Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - natalia

Страници: [1]
1
След като новите електромери могат да се нагласят да отчитат по-малко, значи може и обратното...
Как става проверката дали това е така? Знам само, че има такса около 55 лв. (за Е-ОН - Варна става дума). Не е въпроса само за тази такса, но и за това какво правят, за да съм сигурна, че действително моите 2000 kW за месец, са си мое \"производство\", защото май не съм сигурна вече...

2
# Синьо, искам само да попитам. Как може да стане това с плодовете и зеленчуците, след като ние сами си ги теглим и цената, която излиза би трябвало да си е с баркода, който на касата само прочитат. Или уредите, които прочитат баркода четат някаква друга информация? Не би ли трябвало да им съобщава за някаква грешка или нещо подобно? Не съм наясно, но нали все пак на етикета, който ние получаваме от везната, след като си изтеглим плодовете, пише колко тежат, цената за килограм и нашата цена-за количеството, което сме изтеглили...

3
vania1111, имах одобен случай в Карфур - Варна. Взех костюмче за детето на цена, според етикета 8 и нещо. Оказа се, че са го таксували за 17 и нещо. Попитах на информация, отидохме на място да покажа кой им е етикета и установиха, че не са сменили цената каквато трябвало. 17 и нещо била промоционалната, а редовната била около 22лв. Варианта бил да ми върнат разликата от цената на етикета, до тази, която съм платила или да ми върнат цялата сума, ако се отказвам от окупката. Тук поне бяха коректни! Върнаха ми разликата и си оправиха етикета.

4
Искам да попитам: Някой забелязал ли е как Карфур и Кауфланд поизравниха цените си...ей така - междудругото.
Само един пример ще дам, но не мога да кажа точните месеци. В Кауфланд цената на адаптирано мляко Нутрилон-1 беше 9,56, а в Карфур(когато го отвориха) - 10,15лв. Мина около месец или по-малко от отварянето на Карфур с тази цена. След това цената и на двете места беше вече 9,85лв. Скоро не съм вземала от никой от двата магазина, затова не мога да кажа настоящата им цена, но това изравняване ми направи впечатление тогава.
Забавното в случая е, че явно, за да не е ощетен никой от двата магазина, цената как случайно попадна между двете цени, да не би някой от тях да се засегне... (9,56+10,15)/2=около 9,85...

5
Здравейте, nisnis!
Благодаря за разясненията. Всичко е точно така, с тази разлика, че чакам до 23,30, за да пусна пералнята.
1. Хладилник - 2,4 kW
2. Компютър-2-3 часа - слагаме го и него  - 3 kW
3. Готварска печка - слагаме 1 час дневно, защото готвим през ден по 2 часа понякога(рядко) - 0,8 kW
4. Телевизор - 0,9 kW
5. Бойлер - не го изключваме - не знам колко kW да пиша, защото не съм засичала колко пъти се дозатопля
6. Електрически крушки - 1,5 kW
7. Отоплителна печка - и тук не знам колко  kW да запиша
За гореизброените неща сумата е 8,6 kW. Дори и 16 да станат за деня с бойлера и печката, умножено по 31 дни са 496  kW за месец дневна. Пак няма откъде да намеря 1000  kW дневна само. Сметката ми от януари беше 327 лв. за скромните около 2100  kWh за месеца.
Не обвинявам просто така. Смятах, засичах....е не излизат и не излизат...

6
А другото, което забелязвам напоследък е количеството киловати. Не мисля, че може с почти същите електроуреди, преди 5-6 години да сме харчили в пъти по-малко киловати... Цифрата съм я запомнила (127 kW дневна), защото бяха объркали инкасаторите едни показания и вместо нула бяха записали 9, но това беше цифра от стотиците и ние установихме това след като си платихме сметката. Та няколко месеца ни пишеха служебно 127 кВ, докато разгледат жалбата и т.н. и да установят, че трябва да не плащаме известно време. Както и да е! Количеството наистина се е покачило драстично! Сега имаме около 800 дневна...

7
Здравейте! Ние имаме същия проблем. Плащахме в началото на зимата около 200 лв., а сега са 330 вече 3 месеца. Та се запитах следното: Чувала съм, че сегашните дигитални електромери се настройвали така, че да отчитат по-малко, което предполага, че могат да се настроят и да отчитат повече. Проверката на електромера струва 54 лв. мисля, че казаха от 070016161. Какви права има човек??? Вярно, малко дете, добре. Тока ни скочи от 70-90 лв. на 120 в топлото до 200-220 в студените месеци. Съгласна съм. Но как така изведнъж 330. Как да е първия месец, коледни и новогодишни празници...но сега вече....
Какво се прави в такива случаи???

8
Междудругото: Нормално ли е да не е необходимо да преподпиша договора лично, а той автоматично да се удължава с една година, без даже да ме уведомят, че така са ме \"ощастливили\" ???

9
Здравейте!
Имам много \"добри\" впечатления от този оператор! Не мога да разбера какво толкова не му харесвате! В неделя ходих до един от офисите им. Казах им за \"доброто\" качество и попитах какво да правя, че модема ни блокира (всички възможни лампички светят без прекъсване понякога и всеки път се налага рестариране). Момичето любезно ми обясни, че тези модеми не се ремонтират и вероятно му е дошло времето за подмяна. Каза ми да се обадя на 123 и да пратят някой да си го прибере, а после да ми изпратят по куриер или нещо такова, нов модем. Веднага след като се прибрах се обадих по телефона и обясних какво прави модема, а оператора след десетминутни гимнастики с рестартирай, тук свети ли, там свети ли, ми каза, че няма проблем според нея и да се обадя като блокира. Е, да, но ние нямаме нормален качествен интернет и дори да премигва каквото трябва по модема... Днес се наканих по време на поредното блокиране да звънна на 123. Вярвайте ми, звъннах в 21,30 и зарязах телефона към 22,35. Някой ще каже, ти луда ли си да чакаш толкова време! Първо имах някаква надежда, че може би са заети, много са търсени. Да, ама не! За този час звъннах 4 или 5 пъти един след друг и чак ми стана интересно дали някой ще вдигне. Поне да можех да избера музиката, която да ми пускат там! \"Извинявайте за закъснението! Вашето обаждане е важно за нас! От съображение за сигурност, разговорите може да се записват!\" Какви разговори бе, Виваком??? Никой не искаше да си поговори с мен! Просто така, да ми замаже очите поне!
А ако решим да прекратим договора, поради факта, че те от своя страна не го изпълняват, дължим неустойки в размер на месечните такси до края на договора! А те не сължат ли неустойки след като ползваме интернет само, ако сме достатъчно търпеливи да го рестартираме редовно??? Твърде редовно!!! Как мога да докажа, че интернета им е калпав и не отговаря на това, за което съм подписала договор???

Страници: [1]