Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Maria Ilieva

Страници: [1]
1
Моята история е малко стара, но очвидно ситуацията в Билла не се е променила. Преди около година закупих готово изпечено пиле от топлата витрина на Била в Дружба 2 в София. Прибирайки се вкъщи, сервирам пилето и в потрес на всички около масата, то миришеше на мърша. Ядосах се, грабнах го и директно в магазина. Помолих касиерката да извика управителя. След известно чакане се оказа, че на работа в момента е зам. управителя, но той приема стока и няма как да ми отдели нужното внимание, за сметка на това ми праща продавачката от топлата витрина. Жената упорито се опита да ми обясни, че те вина нямат, такива им ги карат и услужливо ми предложи да ми даде координатите на фирмата производител на пилета от която зареждат и там да си търся правата. Обясних и, че аз отношение с птицефермата нямам, а с Билла и че трябва да ми върнат парите или да ми заменят стоката. Категорично отказа, единственото което можела да направи е да вземе пилето и да го изхвърли ?!? Само, че аз не съм от хората дето си оставят магарето в калата и на другата сутрин се свързах с централния офис на Била в България. Не мога да отрека, че бяха бързи. След около час ми се обадиха да ми се извинят, казаха че ще ми върнат парите, а като компенсация за причинените неудобства получих бутилка вино.
Като допълнение мога да добавя - често пътувам в Италия и когато съм там винаги пазарувам от Била - чисто, сравнително евтино и най-важното храната е качествена. Любимата ми шунка е около 15 евро килограма - чисто розово месо без сланини, без желатин, без неприятни миризми.
И това е жалкото - пазаруваме на безумни цени некачествена стока и ни третират като прасета.

Страници: [1]