Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Montsegur

Страници: [1]
1
ДА заплаща се,между 20 и 50 лева,в случай че е пропусната профилактиката отпада гаранцията.След като направят профилактиката-оглед на вътрешното и външното тяло,допълване с фреон ако е необходимо,тестове за работа на топло и студено,слагат дата и подпис в определеното от гаранционната карта място-един вид така се продължава гаранцията докато същата изтече по-договор.

Според мен трябва да се натискат да си го отремонтират-обърнете се към управител на фирмата или по-горно лице.

2
Други / Заплащане за рекламна торбичка
« -: Февруари 09, 2007, 04:41:53 pm »
Та питането ми е това нормално ли е?

Става въпрос за обикновенна найлонова непрозрачна(бяла) торбичка на която е изрисувана реклама на магазинът от който я закупувам.Заплатената цена е 5ст,като закупната и без щампата предполагам е около 1ст.

Та имат ли основание да печелят от това след което клиентите им правят реклама.Става въпрос за Хранителен магазин където се изреждат доста клиенти на ден-МНОООГО торбички.

3
Баш да е най-скъпият не мога да се съглася,2 пъти подред се убеждавам че цените са им добри : колонки Креатив на стойност 189лв в Ритони се срещат на 219 в Технополис,при по-малките търговци цената бе около 200 лв.Скоро оглеждах и за климатик и се убедих че техните цени малко бият тези на конкуретните големи магазини.За обслужването инак търпят забележки,не може да съм отишъл с паричките у джеба и да чакам каката да се наговори за да ми обърне внимание и евентуално да ме предразположи към продукт.

Инак това за метъра си е доста вярно,ако можеш да си позволиш излишни парички нема грижи,но щом повдигаш темата,то метъра е задължителен.Друг е въпроса защо търговеца ти е предложил нещо което не ти върши работа-в случаят въпросът : КАКВИ РАЗМЕРИ смятам е задължителен.

НИНА ДВД-то в Ритони ли е?Смисъл там ли е сервизът му?Повечето големи магазини са сключили договор с разни сервизчета и техният ангажимент след покупката е само до толкова че ако сервиза прецени че ремонта не е възможен-то търговеца трябва да ти възстанови продукта-дават ти друг нов-имах скоро такъв случай.П.С.: важи до изтичане на гаранцията.

Страници: [1]