в Май 08, 2009, 06:31:06 pm
Ами незнам мн е лошо ама при мене е по голяма измамата
Значи аз сам доволен от БТК и сам абонат повече от 2 години... но на 1mbps което сега е много бавно и понеже телефона се води на името на баща ми трябва той да отиде и да преподпише ( вече изтекалият договор!) но какво става той не може да отиде и отива майка ми и служителка (вероятно позната на измамника) изпраща майка ми при г-н Павлов и понеже не майка ми не разбира от интернет и техники много аз и обясних какво да каже и тя го е казала на вапросния имамник г-н Павлов ... Така той казва и , че ще получа по-висока скорост .. за 4 лева по-малко + това мога да си избера телефон до 60 лева който ще ми е подарак с карта Vivatel но майка ми не харесва телефоните и доплаща 60-80 лева за по хубав и какво става минават 20-25 дена (8-9 от изтичането на договора) а аз все още не сам си получил скороста. Обажда се майка днес и вика така и така нямаме по висока скорост и той почва да се оправдава че бил казал че скороста \" можела да достига 6mbps\" и така говорят около 10-20 мин и той даже си признава че лъже хората като им обещава а всъщност само набутва телефони ..... и сега незнам какво да правя ....
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: dark_soldier в Август 26, 2009, 04:06:25 pm
И аз имам проблем с БТК. Значи като лоялен клент ми качиха скоростта на 12 mbps. Първите 2-3 месеца беше ОК свалях с 1 мб/с, изпращах файлове със 100кб/с. После изведъж скоростта ми падна, но това не влияе на зареждането на страниците и не обърнах внимание... Миналия месец пуснах скоростомера на БТК от ТУК. Оказа се, че плащам за 12, а получавам 6 mbps. И сега трябва да отида да се разправям със служителките.....
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Mitko в Август 26, 2009, 10:47:36 pm
Абонат съм на ADSL citty. На брошурата пише скорост на downwload До 10 Mbps. Договорът, който сключих с БТК е за 1 година, 15лв. месечна такса и неограничен достъп (стандартна бланка, предоставяна в БТК-центровете). Ако не го разваля в края на годината с едномесечно писменно предизвестие, автоматично се подновявя за още една година. Ако се откажа от услугата- дължа годишно 180 лв. Това са доста тежки условия за потребителя. Действителната скорост на DOWNLOAD, която достигам е 0,05 Mbps. Четвърти месец плащам таксата и любезна служителка ме пита: Доволен ли сте от услугата? Отговорът ми е НЕ и разговора приключва. Няма да забравя на 11-я месец да ги уведомя писменно за прекратяване на услугата. Остава разочарованието от непочтенната оферта, юридически перфектно оформена, като договор между потребител и доставчик, защитаваща единствено интереса на МОНОПОЛИСТА БТК. Аз няма да повторя грешката си!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Cambodja в Август 26, 2009, 11:49:57 pm
Проблема е, че няма мърдане понеже пише \"ДО 10 mbps\". А не \"минимум\". Интересно обаче са усукали нещата, че даже едномесечно предизвестие искат. На ваше място от сега още бих ги предизвестил. Да не стане беля буквално с часове накрая.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Mareto в Септември 02, 2009, 09:45:17 am
Дами и Господа,
   Повечето тук мнения са негативни относно доставената услуга на БТК, явно е, че са мошенници, но от хленчене по форумите няма смисъл, те точно на това разчитат, на бездействието на потребителя! Има един лозунг, който нас българите никога не ни е водил, но е крайно време да осмислим - \"Обединението прави силата\"! Та мисълта ми е, казано кратко, точно и ясно:  да се направи колективен съдебен иск (излиза и по - евтино за всеки персонално)! Другото, което исках да споделя с вас е: ЧЕТЕТЕ ПОДРОБНО ДОГОВОРИТЕ, КОИТО ПОДПИСВАТЕ (ако ще това да ви отнеме и 30 мин.)! НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА ГОЛИТЕ ФРАЗИ НА ДАДЕН СЛУЖИТЕЛ, КОМПАНИЯТА ЩЕ СИ ИЗМИЕ РЪЦЕТЕ С НЕГОВАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ УТРЕ!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Mitko в Септември 05, 2009, 07:27:17 pm
И GSM- ма  и PC- съм ги настроил да ми напомнят седмица по-рано да не забравя за предизвестието:)))
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Galiofi в Септември 24, 2009, 01:12:17 pm
Много меко казано съм втрещена от наглостта на тази компания. Абонат съм им от 5 год., естествено с много проблеми, но незнайно защо съм ги търпяла. Поредния ми договор изтече на 10.09.2009г., днес /24.09.2009г./ отивам при тях с модем в ръка с намерението да си прекратим взаемоотношенията, но уви, заявиха ми че вече имам подновен договор за една година, онемях. Служителката ми обесни че те така подновявали договорите автоматично, без да е необходимо да ме уведомят или аз да се подписвам на въпросния. Така че ако искам да си спра интернета, след като подам молба за това им дължа неустойка за 12 месеца от по 25лв. Служителката ослужливо ми предложи, просо да спра да си плащам сметките и те щели да ми го спрат наказателно и така съм щяла да спестя доста пари. Направо не е истина, тяхна подчинена ми казва че ще ми е по-изгодно да стана техен нелоялен клиент, защото ако съм лоялна това ще ми струва 300лв. Като човек уважаващ себеси и държащ да го уважават, естествено няма да им платя немалката сума, смятам че ще е по-разумно да я платя на адвокат който да заведе иск по законовия ред. По повод написаното от  Mareto, аз съм много за това да се повдигне колективен иск и затова се ровя из нета, да намеря съмишленици и най-вече адвокат който им е набрал и му се занимава с подобно дело, защото пределно ми е ясно че това не е особено доходоносна кауза.
Силно се надявам споделеният ми опит, да стигне до колкото се може повече хора, за да си спестят неприятните емоции.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Cambodja в Септември 24, 2009, 07:49:16 pm
Е не се тревожете, на мен направо ми пуснаха АДСЛ без договор, без никой да идва до вкъщи. Май и при Мтел има подобна хватка.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: nazope в Ноември 25, 2009, 10:19:17 pm
Здравейте,
Преди около две години станах ADSL клиент на БТК, скороста на интернета обаче беше невероятно ниска. Опитах да прекратя договора си и служители ми обясниха, че не може, но може да преподпиша за по висока скорост / и ми обещаха такава каквато се оказа, че в Красна поляна все още няма/- това се случи на 22,08,2008г.. След преподписването отново не съм доволна от качеството на услугата – много често нямах нет и многократно съм се обаждала, а понякога нямах нерви да изчакам някой да вдигне, често се чака по 30 мин.. Тъй като се преместихме от това жилище се опитах да спра интернета и телефона, но ми обясниха, че договора се бил подновил автоматично – БЕЗ ДА МЕ УВЕДОМЯТ и трябва да плащам още 10 месеца услуга която не използвам. Просто не мога да повярвам, че в 21 век това е възможно. Излиза че веднъж станеш ли им клиент край нямаш право на избор. Не е ли редно преди да подновят договора да ме уведомят или това е единствения начин да им ползвам некачествената услуга или да ми вземат пари за нея без да я ползвам. Според тях за 12 месеца има само един ден в който мога да се откажа и край, ако не го уцеля – още 12 месеца. За първи път чувам за такива взаимоотношения между договорени страни.
След като се поразрових се оказа, че има хиляди недоволни клиенти и те също биват заплашвани със съдия изпълниел и така нататък. Явно не са открили друг начин да задържат клиентите си, но това не е нормално.
ХОРА ДАЙТЕ ДА СЕ ОБЕДИНИМ И ДА ГИ НАКАРАМЕ ДА СПРАТ ДА НИ ПРАВЯТ НА ГЛУПАЦИ!!!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Cambodja в Ноември 26, 2009, 11:33:22 am
Автоматично подновяване има не само при БТК. Друг е въпроса доколко нормална е такава практика.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: tonisat в Ноември 29, 2009, 01:11:02 pm
Здравейте,аз съм абонат на виваком-интернет и телефон,плащам си редовно,но от 24.11.2009,нямам интернет и телефон,след обаждане на операторите,ми отговориха,че ще изпратят техник,на другия ден отново им звъннах и ми беше отговорено,че има кабелна повреда и ще бъде оправена на 27.11,когато на 27.11 отново нямах интернет и телефон,ми беше отговорено,че повредата е голяма-откраднати кабели... и ще бъде оправена на 1.12,поисках да се откажа от договора си с тях,но ми казаха,че трябва да платя неустойка,защото съм подписал договора на 26.10.2009,но при условие,че аз не съм доволен от тях и липсата на интернет и телефон е по тяхна вина,защо да не мога да се откажа!???
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Cambodja в Ноември 30, 2009, 09:55:41 am
Вижте си частта в договора във връзка с време на ремонти месечно и неустойките и как може да се откачите.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: april_ms в Декември 06, 2009, 01:03:26 pm
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: april_ms в Декември 06, 2009, 01:15:51 pm
Здравеите,от 30.10.09 съм с договор Vivacom home,който влезе в сила едва на 4.11.09,а от 20.11до 26.11.09 поради отстраняване на кабелна повреда нямах интернет и дом.тел.Равносметката е 4е за 30 календарни дни съм имала Интернет само 20 от тях!!!!!
Вчера 05.12.09 отново останах без т.н им услуга ,отново поради кабелна повреда като срока за отстраняване е чак 14.12.09.До момента съм подала 2 жалби,утре щте последва 3та.След като изчакам законовия срок за отговор на VIVACOM 1 месец,смятам да поддам жалда и до Комисията за защита на потребителите а ако се наложи и до прокоратурата! Съветвам всички които са пострадали от този монополист да ги гоним до\" дупка\"!
Това е безумие при наличието на безброи фирми,които предлагат денонощна подръжка на предлагания Internet,да не говорим за скоростта и коректността на услугата. БТК или Виваком се подиграват и злоупотребяват с доверието на малкото които успяват да задържът с безумните си договори!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: BTK в Януари 28, 2010, 04:36:44 pm
april_ms
НЯМА КАК ДА ПРЕКРАТИШ ДОГОВОРА СИ ПОРАДИ КАБЕЛНИ ПОВРЕДИ
ТЪЙ КАТО ПО ОБЩИ УСЛОВИЯ  ИМА СРОК ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПОВРЕДИТЕ ДО 10 РАБОТНИ ДНИ  И АКО НЕ БЪДЕ ОТСТРАНЕН ДАДЕН ПРОБЛЕМ В РАМКИТЕ НА ТЕЗИ 10 АКО СИ СЕ ОБАДИЛ ВЪВ ВИВАКОМ ДА РЕГИСТРИРАШ ТВОЯТА ПОВРЕДА ЩЕ ТИ СЕ НАПРАВИ КОРЕКЦИЯ НА МЕСЕЧНАТА ТАКСА .
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: avram в Януари 30, 2010, 01:43:44 am
### VivacoM
Няма такъв момент, като \"НЯМА КАК ДА ПРЕКРАТИШ ДОГОВОРА СИ ПОРАДИ КАБЕЛНИ ПОВРЕДИ\"!
Какъв е този срок 10 дена бе?! Разумен срок за отстраняване на проблем за такава услуга е 10 минути!
Не ти ли е малко неудобно да изтупаш логото на Виваком с мото \"всичко което ни свързва\" и да ни обясняваш че срока за отстраняване на проблеми е 10 дена, а?!
За какво връщане на пари говориш бе?! Човека ако искаше пари, а не интернет нямаше да си купи услугата ви, не мислиш ли! (последният въпрос е реторичен)
Трябва незабавно да развалите договора след като не можете да осигурите услугата за която е абониран
Хората закупуват услугата 24часов достъп до интернет и телефон и в момента в който услугата бъде прекратена по каквато и да е причина това вече не е услугата 24часа интернет достъп и телефон особено, ако има повтаряемаст. Да не говорим че част от рекламите ви обясняват че това не е LAN и затова услугата не прекъсва, което е пряко нарушение на ЗЗП
Аз не ви ползвам скапаната услуга, но не съм чул от някой който я е ползвол някога нещо хубаво за нея
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: jjshfjfdhfdk в Януари 31, 2010, 12:50:17 pm
Това е точка от договора, с която БТК/VIVACOM се застрахова срещу съдебно дирене на отговорност! Като я видях след внимателно прочитане на договора размислих и вече не мисля да се обвързвам с 12 месечен договор. Може да тествам услугата някой път, ако я предоставят безплатно за 1 месец или ако безсрочният им договор е с цена 15-20лв. Все пак щом качестото на услугата и подръжката не са добри би следвало и цената да е ниска, при положение че услугата винаги е Пакетна, тъй като няма как да се ползва интернет без да има вече инсталиран телефонен пост!


5.3.  Неизправности при предоставяне на Услугата
БТК се задължава да отстранява, в рамките на съществуващите технически и
производствени възможности, в работно време всякакви неизправности,
възникнали при предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услуга с
необходимото качество, в срок до 10 (десет) работни дни...

Следователно може да се заключи, че ако има повреда в ADSL интернета Ви може да минат 10 денонощия докато проблема бъде отсранен, а какво става през това време? Много просто Вие нЯмАтЕ интернет!


А да, не вярвайте, че ADSL е много стабилен интернет и че няма прекъсвания и т.н. Напротив в почти всички случай ЛАН интернета е много по-стабилен и качествен, а дори и да има повреди се отстраняват много по-бързо от 10 ДНИ. Въпросът е да не е някой квартален доставчик, който се мъчи да предостави интернет на 100 домакинства с канала за 10! :)

Всичко по-горе не значи, че ADSL на БТК не е подходящ за никой.Вероятно в някой ситуации би се оказал удачен! Не мога да схвана как, oбаче може да има такива хора в различните компании, абониращи се за бизнес услугата на БТК АDSL  с идеята, че интернета е изключително стабилен и бе прекъсвания! Това е пълна глупост. Ако ти трябва стабилен/железен интернет по-добре ползвай ПОН на Спектрум Нет или нещо подобно, но да се твърди че от БТК ADSL по-хубаво няма е плоско.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: BTK в Февруари 01, 2010, 02:06:59 am
Не е задължително да е пакетна у-та
има вариант в който може да се използва ADSL и без наличие на телефонен пост Adsl slim се казва услугата
 а до това че не е много стабилен става ясно от името
ADSL се отличава от другите DSL технологии по това, че скоростите на предаване и приемане са несиметрични. Потребителят може да \"сваля\" информация с много по-висока скорост от тази, с която може да \"качва\". Това прави ADSL технологията по-подходяща за употреба в домашни условия или в малък офис. По-големите бизнес потребители с активна изходяща комуникация трябва да се ориентират към SDSL.
SDSL (symmetric digital subscriber line, симетрична цифрова абонатна линия) е слабо известна и разпространена в България технология за предоставяне на широколентов достъп до Интернет, използващ наличните медни телефонни кабели (познати под термина последна миля).
SDSL се отличава от другите DSL технологии по това, че скоростите на предаване и приемане са симетрични. Потребителят може да \"сваля\" информация със същата скорост, с която може да \"качва\". Това прави SDSL технологията по-подходяща за употреба от малкия и среден бизнес.

Vivacom предлага и двата вида интернет ако си заинтересован от наистина качествен-стабилен нет то може да се възползваш от втория вариант но за да имаш наистина гарантирана скорост и връзка цената е малко по различна от тази която е за домашните потребители
ако имаш въпроси може да ги зададеш
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: avram в Февруари 01, 2010, 11:36:45 am
Хубаво е че си махнал девиза на Виваком от логото! Сега и ти се махни, с жалкия ви интернет! Ползвайте си го сами, стойте си по 10 РАБОТНИ ДНИ без интернет, и не буйнствайте, защото по договор срока е такъв, което значи че няма проблем, понеже после тези 10 РАБОТНИ ДНИ, няма да ги плащате :)
Ако нета ви се скапе преди големи национални празници е вярно че 10 РАБОТНИ ДНИ могат да станат около 1 календарен МЕСЕЦ, но няма никакъв пробем, прочетете си договора и ще видите че всичко е ОК!
Ако се чудите защо да си ползвате сами нета, веднага ще ви отговоря. Грехота е такъв убав нет да се разхищава по клиенти. Освен това ерата на праисторическите хора отдавна е отминала, а хората вече не се хващат на подлите ви номерца!

Знаеме че са, понеже ти е дошъл нета много ти се пише и бързаш да спамиш преди отново да ти спре за 10 РАБОТНИ ДНИ, ама докато не направите срока за отстраняване на проблемите не по-долям от 1 час не се мяркай, нали?!

Аааа! И си купи едно добиче, че като се скапе нета, времето от 10 РАБОНТИ ДНИ, започва да тече след, като подадеш сигнал че нямаш нет, а понеже в това време нямаш и телефон, няма как да се обадиш от вкъщи, та тогава като имаш още едно добиче, ще можеш да го яхаш да те кара до офиса на Виваком където да кажеш: \"НЕМА НЕТ\"!

Ужас! Кви кретени сте?! И колко сте нагли?! Трагизъм!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Mirela1 в Февруари 01, 2010, 06:46:31 pm
ADSL на БТК е многоо злее! Ще се аргументирам.

*)Служителите на компанията са некомпетентни и ЛЪЖАТ клиентите си! Абсолютен факт. Мога да дам хиляда примера. Например за АDSL вече споменатото условие, че при повреда в договора е записано 10 дни срок за отстраняване. В голям магазин на Виваком, с много служители един тях ме погледна в очите и ме излъга направо като каза, че този срок е 3 дни.... сега дали го правят от невежество или нарочно е друг въпрос, не ги съдя, но факта е един, че лъжат...... лъжат(само да спомена лъжата е лошо нещо, истина е хубаво нещо) по всякакви въпроси само, за да ви привлекат като клиент! Съвета ми е хора, които не разбират от интернет и подобни услуги, а имат нужда от консултация, за да си изберат подходящ за тях интернет пакет да избягват БТК/ВИВАКОМ ( само смяната на името не променя същността на компанията)

2)Технологията на ADSL -a има своите огромни ограничения. Именно - много ниска интернет скорост на качване с висока латентност + ограничение свързано с разстоянието + стари медни проводници и т.н. Технологията предоставя горе-долу добър интернет в разстоние по-малко от 3.5 километра от централния пункт/офис в съответното населено място т.е. ако сте близо да до този пункт ок, но колкото по наделеч сте толкова повече се увеличава латентността(Пинг, джитър т.н) на връзката ви. Латентност = кофти интернет(бавен)

Медните проводници полагани от БТК преди няколко десетилетия, са същите, които се използват за телефонни разговори и достъп до интернет. Можете да си представите колко са амортизирани и какво качеството на услугата ще предоставят.С медните проводници при предоставянето на ADSL имат проблем и немски телекоми, тъй като кабелите са поставяни вероятно по-времето на войната и са амортизирани по една или друга причина.

Ниската скорост на ъплоуд(качване на информация) е огромен минус, защото АDSL на БТК не е подходящ за интернет телефонията(видео разговори с високо качество), игрите. А тегленето на файлове много често е свързано с обратно споделяне на информация(торентите). Поради ниската скорост на качване абонатите на БТК не могат да споделят толковав информация, колкото теглят, а това на другите потребители/тракери/сървъри често не им допада и затова блокират абонати на ВИВАКОМ, настройват си торент клиента да ги блокира и т.н. Който се е опитвал да изтегли нещо от абонат на БТК знае колко бавно става.

*)Съществуват и по-нови спецификации на ADSL, които предоствят по-високи скорости на сваляне на информация до 24мбит/с. Все пак ADSL си остава доста евтина(бавна) и некачествена технология за пренос на данни. Затова е изненадващо, че БТК предлага услугите си на високи цени! Ако човек иска стабилен интернет би се насочил към ПОН (оптична мрежа до дома на клиента) несравнима по качество с ADSL на БТК и на съпоставима цена!Например ПОН със скорост от 50 мбит/с. струва около 30 лева на месец, със симитричен канал(еднава скорост на сваляне и качване на информация)!! БТК предлага услугите си с подобни или по-високи цени, когато услугата им е при безсрочен договор.

Ако трябва да се сравнят ПОН и АDSL - a на Виваком, те биха се съотнесли като Ферари и Трабант!!
Относно услугата на БТК, която не е пакетна т.е. без нуждата от телефонен пост бих бил много любопитен да разбера каква е цената и условията по договора! Сигурен съм, че ще нещо напълно безсмислено с висока цена, пък и в сайта на БТК не видях такава услуга => не я рекламират много! Така че щом потребителя по-горе иска да ни осветли - чудесно!

Изразих лично мнение.То не е меродавно...и не задължавам никого с него.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: avram в Февруари 01, 2010, 07:35:15 pm
Mirela1 повече от ясно е че си подставено лице на Спектър нет, опитващо се да налага услугите на фирмата ви по нелоялен начин.

Мъж си, а си се регистрирал с женско име, услугата ви за оптичен интернет няма никакво покритие, и скоростите не са симетрични!
Използваш наименованието ПОН, което само вие използвате за да подмамиш хората към вас, понеже само вие излизате в гугъл по тази дума. Тази услуга известна като оптичен интернет не я предлагате само вие и освен това другите фирми имат много по-голямо покритие от вас
Известно е че сте конкурент на Виваком, които са основен интернет доставчик.
Начина на реклама използващ лъжи и заблуди, който използвате тук освен нелоялен е и незаконен

Внимание: Начина на реклама използван от Спектрум нет тук, използва техники за манипулиране на съзнанието, вездействащи ви подсъзнателно, които са еквивалентни на \"25-тият кадър\", т.е. внушават ви скрито послание, които са мното опасни и са забранени, поради което ви съветвам да не ползвате услугите на спектрум нет колкото и да са примамливи, докато не се научат как трябва да се отнасят към клиентите

Долното мнение е на същата шуга от Спектър нет, която си мисли, че като си направи друг акаунт няма да го разпозная!

Тоя явно е екстремно тъп и нагъл и елементарен!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Aleksandar в Февруари 01, 2010, 08:31:28 pm
По-скоро горният пост направи реклама на Спекрумнет, но това друг въпрос.Само ще спомена, че човека говорил за ПОН не е напълно прав защото няма идеални услуги, но ПОН изглежда много добра. ПОН е пасивна оптична мрежа и не е специалитет на само една компания, в София и др. фирми предлагат услугата.Съществува също така и АОН това е Активна Оптична мрежа.Информацията си я набавих чрез чичо Гугъл.
Аз бих препоръчал ЛАН интернета, защото обикновено цена/качество предлага най-добрия вариант.Още повече доста фирми необвързват със срочен договор, а това означава, че всеки може много по-лесно да се мести.Ако услугата е некачествена няма да чакаш 12 или 24 месеца, а пробваш друго :) Който може да си позволи SDSL, ПОН, АОН и пр. едвали ще се поколебае да ги ползва.Въпреки че не съм чувал май някой да предлага SDSL в БГ -(да не звучи като табу пояснявам, че SDSL e с еднаква скорост на теглене/качване).Някой знае ли повече по темата?!

Ако все пак на някой му се наложи да ползва БТК АDSL, защото няма други опции в населеното място, най-сигурният начин е да тества интернета 1-2 месеца на тарифата без обвързващ договор.При услугата на БТК всичко е индивидуално, зависи къде живее дадения индивид, в какво състояние е телефонният му пост...Някои може да са много доволни от услугата, а съседа им от съседния вход да не е! Така ще може да прецени дали услугата отговаря на описанието и очакванията му. Вярно, че таксата при безсрочен договор с нет на БТК е по-висока с 5-10 лв. на месец , но така човек може да избегне ситуацията, много неприятната ситуация да се наложи да плаща за нещо, което не го удовлетворява 24 месеца!

Всеки решева кое е най-добре за него, аз така направих, проучих възможностите преди реша кое е най-удачно като вариант и винаги избягвам срочните договори.Все пак една компания, ако е сигурна в качеството на услугите си не е нужно да заробва клиентите си със срочни договори, защото доволните клиенти сами решават да останат и да ползват услугите и. На последно място, когато някой реши да се абонира за някой доставчик на интернет, пък и на каквато и да е друга услуга, той/тя го стимулира и съответно лишава другите доставчици на пазара от подкрепата си. Да не се окаже накрая, че фирми предоставящи по-качестени услуги са фалирали за сметка на такива, които нямат много добри услуги, но разполагат с добра рекламата. Всеки прави своя избор. Успех. ;)
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: avram в Февруари 01, 2010, 08:59:13 pm
Абе ти не разбра ли че си тъп и те излавям бе! Дали ще се пишеш Mirela1 или Aleksandar е все тая, защото е ясно че си все същият нагъл тъпак от Спектър нет!

Като си си регистрирал с ново име не значи че си друг човек. Тия номера бегай да ги прилагаш някъде другаде, където могат да минат. Ние сме се напатили достатъчно, за да не позволяваме да ни манипулират нагли мутри като теб и фирмата която представляваш, а именно Спектър нет!

Услугата на Виваком която критикувам по-гора може да не е задоволителна, но поне представителя на Виваком, не се опитва да ни заблуди че е случаен потребител, както правш ти. Няма как фирмата ти Спектър нет, да е коректна, щом е удобрила използването на забранени приоми!

Ти явно си мега тъп, щом продължаваш да се пробваш! Шуга смешна.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Dimitar Krastev в Февруари 01, 2010, 09:33:34 pm
Извинявайте, нямам време да прочета всичко, прочетох само първия пост.

Относно цените и сроковете на договорите - да напълно съм съгласен. Това е пълно безобразие. Половината фирми, които се опитват да ни пробутат такива услуги се опитват да изкарват пари от нас именно по този начин. Опитват се да ти начислят месечна такса за нещо, което не сме ползвали. Случвало ми се е и с великите Спектър Нет, за които разбрах че се пише в последния пост. Добрата новина е, че този номер минава само за хората, които им се връзват. В случай като твоят изобщо не им плащай таксата. Няма какво да ти направят. Ще ти спрат нета ли? Опааа - това не те плаши. Или ще те съдят за 20-30 лева - никой няма да заведе дело срещу теб за 30 лв.

А относно скоростите. Не искам да те упреквам, просто бих искал да ти разясня някои неща, за да не те метнат другаде.
По принцип когато интернет доставчиците обявяват скоростите си (вкл. BTK) ги обявяват в mbit/s, a това коренно се различава от понятието MB/s което ти отчита браузъра или бит лорда като теглиш или ъплоудваш някъде. Ето разликите:

-mbit/s (чете се мегабит в секунда) означава колко единици и нули в секунда ще ти разреши интернет връзката да получиш или изпратиш за 1 секунда.
-MB/s (чете се мегабайта в секунда, това е и мерната единица използвана от браузърите и програмите за теглене). Тук е общо взето като горното, НО е различна мерна единица. 1 B (байт) се равнява на 8 b (бита), т.е. 1 MB/s = 8 mbit/s.

В твоя случай ти имаш скорост от 1 mbit/s, което се равнява на 1024 kbit/s. И имайки предвид от горе написаното скоростта, която БТК ти предоставя е 1024 kbit/s / 8 = 128 KB/s, което прави 0,128 MB/s .

Тоест когато си свалял или качвал и ти е изписвало скорост от 100KB/s - това е напълно нормално.Това е скоростта която БТК ти предоставя.

Така че когато отидеш при друг доставчик и видиш скорост в mb/s просто я раздели на 8 за да получиш скорост в MB/s, която ще бъде скоростта, която ще виждаш по време на теглене и качване. Надявам се да съм помогнал.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: avram в Февруари 02, 2010, 01:06:22 am
Пак си ти бе!
Казах ти че те хващам, ама понеже си тъп продължаваш да се пробваш.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: New Real Estate в Февруари 03, 2010, 02:18:37 pm
Ако ви се чете още по темата - проследете линка и преди това си вземете успокоително, а иначе за новата кожа на бТК - vivacom:
1. Заблуждаваща реклама - на билборда едни пари - в долния ъгъл друга сума но с микроскопични буквички
2. Общи условия, които не са прикрепени към договора и могат да си ги сменят всеки ден
3. Ако сте пропуснали плащане - чакате по три дена и пак си плащате - не ви ги приспадат
4. Скоростта е супер относителна и никога не съм достигал обявената по абонамента, за който плащам
5. Мудност на софтуера им при плащане
6. Изслушване на безброй реклами докато се чака на техния вълшебен телефон 123
7. При изтичане на договор - никакво предупреждение

Вижте всичко по темата...
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: New Real Estate в Февруари 03, 2010, 02:22:54 pm
линка по горния коментар ТУК!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Svetlio1 в Февруари 05, 2010, 06:52:52 pm
Ето спецификация за Виваком Слим услугите : http://213.91.175.45/public/files/gen_conditions_articles/104/file.pdf


-Вижда се дори на пръв поглед, че въпреки услугата вече не е пакетна цената е същата, дори се е повишила!Фактът че вече не се ползва телефон, не е взет под внимание.

-Скоростта е все така негарантирана, като задължително се изисква 36лв. инсталационна такса, а доколкото разбрах от служител на БТК и модема се заплаща/около 80 лева каза служителката на БТК доколкото си спомням/ Пак по информация на служител на БТК, тъй като към услугата няма телефонен пост, ако стане авария, няма как да се сигнализира за нея на БТК.

-Озадачих се, че не можах да открия нищо за услугата VIVACOM NET SLiM нищо в страницата на БТК. Изобщо има ли някакъв контрол в цялата работа или кервана си върви, кучетата лаят.
Темата ще се забрави скоро, но се надявам БТК да подобри услугите си и обслужването скоро.Ако изобщо това е възможно, може пък това да е върха на възможностите на \"бившия\" държавен монопол.
Все пак е добре, че услугите им ги има, защото увеличават многообразието от услуги, от които потребителя може да избира, а БТК има национално покритие и за някой малки места това е от съществено значение.Но само като прочета отново за 10 дневния срок за поправяне на повреди и спирам да мисля за БТК. :)
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Mitaka23 в Февруари 05, 2010, 07:13:05 pm
Svetlio1 в връзка,която си посочил ми направиха впечетление скоростите.Има една таблица.В нея има посочена максимална скорост и допустима минимална скорост.При интернета, който е по-евтинния с 6мбит скорост там няма посочена допустима минимална скорост.Това го разбирам,че БТК може да предоставя всякаква скорост, като достатъчно е единствено да не спира интернета на човек ; ако спре вече ми стана ясно, че трябва да го възстанови в 10 дневен срок.А на по-скъпата тарифа при 12мбит. там допустимата минимална скорост е наполовина - 6мбит в сек.
Но пък се чудя дали някой би платил за сирене,което тежи 1200 грама,а като се върне вкъщи да разбере,че всъщност са го преметнали и сиренето само струва колкото би струвала една бучка от 1200 грама,а в действителност тежи едва 600 грама.Демек плащаш за две бири, а получаваш една!!На това му се вика далавера!А по едно време мислех да пробвам нета на БТК.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: BTK в Февруари 05, 2010, 07:50:12 pm
Mitaka23


Явно не си прочел кога са тези 10 дни
това е срока при кабелни повреди - масови (откраднати , скъсани ,срчзани кабели ) а до това със скоростите в тази таблица под тези означава че има техническа неизправност вече на самата линия
отклоненияа които са нормални са ако ползваш 12 мбита  допустимо минимална скорост е до около 9- 9.5 Мбита
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Mitaka23 в Февруари 06, 2010, 01:12:27 pm
Vivacom

Ето го пак линка да го прочете добре всеки, който се интересува от услугата на БТК.

http://www.vivacom.bg/public/files/gen_conditions_articles/5/file.pdf

Цитатът от точка 5.3. \"5.3.  Неизправности при предоставяне на Услугата
БТК се задължава да отстранява, в рамките на съществуващите технически и
производствени възможности, в работно време всякакви неизправности,
възникнали при предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услуга с
необходимото качество, в срок до 10 (десет) работни дни от осигуряването от Потребителя на достъп на специалист от БТК за установяване на неизправността.\"

Мисля че текста е достатъчно ясен и че това,което твърдиш не е истина според написаното в общите условия.Мисля че ключова фраза е словосъчетанието \"всякакви неизправности\" и в срок до 10 (десет) работни дни\". 10 работни дни напрактика са две седмици!

Целта ми не е да споря с Виваком или някой друг, единствено показвам какво пише в общите условия на услугата и спецификацията. Те мисля, че са много ясни и тълкувания трудно могат да се правят.

А това е спецификацията за интернет пакетите: http://www.vivacom.bg/public/files/gen_conditions_articles/77/file.pdf

От всичко казано до тук следва, че ВСЕКИ е НУЖНО ДА СЕ ЗАПОЗНАЕ С ПО-ГОРНИТЕ УСЛОВИЯ, а не да вярва на реклами, рекламни фрази, кухи маркетингови обещания и заблуди. Истината е в Общите Условия(Спецификацията на Услугите)

Други интересни особености на БТК и интернет пакетите, които виждам са:

I)Защо след като е възможно да предоставя интернет услуга(без телефон) БТК не предоставя подобно услуга или когато го прави в лицето на VIVACOM NET Slim(услугата за интернет без телефонен пост), цената  е по-скъпа дори и от тази на пакетната услуга(интернет+телефон). Това свидетелства за някакво изкривяване на пазара. Но е възможно да има други обективни технически и пр. причини(не претендирам да съм специалист), освен икономическата изгода.

II)\" Цена за откриване на нов телефонен пост - 24.00 лв с ДДС.\" Помня и времето когато цената беше ~120лв. Въпросът е там, че другите фирми, които предлагат фиксиран телефон като Г. и М. и др. нямат никаква такса за откриване на нов телефонен пост.Нещо повече с 24лв. човек може да си заплати месечни такси при тях за 4-5 месеца напред!

III)от тук: http://www.vivacom.bg/bg/residential/prices_and_services/internet_vivacom_net/vivacom_net_start/

Характеристики на услугата е посочено:
\" Постоянна и стабилна връзка по всяко време, дори и в пиковите часове\"

Какво е това освен кухо твърдение.Как така постоянна скорост дори и в пиковете часове,на каква основа. Тук вече многократно е дискутирано че скоростта не само не е постоянна, а често и самата връзка не стабилна! Да не би когато БТК постави едно твърдение и то автоматично да става истина, само защото на монопола така му се иска. ТОВА никъде не е отразено в договора(общите условия) напротив! Там пише, че скоростта не е постоянна(гарантирана) и връзката не е стабилна, ЗАЩОТО няма никакви гаранции затова! БТК както и другите телекомуникационни компании много често заблуждават... а някой биха казали и че злоупотребяват с доверието и неинформираността на клиентите си!

IV)\"отклоненияа които са нормални са ако ползваш 12 мбита допустимо минимална скорост е до около 9- 9.5 Мбита\"
Това никъде не го пише в Общите Условия и Спецификацията, една спекулация, която е по-скоро пожелателна отколкото да има някаква връзка с реалността.Моят въпрос тогава е какво става, ако скоростта падне под посочената стойност. Очевидният отговор е - НИЩО, тъй като в договора не е посочено нищо подобно като конкретика, напротив.... за тарифата на 6мбит/с няма никаква гаранция за скоростта(може да е 1мбит/с. може да е и 0,1мбит/с), а тарифата на 12мбит/с пише че допустимата минимална скорост е 6мбит/с(какво става, ако това условие не е изпълнено не става ясно)

Четете си договорите и когато нещо го няма записано там, следователно е възможно да не е вярно!

Не мога да разбера колко безумна трябва да е идеята, че когато потребител сключи срочен договор с фирма за определена услуга, ако фирмата не изпълнява договора(относно качество и др. параметри на услугата)  потребителя не може да го развали! Тогава цялата работа се завърта около идеята, че потребителя трябва да бъде излъган(вкопчен в договор) и след това да плаща.

Но едно признавам... че БТК вече предлага и безсрочни договори, така че ако на някой му се дава 24лв. такса за инсталиране на телефонен пост и 30лв. за най-евтиния пакет, то само за 54лв. всеки човек може да пробва услугите им за един месец и след това, ако не му харесват да се откаже! Да си закрие телефония пост и да търси други варианти.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: dinbi в Февруари 09, 2010, 11:31:08 pm
Подкрепям темата че БТК-АДСЛ е = на измама. И аз има проблем с това че подписах 1-о годишен договор с бтк адсл май 2008 .август 2008 отидох да го прекратя,поради обективни причини,съответно като се надявах че ще ми вземат парите за такси наведнъж, до изтичане на договора ,май 2009г. Уви ,любезно ми отказаха ,нямало вариант да ми приемат молбата и съответно да ми вземат парите на куп.Можело да направя разваляне на договора само 1 месец преди изтичането му и то точно 2-4 дена ,преди датата на подписването му,както пишело в точка СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ от договора който съм подписал.Още тогава изразих съмнение че ще се сетя,като знаех че няма да ползвам услугата и като си имам много други ангажименти,но служителката от БТК ме посъветва да си плащам ежемесечно излизащите ми фактури и че тя ще отбележи намеренията ми в тяхната система и след като не я ползвам е повече от ясно че ще я прекратя ,само заради договора ще си плащам и аз наивно се съгласих .Въобще не и е и минавало през ума че е възможно да има целенасочено намерение от страна на БТК да ми отрежат главата с още една година автоматично преподписване на договора и начисляване на още 12 месеца такси неустойки ,както пишело в договора. Но след като вече това е факт съм изумен от наглоста на такъв монополист и долните им номера.Аз имам да вземам пари,от няколко места и не мога да вляза в съда,дет се вика,защото адвокати съдии и прочие от правната гилдия се обявяват все на страната на длъжниците криза било трудно било нам си какво ,а тез нагльовци  не само че не съм им взел пари под никаква форма ами не съм и ползвал услугата и се опитвам с някой да се споразумея,да измислим нещо,но няма с кого, всички искат да им се плаща ,е нямам ще има да земате НАГЛЕЦИ !
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: piar в Февруари 15, 2010, 03:59:11 pm
Вече една година ме прекарват тия от БТК и сега тая година отивам в офиса им и искам да си пусна молба да не ми подновяват договора който изтича на 14 април , те НЕМОЖЕ така ще чакаш като му дойде времето и тогава да, ама 14 март се пада неделя ко праим в този случай още една година ли . От други форуми дават съвет да се прекрати договора 10 дена по рано за да се размина с поне една неустойка ама да е сигурно.И служители те им се държат толкова нагло с клиентите си които искат да ги напускат че те правят на ненормален.А по медиите пишат че са изловили всички от НАГЛИТЕ - е нее вярно има едни дето още шават на свобода.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: piar в Февруари 15, 2010, 04:00:34 pm
оп
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: mitkoushite в Февруари 22, 2010, 02:27:27 pm
Добре в тази тема са написани толкова много неща! Има ли орган, който да ги провери? Защо плащаме данъци след като не получаваме нищо срещу тях? Само, за да пълним джоба на бандити и мафиоти? Невярвам всички в темата да са настроени негативно към монополиста само единствено от злоба.Може пък и да имат право.Тогава кой ще ги защити, ако БТК злоупотребява с властта и пазарното си положение. Ако отговора е никой, тогава въпросът е защо да плащаме данъци? Щом ще се оправяме сами, защо да плащаме налози, а чиновниците да стоят в топлите си кабинети и да правят нищо.Нека си правят нищо, но без заплата! Всеки средностатистически българин плаща само за ДДС над 1200лв. на година, защото средната заплата според чиновниците е около 500лв., а всяко нещо се облага с 20% данък. Ако добавим и другите вземания на бирниците се натрупва внушителна сума от няколко хиляди лева данъци годишно! А какво получаваме срещу тези отряботени с труд пари? Защита? Добро образование? Качествено здравеопазване и превенция? Десетки магистрали? ... Май не!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: rosi84 в Февруари 28, 2010, 07:39:21 pm
Здравейте,
На 12.11.2009г. сключих договор със Виваком, тъй като исках само интернет пакет, в бтк центъра ми предложиха пакет от месечното им списание, който е 12Mbps за 20лв. и аз приех. Първите два месеца нямах проблеми с интернета. От около месец интернета постоянно прекъсва и е супер бавен, постоянно трябва да рестартирам рутера за да се кънектна отново, обаждах се на отдел подръжка (званях двапати и чаках точно 1час докато някой благоволи да ми отговори) и от там ми казаха че прекъсването било поради факта, че софтуера ми е бил стар и не е обновен, съотвено ми казаха да изчакам на линия, че ще го обновят на момента. Незнам дали е обновен наистина или не защото прекъсването си продължава, а отностно скоростта на интернета се оказва, че пакета който използвам не е този който ми е показан в списанието в деня на сключване на договора а е пакет Net Start 6Mbps (така го пише и в самият договор), но в списанието няма данни дали е Net Start или някакъв друг пакет. Другото некоректно отношение от страна на служителите и самият Бтк център е че когато взех пакета служителката ми каза, че следващия месец ще платя таксата от 20лв и това което съм изразходила като Mbps, но всъщност нещата се оказаха други, заплатих 20лв такса и половината такса от предния месец, но интернета не беше инсталиран камо ли да е използван, тъй като все още бях на стария доставчик.
Въобще не съм доволна от тази услуга.
Ако е възможно може ли да ми кажете дали бих могла да прекратя договора поради некоректност от тяхна страна.
Благодаря предварително!

Извинявам се за лошото качество на снимките.
С уважение Роси
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: rosi84 в Февруари 28, 2010, 07:53:35 pm
Здравейте,
Днес за пореден път имах проблем с интернета, за пореден път се обаждах на отдел подръжки, но този път ми казаха, че било нормално да прекъсва интернета защото съм имала голям уплоуд и трябвало да го огранича до 5Mbps, което не беше така и било съвсем нормално да рестартирам модема по-няколко пъти на ден колкото било необходимо (интерестно защо ли това се случва само в БТК-ADSL). Предната вечер оправданието беше, че самият софтуера е бил стар и затова се получавало така, незнам кой лъже и маже, но моето мнение, че те се подиграват с хора.
Много Ви моля да ми кажете дали съм в правото си да прекратя договора, защото не съм доволна от тази услуга, не желая да плащам за интернет, който постоянно прекъсва.
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: gsz73 в Юни 19, 2010, 10:33:16 am
При положение,че ми е издаден сертификат за преносимост към друг оператор още на 04.06.2010 г. БТК не желаят да преустановят услугата /имам сигнал от тях все още/.Съответно аз не мога да ползвам телефона на другия оператор при положение че вече съм предплатил за услугата.На многократните ми обаждания до телефон 123 ми отговарят различни служители като в продължение на месец ме уверяватче жалбата ми е заведена,знаят за проблема/записаха си и мобилния ми номер и след това не благоволиха да ми се обадят/.След като формално съм преустановил взаимоотношенията си с БТК не би трябвало да чувам от тях телефонен сигнал и да получавам допълнителни сметки. Но уви...Моля за съвет.До каква инстанция е необходимо да се обърна за да преустановя отношенията си с тях /КРС,граждански съд или друга институция/.Имам позната, която от 6 месеца е подала молба да и спрат телефона /не да го пренесат/ но все още не успява да се откъсне от тях. Получава уверения че проблема ще се разреши, но така си и остава.Какъв е реда, след като от многократните ми жалби и разхождания до офиса им явно няма ефект.Търся съмишленици за евентуално завеждане на групов иск за пропуснати ползи.
На вниманието на всички телевизии и компетентни органи до кога ще продължават своеволията на БТК. Нима не сме правова европейска държава. До кога монополистите няма да разрешават да се отказваме от тях?
Моля за помощ и компетентен съвет!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: samarkanda в Ноември 03, 2010, 09:51:46 pm
ADSL услугата си е кофтаж, поради ограниченията и особеностите на технологията. Асимитричността е неимоверно голям недостатък. А БаТаКа, известна още и като БТК е смешна компания, която вероятно скоро отново ще бъде препродадена за обиране на каймака и последващо ново изтръскване на абонатите! Честити нови скорости и достигането им на куково лято! Сега след като тавана на технологията наречена ADSL вече е достигнат БаТаКа може и да обяват и неограничени скорости.... е разбира се - не гарантирани! :)
Да живей живей труда!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: vanko871 в Януари 29, 2011, 08:06:27 pm
здравейте , имам 1 проблем и ако някой има идея да пише !Проблема е следния ... 2 семейства сме и полваме адсл но 1вото семейство имат лаптоп (близкия до модема) и от време на време си пускат безжичната връзка и отиват в другата стая , аз съм с обикновен компютър (далечния) и точно при мен се получва проблем ... работи си всичко и скайп и браузъри и т.н. но в даден момент браузарите отказват да зареждат и си карам на скайп, за да се оправи връзката ми трябва да се рестартира модема а вече почна да прави този проблем по често... искам да питам проблема може ли да е в това че се ползва безжична връзка и тя евентуално да прави проблем , дали е от модема или от моят компютър!
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: Customer в Януари 30, 2011, 11:50:41 am
vanko871

Здравей,
Тъй като ползвам ADSL, от самото му начало и доста проблеми съм имал и за съжаление продължавам да имам, вмомента нямам нито телефон нито интернет от Vivacom, ползвам друг доставчик. По-принцип скоростта, която е заявена в договора (която е максимална, а не постоянна) се дели м/у включените устройства, тоест примерно ако ползваш, както е в твоя случай  далечния компютър и в същото време близкия до модема също ползва интернета, то скороста се дели м/у тях. Обаче ако единя е повече натоварен, примерно близкия до модема сваля или ъплоудва нещо, то скоростта ще е още по-бавна и това ще затормозява браузването, както и свалянето и пак да се дели м/у двата компютъра и обратно. Още по кофти е когато и двата компютъра свалят или ъплоудват..., а когато са повече да не говорим.Ако обаче, без излишно натоварване и използване на приложения, които използват по-някъв начин интернет ъплоуд или даунлоад и това, което си описал се случва, то ти пожелавам много търпение и чакане на тел. 123....Колко до рестартирането на рутера, който е и модем аз лично съм забелязъл, че отначало скоростта е добра и постеменно се влошава( или достига някакви средни граници от договерена)  при даунлоуд, а за ъплоуд на нещо по-голямо да не говорим..., но попринцип това не би трябвало да е така, но е факт при ползването на ADSL..., добра услуга с много лош мениджмънт и експлоатация, монополизирана от Vivacom!
Надявам се съм ти бил полезен и Успех!
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: greenmoon в Януари 31, 2011, 03:30:33 pm
Здравейте ,имам проблем с Vivacom ,техен абонат съм от 1 година.  Преподписах договор на 12.11.2010г. с апарат на изплащане Самсунг Галакси С ,в техен офис ми направиха настройките за мобилен интернет,без да ми обяснят,че телефона има функция която сам си влиза в интернет през GPRS и тегли ъпгрейди за самия телефон.На 14.11.2010г. ми спряха телефона за надвишен лимит със сметка от 2570 лв.Системата не е српяла телефона на определения ми лимит от 140 лв. Пуснах жалба във Виваком и след 2 месеца чакане на отговор от Виваком ,ми се обадиха от фирма изкупила задълженията на Виваком и със остри думи и заплахи да си платя задължението към тях.След няколко дни ми отговориха от Виваком ,че правомерно била начислена сметката и следва да си я платя. Как да постъпя за напред ? Защо не са ме спрели на лимита ? Коя институция да сезирам ? Някои може ли да ми помогне . Благодаря ви !
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: mipopov в Януари 31, 2011, 06:55:20 pm
http://www.facebook.com/event.php?eid=103043269774031,

http://www.facebook.com/event.php?eid=103043269774031#!/pages/Protest-Da-sprem-proizvola-na-telekomite-v-Blgaria/127888060612250,

и писмо до:
http://mtelbg.eu/
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: BeTaTesTeR в Януари 31, 2011, 09:56:01 pm
Kредитния лимит не е въведен за ваше удобство,а чрез него оператора контролира кредитния риск.Тъй като когато вие използвате абонаментна услуга,първо говорите и после плащате.Тоест докато не си платите сметката вие използвате кредит от оператора за сумата от направените разговори.С определянето на кредитния лимит оператора решава доколко може да ви има доверие и каква сума за разговори може да ви отпусне така,че да можете да си платите навреме сметката без допълнителни усложнения.И при трите мобилни оператора в България,без да имат проблеми с билинг системите кредитния лимит е възможно да се прескочи при използване на услуги с добавена стойност,използване на мобилен интернет или потребление в роуминг.Като при потребление в роуминг информацията се бави с дни и напрактика кредитния лимит може да се надвиши драстично.Надвишаването на кредитния лимит е в ущърб най-вече на оператора и в никакъв случай не предполага неплащане на сметката или някакви претенции от страна на абоната.След като абоната е потребил услуги за определена стойност следва да ги заплати независимо от кредитния лимит.Това е все едно да отидете на ресторант и след като се навечеряте и ви връчат сметката да откажете да платите цялата сума с оправданието,че ресторанта е виновен,че ви е позволил да ядете толкова много.
Освен това искам и да добавя,че смартфоните не са за всеки.Те са като огъня,който не може да работи с тях ще се изгори.Служителите не са длъжни да ви изясняват всички функции и начина на работа с устройството.За това си има ръководство за екслпоатация,което ако си бяхте направили труда да прочетете нямаше да изпаднете в такава ситуация.Неприятно е наистина,но в случая няма кого да сезирате,защото никакви права не са ви нарушени.
Титла: БТК ADSL = измама
Публикувано от: besen na БTK в Март 08, 2011, 03:43:13 pm
МОЛЯ ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ ЧЕТЯЩИ ТОВА СПРЕТЕ И ПРЕУСТАНОВЕТЕ ВСЯКАКВИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ С ТОЗИ ИНТЕРНЕТ ДОСТАВЧИК ИНАЧЕ ГАРАНТИРАМ ЗАГУБАТА НА МНОГО ПАРИ И НЕРВИ СЕГА СЕ БОРЯ С ТЯХ АКО ИМА ПОЛОЖИТЕЛНО РАЗВИТИЕ УТРЕ ЩЕ РАЗКАЖА ЦЯЛАТА САГА .
Титла: бтк-не отговаря на жалби!Защо?
Публикувано от: Leda в Април 08, 2011, 01:58:44 pm
Нямам сили вече да подавам жалби и да се обаждам на 123!!!  Вивиаком, простичко казано,са  МОНОПОЛИСТИ. Това е ... оттам идва всичко.
На писмената жалбата до Виваком никой на отговори.
На 123, ако успееш да се свържеш и след като неколкократно чуеш \"колко е важно твоето обаждане за тях\", различни служители с подигравателно-любезен тон ти дават уклончиви отговори.
А проблемите си стоят:
       - месеци наред не получавам фактура
       - за да променя тарифния план бяха необходими 6 месеца
       - вече три месеца прехвърлят телефонен пост на нов адрес
       - а, така наречения акаунт мениджър на фирмата, достойно може да носи прозвището \"търчи-лъжи\"
Няма оправия! Отчаяна съм!
И не мислете, че не ми е дошло на ум за алтернативен вариант. Известно време ползвах услугите на \"Ай Ти Ди Нетуърк\" - пълна скръб. Не само бях ощетена откъм обслужване, но и ме осъдеха чрез съдия-изпълнител да платя близо 600 лв. За стационарни телефони Виваком остава най-малкото зло.
На кого да се оплача не знам!!!
Титла:  Проблем с флашка и договор на БТК
Публикувано от: crisco в Май 07, 2013, 11:29:37 am
Здравейте,
Става въпрос за устройството Huawei e3131 3G modem за мобилен интернет. Това устройство ми беше предоставено при сключване на едногодишен договор за услугата Traffic Unlimited S. Интернета ми трябва за лаптоп поради честите ми пътувания. В сайта на Виваком е упоменато, че работи с всички Уитдоуси, включително и Windows 8. Но се оказа, че не иска да осъществи интернет връзка през Windows 8 (Оригиналната операционна система, с която е дошъл компютъра). Пробвах с чужди компютри - с Vista и Windows 7 - там проблем няма. Порових се в интернет в чуждоезични форуми и попаднах на десетки оплаквания за несъвместимост на подобни устройства с 64 битов Windows 8. Звънях 2 пъти на 123, щели да се свържат с мен до1-2 дена, за да решат проблема, но нищо вече цяла седмица. Въпросът ми е имам ли право на базата на това да разваля договора ми с тях?

И още нещо - от сайта на VIVACOM си бях харесала тарифата XS - 5.9 лв на месец. Когато посетих техен офис ми казаха, че нямам право на най-ниската тарифа тъй като не съм техен лоялен клиент. Тогава дадох номерата на леля ми на фиксирания и мобилния и телефон към Виваком и ми отговориха, че тя има право на тази услуга. съответно тя отиде в най-близкия офис, където и е казано, че няма право на най-ниската тарифа, тъй като нямала домашен интернет от Виваком!!!  >:(  и тя сключила договор за следващата тарифа S за 9.80/7.80 на месец (в зависимост от това дали ползваш домашен телефон). Поне така пише на сайта им. Служителката обаче и е казала, че интернетът е 10 лв на месец, въпреки че леля ми е попитала защо не може да е този от 7.80 след като от години ползва домашен телефон. Но на договора няма обявени никакви тарифи и суми, които дължим по него. Възможно ли е това да е легитимен договор???