Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - psihokote

Страници: [1]
1
Мобилни телефони / Промутани номерца от Handy
« -: Декември 24, 2010, 08:30:48 am »
Случаят е следният: Трябваше ми спешно евтин телефон- само за разговори. По път ми беше HANDY. Там ми казаха, че най- евтино ще ми излезе ако сключа договор с Мтел. Изрично им казах, че тази карта която ми дадат няма да ми трябва и няма да я ползвам, какво ще стане ако не си плащам месечната такса. Отговорът беше, че просто ще я спрат и след време ще я анулират. Не се замислих и се съгласих. Направиха ми договор с план LOOP, като се разбрахме, че е за една година. Вечерта, размислих трезво, прочетох си бумащината която ми дадоха и се оказа, че договора ми НЕ Е ЗА ЕДНА ГОДИНА, А ЗА ДВЕ и ако не си плащам таксата ще ме  съдят за неизпълнение на договора. На следващия ден пак отидох и  пак ги попитах какво ще стане ако не си плащам таксата, отговора беше същия- спират ми телефона. Споменах за неизпълнението на договора и последствията от това- съгласиха се все едно вече са ме информирали вече. Отново ги попитах за срока на договора, казаха една година. КАто им извадих черно на бяло всичко нищо конкретно неможаха да ми кажат. Нищо неможели да направят, неможели да анулират договора нито да го прекратя, подписала съм вече и само дигаха рамене. Сега заради моята глупост и некоректното обслужване ще си плащам две години за телефон за 15лв. Екземпляра от договора, който е в мен няма N на договор, не е упоменат срока за сключването му. В приложението Данни за потребителя не е посочено към кой договор е, N на гаранционната карта на телефона, сер. номер. Дадоха ми и непопълнена заявка декларация за клиентски номер. В Приложение1 също не е посочено към кой договор е, няма номер на SIM карта.
Какво мога да направя? Какви са ми правата за да си ги търся?

Страници: [1]