Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Едно Дете

Страници: [1]
1
Други / електронен магазин Беборани
« -: Февруари 11, 2010, 09:29:39 pm »
Ако пишат в условията си ,че се обаждат ,значи е така.Ако пишат мейл,значи си проверявайте мейла,ако пишат двете ,просто очаквайте по един от двата начина.Никоий с нищо не Ви е длъжен.Друг е въпроса ,че в рамките на 7 дена имате право да върнете поръчката за ваша сметка,стига да не е ползвана стоката,да не е разопкована ,ако е имала фабрична опаковка и т.н.

2
Облекло и обувки / как да върна стока
« -: Февруари 11, 2010, 09:12:03 pm »
Ако си го ползвала,не може.Не е ли във вид годен за продажба те няма какво да го правят.

3
Реклама / може ли да се откаже onlain поръчка
« -: Февруари 11, 2010, 09:04:03 pm »
.....но преди това е хубаво ,да се убедите ,че наистина няма такъв,а не просто да си мислите така  :)))

4
През месец юли 2008г. си закупих телефон от офис на Мтел във гр.ВАрна.Модел Сони Ериксон W910 .Няколко месеца по -късно телефона даде дефект.
1.Рестартираше се докато говоря.
2.Ако набера номер ,които не ми е в указателя после не мога да прекъсна разговора-телефона блокира и трябва да му сваля батерията ,за да се оправи.Ако абоната има активирана гласова поща,телефонът ми не можеше да прекъсне разговора и по този начин аз заплащах за проведен разговор.
3.Ако ме търси непознат номер също блокира телефона ,в този случай се рестартираше сам след 2-3 мин. мислене.
Понеже работата ми е такава и се налага да звъня от този апарат на непознати номера ,както и на мен да ми звънят сами разбирате какво неудобство е това за мен при всеки разговор ,телефона ми да се изключва за по 4-5 мин.Занесох го в сервиза на Мтел в Плевен.Преинсталираха го и се оправи.След няколко месеца пак даде същият дефект.Пак го занесох отново в Плевен - преинсталираха.Отново след няколко месеца даде дефект,но понеже си бях загубила гаранционната карта некъде пожелах да ми издадат нова,след няколко разговора през месец с оператори и служители пуснах жалба в КЗП ,за да ми се издаде карта.След намесата им ми я издадоха.За ТРЕТИ пореден път телефона ми отиде в сервиз Плевен пак за преинсталиране.Там са го преинсталирали ,но проблема се задълбочил и го пратили във Варна в централният им сервиз доколкото разбрах.В рамките на по-малко от месец ми го върнаха.Ползвах го известно време и както се очакваше телефона отново си даде същият дефект.Занесох го в магазина на Мтел в Ловеч ,за да си го изпратят където искат за сервиз ,като заявих изрично ,че след 3 ремонта за едно и също нещо желая да получа нов телефон,а не 4 ремонт. Обадиха ми се да отида да си взема телефона,бил отремонтиран.Отидох до магазина на Мтел ,за да видя причината да не ми се удовлетвори молбата.На ремонтният протокол пишеше\"НЕПРАВОМЕРНО ИЗПОЛЗВАН\".Доколкото имам спомен предметът телефон е направен ,за да може да се говори по него точно,което и аз правех.Другата функция,която съм му ползвала от време на време ,когато съм била на път е Интернет ,като ползвах криптираният Мтел Водафон Лайв портал .Напълно 1000% безопастно.Това те наричат неправомерно използване.Отказах да взема телефона.Желая да ползвам телефона със всичките му екстри ,за които съм платила.Постоянните ремонти и блокирвания ми доведоха до загуба на пари и ценно време,които с нищо не са ми компенсирани.Когато клиент ми се обади и по време на разговора ми прекъсне телефона ,се налагаше да го набирам аз и посонно да се извинявам с неработещият си телефон.Много клиенти оставаха с впечатление,че им затварям телефона,върви после обяснявай ,че е от \"оригиналният\" ми телефон,защото както каза служител на Мтел ,само в тяхната верига се продават единствените оригинални и истински телефони.Навсякъде били ментета по другите места.
Желая да получа нов работещ апарат.Не желая повече безмислени ремонти.

Страници: [1]