Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - genie

Страници: 1 [2]
16
Други / Отново вдигат цените на тока и водата
« -: Февруари 16, 2007, 06:28:29 pm »
\"...Проектът предвижда инкасаторите да отчитат електромерите на повече от месец и да се въведе плащане на равни вноски и една изравнителна, както при парното. Консумацията ще се плаща по прогнозни данни от предходния период. Според Миков ЧЕЗ обмисля още от това лято, ако ДКЕВР одобри промените, да започне отчитането на електромерите на три месеца...\"
-Това хич не ми допада като идея! Ще почне едно надвземане,пък после доплащане или връщане...всички сме свидетели kak този вариант(използван в топлофикация) \"бърка\" само и единствено в джоба на потребителите!

17
Други / Заплащане за рекламна торбичка
« -: Февруари 16, 2007, 01:27:54 pm »
И се сещайте да си искате от \"здравите\",че тези ,които предлагат се късат още на изхода на магазина!

18
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация София
« -: Февруари 15, 2007, 11:58:49 am »
Jordanova,както по-горе писах единственото решение на проблема ще е потребителите масово да \"накажат\" топлофикация,като спрат да плащат тези безумно високи сметки!Крайно време е да спрем да храним ПАРТИЯТА,не мислите ли?

19
Аз имах такъв случай с първите два апарата(от общо 3),които съм купувал от М-тел.Само си късах нервите,губех по над 400 тел.номера и друга важна за мен информация и нищо.Накрая (след 3-тото носене в сервиза )ми писна и си купих нов апарат(3-ти поред),пак от М-тел и пак същите проблеми ме споходиха!Не съм го носил в сервиза,защото не искам да загубя пак ценна информация и контакти,а пък там не предлагат прехвърлянето им на никакъв носител.При предишните ми премеждия със сервиза им (в Централни Хали),ми казаха,че могат да сменят апарата с нов само ако дефекта не може да бъде отстранен.Да,обаче след всяко отстраняване се появяваше нов такъв(дефект).Тогава какво правиме?! Мога само да ви посъветвам да не купувате апарати оттам и да се обвързвате с каквито и да било договори покрай \"промоции\" и всякакви такива!

20
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация София
« -: Февруари 08, 2007, 03:59:17 pm »
А какво ще кажеш за успокоение на всички онези хора,които си плащат редовно,а в същото време получават безумно високи сметки?Сметки,според които в отопляваното помещение температурата би трябвало да е 80С? Или може би е нормално? Не сме ли всички (или поне много от нас)жертва на ТОПЛОФИКАЦИЯ и на фирмите за топлинно счетоводство?

21
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация
« -: Февруари 08, 2007, 12:04:40 pm »
Спрете да им плащате на тези мошенници!!!

22
В този ред на мисли-направо ми писна от всякакви мобилни БГ оператори!!!Ние ли сме най-богатата европейска държава,че да плащаме най-скъпите телекомуникационни услуги???А пък за М тел  не ми се говори,няма други такива мощенници!

23
Топлоснабдяване / Re: Топлофикация София
« -: Февруари 08, 2007, 11:58:05 am »
Ами просто СПРЕТЕ да им плащате!Напоследък си мисля,че това е единственото средство,което ако се приложи масово от клиентите на \"ТОПЛОФИКАЦИЯ\",ще има някакъв ефект?!

24
...\"Но за себе си знам-повече там няма да стъпя! \" - И правилно ще направиш!Според мен проблемът си е изцяло във фирмите,които продават въпросните полски мебели, не в производителя.Както по-горе писах,всички мебели,с изключение на кухнята ни,сме поръчали от чужбина,но това не беше проблем.Всичко пристигна в договорените срокове(30 календарни дни от датата на сключване на договора)!

25
Гаранцията на М-тел е като израза: \"Гаранция-Франция!\" Аз лично съм купувал 3 апарата от тях и трите показаха дефекти още на 1-вия ден експлоатация.И понеже и трите телефона съм взимал по време на \"промоция\",започвам да си мисля,че М-тел продават само боклуци в тези кампании?!

26
Радвам се,че разбрахте какво имам предвид ;)!

27
elenaaleks,четете по-внимателно: \"Искам да споделя премеждията си с въпросната фирма за мебели,като се надявам да помогна на тези от вас,които решат да пазаруват оттам...\".Много внимателно прочетох договора,преди да го подпиша!!! Не се оплаквам от мъничкия % нустойка на ден,а от отношението на \"търговеца\" към \"клиента\" и от неудобствата причинени ми от \"търговеца\"!Просто разказаах цялата история,ясно!Относно законите,сигурно трябва да се поинтересувате повече?!Не съм тръгнал да изкарвам пари от неустойка!Но докато \"клиентите\" разсъждават като Вас винаги ще има губещи,за съжаление това ще са потребителите!!!

28
Искам да споделя премеждията си с въпросната фирма за мебели,като се надявам да помогна на тези от вас,които решат да пазаруват оттам.Въпросната \"КЪЩА НА МЕБЕЛИТЕ\" се намира на слеедния адрес:  София. ул. Бузлуджа, N 44 (до 5-те кюшета) .Харесахме мека мебел на сайта на фирмата.Цената беше 1256.00 лв(за мебели\"АЛКА\"на сайта).Отидохме на място да видиме мострата и да поръчаме мебелите.Това се случи в началото на м.ноември 2006г.Изришно попитах жената,която работеше в офиса(касиерка,продавачка,приемчик-незнам коя длъжност от всички,а можеби всички?!)дали ще получиме мебелите преди Коледа?-оговорът беше :\"Срокът за изпълнение и доставка е 25 работни дни от датата на поръчката!\".Елементарни изчисления показаха,че стоката трябва да е при нас на 19.12.2006г.От фирмата ме увериха че ще бъде така!В противен случай нямаше въобще да поръчвам мебелите оттам.Платихме капаро в размер на 700лв(50%)от стойността на поръчката-цената очевидно е завишена и няма нищо общо с обявената в интернет!!!Както и да е!
   На 19.12.2006г. не получих никакво обаждане от \"МЕБЕЛ ДИЗАЙН\".Изчаках 2 дни и позвъних.Отговориха ми,че камиона пътувал(от Полша) и че до 23-24.12 ще пристигне.На 23.12 позвъних отново,този път ми заявиха,че камиона още не бил тръгнал от Полша?!?!?!Що за идиотщини?!Не получихме мебелите за Коледа!!!Обещаха,че ще дойдат в седмицата между Коледа и Нова година!Познайте-пак не дойдоха!След това започнахме едно звънене : когато се обадиме в понеделник ни казваха,че ще дойдат в петък,в петък пък ни казваха,че ще дойдат в понеделник и т.н.Накрая ни писна(след 2 месеца и половина чакане) и решихме да отидеме на място и да развалиме договора.Неустойката според него е 0,04% на ден закъснение от стойноста на капарото-хахахахахахахаха,няма такава смешна неустойка!Всъщност целият им договор е супер смешен и изцяло противоречи на Българските и Европейските закони!!!   К О М П Е Т Е Н Т Н И Т Е  О Р Г А Н И  Д А  С Е  З А Е М А Т , М О Л Я!!!
 Отидохме в офиса на фирмата и там ни казаха,че камионът бил в Унгария.Питам-Кога ще пристигне в крайна сметка? Февруари,март,април....или може би другата Коледа?! Поискахме си обратно капарото + неустойка,която ако спазваме законите трябва да е капарото в ДВОЕН размер!!!  Казаха,че е абсурд и можем да си получим само капарото + неустойката по договор,която към момента беше около 10 лв. :)))))))))))))))!На всичко отгоре трябваше да чакаме и управителя на фирмата да се появи,че да си получиме парите?! На следващия ден развалихме договора,взехме си капарото,а за неустойката(от 10лв.)хич не се и сетиха,нито служителката нито управителя-СМЕШНИЦИ!
 Нямахме нито време,нито нерви да се занимаваме със съдилища,но определено ако системата ни не беше толкова тромава,щяхме да ги осъдиме!!!
 Един съвет - НЕ купувайте от там,каквото и да било!!!
Поръчвахме всичките си мебели от чужбина и всичко пристигна в договорения ден и час!
Проблема си е изцяло в \"МЕБЕЛ ДИЗАЙН\"или \"КЪЩА НА МЕБЕЛИТЕ\"-некоректни са!!!

Страници: 1 [2]