6
« -: Ноември 21, 2007, 07:51:24 pm »
Здравейте имам голям проблем преди няколко дни подписах договор със БТК за предоставяне на АДСЛ избрах си скорост 4096мб и ми казаха че трябва да се провери дали линията го подържа след проверката от техниците ми беше казано че тази скорост се подържа и нямало проблеми да я ползвам.След няколко дни ми пуснаха нета. 3-4 дни нямаше никакви проблеми със скоростта беше много добра и стабилна докато вчера незнайно защо падна на 2мб обадих се на ония специалисти и ги попитах защо така те ми отговориха че ще проверят какъв е проблема дойдоха техници замериха линията и внезапно се оказа че не мога да ползвам 4мб кабелите били стари.Казаха ми да преподпиша договора за 2мб което мен не ме устройва ходих в бизнес центъра и ми отговориха че не мога да разтрогна договора и да съм си ползвал по ниската скорост. Кажете има ли начин да го анулирам тоя договор при положение че те не ми предоставят заявената скорост?