Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - drill

Страници: [1]
1
Имат ли право в магазините да продават тоалетна хартия която не е запечатана в кисия, а е на единични ролки от по 25 ст.?
Има една хартия, марката на която е SARS. продава се на единични ролки и само по периферията е опакована с етикет. Отгоре и отдолу няма никаква опаковка. Не е ли нехигиенично и не трябва ли да я спрат от продажба и произвоство. Или поне да наложат на производителя да я опакова изцяло!

Моля отговорете ми!

2
Всъшност аз работя в телевизия....и точно това я навивам да направи. за съжалениекасовата бележка не се пази. но винаги можем да купим друг гентамицин.

3
ами да...не е ошо като идея...знам за това че мога в РИОКОЗ да подам сигнал...и все пак!

4
и не само те лъжат...ето следната история:

на 23 декември преди коледа решихме с приятеля ми и майка му да напазаруваме за празниците.
влязохме в един хипермаркет, където купихме повече около 60 артикула....
платихме сметка от 130 лева и доволни излязохме от магазина. никой от трима ни не се усъмни в цената, тъй като голяма част от аркитулите бяха месо и местни продукти някои от които по 10-15 лв/кг.

два дни по-късно майката на гаджето ми се усъмни в сметката от 130 лв. и започнада разглежда подробно саковата бележка. пресметна всичко на ум и с елка - грешка нямаше.
Един от артикулите обаче се набиваше на очи със обща цена 30 лева. Това беше чипса. Ние си купихме 2 пакетчета чипс, а се оказа че касиерката е маркирала 25 пакетчета чипс. и вместо близо 2 лева сме платили 30 лева.

Разбира се веднага грабнах касовата бележка отидох в магазина разговарях с управителя и му обясних, че на щанда в хипермаркета нямат място за 25 пакетчета чипс - следователно не сме купили толкова. той взе бележката прегледа записа от охранителните камери и ни върна парите.

това обаче не се среща редовно и често. истината е, че в някои магазини практикуват този номер. когато видят че количката е пълна с много артикули от които има и скъпи и евтини нарочно маркират по-големи количества.

5
Една приятелка се разболя на връх нова година. Личния й лекар не беше всъстояние да я обслужи и тя отиде на частен преглед. След като и поставиха диагнозата лекаря написа рецепта. Наложи се да си купи гентамицин. Разбира се от аптеката на същото здравно заведение. Два дни по ред - 1 и 2 януари тя ходи за да и бият гентамицина. На 3 януари обаче личният и лекар вече беше в кабинета си и тя отиде той да и постави инжекцията.
когато видя ампулата лекарят каза, че този гентамицин е произведен за животни.
принципно гентамицина и за животни и за хора е един и същ. условията на изработването му също.
Въпросът обаче е:
към кого да се обърне приятелката ми, за да съставят акт на аптеката. не е редно на хора да се продават лекарства за животни.

6
да и според мен може да се атакува....защото напрактика от гаранционните условия излиза че се задължаваш да купуваш два продукта....би трябвало ако ти предлагат основния с цена да ти заявят и на каква цена ще закупиш допълнителните - може би като абонамент. тогава да си прецениш дали от там да купуваш двете неща едновременно...

7
РИОКОЗ е мястото където можете да подадете жалба. Това е бившето ХЕИ - сега се нарича Регионална инспекция по опазване и контролна общественото здраве....макар че се съмнявам от там да направят проверка за хигиената на въпросното заведение....

8
проблема не е във веригите. един и същ сервиз обслужва няколко вериги и е възможно да си купиш нов телефон от друга верига и да те сполети същото нещастие.

9
Транспорт / София-Пловдив (6-ти сектор)
« -: Януари 13, 2007, 03:42:53 pm »
Можете да се обърнете със жалба до ДАИ - Държавна автомобилна инспекция. Възможно е наскоро да са и сменили името, но принципно те отговарят за това. Ако смятате, че превозвача се е отнесъл некоректно с вас пуснете жалба. Трябва да посочите обаче в кой автобус се е случило това. В какво направление от и за къде сте пътувал/а.  За да сте по-убедителна напишете и номера на автобуса - регистрационния, а ако шофьора който е качил толкова пътници има табелка на ревера вижте как се казва. Броя на пътниците в превозното средство не може да бъде по-голям от посочените в регистрацията му.Според правилника за движение по пътищата този шофьор е в нарушение. Допуснал е повече хора от позволеното. Телефоните на полицията са безплатни и дори и возейки се в този автобус можете да ги сигнализирате а те да спрат автобуса и да го проверят. Също можете да сигнализирате Данъчните служби, тъй като ако автобуса има 40 места, а са качени 50 човека това ще бъде отбелязано на кочаните с билетите. тоест превозвача печели повече отколкото има право да печели.

10
Един от начините по които може да проверите:

1. вземете каймата и не я разопаковайте.
2. непременно пазете касовата бележка.
3. посетете с тези две неща най-близкото поделение на РИОКОЗ (регионална инспекция по опазване и контрол на общественото здраве)
4.там подавате молба и заявявате че според вас в каймата няма кайма.
5.те са длъжни да я изследват и да проверят дали съдържанието на каймата отговаря на посоченото на опаковката - например 20%свинско, 10%телешко...и т.н.
6. в срок до 14 дни (ако не ме лъже паметта) те са задължени да отговорят писмено на вашата жалба.
7. ако резултата от лабораторията посочва че съдържанието се разминава с реалното можете да заведете дело срещу производителя.

11
Подкрепям Изида.  Според закона за защита на потребителите \"несъответствие с размера\" съществува само тогава, когато на спецификацията на уреда са отбелязани различни от реалните му размери. В случая с абсорбатора не са били длъжни да върнат продукта, нито да го заменят.
А по отношение на ДВД-то с дефекта: според закона ти можеш да настояваш да ти заменят двд-то или да ти го ремонтират на техни разноски. Пак същия този закон казва, че ремонта трябва да бъде извършен от търговеца за негова сметка в срок не по-голям от 1 месец.
Чудя се обаче защо никъде в закона не се споменава какво прави търговеца, ако уреда се е повредил заради неправилна експлоатация. В закона не пише че клиента възстановява разноските на уреда по ремонта му или доставката на уреда до сервиза, където установяват как е възникнала повредата.

12
Според закона за защита на потребителите тези стоки попадат под формата \"Продавани от разстояние\".
Закона казва категорично, че купувача може да върне закупената стока в 7 дневен срок след доставката. Така че текста в края на рекламата не е вратичка на продавача, а негово задължение, което той умело е превърнал в бонус уж предоставян на купувачите.

Страници: [1]