Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - majo79

Страници: [1]
1
Здравейте на всички,от гр.Раковски съм и ползвам услугите на БТК от месец Юни.По точно ADSL на тарифен план БТК 2048 Безкрай съм.Какво да ви кажа интернета , който получавам е под всякаква критика,съгласно договора с БТК трябва да получавам скорост на Downoad 2048 Килобита,но аз получавам 12 пъти по-малко или иначе казано 150 Килобита,Така е вече повече от 3 месеца(От средата на месец Август) Обаждах се безброй пъти на центъра им за подръжка на тел:070017111,хората както трябва приемат заявката,пращат ми техник,който се оказва , че знаел за проблема , но за съжаление нищо не можел да направи,понеже централата била пренатоварена и т.н. Увери ме , че за проблема знаели и шефовете в София,който обещали , че до края на месец Октомври проблема ще бъде отстранен и всичко ще е О.К,да ама не ето вече е средата на месец Ноември и аз все така редовно си плащам таска,за нещо което не получавам.Пуснах си жалба и до Центъра за обслужване на клиенти на БТК,изчаках 1 месец за да ми отговорят писменно, и получих отговор , че всичко по линията ми е окей и че БТК се отнася с уважение , кум всички свои клиенти.Какво да ви кажа просто останах изумен,защото получих отговор,без някой да ме е посетил на място от страна на БТК, и да се е запознал с проблема.Естествено този отговор не ме удовлетвори, и аз написах до КЗП(Комисия за защита на потребителите)като от там ми отговориха , че те не са компетентния орган и трябва да се обърна към КРС.О.К сега им изпратих жалба и дано някой от тях обърне внимание, и пратят екип да установи проблема на място.Искам да ви попитам ако някой е имал същия проблем,как го е разрешил, и  другото което ме интересува по каъв начин мога да си търя правата, и следва ли БТК да ми върнат част от таксата за месеците когато усугата е била некачествена, и по какъв начин да си разтрогна договора ,без аз да съм потърпевш и да не плащам неустойки.Ще ви бъда много благодарен , ако ми отговорите!

Страници: [1]