Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - franseto

Страници: [1]
1
От предсавителния фирмен магазин на GloBul на бул. “Цариградско шосе” №14 (срещу хотел „Плиска”) си закупих мобилен GSM апарат SIEMENS. В магазина естествено не го сглобиха и изпробваха. След като аз направих това, (но вече у дома) се оказа, че един щифт от панела не е отлят. На другия ден отидох в магазина, където се води и сервизът. Служителите естествено бяха изключително нелюбезни и упорито твърдяха, че съответнят щифт е счупен. В крайна сметка, след много разправии, сам си заплатих новия панел-19 лева+поставяне (при положение, че телефонът е 49 лева). Да, ама не! Не ми го поставиха, защото „нямали необходимите инструменти”.
Така че, уважаеми колеги потребители, аз ви съветвам, дори да решите да купите телефон от GloBul, да не го правите в предсавителния фирмен магазин на GloBul на бул. “Цариградско шосе” №14 (срещу хотел „Плиска”)

2
„На линия”

   Приемах Globul, като най-честния мобилен оператор в Република България. Още от самото начало, при появата на Globul, направих своя избор да  „общувам свободно”, тъй като съм честен човек или както му казвате от компанията, „лоялен клиент”, но в последствие разбрах, че най-доброто със сигурност не предстои.

   В един хубав ден получих поредната си сметка с разпечатка за ползвани мобилни услуги, от Globul. За нещастие, обаче, в пощенския плик имаше и нещо друго-списание с периодичното издание ”На линия”. Прегледах го, в него се хвалеше и превъзхваляваше Globul и това, което прави за всичките си абонати, служители и нуждаещи се хора. Няма нищо лошо в това, но на предпоследната страница видях една игра-простичък въпрос, свързан с компанията, носещ награда-GSM апарат. Въпреки че не вярвам в честността и лоялността на подобен род игри, повярвах, че всичко е почтено, защото все пак ставаше дума за Globul. Но уви,следващият брой на „На линия” така и не излезе, почаках още няколко месеца, но нищо не се появи. Естествено, проверих и  в интернет за това издание, но и там също нямаше абсолятно нищо. Все едно не е съществувало никога!

   Като конституционен поданик на Република България и „лоялен клиент” на Globul дълги години, счетох, че имам право да знам

·         -Защо не излиза „На линия”?

·         -Защо измамиха клиентите си с мнима игра и награда?

   Преди точно две седмици изпратих това писмо до отдел „Клиенти” на Globul с надежда за адекватен отговор, но уви единстеното им арогантно твърдение беше едва ли не, че лъжа и че нещо не съм в час!

   Затова реших, че съм длъжен да споделя с вас!!!

Страници: [1]