Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - nelimirka

Страници: [1]
1
За бога братя и сестри - да вземем да се обединим и да направим нещо. :-)

2
Реклама / Кой кого прави на маймуни?
« -: Февруари 23, 2010, 11:01:13 am »
Хехехе, точно така е, за това и пуснах тази темa, но като гледам \"от пусто - в празно\". Маймунки сме си и такива ще си останем, въпреки големите мераци. :-)

3
Реклама / Кой кого прави на маймуни?
« -: Февруари 22, 2010, 04:37:00 pm »
В момента има кампания на тема \"Да отстояваме правата си като потребители\", \"Не се оставяйте да Ви правят на маймуни\" и т.н. Интересното е, че колкото и да се опитваме да ги отстоявеме тези права, всъщност няма пред кого. Когато недобросъвестен търговец ни направи на маймуни, ние отиваме при институцията, която би трябвало да ни защити, а именно Комисия за защита на потребителите. Но се оказва, че тази комисия не само не ни защитава, а точно тя ни прави на маймуни. Тъй като е всеизвестен факт, че тази комисия на практика няма никакви наказателни правомощия, в действителност ние, потребителите, оставаме незащитени от некоректните търговци и така, колкото и да ни се иска да сме европйски потребители с европейски права - то не става. Като доказателство прилагам моята история, знам, че тя не е единствената. (http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=951)
Медиите са сила, много по-голяма от всяка друга. Когато се чувстваме безсилни, вярваме, че медиите ще ни помогнат. А дали е така?!...

4
Ето ме пак мен,
Оказа се, че освен КЗП има и Федерация за Защита на Потребители, какво ще кажете да се съберем всички, които сме се опарили от КЗП и да отидем в тази федерация и да видим тя що за стока е и какво би ни препоръчала?
Ако има желаещи, нека да ми пишат на nelata@dir.bg. Днес пуснах едно писмо и до БТВ, пък да видим дали ще успеем да стигнем до екран.

5
avram, pro4etoh poslednoto ti mnenie - ima6 li konkretna ideia kak to4no da stane tova kolektivno oplakvane - da se saberem niakade, protest li, 6to li, za da moje da go organizirame niakak si - togava naistina 6te razberem koi koi e tuk :)
Pozdravi
P.S. vsa6nost, ako iska6 - pi6i mi na maila (nelata@dir.bg)

6
Avram, здравей,
Виждам, че се е получило недоразумение, вината, за което явно е моя. Може би прекалено емоционалното ми разсъждаване на глас те е заблудило. Отново искам да подчертая, че въобще не съм имала идея да се заяждам с теб. Въпросът ми беше по-скоро риторичен, търсех отоговор за изхода от действията предложени от теб. Явно не съм се изразила добре, в следствие на което съм те засегнала, за което още веднъж се извинявам. Пропуснала съм да ти благодаря – правя го сега. Благодаря. Все пак целта ни е една и съща и търсим някакво ефективно решение на проблема с неефективната КЗП.

7
Интересно ми е как продължаваш да се бориш, с какви средства, ако сме повече такива, които не се отказват току виж и станало нещо. Аз лично съм си написала едно писмо, с което ще оводня всеки сайт на телевизия, която намеря в нета. Друго нямам представа какво може да се направи. Ако имаш идея - давай. Все още не съм \"махнала с ръка\". А фирмата Булопитка е вносител на Sholl и Clarks за България, четоха разни неща за нея в нета - голяма фирма, големи шефове, голяма работа. Освен това, ако мога да подам оплакване до омбудсмана (който всъщност е нещо като КЗП - има го, но няма правомощия да налага, само дава препоръки) и министъра - ти подавал ли си такова, защото ако ме съветваш да го направя, а ти самия не си, означава, че и ти спадаш към \"абсолютните шуги\", защото чакаш друг да направи това, което на теб не ти стиска и да се \"облажиш\" от резултата. Целта ми не е да се заяждам, предполагам си достатъчно умен, за да го разбереш. Просто търся някаква помощ. Това е.
А извън темата - каква всъщност е целта на този сайт - да си чешем езиците или наистина има \"лъч светлина в тунела на държавата на абсурдите\"?!

8
Закупих си сандали от фирмен магазин на Булоптика ООД, след едночасово ходене с тях едната започна да издава неприятен съскащ звук, подобен на \"дишане\" (като евтините джапанки, когато се намокрят, сигурна съм, че сте ги чували по морето). Подадох рекламация, но от фирмата отказаха да признаят това за дефект. След не много кратка кореспонденция и цитати от ЗЗП от моя страна, аз се обърнах за съдействие към КЗП. Потресена съм от т.нар. \"защита\". В писмото, коепо получих от КЗП пишеше, че фирмата не е признала рекламацията ми, защото не я сметнала за основателна. Аз това го знам и точно поради това непризнаване аз съм се обърнала към тази комисия. Е, след като в Закона ясно е упоменато коя стока е дефектна (чл. 132, т.1 от ЗЗП), то трябва същата да подлежи на рекламация. Но от Комисията ми обясниха, че те нищо не могат да направят повече, освен да организират Помирително заседание, което се оказа поредната бутафория. 2 пъти ходя, но от фирмата не идват, просто защото това заседание е доброволно. Т.е. Комисията за защита на потребители е също бутафорна. Няма назначена експертна комисия, няма демонстрация на дефекта. Какви права имам повече - да стигна до съд?! Интересно, ако всеки стига до съд, то защо тогава същестува тази комисия, след като тя на практика няма никакви правомощия и не би могла да съблюдава спазването на Закона за защита на потребителите? Потресена съм, споменавам го отново. Сега си имам чисто нови маркови, скъпи и \"качествени\" сандали. Само да вметна, че тези сандали са закупени на 27.06.2009 г. и до днес аз се опитвам да отстоявам правата си. Приключих с КЗП, според тях няма какво повече да направят за мен. Останаха ми медиите. Малък проблем, но от несработването на малките се получава голям, който обхваща цялото.

Страници: [1]