Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - патил

Страници: [1]
1
Не те нас, а ние тях трябва да побъркаме с претенции и забележки. Ние сме повечето и от нас зависи тяхния пазарен успех. \"Гонене до дупка\" му е майката и не мързеливия връзкар дето дреме и не си върши работата, а клиента трябва да негодува, вика, изисква, да разнася сред близки и познати, при всеки възможен друг случай имена на фирми, магазини, и конкретни случаи.  Това значи да си европеец - да бъдеш взискателен към този на когото плащаш, а не да се свиваш и мълчиш. И като видим, че са нападнали някоя претенциозна старица, трябва да й се притечем на помощ. Потребителска солидарност е нужна навсякъде.
Да не ни мързи и нас да документираме техните нагли и небрежни изпълнения на своята част от сделката. Друг път няма!!!

2
Бяла техника / Технополис лъжат клиентите си
« -: Декември 19, 2006, 11:39:12 pm »
Същата работа са Мосю Бриколаж. Дръжте се твърдо и безкомпромисно с тях. Лъжат, заблуждават и те отпращат с обещание следващия път да реагират. Искайте да ви решат проблема на момента. Ако не ви решат проблема на касата, търсете консултанта- стоковед, след него началника на отдела и т.н. Не отстъпвайте! Не се свивайте! Имат некачествена стока, която се опитват да пробутат между другата и не става за нищо. Отваряйте си очите и пробвайте всичко на място. Искайте консултации с консултатнтите. Искайте всичко да ви обясняват, докато ви стане напълно ясно. Затова са назначени там.

Страници: [1]