Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - SPITFIRE

Страници: [1] 2
1
Ако не пазиш опаковката и предадеш в сервиз изделието,не можеш да предявиш претенции за състоянието в което ти ВРЪЩАТ стоката от сервиза или търговския обект,което си е жив риск!Опаковките на перални,хладилници,телевизори и много други уреди са специално проектирани за формата на конкретния вид и модел уред,за да могат максимално да го предпазят от нараняване и сътресения и даже заместването на оригиналната опаковка с подобна е предпоставка за проблеми при транспорта и съхранението и.

2
Ами от КЗП наистина не могат да вземат становище,странно!Какво значи \"обадих се\"?Ако си се обадил по телефона и са те отсвирили,явно не е това начина!Отиваш при тях и подаваш жалба,а те са длъжни да доведат случая до някакъв разумен заввършек,регламентиран от закона и доста по-различен от това,което са сторили до момента!Пожелавам ти успех и бих се радвал да споделиш как се е развил случая по-нататък...

3
Реклама / JVC.bg
« -: Март 25, 2008, 09:22:34 am »
@ vindicated
Ясноооо!Човече,имаш проблем!Българи сме всички тук и ако смяташ,че \"българин\" е обида не мисля,че някой ще се съгласи!Колкото до  grisho,явно човека се опитва да ти внуши,че като ти се комуникира с производителя,а не с тия \"бозаджии\" търговските представители ще трябва да научиш английски....или японски!
В края на краищата допускам,че може и да не съм прав и ще ми е интересно да разбера,а явно и на много други,как ти се е разрешил проблема с комуникациите?Уважил ли е някой претенциите ти или са те изслушвали с усмивка на уста и са те \"изпроводили по живо и по здраво\",с надеждата не досаждаш повече с мало*****е си въпроси,както би се изразил ти?

4
Сезирай КЗП и НАП да подложат злосторниците на \"кръстосан огън\" и да видим тогава...ами защо е станало така,че си платила без да си вземеш документ,тук до някъде и ти носиш отговорност...?!?Лично аз,като усетя подобна вероятност и започвам с платежния документ,държейки парите в ръка и...омекват бързо :) !Гони до дупка,за това прошка не бива да има!

5
vala4ev,умнико,нека да напише човека с каква ОС е и да видим тогава кой е т*п,ще ме прощаваш за грубия израз!А това,че си изброил куп ОС не те прави по-умен от мен,пък може и да си,но с употребата на такива думички като \"т*п\" ти си умен ПРОСТАК,което не би трябвало на всеослушание да изтъкваш!

6
GT,моля те да ни кажеш като проблема се разреши и как е станало това!А,колкото до жалбата към КЗП,то от \"Сони България\" са прави - това е нещото,което трябва да направиш,ако всички срокове за разрешаване на проблема са минали.А,между другото,предяви ли рекламация при търговеца?Има там един регистър за рекламации в който те вписват...и т.н.,и да знаеш че не им е все едно дали ти е разрешен проблема или не!А колкото до това къде ремонтират стоката,теб не би трябвало да те вълнува!Важно е рекламацията да бъде удовлетворена в едномесечен срок,а как това става вече е друг въпрос :)

7
Реклама / JVC.bg
« -: Март 23, 2008, 03:40:32 pm »
Е,благодаря ти  vindicated,че показа на всички тук във форума кой злобее!И ако този форум има модератор,който чете от време на време постовете,моля да предупреди господина,че думи като \"мухльо\" и \"малоумник\" не са думи,които се вписват в наложения на сайта стил на общуване!Разбирам какво си търсил ТИ,като си се регистрирал,но не ти трябва сайт на БНАП на теб,а психотерапевт и колкото по-рано го посетиш,толкова по-рано ще ти се разрешат всииички проблеми!Пожелавам ти приятен и ползотворен ден,човече,и оставяйки за миг претенциите си настрани обърни  поглед  към себе си... параноята е неприятно заболяване,но ти не губи надежда... и запомни,че не винаги проблема е в другите!

8
При безжичните мишки и клавиатури има ДВА варианта за инсталация на драйверите на хардуера!
1.Диск с драйвери в кутията.
2.Драйверите са в операционната система.
Твоя случай вероятно е от вторите,което означава,че използваш кракната ОС,т.е. нелицензирана,което в повечето случаи означава и липса на ъпдейти,което пък на свой ред означава,че ако използваш за инсталацията на ОС по-стар диск(например без SP2 при WINDOWS XP) то драйвери за хардуера,който си закупил НЯМАШ!Което от своя страна значи,че не са ти виновни хората,ами ти трябва да се научиш на елементарна култура и техническа грамотност преди да вземеш да обвиняваш някой за нещо което съвсем не ти е ясно!!!

9
Реклама / JVC.bg
« -: Март 19, 2008, 08:09:40 pm »
Нямам думи да изразя възмущението си от твоя пост  vindicated!!!
То бива,бива ама наглост като твоята няма...!
Ето адрес за всички ,желаещи да се убедят в \"правотата\" на горепосочения потребител...!
http://www.jvc.bg/contact.php
Не стига,че не правиш разлика между \"Технополис\" и \"Техномаркет\",не стига че не уважаваш труда на хората поддържащи сайта,не стига че обвиняваш в липса на компетентност хора,които нито си чувал,нито си виждал...ами и правата си ще търсиш...?!?Пази боже сляпо да прогледа,ще ти кажа аз на теб!На някои хора наистина им липсва чувството за мярка,а за скромност да не говорим...!!!
...Ами на страницата има 14 телефона на които можеш да се обадиш,а също и подробни характеристики на изделията!
Друг въпрос е колко \"пипе\" трябва за да осъзнаеш какво пише,ама за такива като теб има и картинки...пък в крайна сметка има и 14 магазина в които можеш да видиш и пипнеш това,което те интересува..!

10
Ами как въобще ще докажеш че в определения ден точно ти и от това място си закупил каквото и да е?!?

11
Поддържаните формати за субтитри от DivX плейърите са .srt ; .sub но не и .тхт !
Много важно е филма и субтитрите да са с еднакви имена т.е. точки запетаи интервали и наименованиеедно към едно .

12
Проблема е йонизация на кинескопа!!!
Няма оправия тоя дефект-със зъби и нокти настоявай за смяна!!!

13
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Септември 18, 2007, 08:04:45 pm »
Маринчо,ако публикуваш темата във форум е редно да очакваш всякакви мнения и недей да приравняваш форума с плювалник.Опитах се да изкажа обективно мнение като потребител и евентуално да ти бъда от полза,а човек от БТК даже и не познавам,още по-малко пък аз работя там!

14
Бяла техника / Връщане на прахосмукачка
« -: Септември 18, 2007, 07:50:37 pm »
Прочети добре инструкцията и сравни информацията от нея с възможностите на уреда и с инфото дадено в магазина и с инфото на табелката на стоката,при несъответствие можеш да пледираш за \"несъответствие с договора за продажба\"-казус засегнат в ЗЗП,по който също имаш право на рекламация или обезщетение!
Успех!

15
М...да
Изида е права :)
Вероятно първия път са пропуснали да спазят процедурата,описана в ЗЗП-вписване в регистъра с рекламации!
Според мен за това комисията също трябва да бъде сезирана.

Страници: [1] 2