9
« -: Април 14, 2011, 01:30:13 am »
Здравейте!
Имам много \"добри\" впечатления от този оператор! Не мога да разбера какво толкова не му харесвате! В неделя ходих до един от офисите им. Казах им за \"доброто\" качество и попитах какво да правя, че модема ни блокира (всички възможни лампички светят без прекъсване понякога и всеки път се налага рестариране). Момичето любезно ми обясни, че тези модеми не се ремонтират и вероятно му е дошло времето за подмяна. Каза ми да се обадя на 123 и да пратят някой да си го прибере, а после да ми изпратят по куриер или нещо такова, нов модем. Веднага след като се прибрах се обадих по телефона и обясних какво прави модема, а оператора след десетминутни гимнастики с рестартирай, тук свети ли, там свети ли, ми каза, че няма проблем според нея и да се обадя като блокира. Е, да, но ние нямаме нормален качествен интернет и дори да премигва каквото трябва по модема... Днес се наканих по време на поредното блокиране да звънна на 123. Вярвайте ми, звъннах в 21,30 и зарязах телефона към 22,35. Някой ще каже, ти луда ли си да чакаш толкова време! Първо имах някаква надежда, че може би са заети, много са търсени. Да, ама не! За този час звъннах 4 или 5 пъти един след друг и чак ми стана интересно дали някой ще вдигне. Поне да можех да избера музиката, която да ми пускат там! \"Извинявайте за закъснението! Вашето обаждане е важно за нас! От съображение за сигурност, разговорите може да се записват!\" Какви разговори бе, Виваком??? Никой не искаше да си поговори с мен! Просто така, да ми замаже очите поне!
А ако решим да прекратим договора, поради факта, че те от своя страна не го изпълняват, дължим неустойки в размер на месечните такси до края на договора! А те не сължат ли неустойки след като ползваме интернет само, ако сме достатъчно търпеливи да го рестартираме редовно??? Твърде редовно!!! Как мога да докажа, че интернета им е калпав и не отговаря на това, за което съм подписала договор???