Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - psuhachenski

Страници: [1]
1
bakalin, много благодаря за отговора!

2
Да попитам и аз - понеже се топлим само на ток и имаме хиляди консуматори сметката ми за ток е доста голяма. По едно време тази зима реших и направих тест - изключих главния бушон на апартамента и проверих електромера. Той е от старите, и забелязах, макар и много бавно, движение на шайбата в положителна посока. Такова има и при изключен бушон на апартамента в главното табло на входа преди електромера - което предполага, че въртенето не е от незаконно прикачил се съсед. Извиках техниците на ЧЕЗ, които ми казаха, че електромера след спирането си превъртал един два оборота за да стигне някакъв \"маркер\" и да не се притеснявам - бил си наред. Казаха, че не ме съветват да слагам дигитален, но че винаги мога да им се обадя, ако реша. Възможно ли е това, което ми казаха? Дали да поискам все пак да ми сменят електромера?

3
София е град на \"летящите найлончета\"... Идеята да се плаща, макар и стотинки, за торбичките стимулира правилното мислене. Твърдо съм за. И за да бъда полезен, нека споделя малко личен опит - аз съм от тези Софиянци, които пазаруват само с кола. В багажника си държа винаги десетина торбички и една сгъваема пластмасова касетка (щайгичка). В повечето случаи щайгичката е достатъчна за всички покупки, които направо от количката разтоварвам в нея, а после я качвам до вкъщи. На сутринта я връщам обратно в багажника, където сгъната не заема никакво място и чака следващото пазаруване.

4
Аз я слушам постоянно (и все още) по Радио 1(106 Мхц). Онзи ден освен това я записах на диктофон от радиото, така че я имам и на запис.

5
От няколко дни слушам по радиото радиореклама на бензиностанции OMV, където така или иначе често зареждам, която гласи, че око заредиш Алпин Дизел до горе и познаеш количеството +-0.5 литра, го получаваш безплатно. Снощи спрях на едно OMV в София и когато поисках да участвам в промоцията, ми беше казано, че тя важи за определени бензиностанции в определени часове - по 3 часа на ден! Тръгнах си, без да заредя, защото за мен това е подлъгване на клиентите. Мисля, че скоро няма да заредя отново на ОMV само заради разочарованието от тази подвеждаща реклама.

ПП Слушах рекламата още няколко пъти от снощи и НИКЪДЕ, ама НИКЪДЕ, дори и скрито не се намеква, че има времеви слот за участие.

6
batvas - не мога да съм по-съгласен с теб, че всичко е икономика - разпоредбите ще бъдат нарушавани, докато нарушаването им струва на нарушителите по-малко от печалбата от неспазването им.

Но за едно въобще не съм съгласен с теб, и ако държиш, ще ти го докажа с научна статистика и литература, щото т\'ва ми е работата... Тютюнопушенето има толкова висока здравна цена за обществото, че пушачите не само не субсидират нешушачите, а обществото като цяло харчи луди пари за скъпоструващо лечение на всякакви видове заболявания, предизвиквани от пушенето... Всъщност твърдението, че пушачите в БГ (или където и да било) субсидират здравеопазването на непушачите е толкова арогантно в своята невярност, че направо се чувствам тъпо, задето ти предлагам да ти годоказвам... Ами просто пусни едно търсене на \"health costs of smoking\" в Google и ще ти излязат всички световни доклади по въпроса...

7
Определено Метро е веригата с най-арогантно общо отношение към обикновения клиент (не знам за разните там \"златни\" и т.н.) Изброявам само каквото се сещам в момента:
-- практиката да изискват \"карта\" (със всички данни на физическо лице или фирма) е порочна и противоконституционна;
-- недопускането на деца е дискриминация; дори когате детето е бебе и не може да ходи, не допускат родителя да влезе с него, освен ако то не е в \"кенгуро\";
-- от много продукти не можеш да си купиш единична бройка;
-- използват опасни машини и повдигат скари със стока непосредствено около и над клиенти, в работно време с клиенти; същите тези машини се мотка постоянно между редовете на преден, заден и страничен ход...;
-- никога не можеш да намериш консултант на реда със стока - и редовният отговор от \"престилките\" е \"аз не съм от този раздел\"...
-- еинствени от големите вериги не използват плащане с най-разпространените кредитни карти (имат терминали за VISA, но само издадената от ОББ - е това как става не знам :-(((
-- Метро са ни риба-ни рак - по света такова животно нема - или обслужваш клиенти на дребно и го правиш както трябва, или си снабдител само за търговци, и изобщо не допускаш клиенто на дребно. Смесването на двете при Метро подвежда и двете групи клиенти.
.....

8
Автомобили / Обслужването в OMV
« -: Октомври 10, 2006, 01:02:21 pm »
Алекс - ами икономически подем, какво да се прави :-)) Има търсене на работна ръка (в Сф) и най-нископлатените и неквалифицирани работни места се запълват с още по-нискоквалифицирани служители, щото там най-малко се забелязва... Законът на Паркинсън работи с пълна сила -- всеки е достигнал \"нивото си на некомпетентност\". Сори за оф-топика, ама не можах да се сдържа :-) По темата - по принцип съм доволен от ОМВ, но забелязвам, че когато плащам с кредитна карта при тях, служителите упорито и повтарящо се във времето (независимо от кой обект пазарувам) НЕ изискват лична карта заедно с кредитната. Според мен имат проблем с инструктажа, така че отваряйте очи, когато плащате с кредитна карта на обект на ОМВ, и най вече гледайте какво пише на бележката, която подписвате.

9
Съгласен съм с всичко това. Но особено ме дразни фактът, че тези неща се рекламират директно насочени към деца, които не могат да прочетат за аспартама, не могат да преценят всички ефекти от консумацията на такъв продукт, както и липсата на полза от него.  Не искам да посочвам имена на фирми (макар че сигурно трябва), но то не са жабчета, меченца, витамини с формата на животинчета и всякакви други нелоялни методи да зарибиш децата.  Ако тригодишната ми дъщеря отиде в аптеката и си поиска опаковка аспирин, дали ще и дадат? Но ако влезе там с мен и каже \"тати искам от ония бонбончета с жабчето\", аптекарят най-много да се усмихме подканващо към мен. Аз мога да кажа \"не\" и дотук да спре всичко. Но може и да не спре - дъщеря ми може да се разциври, разпищи или натъжи за цял ден, щото Пенчо от детската градина има такива \"бонбончета\", а тя не - и какво е това, не е ли принуда от страна на рекламодателя, използвайки слабостите на личност, която законово не може да взема сама решения? (В случая имам предвид детето де, макар че и за възрастен има опция да не може сам да взема решения с юридическа стойност:-)))

10
Реклама / Скандал с реклама на “Вивател”?
« -: Октомври 10, 2006, 11:42:54 am »
Аз виждах тази реклама в печатно издание, и според мен на М-Тел и Глобул много им се иска да е \"нелоялна\", ама на мен ми се струва ОК... Всички основни характеристики на услугата (скорост, обем данни, цена) бяха посочени, и цените бяха доста в полза на Вивател.  Ако някой специалист се зарови, може да твърди че ползват други протоколи за връзка или кой знае какво, но за потребителя това не е базова информация... За съжаление не мога да намеря вестника от преди няколко дни. Единственото, което ми хрумва като непълнота на информацията е покритието (все пак това е мобилна услуга) - но не виждам как може да се публикуват и сравнителни карти в една реклама... А може би могат?

11
Радвам се, че най-после намерих форум, където това мнение е на място. Сигурно всички сте забелязали масовото навлизане на реклами за \"лекарства\" и \"хранителни добавки/витамини/ваксини\", които са директно насочени към децата. Това са продукти без рецепта, които се рекламират едва ли не като бонбонки, а съдържат непроверени и нетествани вещества - или по-лошо, определено доказано вредни такива, като например подсладителите. Тези реклами използват директно \"таргетване\" на деца -- с картинки, промоции, любими герои... Според мен е недопустимо да се рекламират вредни храни и напитки с директна целева група децата, а какво остава за измислени витамини, имуностимуланти и \"ваксини\".  Какво мислите?

12
Реклама / Пепси казва: Don\'t worry, there\'s no sugar!
« -: Октомври 10, 2006, 11:24:06 am »
Абсолютно съм съгласен за аспартама и другите подсладители -- доста почетох из интернет, и в действителност те са доказано канцерогенни, просто лобито им в САЩ е убийствено силно. Дъщеря ми е на 3 годинки и страшно обича боза - почти не и давам заради аспартама. Ако някой открие марка боза със захар, моля да пише!

Страници: [1]