Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - WhiteWalker

Страници: [1] 2
1
Разни (Други) / Имате ли представа какво е това?
« -: Февруари 10, 2014, 12:40:36 pm »
Здравейте,
Попаднах на това в интернет и прочетох няколко статии и ми стана доста интересно. Въпроса ми е - имате ли представа какво е това и за какво служи?


2
Една моя позната пък от два месеца получава по два смс-а за нова фактура от МТел, като на нейно име има само един номер. Няма активирани допълнителни услуги. Интересното е, че най-вероятно не е грешка в системата, тъй като има разлика в това което пише за период на отчитане- например единия смс и фактура съответно е за период то 05.12 до 05.01 а другия от 15.12 до 15.01 което е разлика от 10 дни. Как така има застъпване на фактурите? Също така отново можем да твърдим, че не е грешка, тъй като смс.ите за двете фактури са с две различни стойности!

3
Аз пък за мтел не мога да кажа нищо особено - мен не ме притесняват постоянно, но пък имах проблем с Близу. Преди години бях техен клиент. Останах недоволен от услугите им и реших да прекратя договора като си платя последните две месечни такси до изтичане на договора като неустойки, както трябваше. Това беше преди около 3 години. Преди 6 месеца получавам писмо, че им дължа 21 лева от една неплатена месечна такса с неустойка. Както и да е - не съм за 21-те лева - платих ги, но въпроса ми е как аз си плащам неустойките, прекратяват ми договора, като на това прекратяване и двете страни се подписват, т.е. не дължа нищо към тях и след 2 години ми идва писмо, че не съм бил платил в онзи момент третата месечна такса?!? Ами как ми прекратихте договора тогава? Тогава не виждахте ли, че остават три месеца и трябва да платя 3 такси, а не две? Или се дължи на некомпетентен служител? Честно казано не ме интересува и както казах не съм опрял до тези 20 лева, но подобна случка остава горчив вкус в устата и смело мога да кажа, че дори да ми се наложи да сменям доставчика си отново, ще търся други варианти, но няма да стана техен клиент!

4
Стоки за бита / Re: Възгавница против хъркане
« -: Февруари 04, 2014, 03:30:35 pm »
Ехаа... нагли лъжци колкото си поискаш в нета... ако съдим по продуктите им явно живеем в магически свят! Остава само да си направим диета с човешки бутчета без кост от Билла и ще сме идеални!

5
Наскоро си говорих по тази тема с мой познат, който беше донякъде прав казвайки - "Добре де, и Кока Кола се рекламират, но са най-големия производител на напитки в света. Да вярно Колата не е от най-полезните напитки, но пък не можем да кажем, че при тях важи правилото - рекламира се този, чиято стока не се продава добре." И това е вярно, нали? А те имат едни от най-скъпите, големи и хубави ТВ и всякакъв друг тип реклами, хващащи окото...

6
Ами ако след последния трети път, в които апарати стои в сервиза - докато е там а не при мен тези шест месеца изтичат и дефакто аз го получавам след шестия месец, но той продължава да прави същия проблем?

7
Чудо или не - много хора ще се хванат а моите опасения са, че и след като е поредния китайски боклук, дали не е възможно освен че не помага, да вземе да навреди по някакъв начин на автомобила. Питам, тъй като това ще си го сложат хора, които не карат лизингови БМВ-та и Мерцедеси а хора с коли на по 20 години, които така и така нямат пари да ги поддържат и  искат да спестят и от горивото? Ако тази джаджа за тези смешни пари дори повлия негативно на автомобила по някакъв начин, дали няма прецакването да е още по-голямо и отново евтиното да излезе скъпо, но по друг начин? Всъщност понеже не съм много наясно питам дали не може стане и това?

8
Разни (Други) / Re: Пазаруване в интернет
« -: Февруари 04, 2014, 01:17:00 pm »
Според мен никъде и никак не се задължава търговеца да премахва или да сваля от интернет страницата си артикули, които са изчерпани в наличност. Това се прави на добра воля от онлайн търговците а до някаква степен според някои е излишно да има артикули, които реално ги няма в наличност. Читавите магазини не поддържат стоки-фантоми а разчитат на оборот и дори на малкото стоки, които ги има и се продават активно! Така че просто според мен най-логичното и просто е - избягвайте такива магазини, които сте доказали за себе си, че правят такива "шмекерии" и пазарувайте от такива, от които сте доволни и те са коректни към вас както с това което предлагат, така и с доставката! Аз правя само така!

9
Вижте според мен каквато и да е шегичката - първо никой няма де върже на това, тъй като си е нереално и второ - въпросния ТВ водещ или се е разбрал с Билла на принципа - "дори лошата реклама все пак е реклама" или в най-скоро време можем да очакваме - или поне би трябвало - да бъде заведен иск срещу него и да бъде съден от страна на търговеца, чието име накърнява по този нелеп начин! Но то ще си покаже само - просто ще чакаме развръзката!

10
Я погледнете тази страничка - http://www.sharkfuelshop.com/blog/
Да ви кажа след като я прочетох доста се порових в интернет и след професионалните мнения и описания на това как се пести гориво с професионални такива устройства и как го правят самите производители, вече съм почти 100% сигурен, че ми мирише на ПЪЛНА ИЗМАМА! Няма ли да е добре да се сезират отговорните органи - Комисия за защита на потребителите и други такива, имащи отношение по случая?

11
Стоки за бита / Re: Възгавница против хъркане
« -: Януари 30, 2014, 02:09:24 pm »
За това дали хъркате наистина е от значение позата на главата и врата при сън, но да се твърди че помага при 80% от изпробвалите я е направо кощунство! Все пак съгласете се, че може да имаш такава или подобна възглавница и пак да хъркаш, тъй като при сън се въртиш, разместваш позата на главата си и тя пак е неудобна за тялото... Много добре знаем, че не всички лягат и се събуждат в същата поза, без да са мърдали. А има и хора, които се въртят доста по време на сън. Според мен такива лозунги и рекламни съобщения от този тип за 80% от използвалите ,които са спрели да хъркат, трябва да бъдат забранени от закона като подвеждаща или невярна реклама... или нелоялна търговска практика... или както там се наричаше!

12
Книгата е много хубава. Особено в това консуматорско общество, в което рекламите доминират... Наистина трябва да се замислим.

13
Здравейте,
Преди известно време купих мобилен телефон - само апарат без карта и обвързване с оператор. Апарата проявява известни проблеми и вече трети път е на ремонт заради един и същи непрестанен проблем с тъч скрийна. Въпросът ми е следния - разбрах, че скоро се планира поправка в закона, която ще позволява да изискваме замяна на стоката с нова или връщане на парите след като един и същи дефект се проявява три пъти - това наистина ли е така и ако да - от кога ще влезе в сила?
Благодаря предварително!

14
Най-после! Толкова години се оядоха, сега малко ще се кротнат. Радвам се, че тези промени най-после узряха в нашия парламент. Браво!

15
Честно казано, не знам дали всъщност има голямо значение как се е стигнало дотук. Все си мисля че баба Пена от село Долно Нанагорнище въобще не я интересува спора за милионите между Булсатком и БТВ - тя просто е един потърпевш потребител, на който му спират излъчването на сериала. Истината е, че не е нормално толкова много нищо не подозиращи и не виновни абонати, които до вчера бяха убеждавани, че сателитната телевизия е най-добрия вариант с най-много програми, да не могат да гледат Български безплатни ефирни канали, да не говорим за останалия пакет от комедийни и кино канали, а на тяхно място въпросната баба Пена ще трябва да гледа новия денонощен еротичен канал?!?!? А най-лошото ще дойде, когато за целия този фарс и театър, ще се наложи да плащаме с 2 лева по-скъпа месечна такса, понеже родните медии са си повярвали, че са от ранга на HBO и CNN... А сега в драмата се включват и ТВ7, които и те проплакват плахо, но защо? Не били подновили договори си... Явно покрай големите и малките започват да се чувстват по-силни...

Страници: [1] 2