Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Irina

Страници: [1]
1
Уважаема Izida,
Правите впечатление на изключително интелигентна жена. Благодаря за Вашата съпричастност относно моето изследване. Преди време създадох една анкета за удовлетвореността на потребителите относно качеството на обслужване в търговски вериги. Съдържа 30 въпроса и се попълва върху анктена карта. Поради необходимото време за попълване се колебаех между \'анкета в дома\'  и \'анкета на работното място\'.Осъзнах, че това ще бъде изключително трудно. Извадката трябва да бъде поне 400.
Направих пилотна анкета с 15 респондента, които ги открих от листата ми в ICQ и skype. Изпращайки анкетата по нета, разбрах колко е трудна за попълване, когато не е пригодена за този формат. Реших да я направя електронна и да редуцирам броя на въпросите. Отначало си мислех, че така ще се изкривят резултатите, защото се ползват само хора, които имат нет. Сега си мисля, че с едно ограничение в изследването мога да направя един сайт, на който да я кача. Или пък тук към форума да бъде. Още не ми се е избистрила идеята.
Електронният вариант ще бъде комбинация между \'дома\' и \'работното място\'. Дано умните хора от Специализирания научен съвет го разберат.
Ако Ви хрумне нещо, моля споделете го

2
Браво на Алекс. Така трябва да постъпват потребителите. Аз, въпреки че съм кандидат-доктор по търговия вече 5 години в дисертацията си се занимавам с обслужване на клиенти в търговски вериги, нямам още смелост да повдигна въпроси пред управлението на много магазини. От доста време си мисля да създам фирма за обучение по \"взаимоотношения с клиенти\".

3
здравейте мили дами,
аз съм човек който професионално се занимава с обслужването във вериги за хранителни стоки. По повод на докторската ми дисертация за \"Управление на търговска верига\" съм написала доста за това как персонала трябва да бъде обучен за да посреща клиентите. Вярно е, че супермаркетите са на самообслужване и клиентите имат преки взаимоотношения главно с касиерите. Последните са най-ниското ниво във фирмената йерархия и съответно най-ниско платени. Труден въпрос е как да ги мотивираме.
Изненадва ме факта, че във форумите се пише надълго и нашироко за лошото обслужване във веригите. Когато създадох анкета за потребителската удовлетвореност от вериги за хранителни стоки и оставих отворени въпроси за трудностите при пазаруване, много респонденти се зтрудняват и дори не отговарят. Така няма как да се обобщи информация, която да рефлектира върху мениджърски решения.
Ако е удобно, бих искала да ви помоля да станете респонденти на това важно за мен изследване, с което бих искала да допринеса за повишаване качеството на обслужване в търговските обекти.

Страници: [1]