Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Veselin

Страници: [1] 2
1
Поправям Ви господин Русев.
Производителя продава едномесечни лещи в кутийка по 6(шест) броя, а цената я има на сайта на производителя. Всеки може сам да провери колко пъти е скочила докато дойде до българския клиент. Около 4 (четиридесет, ;P) пъти набъбва цената ако не и повече. От 3 до около 15 долара в зависимост от лещите за цяла опаковка с 6 лещи. Или от 0,5$ до 2,5$ за бройка за най-скъпите. Ето защо се разопаковат и се продават на бройка. В чужбина никой няма да седне да ги дели. Забранено е! Така е не само с лещите а и с всичко останало внасяно на българския пазар. И коли, и строителни материали, и хранителни продукти, и облекла, и обувки, и всичко за което може да се сетите.  Някой е алчен и гребе като обезумял. В оптиката разопаковат кутиите и пробутват всяка една леща за минимум 13 лева от този вид от по 50 цента. Та курса е USD 1,00 за 26,00 BGN! И това ако не е пладнешки обир?

2
В Чужбина не те претърсват. Всеки влиза в супермаркета с торбите от предходния магазин. Нямат кутии за багаж, както в България? Това си е техен личен проблем, че не са монтирали датчици и камери в магазина, не е твой. Нямат право според мен. На подстъпите и изходите трябва да имат датчици, които сигнализират. И в този случай никой няма право да те пипне. Но задължение е на клиента да съдейства за откриване на причината за реакцията на системата. Най-често са забравени  в джобовете на новозакупени дрехи медни защитни спирали, тъй като производителите слагат по няколко от тях, касиерките понякога ги забравят.

3
\"Водещи мултинационални компании за храни и напитки опаковат продукти с различно качество, предназначени за доставяне в различни европейски страни, под едно и също наименование.\"

http://dnes.dir.bg/news/diskriminatzia-supermarketi-kafe-koka-kola-vredni-hrani-milka-8414029

Ха, ха... Казаха ли Ви го надути ЕС Пуяци? Ей, това е да живееш на пъпа на Европа и да казваш това, което мислиш. В Словакия няма тънтара-мънтара и усуквай сватьо! Браво на ЮрАктив Словакия, че друг едва ли му стиска да ни защити. Българската асоциация на потребителите не спират да се кланят на тровещите ни производители с всевъзможни боклуци храни. То каквото и да купя в БГ нищо не ми е вкусно. Купя кашкавал- той на сапун докарва. Купя домат, сърцевината му вдървена?! Еее , стига сте ни тровили с ГМО-та!
Смятам че има разлика и в качеството и на българските продукти продавани в България и в търговските вериги в Европа. Цената на тези продукти в чужбина е по- ниска от предлаганата цена в България а качеството е много по-високо. Луда промивка на мозъци! Въпреки борда масата на широките пари в Бг нараства. Това е една от причините за инфлацията. Друга причина е умрялата икономика и стремежа на търговците да компенсират оборотите с МАРЖ. Поздрави! Мижави продажби за огромни пари.
Лондон, любопитно! Ха, ха... къде ще си карам Векикдена тази година! Ха, ха...
Tesco Large Pork Vacuum Pack Shoulder Joint £ 7.97 (£ 2.49/kg)
Tesco Fresh Whole Chicken 1.40-3.50Kg £ 5.56 (£ 1.59/kg)

Четете бе Мушмороци! И стига сте тровили хората! Яйцето в Лондон е 11 стотинки! Ха, ха... Алчни български търговци... Като източите стотинките на хората, какво ще ми ядете, Ве, серсеми?

4
Комуникации / Моля за помощ ?!
« -: Март 29, 2011, 03:46:44 pm »
Здравей, teda777!
Аз имах подобен случай с подновяване на договор без мое знание и съгласие. Картата по това време физически не съм я използвал поради отсъствието ми от страната за повече от 3 години. След многократни разправии с некомпетентни служители ето как реших проблема си. Написах Заявление за прекратяване на договора със задна дата, тъй като не считам, че съм длъжен да плащам за нещо което не съм ползвал. Описах и неадекватните действия, както и опитите на служителите им да ме разиграват и губят времето, както и категорично отказват да ми приемат искането, както и задължението им да я въведат с входящ номер. Отидох с писмото при най близкия Нотариус за заверка, сложих всичко в плик и изпратих препоръчано писмо с ОБРАТНА РАЗПИСКА до директора на оператора в София. Само след 3 дни получих положителен отговор за прекратяване на договора със дата която аз посочих, както и извинения за причинените неудобства. След около месец получих ново писмо с което ми върнаха надписани около 130 лв. Надявам се, че помогнах. Действай бързо и не се занимавай с неграмотни пионки в незнайни офиси и представители.
Пътят е Заявление- Заверка от Нотариус- ПОЩА препоръка с обратна разписка -Директор на Глобул. Ти си клиент, не те интересува, че операторите си имат някакви си вътрешни проблеми.
Още, не на последно място, не давай телефон за контакт, защото ще се опитат да те заблудят в избора Ви а той трябва да изглежда Убедителен.
Успеха Ви е гарантиран на 100%. Действайте!

5
Компютри / Проблем с лаптоп
« -: Март 11, 2011, 10:39:04 am »
Здравейте!
Нищо не доказваш. Тръшкаш БОКЛУКА на търговеца и го оставяш да си блъска главата! Гаранцията в EU, както и в България от 2006 година е 2 и повече години. Същата се осигурява от производителя на самия продукт. В България гаранционните карти ПРЕСТЪПНО НЕЗАКОННО се манипулират от недобросъвестни търговци със цел реализиране на по-високи обороти, оттам и печалба. Като не ти поправят стоката, какво правиш - отиваш и си купуваш още по-голям БОКЛУК. Това води до още по- големи обороти, още по- големи печалби за АЛЧНИЯ търговец , 20% ДДС+ други данъци за ДЪРЖАВАТА и цялостно ОБЕДНЯВАНЕ НА НАРОДА защото извън София е цяло щастие да намериш работодател, който да дава повече от минималната за страната заплата.
Масова практика е Шефа с няколко приближени ХАЙЛОГЪЗНИЦИ да получават 5  000 лв. заплата а на РОБИТЕ по 200 лв. Ако случайно се излъжат да ти подхвърлят 50 лв. отгоре то това не си го изработил а ти е ДАРОМ.
КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА СЕ ПРИБЕГНЕ КЪМ СЛЕДНАТА ЖИВОТОСПАСЯВАЩА МЯРКА:
СЪС ЗАКОН ДА СЕ ВЪВЕДЕ НАЧИН ЗА ФОРМИРАНЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ НА РЪКОВОДНИЯ СЪСТАВ вместо 10 х минималната заплата за някой хора да се замени с МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА ЗА СТРАНАТА + 50 лв.
Моя шеф толкова вземаше с 50 евро повече от работника, при реализирани годишни печалби от 25 билиона евро.
Не е вярно, че стоките в България са евтини, няма такова нещо. Тук се продава електроника с доста остарели технологии. Не вярвате ли. А сега вземете едно дистанционно и застанете пред телевизора. Записвайте си колко от бутоните не реагират- това са орязани функции. Колко пари дадохте за последната си придобивка? За същите пари можехте да си закупите от чужбина продукт с поне 5 серии по-добър. Това е, пазара е залят със застояла стока - LCD TV модели от 2004 година, че и по стари. За колко си купихте новата кола? 20- 30 или 40 000 лв. Същите коли излизат от заводите за около 8- 10 000 лв. и то с включено ДДС. на промоция. Гледам, че в България тази дума е много популярна, не знам дали някой знае, какво точно означава тя...
Айде, да сте живи и здрави и щастливи!  Радостен и слънчев ден!

6
M-TEL  не регистрира своевременно направените ПИСМЕНИ заявки за смяна на тарифни планове! Защо договорите хващат паяжина по 4-5 месеца в офисите а клиентите се тарифират по заварени стари договори? Ако не платиш сметки те изключват и казват, че дължиш за нещо, което не си ползвал? Държавата, до кога ще блее? Крайно време е да пусне още десетина оператори, че тука картелите нямат край не само в телекомукациите а във всичко.

И аз съм за \"Да си изключим GSM- те\" дори за цяла седмица!
Има и други начини за комуникация.

7
Имаме генерален въпрос- не четете внимателно. :)
Народът допуска да му се качат на главата в криминанално психарско драматичното театро\"ЕбАСи ЖиВоТа\" в България.

Дори през робството данъка е бил ДЕСЯТЪК (ако имаш 9 овце нищо няма да ти вземат).
Сега ДДС-то е 20% за хранителни продукти в България, като в повечето EU страни този процент е под 9% дори 3% в Полша, както и пълно освобождаване на някой  храни, дрехи и транспорт, закупуване или строеж на първо (единствено) жилище от данък.

Това е целта на управляващите – народа да е гладен и безработен... Вече 20 години... Криза...
http://www.razkritia.com/82597/%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%B8%D0%B0%D1%82%D1%8A%D1%80/

8
Топ 5 луди гении на България. Стартът даден! Изпращайте предложения. :)

9
aktivnipotrebiteli.bg пак бъгяса тотално.

10
Компютри / Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« -: Февруари 07, 2011, 10:14:23 pm »
Slancho,
Ако компютъра ти не е овъглен, не бързай да го пускаш във фурната! :)
Прати писмо в Техномаркет София с копие от фактурите от сервиза и поръчката, и си скрий копие за КЗП.  Не е трябвало да се занимаваш със застрахователи и сервизи, а и не е твоя работа. Едно е гаранция, съвсем друго е застрахователна полица. Това са си техни взаимоотношения. Предупреди Техномаркет, че ще се жалиш от тях и ще си търсиш правата до край. Ако не хване декиш заведи дело срещу Техномаркет. Правото е на твоя страна. Потърси тук някъде имаше качени Решения, определения от подобни дела.
И Техномаркет да не се оправдават, че цените им са ниски, затова предлагат калпава техника. Истината е, че цените съвсем не са ниски, дори са с по 50- 100? по-високи, че и повече от цените в европейските страни. Тази история за ниските цени в България и лошото качество можеше да ни я разправяте преди 20 години. Сега за жалост на алчните търговци щъкаме по широкия свят, гледаме, и избираме. Ако днес ме изцакаш, повече няма да купя от теб. :) И ще навия поне още 1000 да не купят от теб, защото си ме изцакал!

11
Вечно съм Няващсе
Да лесно може да се изчисли. Ако имате стар електромер може да го монтирате, като контролен, по който най-лесно и навреме ще разберете дали Ви мамят. Ако пък не разполагате с такъв ето и някой прости сметки. На всеки електроуред има табелка, на която е означена консумацията на час.
Например 3kW/h за бойлер.
Ако зимно време се включва по 2 часа на ден. 30 дни в месеца.
Това прави точно 180kW месечно.  

Телевизор 28W х 4 ч. х 30 дни= 3,360kW месечно
Крушка 40W х 5ч. х 30 дни= 6 kW месечно
Хладилник 0,5kW/ 24h = 15kW месечно.
Разбира се, че има известни отклонения в изчисленията например в посока намаляне на консумацията на хладилника в зимните месеци, както и на бойлера в летните (80л топла вода тогава ще получите и за 1 час на ден, което си е цели 90 kW икономии)
С химикалката, както виждате е много лесно.
Интересно става, приятелчетата от НЕК, като ти надпишат 3 последователни месеци по Х лева. И съвсем неочаквано решат да ти направят профилактика, което ще рече подмяна на електромерите по цялата улица. Ей, тъй някога ми беше черен, скоро след това бял а от няколко дни ми е червен... Аз например червено не харесвам. Някой да ме е питал? Може, но на дали.
Преди години сметките ми бяха някакви си 2- 3 лв. при 10 пъти повече консумиращи уреди. Помня някога имах телевизор ТЕМП от специална серия за ОЛИМПИАДА-1980 МОСКВА oт любимата ми тежка серия \"714\"телевизора беше супер, само като го включвах нещо вътре бръмчеше, като хладилен компресор, тежеше цели 45- 50 килограма и похапваше 250 W/ на час.
Съвременните 40\"LCD TV харчат по 60W до 140W/h при тези с вградените SAT Tuner и HDD.
Сега атомната централа не може да ми насмогне, макар, че всички уреди ми са енергоспестяващ клас АА. А, бре хора що е толкова скъп тоя ток, а? Аз предлагам да започнем сами да си го произвеждаме. Много е лесно.
Що се отнася до телефоните. Всички имат брояч- изходящи, входящи, по време, има и опции за лимит. Моят съм му задал да ме блокира на хх лв. изходящи. Може и оператора да Ви блокира но май не е много сигурно. Майка ми например си пише на една тетрадка- дата, номер, с който е говорила и колко минути. Аз пък се чудя, какви са тези оператори, който ще ме ограничават да говоря евтино 2000 минути ама забележете САМО към 5 приятели... А като ми се наложи да свърша някаква работа дерат кожи 40ст./мин., че и повече. В останалите EU страни цената е една за всички изходящи към цялата мрежа. Само в България има такива тъпотии и ограничения. Има ли друга нация в света да се разхожда с по 5 GSM- ма в джоба за всеки от операторите. Няма такава държава! Дали ми 2000 минути към 5 номера. На маймуни ще ни правят. Дебили! Какви са тези боклуци, които ги мислят тези тарифи и програми. Най-големите дебили управляват и фирми и държава, телевизии, медии и всичко. Какви са тези критерии, как са ги избирали и назначавали. Ей, това не мога да разбера. Нищо не ни е наред. Честно Ви казвам. Куца ама от всякъде.
Айде да сте живи и здрави! И много щастливиииииииииииии!

12
Преди десетина години получих сбъркана сметка в резултат на която трябваше да платя потреблението на ел. енергия на близко до дома ми предприятие. От известно време от енергото много често подменят електромерите, не знам защо (преди две години беше черен, после стана бял, преди няколко дни забелязах, че са го сменили на червен). И каква е тази практика, като партизани, какво като са техни електромерите не е ли редно при профилактика клиентите да се предупредят. Преди сме карали с един електромер по 30-40 години сега ги сменят често... А и сметките ми бяха някакви си 2- 3 лв. ама сега атомната централа не може да ми насмогне. Случайно преди няколко дни чух от съседна маса в кафене си говореха служителки на НЕК. –\"Шефа ни спусна заповед да надписваме сметките на абонатите с по 300kW.h/ месец!\"

13
Козметика / tester-bg.com - измамници?
« -: Януари 28, 2011, 04:40:48 pm »
office.tester.bg@gmail.com  В България не намирам адрес. http://tester-bg.com/cms.php?id_cms=5
Mailbox Domain   alt3.gmail-smtp-in.l.google.com
IP   74.125.47.27
Country   United States
City   Mountain View
Latitude   37.4192
Longitude   -122.0574
ISP   AS15169 Google Inc.

Оппа сайт братче

България, 6000,  http://www.tester.bg/contact.php
гр. Стара Загора , ул. Г.Гурко 98
тел. 0889 33 99 97
факс: 042/638231
E-mail: office@tester.bg
Web site: www.tester.bg

14
Банки / Студентски кредит -Банка ДСК
« -: Януари 28, 2011, 02:10:13 pm »
Годишният процент на разходите винаги е по-висок от договорената лихва, която се предлага по даден кредит и затова банките рекламират лихвения процент, а не ГПР. Затова винаги сравнявайте ГПР на заеми с еднакви условия - еднаква сума, валута и срок на погасяване, без гратисен период и др. Така ще получите първоначална представа коя оферта е най-добра.

Пример: Вие теглите кредит 5000 лв. за срок от 5 години, с редовна лихва от 8.88%. В договора за потребителски кредит са включени следните такси: 55 лв. за кандидатстване, 1% такса обработка и 0.25% годишна такса управление. Реалният ви годишен разход става 10.46%.

Възможно е да ползвате по-висока лихва, но по-ниски такси и така да спестите средства. Затова е важно да знаете размера на годишния процент на разходите. Например: лихва 9%, 20 лв. за кандидатстване и 0.25% годишна такса управление. Ако сравните с условията при по-ниската лихва - 8.88%, тук се получава по-нисък ГПР - 9.78%, и реално спестявате 67.51 лв. за срока на заема.

15
Комуникации / GLOBUL - една проста измама !!!
« -: Януари 28, 2011, 08:42:09 am »
Всички платки, LCD дисплей, части, панел, батерия, заедно с пакета документация на който също има баркод, както и кода от опаковката, придружаващи телефона се сканира със баркод четци подобни на тези в супермаркетите. Тези данни се пазят 50 години в завода производител. Ако имате съмнения, че е извършено непозволено заменяне на детайл от Вашия продукт това впоследствие може лесно да се установи. Надявам се проблема Ви бързо да се разреши.
Добре сте направили, че сте подали жалба до Комисията за защита на потребителите.

P.S. Корозия по платката е възможна и не само след непременно оливане с вода, кола, кафе, лютеница или падане на телефона във ваната. Възможна е и поради залежала в складовете продукция, конденз при рязка смяна на температурата, мъгли и други обичайни причини, като електрохимично окисляване. Същите причини могат да се установят при лабораторни условия.
В случая по вероятно е да става дума за промишлен дефект. В частност, или с други думи нарушаване на потребителските Ви права.

Страници: [1] 2