Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - BeTaTesTeR

Страници: [1] 2 3 ... 5
1
Комуникации / Жалба срещу Виваком
« -: Октомври 13, 2011, 02:20:22 pm »
Трябвало е да си подадете заявлението за прекратяване един месец преди да ви изтече договора.В противен случай договора ви се подновява автоматично за още една година, с това сте се съгласили подписвайки първия договор.Там има такава клауза и щом сте го подписали значи сте се съгласили.Така, че молбата ви и да не беше изгубена пак щяха да ви начислят неустойки защото се изпуснали срока и договора се е подновил за още една година.Няма нищо чудно.Дори нямате никакво правно основание за да претендирате в съда за възстановяне на сумата.Просто трябва да се научите да си следите нещата.Никой не следи вместо вас кога ви изтича договора, това е единствено ваша отговорност.

2
По какво разбра, че нямаш активиран роуминг?
Като начало виж си във фактурата какво потребление имаш и откъде идва тази сума.

3
Проверката става много лесно.Изключвате всички електроуреди и оставяте само един уред който е точно 1kW да работи точно един час, например печка или пък уред който е с мощност 2 kW да работи 30 мин. и след това проверявате дали електромера е отчел точно 1 kW/h , ако е отчел повече е ясно, че има проблем и трябва да се бръкнете с тея 55 лв. за да се направи официално проверка и да се установи проблема.Ако си отчете точно 1 kW/h значи си работи точно и сте си спестили 55 лв. от ненужна проверка.

4
Tакива пломби и детектори за тях има в магазините за дрехи и там системата си работи.А в супермаркетите за хранителни стоки такива пломби съм виждал само на бутилките с алкохол, а всички останали стоки нямат никакви пломби и защити и никакви детектори не ги ловят.Тоест може да си откраднете и ако не ви видят на някоя камера като минете през касата нищо няма да изпищи и няма как да разберат ако не са ви видяли.В чужбина не те претърсват ама сигурно и няма толко крадци като у нас.Една колежка ми разказа как си купила паста за зъби и на касата касиерката и отварала картонената кутиика на пастата за да види дали не е скрила нещо вътре.Така, че явно и крадците не са малко и хората се чудят как да опазят магазина.Във всеки случай не е приятно да те спират и да те придърпват в някакви стаички като крадец ама какво да се прави и аз незнам как може да се реши тоя проблем.

5
Супермаркети и търговски вериги / Kaufland
« -: Април 13, 2011, 12:03:17 am »
leol изобщо не разбрах какво искаш да кажеш.Какво ти пречи пакетираното от Кауфланд месо.В Билла също пакетират месо с тяхната марка.Какво като го рекламират,всяка верига си рекламира продуктите.Обясни по-подробно.

6
Комуникации / Jeff + Vivacom = ?
« -: Април 12, 2011, 11:12:11 am »
Еми трябвало е да прочетете сайта на МаксТелеком преди да отидете в магазина, а не след това.Като отидете неинформирана в магазина служителите веднага забелязват това и ви лъжат както си искат.WiMax интернета на МаксТелеком не само, че е неограничен, но и предлага много по-високи скорости и много по-стабилна връзка от този през мрежата на мобилен оператор.
Сега може да подадете жалба на този адрес: VIVACOM Обслужване на Клиенти
гр. София; Пощенски код 1784;
Пощенска кутия № 44
Но едва ли ще имате успех защото не можете да докажете какво ви е казала служителката, а договора е подписан от вас.
Служителката би могла по вътрешен ред да напише обяснение и да се признае за виновна и да поиска анулиране на договора по нейна вина, но това би означавало черна точка за нея и няма лесно да я накарате да го направи.

7
E ти па направо го изкара световна конспирация.Разликата между дневна и нощна е много далече от 50%, това са цените на ЧЕЗ 0,120432 лв./кВч нощна и  0,173244 лв./кВч дневна и на другите две дружества цените са близки.
Може и да има електронни часовници които да се сверяват сами, но има и механични.Моя часовник например е механичен.И докато едно дружество не смени всички часовници с електронни, трябва да се съобразява, че има и механични които не се сверяват сами.Тоест не може да каже за потребителите с електронни часовници нощната ще е от 22:00 до 06:00 ч. а за тези с механични ще е от 23:00 до 07:00 ч.
А и все пак нощната тарифа пак е със същата продължителност.Незнам тоя един час какво толко ви бърка.През нощта удобно е да се включи бойлер,пералня и някакво отопление през зимата.Какво друго може да включи един човек който спи през нощта.А вече всичко нови перални имат функция отложен старт,а тези които нямат много лесно може да се включат през таймер който не струва много и може да си нагласяте точно кога да се пусне.Същото може да се направи и с бойлер и много хора са го направили.

8
Да точно така е,пише го в сайтовете на енергоразпределителните дружества.Така се получава защото лятото преместваме часовника с един час напред ама нали се сещаш, че няма кой да обикаля и да сверява всички часовници по таблата и затова те продължават да си работят по старото време,тоест пак си превключват в 22:00 ч. само, че тогава реално е 23:00 ч.
Ти се радвай ако часовника ти е сравнително точен и знаеш кога ще превключи тарифата, защото моя работи толко непредвидимо, че не мога да го хвана.Понякога нощната тарифа ми е следобяд,понякога е рано сутринта,понякога го хващам, че е спрял и цял ден не мърда,дори имам подозрение, че за две денонощия изкарва една нощна тарифа.А като спре винаги спира на дневна тарифа гадината,как пък един път не спря на нощна.Като им се обадя на ЧЕЗ и им кажа, че не работи часовника, те ми казват:\"А работи си господине, ето имате навъртяни киловати на нощна тарифа\"

9
Други / Лични Данни
« -: Април 04, 2011, 11:48:42 pm »
И ако ви приемат на работа и след това изпратят грешните данни в НОИ и след няколко месеца се окаже, че не сте осигурен и не ви изплатят болничен и ще стане такъв гювеч, че ще ви стане лощо.Освен това договора с работодателя ви също ще бъде невалиден и няма да можете да предяваите никакви претенции към него ако не ви плати например.Да не говорим пък, че най-вероятно отдолу на бланките пише, че се носи наказателна отговорност за посочване на неверни данни.
Освен всичко това злоупотреба с лични данни няма как да стане без участие на вътрешни служители.Тоест аз няма как да отида в банката с вашите лични данни и да сключа договор за кредит без служителката в банката да си затвори очите и да ми стане съучастник.Но пък ако служителката е решила да прави подобни злоупотреби тя и без това има достъп до толкова много лични данни, че въобще няма нужда от моите и може да си избере произволен човек с който да си направи измамата или пък срещу заплащане да ми даде лични данни на някой.Същото е и с мобилните оператори,няма как да сключа договор с личните данни на някой друг без служителката в магазина да позволи това.Въобще схемите са много.Сега напоследък нашумяха случаите с кредитите по интернет за суми до 350 лв. и се отпускаха само с лични данни.Да при тях лесно може да стане злоупотреба,но също толкова лесно може да се разкрие, защото веднага може да се провери, че парите са преведени по друга сметка и вие не сте получили тези пари, тоест кредитодателят не е изпълнил неговата част от договора, а именно не ви е дал парите.
Обективно погледнато никой не може да ви гарантира 100% сигурност и неприкосновеност на личните ви данни,защото винаги има служители които работят с тях и могат да злоупотребят с тях.Аз също съм бил на работа където съм имал достъп до лични данни,телефони и преснимани лични карти.Естествено е забранено слагането на флашки и дискове в компютрите и за това се следи и по този начин се предотвратява кражбата на големи количества  лични данни, но аз за една смяна винаги мога да запомня личните данни на един човек което си е предостатъчно за злоупотреба.А като си представите на колко места ви имат личните данни и колко хора имат достъп до тях ще ви стане лошо.Имат ви данните в електроразпределителното дружество,а достъп до тях имат всички служители във всички клонове на въпросното дружество,имат ви данните също и в банката и в мобилния оператор и във ВиК и хиляди служители работят и имат достъп до тях ежедневно.Така, че оставете тая параноя и не се вкарвайте в излишни приключения, защото някой ако реши да злоупотреби с вашите данни ще го направи, колкото и да се стараете и да си ги пазите,просто нищо не зависи от вас и нищо не можете да направите за да сте 100% сигурни, че това няма да се случи.

10
Комуникации / teror ot strana na vivakom sas sms
« -: Април 03, 2011, 09:29:38 pm »
fluditec пренасочил си е телефона на който ти се обаждаш към друг телефон който е изключен и затова на теб ти се таксува разговора все едно си се свързал с него,а пък на него му се таксува разговора към пренасочения номер.Само, че най-вероятно служителя има служебен номер с неограничени разговори към глобул и нищо не плаща като си пренасочи разговори към друг глобулски номер.Създал си е един филтър на телефона всички входящи разговори от непознати номера да се пренасочват към друг глобулски номер който е изключен и по този начин само звъни на клиенти от тоя телефон,а пък те не могат да му се обадят.Затова ти като му звъниш те пренасочва за да чуеш съобщението, че телефона е изключен и те таксува за тея няколко секунди като за цяла минута защото имаш минимално първоначално таксуване от една минута.

11
И да сте от София какво?Я се съберат 20 човека я не.Аз не виждам от какво продължавате да сте недоволни и срещу какво протестирате?
Какви неравноправни клаузи има в тея договори,някой може ли да посочи конкретно.Автоматично подновяване най-вероятно ще го премахнат.
Какви чудовищни неустойки?Неустойките са в размер на оставащите месечни такси до края на договора,ни повече ни по-малко.Нищо чудно не виждам.
\"Спамене\" денем и нощем на мен никога не ми се е случвало,незнам точно какво се има предид под това.Получавал съм по някой и друг рекламен смс,но нищо толкова фрапиращо и винаги в светлата част на деня.На който толкова му пречи има си начини да се откаже от това нещо.
Под заблуждаваща реклама също не разбирам какво се има предид,някой ако може да даде някакъв пример.Нали не очаквате някой да ви направи 10 минутна реклама-презентация на всички условия и тарифи свързани с даден продукт.Рекламата затова е реклама за да може в максимално кратко време (30 сек до 1 минута) да изтъкне положителните качества на един продукт и да покаже с какво е по-добър дадения продукт от останалите продукти на конкуренцията.Колкото и голямо желание да имат компаниите не могат в една минута да ви набутат общите условия в тая реклама.Аз лично като видя някоя реклама която да ме заинтригува,влизам в сайта на съответната компания където всичко си пише и си прочитам всички условия които ме интересуват и ми се изяснява работата и си преценявам изгодно ли ще ми е да се възползвам от офертата или не.Сега ако има хора които като видят рекламата и веднага търчат в магазина и подписват каквото им се покаже си е техен проблем и никой не може да им помогне.Пък после ми се жалват по телевизията как видиш ли се оказали с по 7 двугодишни договора на тяхно име.Еми добре бе джанъм не можа ли да стоплиш какво става,това да те излъжат един път ,два пъти ама СЕДЕМ пъти,колко трябва да си неграмотен,че да направиш една грешка седем пъти?Утре ще си продадеш жилището без да разбереш.
Ако толкова искате да протестирате,да вземем да си изключим телефоните за 1 ден за да се получи някакъв ефект.А като продължавате да си ползвате телефоните,ако ще и всеки ден да протестирате на операторите им пука на мазилката за вашите протести.

12
Мислех да ви изчакам да отговорите и тогава да ви оплюя за некомпетентността,но не ми се чака повече и затова ще го направя сега.
По всяка вероятност сте си купили лаптоп с две видеокарти.Едната вградена в контролера на процесора и друга която е по-мощна за графичноемки приложения.Идеята е да се използва вградената карта когато сте на батерия защото е по-икономична откъм енергия,а когато пуснете някоя игра да се включва мощната видеокарта.Обаче като влезете в Device manager се вижда само вградената карта дори и да са инсталирани всички драйвери.Настройки за мощната видеокарта има в контрол панела,където можете да настроите кога да се използва тя.Вие как точно разбрахте ,че лаптопа \"не си вижда\" видеокартата?Ако лаптопа е с една карта единствения вариант да не я виждате е да не са инсталирани драйвери,ако има някакъв хардуерен проблем с картата операционната система изобщо няма да ви се зареди и няма как да разберете ,че лаптопа \"не си вижда видеокартата\".Но вие виждате само вградената карта ,а не тази която пише в характеристиките и затова без изобщо да се замислите бързате да вдигате врява в магазина,а всъщност проблема е вашата некомпетентност и нежелание първо да проверите дали проблема не е във вас преди да обвинявате другите.Защо изобщо си купувате тоя лаптоп \"боклук\" след като не можете да го ползвате,не ви трябва според мен.Представям си какви шеги и подигравки са си правили за ваша сметка служителите в сервиза.Мен много би ме било срам.
Аз също преди няколко седмици се сблъсках с такова животно.Един приятел си беше купил такъв лаптоп.И аз първоначално гледах като изпаднал и не стоплях какво става и много лесно можех да му кажа:\"Приятел,прецакали са те нещо с видеокартата\" и да го пратя да се разправя като вас в магазина.Обаче вместо това се напънах малко да проуча по-подробно и след кратко търсене в интернет ми стана ясно каква е работата.Но аз винаги проверявам всичко и чак когато съм 100% сигурен,че проблема не е в мен тогава отивам да тормозя другите за да не се излагам като вас.И сега познайте какво ще стане,ще ви върнат лаптопа в същото състояние с подигравателна усмивка и ще ви обяснят,че работи перфектно.

13
Я кажи точно какъв е лаптопа,коя марка и кой модел?

14
Супермаркети и търговски вериги / Kaufland
« -: Март 10, 2011, 12:07:53 am »
Aми много хора не могат да си позволят да купуват качествени продукти.И аз искам да се въведе държавен стандарт за всички основни храни и то задължителен,а не както е сега доброволен.За да си сигурен,че каквото и да купиш,то е произведено по някакъв стандарт и има някакъв контрол при производството.Ама я си представи,че всичко изведнъж поскъпне още повече и човек като влезе в магазина и вече не може да си купи от по-евтиното мляко или по-евтин салам щото няма по-евтино и всичко е скъпо щото е произведено по някакъв стандарт.В по-напредналите страни ядат по-качествени храни обаче там колкото и да ти е нископлатена работата винаги можеш да си позволиш да купуваш качествена храна и в такива страни и богатите и бедните ядат една и съща храна.В България за съжаление не е така и затова четете внимателно етикетите преди да купите каквото и да е.

15
Не е изнудване ,а депозит който ви се възстановява след това.Изискват ви го защото не сте бил одобрен предварително.Това се налага защото когато се намирате в роуминг информацията на потреблението ви се бави с дни и вие може да надвишите кредитния си лимит и да направите произволно голяма сметка която след това да имате затруднение да платите навреме и оператора ще понесе негативи от това,че не си е получил парите навреме.Това е простото обяснение.

Страници: [1] 2 3 ... 5