Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - M.5kov

Страници: [1]
4
На каква температура си го настроил да загрява? Ако температурата в стаята е по висока и бойлера е настроен на макс, има вероятност да се включи защита против прегряване...

5
Gangboyy можеш ли да ни кажеш какви точно са грешките, които изкарва електрониката? До сега не съм виждал бойлер с електронно управление в работеща среда и честно да си кажа са ми малко \"чужди\" :)

6
Благодаря за разбирането!
Мисля, че е добре при проблем да пишем имейл и до самите производители, било то за сервизни проблеми или неяснота за нещо.
Всъщност може и производителя да незнае за проблемите които се появяват в уредите.
До колкото знам 90% от всички марки за ел. уреди и прочие се обслужват от България сервиз и може би от там идват повечето проблеми, като не говорим за конкретен производител, уред или търговец от който сме закупили уред...
Ето адресите на фирмата: http://diplomat.bg/contacts.pcgi
Ако и там не ви помогнат най-добре се обърнете към съответната институция за прилагане на законови мерки!

7
Бяла техника / Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« -: Февруари 26, 2009, 02:31:23 pm »
Не искам да ме разбирате погрешно... Нито съм им дистрибутор, нито ми плащат, нито съм им адвокат!
На около 50 метра от дома ми се намира сервиз за ел. техника, а повечето от хората работещи там са ми лични приятели, които няма за какво да ме лъжат или подвеждат относно проблемите специално при бойлерите... От лятото започнах да се интересувам повече за бойлерите, след като имах доста проблеми със 2 уреда на \"любимците\" ми от Теси, за които не искам и да се сещам... Щом и Вие се ровите по форумите няма как да не сте забелязали, че много от проблемите се причинияват именно след неправилна експлоатация на уреда! Нито съм казал, че няма дефектни уреди, нито го мисля... Има, но за това си има и сервиз.
А относно инсталациите... Не трябва да се допускат компромиси с дебелината на кабели и здравината на ел. връски! Всички ел. уреди се произвеждат по стандарти, които не зависят от мен, от вас или инсталацията на Бай Кольо, който на времето е решил да спести 10 лева като сложи по тънки кабели!
Това не е шега работа, а който неразбира от жичкаджийство нека да не се стиска, а да купи 1 бира на някой разбиращ от това... Аз лично не бих отказал :)
Greensin надявам се, че ще си промениш мнението и коментара... Всичко което пиша са лични впечатления... Не искам да обидя никой, но за мен това е жестоката истина.
Поздрави!

8
Бяла техника / Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« -: Февруари 25, 2009, 04:39:12 pm »
Доста правилно Никола... Много от повредите по уредите се причиняват от незнание или безхаберие от страна на потребителя!
Типичният пример:
БайЗмей, коментар номер 1:
\"...в рамките на гаранцията техника тъпо и упорито ще сменя прегорелия кабел...\"
А ти приятелю сети ли се да провериш напрежението в мрежата?
Техниците хубаво ще идват постоянно, но при тези предпоставки проблема няма да изчезне, колкото и пъти да ти сменят кабела!
Ами ако сложи по-дебел --> той съответно няма да прегори, за това токът ще намери друго слабо място, било то бушон, контакт или уред намиращ се до нещо лесно запалимо и не искам да ти обяснявам какво следва... Съветвам те, преди започнеш да се оплакваш конкретно в този форум, да пуснеш темата в някой от специализираните за ел. техника форуми.
И хвани някой, който наистина разбира от електричество да ти погледне инсталацията, защото писаниците във форума няма да те застраховат от пожар...
Поздрави и нищо лично!

9
Бяла техника / Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« -: Февруари 19, 2009, 08:50:16 am »
Здравейте!
Ако имате проблем с търговеца от който е закупена стоката или обслужващия сервиз, може да се обърнете към производителя...
Във всеки производствен процес може и се случва да има дефектна стока. Точно за това производителят дава гаранция на уредите, които произвежда! Дори на сайта на Дипломат можете да изпратите имейл за проблем или въпрос... Аз лично имам Дипломат 80 л. с дясна серпентина и бих казал, че си загрява изключително бързо (като терморегулатора не е настроен на макс) и си държи топла вода с дни... Ако наистина вашият е дефектен, по добре се обърнете към посочените по-горе институции, от които дефакто зависи дали ще бъде отстранен проблема. Ако всеки пишеше за всяка повреда във всеки уред, предлагам форума да се превърне в сайт от типа \"Направи си сам\"... наистина е несериозно да се оплакваме за всичко... Има дефект, в гаранция е уреда, следователно ще бъде поправен... Или греша?

П.С. Проблема с топлоизолацията може да се провери с почукване по кожуха на бойлера...
П.С.2 При пускането на поста ми бях доста изморен и съм се оплел тотално... Дано след редакцията да разберете за какво иде реч :)

10
Реклама / Отново за БТК
« -: Януари 26, 2009, 05:57:00 pm »
На мен пък ми праснаха допълнително около 50 лв! Лично управителя на пощата за региона ни ми даде пакета без услугата \"Инженерна инсталация\" и на края на месеца честитка...

11
Произвеждат се в Каварна, но само добри отзиви съм чувал за тях.

12
Бяла техника / Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« -: Декември 10, 2008, 11:50:31 am »
.

Страници: [1]