Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Магдалина Енчева

Страници: [1]
1
Бяла техника / Бойлери на Елдом Инвест - Варна
« -: Септември 16, 2011, 04:58:47 pm »
Това с гаранции наистина е бутафорно ...
Днес писах и се обаждах на фирмата производител, обадих се на търговците  ...  явно и фирмата и сервизната мрежа си приличат ... Мислех, че само сервиза /оторизираният/ в Пазарджик е зле, но същото е в други градове разбирам от тук.
Една седмица да ги чакам да дойдат ... няма да стане. Остава ми само тази утеха - да предпазя и други от тази грешка ...  
...
Не искам да им споменавам името ... :) но щом пиша тук е ясно.

2
Интернет и телевизия / Новия - стар доставчик Blizoo
« -: Септември 16, 2011, 03:13:00 pm »
Пазарджик - същата история
Отказах се от тях преди една година, нямах нерви и време да се занимавам. Също бях абонат от 90-ге години и бях свидетел как си прехвърлят абонатите, и някои само събираха такси без никакви инвестиции и подобрения. Но когато се обединиха като  Близу - беше нетърпимо. Общуваш с тел.централа  ... както е описано по-горе.

В офиса бях към друг доставчик, който пък наскоро се обедини с Булсатком - сега и там кол-център, онзи ден никой не отговаряше и се принудих да отида до един от офисите, а те не могат да вземат решения ...  Всички се централизират, ограждат ...възможно  по-далеч от потребителите ....

3
В момента също бих казала, ако имате избор не купувайте от Елдом инвест ООД. Аз също имам бойлер , 2 години работи без проблеми, днес се обаждам в оторизирания сервиз за Пазарджик /само един/ и ще ми обърнат внимание в максимално допустимия срок 4 от 5 дни. Явно сервиза няма достатъчно капацитет , а защо са го оторизирали производителите или това няма значение за тях ... Защото сега ме принуждават да се откажа от гаранция /5 год, за водосъдържател -10 / защото ние се къпем /мием/ всеки ден, а не на 1 седмица както си мисят сигурно господата ...
Така, че няма смисъл да обявяват големи гаранции, които са необезпечени.
Преди покупка ще проверявам сервизните фирми, аз и така правя, но преди 2 години пак беше спешно ... и съм пропуснала.  Разбирам, че за конкретния случай не мога нищо да променя, но ще продължа да притеснявам и производителя и продавача, за да се откажат от този сервиз. Или да обучат млади хора.

Ако някой реагира в рамките на тези 4 дни - ще бъда много приятно изненадана и го огбележа и тук.

Страници: [1]