Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - majo79

Страници: [1]
1
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Ноември 23, 2007, 04:46:33 pm »
Прав си , но за да отпадне този договор трябва да направиш следното:обади се на подръжката на тел.070017111 и има кажи , че не6то нета не ти е в ред.След като ти приемат заявката в срок до 2 работни дни са длъжни да пратят техник ,който да отстрани проблема, като дойде обясни му за какво става въпрос и ако пак ти кажат, че немогат да ти предложат 4 Мбита, имаш пълното право да поискаш от техника да ти издаде констативен протокол, който служи като офицялен документ.Отиваш с него в БТК центъра и го връчваш на мацката която е накасата(обаче ксерокопие)оригинала си го пазиш, и им пожелаваш лек ден.Това е.

2
Комуникации / БТК ADSL = измама
« -: Ноември 23, 2007, 11:31:16 am »
При мен проблема е почти същия ,както се вижда в темата която съм написал по долу в форума,самоче аз получавам скорост която не е даже на половина ами 12 пъти по-малко от тази в договора(трябва да получавам 2 Мегабита,но аз получавам едва 150Килобита)Можеш да подадеш жалба до БТК но от там със сигурност ще ти отговорят, че скороста не е гарантирана в всеки един момент, както отговориха на мен.За това наи-добре да се обърнеш към КРС и ако от там не обърнат внимание,единдтвеното вярно решение поне според мен е да се обърнеш към прокуратурата.Пускаш си една жалба и в 15 дневен срок от прокуратурата са длъжни да ти отговорят , дали ще се занимават с твоя случай както е при мен.Ако все пак решат да се занимаят и да разгледат случая ти,ще насрочат дата в която представител от прокуратурата и от БТК ,ше дойдат и ще направят необходимите замервания, и ако се окаже, че си прав,следващото, което трябва да направиш е да се обърнеш към Съда с искане за разтрогване на договора по вина на Доставчика.Знам , че отнема много време и парични средства,но аз мисля да постъпя така,защото иначе ние крайните потребители излиза че сме виновни (ако спрем да си плащаме за нещо което не получаваме).Така че това са начините.Дано да съм ти помогнал.Успех!

3
Значи искам само да уточня , че неколкократно съм писал на БТК , тоест досега съм подал 2 жалби в писмен вид, и на двете отговора според тях е че всичко е окей.Незнам дали мога по някакъв начин да започна дело в съда,искам да изчакам КРС да се произнесе или по точно най-добре да дойдат и да направят необходимите замервания.Дано излезнат коректни и да си свършат работата до край.

4
Съгласен съм , обаче не я препратиха.Между другото вече незнам към кой да се обърна.Писах и на Господари на ефира да дойдат и да направят един репортаж , за да може истината да излезе наяве , но за съжаление и от там нямам отговор.А специално за проблема ако някой се заинтересува мога да го докажа , тъй като пазя почти всички имеили които съм пращал до различните нива , и отделно пазя снимки с скрийнове които ясно доказват каква ми е била скороста.

5
Здравейте на всички,от гр.Раковски съм и ползвам услугите на БТК от месец Юни.По точно ADSL на тарифен план БТК 2048 Безкрай съм.Какво да ви кажа интернета , който получавам е под всякаква критика,съгласно договора с БТК трябва да получавам скорост на Downoad 2048 Килобита,но аз получавам 12 пъти по-малко или иначе казано 150 Килобита,Така е вече повече от 3 месеца(От средата на месец Август) Обаждах се безброй пъти на центъра им за подръжка на тел:070017111,хората както трябва приемат заявката,пращат ми техник,който се оказва , че знаел за проблема , но за съжаление нищо не можел да направи,понеже централата била пренатоварена и т.н. Увери ме , че за проблема знаели и шефовете в София,който обещали , че до края на месец Октомври проблема ще бъде отстранен и всичко ще е О.К,да ама не ето вече е средата на месец Ноември и аз все така редовно си плащам таска,за нещо което не получавам.Пуснах си жалба и до Центъра за обслужване на клиенти на БТК,изчаках 1 месец за да ми отговорят писменно, и получих отговор , че всичко по линията ми е окей и че БТК се отнася с уважение , кум всички свои клиенти.Какво да ви кажа просто останах изумен,защото получих отговор,без някой да ме е посетил на място от страна на БТК, и да се е запознал с проблема.Естествено този отговор не ме удовлетвори, и аз написах до КЗП(Комисия за защита на потребителите)като от там ми отговориха , че те не са компетентния орган и трябва да се обърна към КРС.О.К сега им изпратих жалба и дано някой от тях обърне внимание, и пратят екип да установи проблема на място.Искам да ви попитам ако някой е имал същия проблем,как го е разрешил, и  другото което ме интересува по каъв начин мога да си търя правата, и следва ли БТК да ми върнат част от таксата за месеците когато усугата е била некачествена, и по какъв начин да си разтрогна договора ,без аз да съм потърпевш и да не плащам неустойки.Ще ви бъда много благодарен , ако ми отговорите!

Страници: [1]