Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Валери Радославов

Страници: [1]
1
Здравейте и аз имам подобен проблем,
преди година и половина закупих телевизор, на който след 7-8 м. се появи \"опушване” между предното стъкло и матрицата, прониквайки през намиращото се там уплътнение.  В рамките на 9 месеца три пъти го взимаха и отремонтираха - по техните думи \"почистване от вътре и смяна на уплътнението\".
На четвъртия път заявих, че явно проблема не може да бъде оправен и искам уредът да ми бъде заменен или да ми се възстановят парите. От сервиза ми отговориха, че тове няма да стане, защото телевизора нямал \"технически проблем\". И набързо направиха Констативен протокол,  в който ТЕ констатират - цитирам \"уредът се ползва в силно запрашена среда и за това навлиза прах\".  Тази констатация от сервиза е направена без посещение на мястото на ползване, а само съдейки по наличието на прах вътре в телевизора. Обърнах се към магазина, от който съм го закупил с молба за съдействие. В искането си приложих и опровержение на Констативният протокол обяснявайки, че уредът се ползва в домашна среда, която сервиза не си е направил труда да посети. Както и, че имам други уреди, при които този проблем не се появява.
В полученият отговор от магазина се казва, че имало констативен протокол, който установил наличие на прах в уреда и не е констатирал нарушаване на уплътнението.  И съгласно ЗЗП няма ограничения в броя ремонти, който да налагат смяна на уреда. Въз основа на това те отказват неговата подмяна.
Какво мога да направя в този случай?
И не следва ли след като три пъти вече безуспешно е правен опит да бъде отстранен дефекта да се счита, че уредът не може да бъде отремонтиран?

Страници: [1]