Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - Борислав Пелов

Страници: [1]
1
Здравейте, приятели , искам да споделя с вас една некоректна практика на "Глобул ".  На 06.01.2013г. закупих нов телефон на сина ми- андроид. По договор приех програма  SMART 5.0. Обясних,че искам евтин тарифен план. Не ми предоставиха общите условия в писмен вид,макар,че го пише в договора. Служителката донесе апарата и го сглоби,след което направи настройките и ни показа,че работи. На 08.01.13 г. ми пратиха съобщение,че съм изчерпал лимита си, поради генериран трафик в интернет за 195 лв. Много бях учуден,защото не съм искал мобилен интернет и го нямам в договора си.  Написах жалба,но ми отговориха да платя, без да коментират това,че аз не съм искал тази услуга ! Бил виновен телефонът ,такива са му настройките ! Аз изхвърлих картата му и се обадих да я деактивират, и от тогава няма генериран трафик. Явно не е от телефона , а е от настройките в картата ! Точно тук Глобул е с" едни гърди"преди мен- той прави настройките на сим-картите.
Написах жалби до:.-  Комисия за защита на потребителите, Комисия за регулиране на съобщенията и Министър на транспорта и съобщенията.
Сега чакам отговори.
Разговарях с много хора и се оказа,че почти всички са пострадали по този начин, като сумите възлизат от 50 до 2000 лв. Повечето от тях са платили под угрозата на повече проблеми !
Приятели, смятам,че това е измама и не съм съгласен да плащам, а е необходимо да се даде гласност на проблема.Всеки може да ми пише. Аз ще ви информирам периодически за развитието  и кореспонденцията ми с институциите.

Страници: [1]