Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - mikile

Страници: [1] 2 3 4
1
Глобализация,много свързани фирми,аутсорсинг(корпоративни кражби),купища подизпълнители при пълно безхаберие и липсата на елементарен контрол от държавата води до такъв резултат за съжаление.
Виваком са единствено продажби на услуги и единственото нещо,което ги интересува е да те обвържат с договор и от този момент нататък може да се приеме,че не ги интересуваш.
123-е Кул център някъде в провинцията,техническата подръжка се извършва от множество фирми подизпълнители,като Алкател-Лусент и редица други по-малки и неизвестни в който персонал се набира от кол и въже и от всякакви малцинствените групи.

2
Интернет и телевизия / Интернет пазаруване
« -: Декември 11, 2011, 08:37:23 am »
Реших да си купя пералня от Техно микс,разглеждайки техния сайт ми направи впечатление,че в десния ъгъл на сайта си имат реклама,че за всички закупени стоки онлайн има 5% отстъпка и тази отстъпка не важи за стоки в промоция.Модела пералня,който искам да поръчам по-никакъв начин не можах да разбера,че е в промоция,защото нямаше две цени,както много от другите модели и реших да направя официално запитване към Техно микс:
-Интересува ме казана от Инокс ли е или само барабана и дали 5% намаление важи за този модел при пазаруване онлайн и под пазаруване онлайн,какво да разбирам- наложен платеж,Банков превод или през системата Борика.
При което получих следния отговор:
-Здравейте
Казана е от инокс.
5% не важи в случая, цената е по-ниска от база – 5%
Когато поръчате продукт. Имате избор за начини на плащане
Поздрави: техно-микс
Разглеждайки по-подробно сайта ми направи впечатление,че много други уреди,който не бяха в промоция и добавяйки ги в пазарската кошница по-никакъв начин системата не намаляваше цената с 5%.
Мойто мнение е че държавата трябва да е доста по-активна по отношение на такъв тип подвеждаща информация,а не както става напоследък задължителната по-закон информация относно държава производител в много вериги е заменена с LG груп или Sang груп и т.н.т.
Тъй като ме интересува единственно пералня реших да направя ново запитване към Техно микс по какъв разбираем начин за нас потребителите се разбира за кои модели важи 5% отстъпка за пазаруване онлайн,но така и не получих отговор по-този въпрос.

3
До колкото знам при пазаруване с дебитна карта не е необходимо да се предоставя документ за самоличност,но при  пазаруване с кредитна карта е задължително условие.

4
Днес 04.11.2011 г. в столичния ж.к Люлин в магазина от веригата Хранскомерс на кооп.пазар много неприятно впечатление ми направи пълното пренебрегване на законите и разпоредбите в държавата.Почти всички стоки внос се оказа,че са без етикет на български език испанско вино,бира,детски сок Симпсън,който дори нямаше етикет и на английски.Власта се занимава с избори има вече и мнозинство,защо и е да гони такива дребни нарушения,а после когато стане проблем,както в Катуница  се оказва,че току що е разбрала и вече се е задействала.Явно много по-лесно е да се взимат пари от дребните данъкоплатците отколкото да се закачат големите вериги и големите босове било то българи или някой мафиоти от други етноси.

5
Т-маркет-некачествени стоки на високи цени с характерно разместване на етикети и разминаване на цените за което мисля,че бяха и глобявани преди време,но последния им хит е рекламната им кампания от тази седмица за който имам преки наблюдения с доста обикаляне по-част от Софийската им верига.На 16.04 според рекламната си брошура би трябвало почти навсякъде  в мрежата си да предлагат JONHNIE WALKER червен етикет 700мл на цена 12.99лв.
Около 10 часа в супера им в 10 м.к р-н\"Люлин\"  нямаше от въпросния артикул,след проверка от моя страна около 20 минути по късно в другия им супер в същия квартал отново липсваше,но имаше поясняваща табелка,че към 12 часа ще бъде заредено отново поради силния интерес към въпросната стока.В 12.05 обаче в супера им във 2-ри м.к р-н отново нямаше нищо с обяснението,че били докарани две кашончета,който свършили веднага.Към 13 часа проверих отново в 10-ти м.к р-н на ж.к\"Люлин\",а към 13.30 проверих и в кв.\"Обеля\" и отново нищо,е вярно,че там където трябваше да има от този артикул имаше 500мл от JONHNIE WALKER червен етикет  на цена около 19лв.Към 14 часа реших за последно да проверя в 2-ри м.к р-н на ж.к\"Люлин\" и отново нищо,но все пак успях чрез управителя на магазина да взема като компенсация Тюламор Дю на тези пари.На следващия ден към 10 часа сутринта в супера на Т-маркет 2-ри м.к р-н нямаше и помен от замразено филе пангасиус\"ОДЕСОС\" 3.89 лв,но за сметка на това имаше от същата риба на други фирми на съвсем различни цени на същото място където би трябвало да има от този артикул.На следващия ден,днес 18.04.2010г. пак към 10 часа доста преди обяд от двата артикула Свински кебапчета и кюфтета и Бирен фъстък имаше само Бирен фъстък,а за Свински кебапчета и кюфтета нямаха даже и представа дали ще има на по-късен етап.
Не бих искал повече да коментирам тази верига,но със сигурност от рекламните  и листовки и брошури единственото сигурно приложение,което виждам за напред в тях е да се белят картофи и да се изхвърлят с обелките без да се поглеждат.

6
Банки / Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« -: Септември 02, 2009, 07:06:45 pm »
Дългогодишен клиент съм на пощенска банка и като изключа неприятния момент преди 4 г.,когато съпругата ми взе заем от тях с \"преференциални условия\" за 3000 лв.,който впоследствие рефинансирах с помощта на Райфайзенбанк за да си спестя \"преференцийте\" във всичките останали случай само съм внасял,но общото ми впечатление е,че в нея има крайно некомпетентни кадри и в момент на финансова криза това се забелязва най-отчетливо.Ще ви опиша случая с детския влог на дъщеря ми в тази банка на стойност около 1300лв. за който взех съдебно решение да го преместя в друга банка,но междувременно пуснах жалба до БПБ и получих формален нищо незначещ отговор след 3 дни на личния си мейл.По същото време други банки,като ДСК на запитвания който на няколко пъти съм имал към тях,звънят още същия ден на мобилния ми телефон и нещата са ясни точни и конкретни.
Ето и случая ми,както съм го формулирал:
-\"Във вашата банка имам няколко влога включително и детски влог на дъщеря си Ивана Михайлова Дончева от 06.02.1998г.Вече за втори път се сблъсквам с неприятното положение за вноска по нейна сметка да губя два работни дни.Първия път беше преди около 3 години,а втория е съвсем пресен от преди няколко дни.На 20.08.2009г.посетих клона ви в централната поща в Люлин,който е и най-близко до местоработата ми за да внеса 40лв. по-сметката на дъщеря си,но от там не ми приеха парите,тъй като не е имало дълго време движение по-сметката.В следващия клон на \"Българска Пощенска Банка\" намиращ се на кооперативния пазар в Люлин ми прибраха парите,но не ги вписаха в книжката пак по-същата причина.На следващия ден съпругата ми посети централния ви офис където най-накрая вписаха парите в книжката на дъщеря ми.Искам да подчертая,че при първия проблем открих втори влог на дъщеря си в друга банка и вече около 3 години нямам никакви проблеми там,а на много по-малко пари налични там доходноста е много по-висока.Учудващото във  детския влог надъщеря ми е:
-Много ниския лихвен процент по-тази сметка,начисляваната лихва  е около 1 % при нива между 4 до 6.5% процента в други банки.
-На практика той е \"дългосрочен детски влог\" само като негативи.
Губейки ми за втори път от свободното време на мен и съпрутата ми и ощетявайки детето ми по-този начин,сериозно се замислям да ликвидирам този неин влог от вашата банка,а също така и всички мой налични влогове.Служител съм на БТК и получавам заплатата си през вас,но при всяко теглене дори и от ваш банкомат ми се удържат 0.20лв.,а колегите ми,преместили се преди 4-5 години в ДСК нямат този проблем и се ползват с ВИП права там.
Сметката на дъщеря ми е хххх и много държа да се изясни въпроса с доходноста и.Моята дебитна карта е хххх  и изтича  през март 2011г.\"
С вчерашна дата 01.09.2009г. със съдебно решение в което изрично се упоменава:
-Разрешава на мен като родител и законен представител да прехвърля от ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ КЛ.СОФИЯ сметка хххх цялата налична сума заедно с лихвите по друга сметка банкова сметка в БДСК сметка хххх на името на малолетното дете.
посетих клона на пощенска банка в Люлин кооперативен пазар,но служителката се оказа,че има собствено тълкуване според което сметката трябвала да се запази с 20лв.,тъй като в решението на БЪЛГАРСКИЯ РАЙОНЕН СЪД не било опоменато закривам.След известно време обтягане на нерви и след ясно изразено нежелание на мен и съпругата ми да работиме с тази банка най-накрая нещата бяха уредени.Сега остава да ликвидирам и другите си два влога при тях,който са на мое име и за който нямам нужда от скъпоструващо съдебно решение и допълнителна загуба на време и нещата ще са перфектни.

7
Днес 04.02.2009г. към 15.09ч. си платих сметката към вивател при касиер А.Рашкова в 2-BE Т-МАРКЕТ ЛЮЛИН 2 ДО БЛ.227 и след това изявих желание да пробвам ADSL от БТК на тестовия компютър изложен там при което веднага дойде едно симпатично девойче и ми направи забележка,че може единствено в служебен сайт някакъв да се влиза,но не и в интернет имали забележка от своето ръководство.Не ми обясни причината в подробности дали те са прекалявали много  с интернета за което имам известни наблюдения или поради друга някаква причина,но това е факта,което лично за мен е много странно и го намирам за крайно нередно и ще бъде добре и някой от шефовете на 2-BE и БТК,ако случайно прочетат това да си направят съответните изводи.

8
Електроснабдяване / CEZ и тяхните такси
« -: Януари 14, 2009, 08:07:42 pm »
И аз съм на мнението,че изрядни платци могат да закъснеят с плащане и заради това трябва да има предизвестие,а и най-малкото това е израз и на човечност,януари е. Спирането без предупреждение трябва да бъде наказано.ЧЕЗ,ЕОН,Топлофикация и новите им експерименти в последните месеци се позволяват благодарение на корумпираното и некадърно управление в държавата покровителствано от българския парламент.Законите за отнемане на лиценз се коват в парламента,но не и в нашия.В нашия се гласува как да не се срещнат с хората,който по-закон представляват.Пресен пример 19.12.2008г.

9
Други / ЧЕСТИТА НОВАТА 2009г.
« -: Януари 01, 2009, 12:58:54 am »
Честита Ви Нова Година! Всичко най-хубаво и прекрасно вземете в новата и всички старо оставете в старата!И през новата година да имаме по-малко лоши поводи да пишеме тук.

10
Комуникации / за M-Tel HomeBox
« -: Декември 30, 2008, 07:08:03 am »
Апарата ви не затваря,което за вас означава,че няма да работи и при никой друг оператор независимо дали ще разтрогнете договора.В договора дори да не е споменат модел на апарат,то трябва да се подразбира здрав и изправен,нов с гаранция за предпочитане.

11
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 29, 2008, 08:50:40 pm »
В сайта на Нелбо има разяснения и формуляр,но това е в разрез със всякакви дългогодишни правила и норми,грубо нарушаване на всякакви нормални принципи.Съвсем наскоро относно електроразпределението се прие да има месечно отчитане,относно БТК преди години се наложи ежемесечно отчитане,а с Наредба 16-334 от 24.04.2007 се заобикалят действащите законни,грубо погазват тези принципи и се отварят широко вратите за измами и далавери. Голяма част от тези фирми са избрани заради ежемесечния отчет с индивидуални договори,а с новата наредба минават на годишно отчитане/което даже си го самоотчитаме/ и за което им плащаме и се изискват нови договори,но този път колективни.При това положение аз лично не виждам смисъла на това звено,което е между нас и топлофикация.Смисъла е единствено за тях и тези на който се отчитат в парламента.

12
Мисля,че и вие имате известна вина за случилото се.Могли сте да уведомите охраната на влизане,че внасяте този и този багаж поради еди каква си причина.Действително ако не сте платили бихте могли да изискате преглед на камерите,но в крайна сметка това е едно допълнително усложняване на нещата и за вас и за охраната на Била при положение,че сте могли още при влизането да проявите малко повече отговорност.

13
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 23, 2008, 06:45:03 pm »
Не искам да плащам два пъти едни и същи сметки,а не да се отказвам от услугата,не искам при наличие на водомер да ми се отчита на база,не искам при положение,че топлофикация ми дължи пари,да не ми начислява лихва върху тях,не искам действащи отношения да бъдат променяни едностранно без да бъда уведомяван.В крайна сметка не съм длъжен да чета държавен вестник или вътрешните правилници на топлофикация.Казусът с топлофикация за който писах в този форум се случи лятото с ЕОН,когато хора бяха принуждавани да плащат втори път сметките си.Искам законите да бъдат спазвани от всички,включително и от топлофикация.

14
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 23, 2008, 06:32:58 pm »
Този проблем е на блока поне доколкото аз съм запознат,трябва да извикате техници да се договорите за цената и да подменят помпата за циркулация,която е в абонатната станция.

15
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Декември 23, 2008, 06:25:38 pm »
Аз не искам да се отказвам от топлофикация,а искам равнопоставеност между мен и нея.Законите на държавата да бъдат прилагани спрямо нея,а не да бъде допускано при наличието на топлинни разпределители и водомери по цяла година да се отчита на база умишлено да се игнорират подадените показания за се вършат далавери и после от тези далавери да се спонсорират политическите партий,да се разпъва покровителствен чадър над топлофикация и тя да извършва явни безакония противоречащи на всякакви правила и норми.

Страници: [1] 2 3 4