Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Борислав Пелов

Страници: [1]
1
 Здравейте , искам да ви разкажа как ми продават непоискана  и недоговорена услуга.
На 06.01.2013 г. закупих нов телефон на сина ми - андроид. Изрично поисках евтина и проста програма. Предложиха ми " СМАРТ-5.0". В Договора беше описана програмата и че са ми предоставени Общите условия по него.Поисках ги ,но не ми ги предоставиха. Служителката донесе апарата и го сглоби , и направи настройките. Демонстрира, че работи и платихме.
На 08.01.13г. ме уведомиха, че вече имам сметка 195 лв. Оказа се, че е от генериран трафик в интернет.
Блокирах веднага картата.
Написах жалби до : Глобул ; Комисия за защита на потребителите ; Комисия за регулиране на съобщенията ; Министър на транспорта и съобщенията.
Задавам си въпроса : - каква е тази наглост да ти натрапват нещо и да те притискат да го платиш ?
 - защо не е защитен един скъп продукт,който се продава ?
 - до къде ще стигне наглостта на такива фирми и защо чиновниците не чуват и не виждат ?
Мъчат се да ме убедят , че проблемът е в телефона , но след като блокирах картата, вече няма трафик в интернет. Следователно, проблемът е в направените настройки предварително в картите. Така е предопределена услугата. Клиентът не може да познава всички настройки и технологични новости.
Цената не е договорена в индивидуалния договор , а е записана някъде си.
В Закона за ЕЛЕКТРОННИ СЪОБЩЕНИЯ - чл. 228 т.5 пише , че сметката на клиента се изчислява на база на договореното в индивидуалния договор , не на база на общи условия.
Приятели, ще ви информирам за отговорите на институциите , мога да публикувам и жалбите си. Може да ми пишете на E-MAIL  borislav_pelov@abv.bg
Предварително благодаря за съвети и помощ.

2
Здравейте, приятели , искам да споделя с вас една некоректна практика на "Глобул ".  На 06.01.2013г. закупих нов телефон на сина ми- андроид. По договор приех програма  SMART 5.0. Обясних,че искам евтин тарифен план. Не ми предоставиха общите условия в писмен вид,макар,че го пише в договора. Служителката донесе апарата и го сглоби,след което направи настройките и ни показа,че работи. На 08.01.13 г. ми пратиха съобщение,че съм изчерпал лимита си, поради генериран трафик в интернет за 195 лв. Много бях учуден,защото не съм искал мобилен интернет и го нямам в договора си.  Написах жалба,но ми отговориха да платя, без да коментират това,че аз не съм искал тази услуга ! Бил виновен телефонът ,такива са му настройките ! Аз изхвърлих картата му и се обадих да я деактивират, и от тогава няма генериран трафик. Явно не е от телефона , а е от настройките в картата ! Точно тук Глобул е с" едни гърди"преди мен- той прави настройките на сим-картите.
Написах жалби до:.-  Комисия за защита на потребителите, Комисия за регулиране на съобщенията и Министър на транспорта и съобщенията.
Сега чакам отговори.
Разговарях с много хора и се оказа,че почти всички са пострадали по този начин, като сумите възлизат от 50 до 2000 лв. Повечето от тях са платили под угрозата на повече проблеми !
Приятели, смятам,че това е измама и не съм съгласен да плащам, а е необходимо да се даде гласност на проблема.Всеки може да ми пише. Аз ще ви информирам периодически за развитието  и кореспонденцията ми с институциите.

3
Здравейте, мен пък ме закичиха със 195 лв. без да съм искал или договорил услугата "мобилен интернет" Смятам подробно да опиша схемата на Глобул, по която ни ограбва, но в нова тема.

Страници: [1]