Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Lawyer

Страници: [1]
1
От тях специално имам много добри впечаления-2 години се ползвах от услугите им и нямах никакви проблеми-ако имаше някакъв пропуск по документите веднага казваха, за да се коригират.
Съвета ми е да се свържете с тях, за да Ви дадат обяснения защо е отказано плащане. Възможно е да е липса на някой документ, нещо непълно в представените документи, което е поправимо.
Успех!

2
Винаги търсят начин да откажат плащане, дават ЛЪЖЛИВИ обяснения защо не покриват една или друга сума, а при опит за възражение...забележете-ПРЕКРАТЯВАТ ДОГОВОРА ЕДНОСТРАННО!След това не вдигат телефони, не дават обяснение.Това е напълно незаконно, те разчитат на това, че на хората не им се занимават със съд, но за тяхно нещастие не е така.
Призовавам НЕ се затраховайте здравно при тези измамници, няма да видите ползи, ще си скъсате нервите и ще бъдете измамени.

3
Други / електронен магазин Беборани
« -: Март 18, 2009, 07:22:54 pm »
Здравейте, съгласен съм с първото мнение-никой не е длъжен да Ви се обади за потвърждение-напротив-Вие длъжна ако има промяна в желанията, адреса или други Ваши данни да предупредите търговеца-в противен случай Вие ставате некоректен клиент. Това е по закона-съжалявам, но както имате права, така имате и задължения.

За касовата бележка-сигурен съм, че ще Ви издадат дори и фактура-няма никаква причина да не го напарвят-изпратихте ли им данни с какви атрибути да е фактурата? Не казвате как реагираха те, отказаха ли Ви финансов документ, искахте ли такъв? Е, мисля, че всеки трябва да е по-ангажиран по отношение на собствените си действия. Приятна вечер.

Страници: [1]