Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - zakona

Страници: [1]
1
Мобилни телефони / Гаранция за GSM от М-свят ???
« -: Февруари 19, 2011, 12:55:15 pm »
Г-не/г-жо

общите условия при гаранционните карти като цяло са следните:  Прави са в това, че колкото и пъти да се поврежда те са длъжни да го поправят. За да Ви го сменят то те трябва да не са успели да го поправят в срок принципно е 30 календарни дни. Така стоят нещата принципно, но за да не говориме празни приказни и за да може да се защитите като потребтел е добре да си прочетете условията в гаранционната карта и условията за подмяна с нов продукт/рекламация. Би трябвало всичко това да си е описано като условия в гаранционната карта, но ако не са то изискайте от МСвят да Ви дадът документ, в който е записано процедурата по подмяна с нов продукт при честа повреда на текущия. Ако Ви откажат подобна информация имате право да пуснете жалба до Комисията за защита на потребителите. В правото сте си да поискате да Ви го подменят с нов, и със сигурност са длъжни да издават протокол за направен ремонт. Във всички сервизи има констативен протокол, в който се описва какво е прието за ремонт, и какво е констатирано. При връщане на клиента се издава нов протокол, в който е описано какво е направено по отстраняване на дефекта и Вие след установяване, че продукта е в отлично състояние се разписване и приемане продукта си. Трябва да си има дата, подпис и печат. На всички документи.

Страници: [1]