Активни Потребители
Архив => Телекомуникации, Интернет доставчици, СПАМ => Темата е започната от: Асен Ненов в Декември 31, 2006, 02:04:06 pm
-
С влизането си на пазара Vivatel ни припомни ранните периоди на мобилните комуникации - прекъсване на връзката, \"насичане\" при разговор и естествено липса на обхват. Е, случва се - нали са начинаещи за момента, ще го преживеем.
Освен тези екстри обаче, забелязах една доста по-смущаваща, а именно липса на връзка към фиксирани телекомуникационни оператори, които не се наричат БТК ЕАД. Те са над 20 (макар КРС да не ни дава публичен регистър за да сверим информацията) и обслужват широка гама от клиенти.
Моят проблем като потребител е в следните реклами, които твърдят, че имам връзка към всички фиксирани мрежи, а de facto нямам такава. От Vivatel признаха, че не предлагат свързаност към НИКОЙ от останалите оператори, а само към мрежата на БТК ЕАД. Казаха също, че планирали да има, но не се знаело кога. (Само за протокола: от мрежите на \"другите\" фиксирани оператори може да се избира Vivatel, обратното е невъзможно!)
Моля, коментирайте тези реклами, преди да ги подадем на КЗП за компетентно мнение.
-
На първо място трябва внимателно да се прочетат общите условия на договора между съответният абонат и мобилният оператор Вивател. Едва тогава по мое мнение следва да се предприемат каквито и да било действия. Принципно възможностите за реакция могат да се развият в две посоки: Първата възможност е да се сезира Комисията за защита на потребителите. Втората възможност според мен е да се заведе дело по общия исков ред за неизпълнение на договор срещу Вивател. И в двата случая обаче следва вничателно да се проучи съответниат индивидуален договор на конкретния абонат, както и общите условия, които се явяват неразделна част от индивидуалния договор с оператора.
-
Що се отнася до рекламите - те недвусмислено оставят клиента с твърдото убеждение, че като абонат на Вивател може да разговаря с всички останали фиксирани оператори без ограничения. В този смисъл, естествено отново с уговорката, че трябва да се видят индивидуалният договор и общите условия, тези реклами биха могли да се квалифицират като \"подвеждащи\".
-
На първо място трябва внимателно да се прочетат общите условия на договора между съответният абонат и мобилният оператор Вивател. Едва тогава по мое мнение следва да се предприемат каквито и да било действия. Принципно възможностите за реакция могат да се развият в две посоки: Първата възможност е да се сезира Комисията за защита на потребителите. Втората възможност според мен е да се заведе дело по общия исков ред за неизпълнение на договор срещу Вивател. И в двата случая обаче следва вничателно да се проучи съответниат индивидуален договор на конкретния абонат, както и общите условия, които се явяват неразделна част от индивидуалния договор с оператора.
-
http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=156168597737223&ref=mf