1
Рекламации / Връщане на стоката
« -: Юли 12, 2010, 08:19:14 pm »
Здравейте,
Ние имаме подобен проблем. Имаме закупен боилер Дипломат с електронен блок /със сензорно управление/ преди около 2 год. През този период се е развалял многократно. Прегорели кабели, поне 3-4 пъти подменян целия електронен блок, релета, 2-3 пъти нагревател и т.н. Имаме над 15 посещения на сервизния техник. И всеки път отказват да го подменят с нов, защото повредата можело да се отремонтира. И така вече 2г, имаме си не само бойлер, а и постоянно закрепен към него електротехник в къщи
И често сме без топла вода. По бойлера не остана несменен елемент и всеки бе сменен по няколко пъти. Последният път работи само 1 час между двете повреди.
И на нас сервизът, който обслужва бойлера в гаранция изобщо не си прави труда винаги да вписва в гаранционната карта вида и поредността на повредата. То и няма място. И аз се питам дали такъв бойлер не трябва да бъде върнат. И ние загубихме доста работни дни да чакаме в къщи техника.
Какво мога да направя като ни отказват от Варна подмяна?
Ние имаме подобен проблем. Имаме закупен боилер Дипломат с електронен блок /със сензорно управление/ преди около 2 год. През този период се е развалял многократно. Прегорели кабели, поне 3-4 пъти подменян целия електронен блок, релета, 2-3 пъти нагревател и т.н. Имаме над 15 посещения на сервизния техник. И всеки път отказват да го подменят с нов, защото повредата можело да се отремонтира. И така вече 2г, имаме си не само бойлер, а и постоянно закрепен към него електротехник в къщи

И на нас сервизът, който обслужва бойлера в гаранция изобщо не си прави труда винаги да вписва в гаранционната карта вида и поредността на повредата. То и няма място. И аз се питам дали такъв бойлер не трябва да бъде върнат. И ние загубихме доста работни дни да чакаме в къщи техника.
Какво мога да направя като ни отказват от Варна подмяна?