Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - nenima

Страници: [1]
1
Преди 2 дена ми подариха чисто нов smartphone. Много се зарадвах на подаръка, защото старият ми телефон за нищо не ставаше и постоянно ми правеше проблеми. Затова побързах веднага да си преместя картата в новия.Това беше голяма грешка от моя страна. Тъй като картата ми е в група, за да си пусна 3g трябва и материално отговорното лице да подпише декларация (подаръкът ми беше подарен в събота и затова изчаках до понеделник за да отида в офис на Глобул с МОЛ-а на групата). и тук идва неприятната изненада за мен. Оказа се, че от няколко месеца Глобул има политика автоматично да пуска Мобилен интернет, а не както е било преди ръчно да се избира тази настройка. В сайта на Глобул е казано, че те уведомяват чрез СМС, когато се смени телефона. Е да, но мен не ме уведомиха и бях неприятно изненадана, когато установих, че сметката ми надвишава 400лв. при положение,че досега е била максимално 20-30лв. Когато се свързах с оператор ми казаха,че при покупка в магазина те уведомяват за тази подробност (което противоречеше с информацията в сайта им). Поговорих с приятели и се оказа, че още една моя позната е пострадала. Наистина сам много объркана и не знам как да постъпя. Много моля, ако може някой, който е по-компетентен от мен за някакъв съвет как да постъпя. Благодаря предварително!





Страници: [1]