Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - zlaturanka

Страници: [1]
1
Жалвай се!Нищо не губиш от това!
Да не им се разминава на Германос, абсолютни мизерници! От тях повече никога няма да си купя НИЩО!

2
Жалба до КЗП може да се пусне и по мейл, аз така напраих и те ти отговарят и ти посочват входящ номер на жалбата която си пуснал и какви са ти правата по закон, а този документ ти трябва ако решиш да си търсиш правата, без документи не става

3
здравейте, вижте написаното от мен от дата 2.04, тема \"германос\" имах подобен проблем с тях, и го разреших в моя полза.
А щом знаете закона, би трябвало да се свържете с Комисия за защита на потребителите, пуснете си жалба, пуснете си и жалба и до  Хенди, защото као нямате писмени документи за това че сте протестирала по някакъв начин, полза \"ьок\" - никаква

4
прилагам оплакването си към ГЕРМАНОС което направих преди няколко дни, много са некоректни и вече разбрах за някоклко случай, като нашия, телефоните им са некачествени и недай си боже да решиш да го дадеш на ремонт (докато е в гаранция), да са ти яки нервичките,
Понеже не исках да оставя нещата така , стигнах до Комисия за защита на потребителите, които реагираха много професионално
е, та случката е следната и писмото е пратено на мейла на ГЕРМАНОС, който сама трябваше да търся, защото служителите в офисите се покриват и не дават никаква информация\"
\"Преди около месец и половина закупихме телефон на лизинг от Germanos (условието беше по-ниски вноски при подписване/преподписване на двугодишен договор). Телефона е Nokia 5310, на името на Иван Иванов.
След около две седмици забелязахме, че Bluetooth-а му не работи. Занесохме апарата в офиса на Germanos от където бяхме купили телефона (гр. Варна, ул. Княз Борис) и там ни отговориха, че не може да го подменят, защото са минали повече от 3 дни, а само в такъв срок се сменя апарата за нов и в случая трябвало да го дадем за ремонт.
Въпреки че според мен не е коректно, тъй като сме купили телефона преди две седмици и никой не ни е предопредил че трябва да проверим всичко в менюто на телефона е наред. (Съгласете се че като си купувате НОВ телефон, не очаквате нещо да не функционира и че не е задължително да си пробваш Blue tooth-a още на втория ден)
Но както и да е, оставихме телефона за ремонт, който можело да продължи 1 месец.
Консултантите в магазина казаха, че когато телефона пристигне, ще се обадят за да го получим.
Телефона беше оставен за ремонт на 26.02.2008г.
Цял месец никой не се свърза с нас и около 22.03.08 минахме през офиса и те ни казаха, че не е изтекал едномесечния срок. На 26.03.08 отидохме да проверим отново и тогава ни уведомиха, че срока изтича на същата дата и на другия ден те вече трябва да разполагат с разрешително за подмяна с нов телефон.
Естествено, на другия ден те НЕ разполагаха с въпросното разрешително и ни казаха че ще се обадят в понеделник 31.03.08 и вече ще разполагат с разрешителното.
В понеделник, когото посетихме офиса ни казаха че нямат разрешително (все още), а дори не си бяха направили труда да се обадят. И че телефона е бил върнат от ремонт на 18.02.08 и е в техния офис.
Тук възниква първия върпос - Въпрос на лоша организация ли е, че не са ни потърсили да го получим и защо след като сме посетили офиса около 22.02, на 26.02, 27.02 никой от персонала не ни уведоми че телефона е там и само ни разкарваха……
Когато проверихме на място дали е отстранен проблема, се оказа че въпреки върнат от ремонт, телефона е отново със същия наличен пролем.
Управителката Светослава Колева ни каза че може би ще получим нов телефон, но може да се наложи да изчакаме 20 дни.
Мисля, че сте наясно, че когато даден клиент си купува телефон, е за да го използва.
Не е редно да се протакват нещата толкова дълго време и да няма никаква организация от Ваша страна.
Държа да подчертая, че държанието на целия пресонал в офиса на Germanos на ул. Княз Борис е крайно непрофесионално и неетично. Мисля, че ще се съгласите, че не е редно управителката да излиза от проблема с реплика \" Живеем в България и нещата тук стоят така...........................Оплачете се където искате……….\". Последната реплика оставям на Вас да я изтълкувате и да прецените дали това е отношението, което целите към Вашите клиенти!!!!!

С този коментар искам да предупредя останалите потребители, че ако решат да си търсят правата, има начин, просто трябва много търпение и  нерви\"

5
Реклама / промоция на циф и доместос
« -: Април 02, 2008, 03:24:11 pm »
Причината е много елементарна, продавачките пращат кода без да са купили продукта, и ако ежентуално от другата страна им пратят смс че печелят си плащат чак тогава продукта и срещу сума от левче-два си получават наградата. То е ясно като бял ден

Страници: [1]