Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - TDD1

Страници: [1]
1
Моят проблем е същият, но с NOKIA 5310.
Апарата ми е по сервизите от юли 2009, и до днес чакам да го поправят.

2
Здравейте,
имам проблем от няколко месеца. В края на август 2008 г. си закупих мобилен телефон от М-Тел (NOKIA 5310), тъй като преподписах договор за карта на абонаментен план. В началото всичко беше на ред с телефона, имам и гаранция валидна до август 2010. Проблемът обаче, започна през лятото на 2009 година - телефонът спря да работи. Занесах го в М-Тел центъра с гаранцията и те го приеха. След 1 месец апарата беше у мен и всичко си му работеше. На следващата сутрин се появи нов проблем - започна да се рестартира сам, да включва и изключва когато си поиска и така пак го носих на сервиз с гаранцията. След 1 месец отново беше у мен, този път работеше нормално около 1 седмица и ми се наложи да направя същата процедура с гаранцията и сервиза... и така до октомври същата година, когато след поредното носене ми казаха, че проблема бил в мемори картата или от компютъра ми, но установих, че дори и без каквато и да е карта (мемори или сим), апарата отново показва проблем, като се появи и нов - започна да блокира цялата клавиатура. Наложи се отново да го нося в М-Тел и така до днес не е отстранен проблема. В момента очаквам да го получа за пореден 6-ми или 7-ми от сервиза.
Бих искал да попитам - какви права имам относно моя проблем, защото телефона е бил повече по сервизите, от колкото у мен? Има ли някаква възможност за смяна на апарата и къде да подам жалба, ако се налага?

Страници: [1]