Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - sytolk

Страници: [1]
1
И аз имах същия проблем с М-тел предупреждавах ги 4 месеца по рано че изобщо не съм доволен от услугата и и възнамерявам да си спирам картата те ми казаха че един месец преди изтичането трябва да подам молба за спиране със 3 дни бях закъснял с едномесечното предизвестие и ми казаха \"А немое\" софтуера им бил така направен че неставало след един месец :) трябвало сега да си платя таксите +неустойките за една година ако искам да си спра катата и докато служителката доволно си изчисляваше каква сума трябва да заплатя за спирането изобщо не обърна внимание как отварям телефона вадя карата и я замервам с нея.. много ме изкефи като и видях физиономията като и казах да си я плаща тя :)

2
Комуникации / Globul - надписана фактура
« -: Юли 28, 2010, 10:14:23 am »
Досега не съм обръщал голямо внимание на фактурите които получавам от Глобул но сега една ми направи впечатление 5лв отгоре. Значи случаят е следния договорът е преподписан на 1.06.2010 като от 500 безплатни минути минава на Unlimited. Обаче се случва следното още от 30.6.2010г. започват да се начисляват такси върху разговорите изчислих минутите на Excel (като писах формула и приравних на 1минута всички които са по малко) оказа се че до като започнат да ми се начисляват сметки са изговорени 372мин което е по малко от 500мин. Отивам в офиса на Глобул да питам и ми казват че тези 500 мин са за един месец а тъй като датата започва засичането е 10-ти а договорът е бил преподписан на 1-ви и е влязал в сила на 2-ри разхвърлили тези 500 мин на дни и се оказало че за 22 дни до 2-ри нищо че договорът е бил подписан на 1-ви се падали към 330 мин а били изговорени 370 и затова се наложило да се наисляват такси за разговори които са проведени още преди подписването на договора. При тези всичките обяснения служителката на Глобул беше извадила халваджийския тефтер и химикала нищо че компютър има нямало ги там в програмата изчислени и едно писане падна.. че на мен нищо нищо друго не ми остана освен да се съглася със сметките и да си тръгна по живо по здраво.. Някой чел ли е в договора си нещо за подобно приравняване от 500 безплатни на 300мин при предсрочно прекратяване?

3
Изпразваш я и пълниш догоре в друга бензиностанция :) Знам и че като се напълни бутилката (спре колонката) може с \"напомпване\" да вкарат за 1-2 лева газ.. но не знам кога се напълва -изразвнява налягянето с това на колонката.. може и да е преди да се напълни нацяло с газ. Мойта бутилка не я знам точно колко е около 20-25 литра и май не пише никъде..

4
Комуникации / globul
« -: Юли 26, 2010, 02:17:13 pm »
poiuy
Аз лично отдавна съм абонат на Globul имам 30 карти във фирмата към тях и не съм имал никакви проблеми. И дори не подозирах че такова нещо може да се случи. Казвам им името на служителя и нищо.. че не е в интерес на компанията да прекратява договори не е ама как може на един и същи човек два договора в една и съща дата подписани. Ами ако не му стигат минутите от единия договор служителя да му предложи по висока тарифа защо 2 SIM карти ще му дава?? това трябваше да се зачудят тези от Globul значи има нещо нередно със този служител.. а не да ми казват ами щом са подписани нищо не можем да направим.. това не е европейска компания. Много искам да ме питат сега като спра ама всичките си карти във фирмата и мина на друг оператор защо? :)

5
Комуникации / globul
« -: Юли 23, 2010, 12:54:00 pm »
Globul че са некоректни.. некоректни са лъжци също. И най лошото е че тяхна жертва стават възрастни хора същите които допреди миналата година плащаха на телефонни терористи откупи за несъществуващи катастрофи на техни близки (откакто задължиха регистрация на всички SIM карти не са звънели).
Ето какъв е официалния отговор на Globul за подадената жалба:

Коментар:  ЖАЛБА
Искам да подам жалба,към ваш служител ИВАЙЛО МИРЧЕВ работещ в Германос гр. Шумен. Вчера майка ми е посетила офиса бул. Славянски 62 като желанието и е да си спре старата карта номер ... които изтича сега и да си вземе нова карта номер ... като се възползва от това че за нова карта се дава телефон на преференциални цени. Но служителят не е направил това направил е договор за преподписване на старата карта за още 2 години и също така е направил още един нов договор за 2 години за промоционалния телефон. Като е предоставил за подписване и двата договора като един, без да обясни какво е направил. След като грешката му е била забелязана от майка ми договорите са били подписани а на въпроса \"Какво да правя сега с две карти?\" служителят е отвърнал че ако иска може да продаде едната от тях...
Моля ви поправете грешката на недобросъвестния си служител чийто действия явно са продиктувани единствено от собствена облага и спрете SIM карта номер ... Държа да получа входящ номер на жалбата си. Надявам се че молбата ми ще бъде удовлетворена...


и следва официалния отговор на Globul с който казват ние изцяло заставаме зад нашият служител който ви е излъгал най нагло и дори без да върнат входящ номер на жалбата...

Бихме искали да Ви информираме, че с полагането на подписа си върху Договор за мобилни услуги/Допълнително споразумение, титулярът удостоверява съгласието си с Общите условия за взаимоотношения с потребителите. Съгласно същите, до изтичане срока на действие на индивидуалния договор, Потребителят се задължава да не прекратява едностранно договора. В противен случай Потребителят дължи неустойка.

С уважение,

К. Михайлова

Дирекция \"Обслужване на клиенти\"

\"Космо България Мобайл\" ЕАД /GLOBUL/

Страници: [1]