Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Александър Ненов

Страници: [1] 2 3
1
Облекло и обувки / Deichmann - обувка с дупка :)
« -: Януари 29, 2013, 10:32:37 am »
Няколко пъти съм пазарувал обувки от магазините на deichmann в един от столичните молове. Обувките, разбира се, не са тяхна марка, но те ги продават. Често правят много добри намаления на 39-50 лв. на добри обувки... добри обаче е силно казано. До 3-тия месец ВСЕКИ един то закупените чифтове обувки имаше дупка - веднъж на петата, веднъж отпред, веднъж отстрани. Много приятели като им кажа това казват, че аз ходя като идиот - няма друго обяснение. Аз обаче имам. Купих си и кецове от друг магазин - обувки, които очаквах да се скъсат за има-няма 1-2 месеца. Нали ходя като идиот все пак... да ама не - най-обикновени кецове издържаха на натоварване от години половина без дори да има наченки за скъсване, дупка в подметката или нещо подобно.

На кратко - мислете 5 пъти преди да купите от този магазин, защото наистина не си струва да похарчите малки суми но 5 пъти в година, вместо да си купите 2 чифта, но стабилни. Ако искате китайски боклуци - поръчайте ги през нета, поне ще ви е по-евтино и ще знаете, че носите боклук, който ще се скъса скоро.


2
Магазините "Хитър Петър" защитават името си много добре. Плодовете в магазините им са под всякаква критика и след няколко опита и надежди, там да има нормални продукти просто се отказах.
Ето на какво се натъкнах:
- картофи, които след обелването установявате че за с черни петна като раково болни. Ако ги изрежете, половината от картофа отива фира.
- спаружени чушки - дали заради времето за доставка или друго редовно сред нормалните чушки има такива спаружени, че се чудите дали не сте на щанда със сухи плодове - не не сте.
- изгнил лук и сухи портокали

И аз не мислих, че може да е толкова лошо, но наистина е. Към кой мога да напиша жалба за да ги закова специално за плодовете?

3
Мобилни телефони / SMART или ТЪП фон имам аз?
« -: Януари 29, 2013, 10:20:38 am »
Интересен казус - имам нов телефон от около 1 месец (смартфон). На рекламата изглеждаше добре, при тестовете изглеждаше чудесно, параметрите му са прекрасни. Само седмица след покупката обаче, той работи с такова забавяне, че комуникацията между НАСА и марсохода Кюриосити сигурно е по-бърза.

Въпроса ми е следния - телефона не е дефектен, не е счупен, купен е на място в офис (не от разстояние) - имам ли основание да го върна, тъй като той не се справя добре поставен в реални условия и реална употреба. Факт, е че при ресетване на телефона, той отново ще работи бързо и в сервиза могат да ми го докажат. Но на мен ми трябва да работи в ежедневието, и когато потърся някой контакт, да го намеря за части то секундата а не да чакам минута докато изобщо апликейшъна се зареди. Е?

4
Интересен феномен забелязах в последните месеци. Една от най-големите Интернет компания у нас разпраща СПАМ та се къса. Съответно, получава жалби за това но НИКОГА до момента не е получавала АКТ за това.
В същото време, мой сайт получава жалба за разпращане на спам. Проверяваме и установяваме, че лицето се е регистрирало доброволно при нас, и не само това - той е използвал нашите услуги за което имаме доказателства в базата данни с ден, час, телефон, мейл адрес и съобщения които е изпращал. Причина за жалбата е, че потребителя се е регистрирал през 2009-та а първият ни мейл към него беше 2012 - логично е човек да забрави.

Резултатът - ние имаме АКТ, а въпросната компания няма актове, въпреки че разпраща активен СПАМ до стотици хиляди мейли.

Интересно ми е дали имате подобен горчив опит, защото ми е изключително неприятно да гледам как се толерират големите играчи, за сметка на по-малките такива. И кое прави големите големи - парите, връзките, роя мейли, пазарния дял или нещо друго? И важат ли законите и за малките и за големите? Питам, защото КЗП явно не знаят, че за да бъде създадена КЗП като комисия и да им бъде поверен СПАМ регистъра и изобщо СПАМа да бъде вкаран в родното законодателство вина имам лично аз, брат ми и още няколко ентусиаста сред които и Павел Каликонв от Гювеч.бг.


5
Уважаеми колеги, като човек занимаваш се с имоти вече повче от 7 години направо съм потресен. Вижте тази фирма, и по-точно цените им: http://www.okb-bg.com/ceni.html
За всеки, който си търси имот - това не е практика!!! Ако ви поискат пари за да ви намерят имот под наем то вие най-ветоятно сте жертва на мошеници или фирма с нечисти интереси.

Практиката е съвсем друга:
Искате имот - обръщате се към агенция - подавате критерийте си за търсене - те ви предлагат имоти - когато си харесате подписвате договор и запщате 50% от цената на едномесечен наем на фирмата посредник (или друга такса която преди това са ви споменали) - понякога и наемодателя заплаща същата такса (което вас не ви интересува). Но това да ви се искат пари преди да заявите интерес към даден имот и да имате предварителен договор е абсурдно.

Ето някой фирми за имоти които можете да ползвате и да сте спокойни:
- Адрес
- Олимп Ю.В.
- Мирела
- Имот БГ
- АДИС
Разбира се има и много други качествени но немога да ги изброя всичките.

6
Не мисля че 25% (както обещават) от градския транспорт би могъл да задоволи нуждите на столицата. След като те се движат със 75% намален персонал, билетите трябва да са със 75% по-ниски цени защото има нарушение в качеството на предлаганата от тях услуга. И съм сигурен че едно дело (ако на някой му се занимава, както осъдиха общината за блокажа на такситата) ще бъде спечелено защото стачката не се брои за форсмажорно обстоятелство, а за планирано такова.
Хубавата новина, е че стачка няма да има. Но иначе казуса е интересен :)

7
Екскурзии / Монтьори-КРАДЦИ!!!
« -: Май 14, 2007, 01:14:05 pm »
Аз мисля че трябва да пишеш жалба до данъчната служба не в твоя град а на техните началници. ако трябва до София стигни. Факт е че когато дойде проверка на роднинските връзки и игрички ще блеснат. Сега е и момент идеален за такива жалби и раздухване. Ако искаш обади се и на НОВА телевизия. Знам че звучи малко несериозно телевизията да ти реши проблема но факт е че действат. При едно такова раздухване може да се стигне до наказания за техничето и на майка му като длъжностно лице както и останалите ортаци правили \"проверките\". Ако имаш дупе да издържиш на натиска - действай. С тази паплач по държавните институции трябва да се борим ежедневно с всички сили. Ако ще дори шефа на полицията да покрива няма как да се скрие ако им извикаш инспекция \"от горе\". А имай предвид че няма човек от който да си сложи главата в торбата защото е роднина или приятел на техник. Така че действай...
И каот за финал виж този сайт: http://nocorr.mvr.bg/ ( антикорупция в МВР :)

8
Здравейте,

посетете сайта http://spasova.com и потърсете помоща на адвокат. В тези фирми договорите се пишат от секретарките и са пълни с грешки и неточности. Но за да ги стреснете просто идете с адвокат ии дайте адвокат да се обади вместо вас за да поиска парите. И между другото - публикувайте тук името на фирмата - фирмата която няма да използват всики форумци :)

9
Понеже обаждането ви е изключително важно за Вивател те биха искали да ви държът на телефона възможно най-дълго време преди да ви се обади оператор. Вчера си купих телефон/карта от тях и имах нужда от помоща на оператор. При първото обаждане чаках 5.30 минути и затвотих защото започнах да се изнервям на монотонния глас на записа \"моля изчакайте обаждане на оператор, обаждането ви е важно за нас. Влезте във vivatel.bg. С вашият телефон можете да посетите сайта ни и т.н. Втория път бяха по-бързо, вдигнаха на 3-тата минута. Ако се обадите на Office 1 ви вдигат до второ позвъняване, ако се обадите в произволна фирма от жълти страници, спини, сити експрес, метро, който си изберете - вдигат максимум до 3-тото позвъняване. Защото те наистина искат да имат връзка с клиентите си за да им вземат парите. А вивател само хипнотизират потребителите си че обаждането е важно и нищо не правят по въпроса.

И сега една приятна изненада. За тези които се чудят как изкючат глупавите SMS-и които ви казват че имате пропуснато обаждане дори когато вие го откажете изпратете sms  \"MCN NE\" на номер 1234. Ако искате да разберете тази инфорамция може да се налоги да висите на телефона между 3 до 7 минути :)

Вижте картинката по-долу. Така изглежда абонат на vivatel опитал се да говори с оператор :) И въпреки този си недостатък, лошата мрежа, постоянното губене на обхват факт е че те предлагат най-добрите тарифни планове в България и утре наистина ще сме два пъти по-силни.

10
И аз ядох с игнис въпросната вечер... доста кофти беше. Не РИОКОЗ а НАПАЛМ им трябва на такива места.

11
Автомобили / Обслужването в OMV
« -: Януари 18, 2007, 11:34:22 pm »
Описал съм бензиностанцията - град София, до моста Чавдар на ъгъла с улица Черковна а името на служителя не го знам и не ме интересува. Става дума за дребен проблем който щеше да е тежък ако ме бяха спряли катаджии :)

Между другото в бензиностанции Shell, които аз ползвам никога не сами искали лична карта когато плащам с дебитна/кредитна карта а по-странното е че днес на бензиностанцията на булевард България не ми поискаха и да се подпиша на бележката. Когато това нещо стане в САЩ потребителя се оплаква че той не е правил това плащане (нарочно разбира се) и сумата му се възстановява за сметна на магазина. За това там гонят потребителите и извън магазина ако някой забрави да се подпише.

12
Аз мисля че това е проблем, в който трябва да се намеси МВР.

13
П.С. Това е техника, която ние сме платили с нашите данъци!!!

14
Честно казано и аз не бих ходил в този хотел след като видях написаното. Знам че снимките нищо не доказват и отношението не може да се запише но имайте предвид че всяко подобно нещо може да ви помогне за жалбите. Аз не обичам да се оплаквам само на форуми и приятели. Когато ме изнерви някой (а това става средно 2 пъти седмично) проверявам дали имам основание да се жалва, на кой да се жалвам и пиша на съответната институция жалба. Разбира се раздувам и на приятели но това от типа безсмислени действия колко да предпазим близките си от проблем докато няма никакъв ефект върху нарушителя. Приложени качвам снимка която показва в НАП в София на улица 6-ти септември как складират компютрите си - в коридора на земята. Ако го разкажа само няма всеки да ми повярва и ще е трудно да си представи положението. Но ето колко по-лесно е с една снимка. Снимайте всичко – всяка снимка – пирон в ковчега на некоректния търговец (и КЗП които бездействат, не можех да не го спомена просто).
А так където нямате право да снимате – опитайте се въпреки забраната защото ако тази снимка или материал може да покаже извършване на престъпление или явно нарушение ще е достатъчно за да бъде съставен акт. Никои не говори за доказателство в съдебно дело – до такива много рядко се стига при потребителски проблеми.

15
МЕТРО не се различават много много. Те прилагат същата схема. Когато пазарувах последния път там вдигнах отново скандал за некачествено обслужване и явно ядосана касиерката от факта че съм я принудил да работи вместо да бездейства маркира два пъти МЕТРО картата ми. Бяхме накупили стоки за над 250 лв и аз се запътих набързо към вратата но майката на приятелката ми се поколеба и прегледа фактурата. Оказа се че сме купили абсорбатор. Това става когато се маркира картата два пъти – първият път тя се отчита като карта, а втория път се отчита като номер на артикул. Това забави излизането ни от магазина с 30 минути а служителите наоколо ни обнадеждаваха че сме късметлии че сме се усетили защото ставало много често и на една жена и маркирали така октопод. Как може да бъде доказано това че е фирмена политика. Защото знам че в САЩ правят същото като един клиент пазарува редовно от един магазин с кредитна карта ( там не се пазарува с друго ) и за да ползва намаления и точки те му издават кредитна карта специално от магазина. При около 10-15 пазарувания на месец магазина добавя пазаруване на стойност 20 долара. Ако клиента не се усети това се повтаря още няколко месеца. Ако не се усети за тази сума се добавя друга по-голяма сума докато се изравни сумата до подобна на обикновените пазарувания. Разбира се те не са точни суми и не се улавят лесно и когато не си водите отчет кога пазарувате там и кога не е почти невъзможно да хванете магазина. Хванете ли го ви изкарват от списъка с припомпваните клиенти и ви се извиняват за грешката която са допуснали уж случайно.

Страници: [1] 2 3