Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Elica

Страници: [1]
1
И това може да се случи, ако великият готвач е в отпуск, kiki75 :) Ако е системно тогава вече може да се обяви за правило, че ресторатът не струва. Иначе ходи разбери кой точно се е учил на твоята плескавица и дали пък я е виждал на картинка преди това, пък главният готвач през това време е в тоалетната :))) Шегата настрана, но факторите наистина са прекалено много, че да се отрича веднага мнението на bubamara.

2
Не съм убедена, че лъжите в цените са целенасочени. Защо свързвате двата процеса - печатането на бележки с промоции и цени с коригирането им в базата данни? Просто някой некадърник не си е свършил работата. При промоции стават големи обърквации с цени, бази данни и каси (като добавим и оформянето на документи за тези намаления - бумащината също е пълна). А това, че работниците им са мудни и полу-кадърни е ясно, защото само на намален състав от некадърници може да се плаща толкова ниско. И друго нещо - може преди вас някой да мине на касата и да му таксуват нещо с 10-20-30-40 стотинки по-ниска цена от вашата (или по-висока). Как става това ли? Ами в този момент пристигат нови количества от същата стока с нова доставна цена, на която при вкарването в базата данни се чукат някакви проценти за да се определи крайна продажна цена. Така, след вкарването на новите количества в базите данни, всички налични количества минават на новата продажна цена, определена по този начин (което ми е интересно доколко е правилно, предвид че старите количества са дошли на други цени, но такава е масовата практика).
Разминавания могат да се получат всякакви, но това едва ли е световен заговор, ами е просто резултат от некадърни и немарливи служители. В случая тези отговарящи за базите данни. За проблеми с етикетите - пак някой немарливец \"продавач-консултант\" не си е изрязал и сменил етикетите на съответната стока с обновена (по вече описания начин) цена. Всички тези неща ви ги споделям от първа ръка - като студентка работех в офиса на една верига от подобен тип магазини. Е, има си и някой неграмотен шеф на върха, който си върти лични далавери, но тези неща се правят на съвсем друго ниво и никой не разчита на дребни риби като потребителите и техните стотинки. Некадърни и немарливи служители навсякъде по веригата - това е отговорът, който търсите. А ги държат, защото друг малоумник, който да работи в намален състав и за никакви пари няма да се намери.
На мен лично ми се случи наскоро в Кауфланд да има несъответствие между цената на кантара, обявената цена и цената на касата. Всички тези цени изглеждат свързани, но не са - на касата минах както трябва, на другите места имаше разлики в цените. Пак някой не си е свършил работата да обнови цените на кантара, а друг не си е сложил новия етикет. Примери такива колкото щеш, обяснението - едно и също.

Страници: [1]