Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - lawer

Страници: [1]
1
За всеобщо съжаление по Европейското законодателство, респективно и по българското са отнети правата на гражданите като КУПУВАЧИ и им е вменено задължението да са ПОТРЕБИТЕЛИ!!! Според Закона за Задълженията и Договорите КУПУВАЧА има право да иска да му бъде възстановена платената сума от нелоялния ПРОДАВАЧ в случай че стоката се окаже с недостатъци или е негодна за употреба. В така хваления от Европейския съюз и в частност бившия комисар М. Кунева Закон за защита на Потребителя, КУПУВАЧА е подменен с понятието ПОТРЕБИТЕЛ, и като такъв са му отнети правата който са му дадени като КУПУВАЧ според ЗЗД!!!  Накратко каква е целта на тази подмяна:
     1. Защита на нелоялния търговец предлагащ некачествен продукт и ощетяване на гражданина /ПОТРЕБИТЕЛ/!!!
     Визирам следния казус от ЗЗП /Закон за Защита на Потребителите/ и Европейските директиви: след като търговеца ви е продал некачествения продукт, Вие имате право като ПОТРЕБИТЕЛ да искате да бъде извършен ремонт, замяна с ново изделие и ако това е невъзможно да си поискате парите!?! На практика се получава че търговеца започва да ремонтира и заменя продукта до момента на изтичане на гаранцията, след което не носи отговорност и съответно парите Ви един път потънали в неговия джоб никога няма да ви бъдат възстановени!!! Да така е щом сте се съгласили да бъдете ПОТРЕБИТЕЛ!!!
                                               
                                              ИЗВОД/ИЗХОД:

Когато купувате скъп продукт не го купувайте като физическо лице, защото това Ви качество, автоматично ви прави ПОТРЕБИТЕЛ и ви лишава от редица права дадени Ви от ЗЗД/Закон за Задълженията и Договорите/. Винаги купувайте продукта като ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ /фирма/, ако нямате тази възможност потърсете близък или приятел който има фирма! При покупката на името на ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ ВИЕ СИ ЗАПАЗВАТЕ ПРАВАТА НА КУПУВАЧ И ЕЛИМИНИРАТЕ ВЪЗМОЖНОСТА ДА БЪДЕТЕ ПОСТАВЕН В УНИЗИТЕЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛ!!! И ВИНАГИ МОЖЕТЕ ДА ПОИСКАТЕ ДА ВИ ВЪРНАТ ПАРИТЕ!!!
      За съжаление Европейската комисия защитава правата на ТЪРГОВЦИТЕ и всячески се опитва да ограничи правата на ГРАЖДАНИТЕ чрез редица създавани от нея правни норми целящи тотално ОГРАБВАНЕ под \"благородният\" предтекст и лъжлив лозунг за ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ!
      В тази връзка ще добавя и създадените ДЪРЖАВНИ органи за защита правата на потребителите в които се назначават и създават БУТАФОРНИ ДЛЪЖНОЖСТИ създадени за хора който ДА НОСЯТ ВОДА НА КОКОШКИТЕ, КОГАТО ВАЛИ ДЪЖД.
      Сега разбирам гражданите на съседна Гърция, които излезнаха на протест с лозунга \"НЕ ИСКАМЕ ДА НИ ТРЕТИРАТЕ ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ\"

2
За всеобщо съжаление по Европейското законодателство, респективно и по българското са отнети правата на гражданите като КУПУВАЧИ и им е вменено задължението да са ПОТРЕБИТЕЛИ!!! Според Закона за Задълженията и Договорите КУПУВАЧА има право да иска да му бъде възстановена платената сума от нелоялния ПРОДАВАЧ в случай че стоката се окаже с недостатъци или е негодна за употреба. В така хваления от Европейския съюз и в частност бившия комисар М. Кунева Закон за защита на Потребителя, КУПУВАЧА е подменен с понятието ПОТРЕБИТЕЛ, и като такъв са му отнети правата който са му дадени като КУПУВАЧ според ЗЗД!!!  Накратко каква е целта на тази подмяна:
     1. Защита на нелоялния търговец предлагащ некачествен продукт и ощетяване на гражданина /ПОТРЕБИТЕЛ/!!!
     Визирам следния казус от ЗЗП /Закон за Защита на Потребителите/ и Европейските директиви: след като търговеца ви е продал некачествения продукт, Вие имате право като ПОТРЕБИТЕЛ да искате да бъде извършен ремонт, замяна с ново изделие и ако това е невъзможно да си поискате парите!?! На практика се получава че търговеца започва да ремонтира и заменя продукта до момента на изтичане на гаранцията, след което не носи отговорност и съответно парите Ви един път потънали в неговия джоб никога няма да ви бъдат възстановени!!! Да така е щом сте се съгласили да бъдете ПОТРЕБИТЕЛ!!!
                                               
                                              ИЗВОД/ИЗХОД:

Когато купувате скъп продукт не го купувайте като физическо лице, защото това Ви качество, автоматично ви прави ПОТРЕБИТЕЛ и ви лишава от редица права дадени Ви от ЗЗД/Закон за Задълженията и Договорите/. Винаги купувайте продукта като ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ /фирма/, ако нямате тази възможност потърсете близък или приятел който има фирма! При покупката на името на ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ ВИЕ СИ ЗАПАЗВАТЕ ПРАВАТА НА КУПУВАЧ И ЕЛИМИНИРАТЕ ВЪЗМОЖНОСТА ДА БЪДЕТЕ ПОСТАВЕН В УНИЗИТЕЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛ!!! И ВИНАГИ МОЖЕТЕ ДА ПОИСКАТЕ ДА ВИ ВЪРНАТ ПАРИТЕ!!!
      За съжаление Европейската комисия защитава правата на ТЪРГОВЦИТЕ и всячески се опитва да ограничи правата на ГРАЖДАНИТЕ чрез редица създавани от нея правни норми целящи тотално ОГРАБВАНЕ под \"благородният\" предтекст и лъжлив лозунг за ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ!
      В тази връзка ще добавя и създадените ДЪРЖАВНИ органи за защита правата на потребителите в които се назначават и създават БУТАФОРНИ ДЛЪЖНОЖСТИ създадени за хора който ДА НОСЯТ ВОДА НА КОКОШКИТЕ, КОГАТО ВАЛИ ДЪЖД.
      Сега разбирам гражданите на съседна Гърция, които излезнаха на протест с лозунга \"НЕ ИСКАМЕ ДА НИ ТРЕТИРАТЕ ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ\"

3
За всеобщо съжаление по Европейското законодателство, респективно и по българското са отнети правата на гражданите като КУПУВАЧИ и им е вменено задължението да са ПОТРЕБИТЕЛИ!!! Според Закона за Задълженията и Договорите КУПУВАЧА има право да иска да му бъде възстановена платената сума от нелоялния ПРОДАВАЧ в случай че стоката се окаже с недостатъци или е негодна за употреба. В така хваления от Европейския съюз и в частност бившия комисар М. Кунева Закон за защита на Потребителя, КУПУВАЧА е подменен с понятието ПОТРЕБИТЕЛ, и като такъв са му отнети правата който са му дадени като КУПУВАЧ според ЗЗД!!!  Накратко каква е целта на тази подмяна:
     1. Защита на нелоялния търговец предлагащ некачествен продукт и ощетяване на гражданина /ПОТРЕБИТЕЛ/!!!
     Визирам следния казус от ЗЗП /Закон за Защита на Потребителите/ и Европейските директиви: след като търговеца ви е продал некачествения продукт, Вие имате право като ПОТРЕБИТЕЛ да искате да бъде извършен ремонт, замяна с ново изделие и ако това е невъзможно да си поискате парите!?! На практика се получава че търговеца започва да ремонтира и заменя продукта до момента на изтичане на гаранцията, след което не носи отговорност и съответно парите Ви един път потънали в неговия джоб никога няма да ви бъдат възстановени!!! Да така е щом сте се съгласили да бъдете ПОТРЕБИТЕЛ!!!
                                               
                                              ИЗВОД/ИЗХОД:

Когато купувате скъп продукт не го купувайте като физическо лице, защото това Ви качество, автоматично ви прави ПОТРЕБИТЕЛ и ви лишава от редица права дадени Ви от ЗЗД/Закон за Задълженията и Договорите/. Винаги купувайте продукта като ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ /фирма/, ако нямате тази възможност потърсете близък или приятел който има фирма! При покупката на името на ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ ВИЕ СИ ЗАПАЗВАТЕ ПРАВАТА НА КУПУВАЧ И ЕЛИМИНИРАТЕ ВЪЗМОЖНОСТА ДА БЪДЕТЕ ПОСТАВЕН В УНИЗИТЕЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛ!!! И ВИНАГИ МОЖЕТЕ ДА ПОИСКАТЕ ДА ВИ ВЪРНАТ ПАРИТЕ!!!
      За съжаление Европейската комисия защитава правата на ТЪРГОВЦИТЕ и всячески се опитва да ограничи правата на ГРАЖДАНИТЕ чрез редица създавани от нея правни норми целящи тотално ОГРАБВАНЕ под \"благородният\" предтекст и лъжлив лозунг за ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ!
      В тази връзка ще добавя и създадените ДЪРЖАВНИ органи за защита правата на потребителите в които се назначават и създават БУТАФОРНИ ДЛЪЖНОЖСТИ създадени за хора който ДА НОСЯТ ВОДА НА КОКОШКИТЕ, КОГАТО ВАЛИ ДЪЖД.
      Сега разбирам гражданите на съседна Гърция, които излезнаха на протест с лозунга \"НЕ ИСКАМЕ ДА НИ ТРЕТИРАТЕ ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ\"

Страници: [1]